Ajax Netwerk
woensdag 17 september 2014 - 11:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 30 »

HR

Jeroen.
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 1 februari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 april 2011 om 21:33:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jeroen.afcajax@gmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Zimmerman schreef:

(...)

Een iets gunstiger programma dus. Ik zie Fortuna misschien nog wel punten pakken tegen RBC maar tegen Cambuur en RKC zijn ze denk ik kansloos. De onderlinge wedstrijd op 29 april zal cruciaal worden.HR
Wanneer Fortuna van RBC wint en Almere punten blijft pakken zie ik het ze in het onderlinge duel nog op een akkoordje gooien. Afstand met RBC is inmiddels ook miniem geworden en het moet vreemd lopen wil RBC dit seizoen nog een wedstrijd winnen met die kwaliteitsarme selectie.
HR
HR

Zimmerman
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 22 december 2010

Opnieuw niet verloren onder De Boer :) Bij AGOVV werd een 3-1 achterstand goedgemaakt tot 3-3. Omdat Fortuna met 2-0 heeft gewonnen van RBC is de stand nu als volgt:

16 RBC Roosendaal 31 6 7 17 33 55 -22 25
17 Fortuna Sittard 31 6 6 18 40 66 -26 25
18 Almere City FC 31 7 5 18 41 83 -42 21

Resterend programma Almere City:
Almere City - Helmond Sport
Almere City - Fortuna Sittard
FC Den Bosch - Almere City

Resterend programma Fortuna Sittard:

SC Cambuur - Fortuna Sittard
Fortuna Sittard - RKC Waalwijk

Resterend Programma RBC:

RBC - AGOVV
RKC - RBC
RBC - FC Dordrecht

Ajax heeft trouwens aangegeven gewoon door te gaan met de samenwerking, ook bij degradatie.
HR
HR

Zimmerman
Internationale topspeler

Ik ben hier waarschijnlijk de enigste die het volgt, maar ach :)

Almere blijft in vorm: vandaag werd er met 4-0 gewonnen van Helmond. Goed nieuws aangezien beide concurrenten punten lieten liggen. Fortuna verloor van Cambuur en RBC speelde gelijk tegen AGOVV. Dit betekent dat Almere handhaving weer in eigen hand heeft.

16 RBC Roosendaal 32 6 8 17 37 57 -22 26
17 Fortuna Sittard 32 6 6 19 41 68 -27 25
18 Almere City FC 32 8 5 18 45 83 -38 24

Resterend programma:

Speelronde 33:
RKC Waalwijk - RBC

Speelronde 34:
FC Den Bosch - Almere City
Fortuna Sittard - RKC Waalwijk
RBC - FC Dordrecht

Grote kans dus dat als Almere volgende week wint ze 16e staan
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Volgen wel, er om geven niet.

Ik zie liever dat Ajax met een andere club samenwerkt en niet 10 jaar gaat wachten voor het wat word in Almere. Daarnaast als ik een club er echt uit zou willen zien, dan RBC nog eerder eigenlijk. Heeft volgens mij helemaal geen bestaansrecht in het betaalde voetbal.
HR
HR

jordan23
Talent

Uit: Almere
Vak: 127
Reg.: 17 januari 2002

Wat is bestaansrecht???
De meeste clubs krijgen een smak geld om op de been te blijven...
Die hebben in mijn ogen zeker geen bestaansrecht meer.
RBC 400 euro -
MVV 1,7 miljoen overheidssteun.
zo kan je nog wel even door gaan.
Het voetbal is in de onderste regionen door en door rot.
Dus er zullen er best nog wel een paar omvallen de komenden maanden...

Almere doet het op dit moment goed. hopelijk gaan ze het gewoon redden aan het eind van de rit.
Ajax schijnt toch al een paar talentvolle spelers gehaald te hebben uit Almere een paar jongens uit de C.
Dus als die jongens het gaan redden en de afvallers bij Ajax gaan richting Almere is de kans op een goed afloop in deze samenwerking best groot.
HR
HR

mr_latino_
Lid 2de elftal

Uit: Naaldwijk
Reg.: 25 oktober 2004

Hoop ook dat Almere zich handhaaft.

Hopelijk kunnen we in het vervolg dat spelers waarover wordt getwijfeld een jaar Almere mee kunnen pakken, spelers zoals Toivomaki, Van Rhijn en Bizot bijvoorbeeld.
Denk dat je meer leert bij Almere dan bij Jong Ajax.

Enige voorwaarde dan wel dat ze contract tekenen tot minimaal 1 jaar na verhuur.
Wellicht dat Zeegelaar en Castillion daar ook eens wakker worden ;).

Hoop dat Fortuna degradeert, hoop niet op Almere wegens de band met Ajax en RBC niet,omdat ik wat vrienden heb die die-hard RBC fan zijn.
HR
HR

Babelachtig
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: 428
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 december 2002

Alles komt nu aan op de volgende wedstrijd. Als er gewonnen wordt van Fortuna is handhaving ineens dichtbij. Ik zie rkc namelijk nog wel vol voor de titel gaan tegen Fortuna daarna.

Opzich heb ik niet zoveel met Almere, maar het is toch de satellietclub dus daarom hoop ik dat ze erin blijven. In mijn ogen is het gewoon nuttig om elkaar te versterken met een samenwerking. Op deze manier kan Ajax ook beter scouten in de jeugd in de flevo regio en eventueel jeugdspelers die het bij Ajax niet redden een alternatief aanbieden. Een verhuur en spelen bij Almere moet er dan voor zorgen dat spelers beter worden en wellicht weer terug kunnen komen. Ik vind wel dat er dan wel minimaal een stuk of 4 spelers in de basis moeten staan. Lijkt me dat ALmere dat zelf ook wel wil, want je krijgt wel kwaliteitsspelers erbij natuurlijk. De kwestie is alleen dat veel jeugdspelers er geen trek ik lijken te hebben, dat blijft een probleem.
HR
HR

RedondoAjax
Ballenjongen

Reg.: 27 januari 2010

Dit samenwerkingsverband lijkt me uitermate nuttig. Dit seizoen al twee jeugdspelers de overstap gemaakt van Almere naar Amsterdam. Daarnaast zou het verstandig zijn enkele talenten volgend jaar naar Almere te sturen en ervaring te laten opdoen. Enigszins verwende spelers, zoals Castillion kunnen daar merken dat je hard moet werken voor een mooie carriere.
Het is daarom van belang dat Almere City erin blijft dit jaar, maar ik heb goede hoop. De Boer heeft het daar aardig voor elkaar en geeft de spelers veel vertrouwen. Zou goed zijn als hij volgend jaar ook voor de groep zou staan.
De wedstrijd van tegen Fortuna zal doorslaggevend zijn.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Fortuna Sittard-RKC Waalwijk
Den Bosch-Almere City

RKC zal wel winnen, is hun kampioenswedstrijd, dus dan moet Almere winnen bij Den Bosch om erin te blijven. Maarja, win daar maar eens.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Almere had zelf moeten winnen van Fortuna. Bij Den Bosch winnen ze niet. Over en uit.
HR
HR
Wordt deze samenwerking automatisch opgeheven indien ze degraderen? Denken jullie dat AJAX dan een andere samenwerking zal aangaan? Ik denk dat dit geen zin heeft aangezien spelers van AJAX nooit trek hebben in een uistapje naar de JL.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Als Almere degradeert, komen ze in de topklasse. Je zou je kunnen voorstellen dat Ajax dan juist 17 - 18 jarige spelers die kant uit stuurt om "te harden"? het lijkt me juist een goede zaak dat Ajax samenwerkt met clubs uit verschillende nivo's. Topklasse, JL en eredivisie...
HR
HR

Zimmerman
Internationale topspeler

Ajax heeft al aangegeven gewoon door te gaan met de samenwerking, ook bij degradatie.

Er bestaat overigens nog steeds een kans dat Almere er in blijft, ook al worden ze laatste. RBC heeft financieel grote problemen en punten in mindering dreigt
HRHR
HR

El Rifle
Jeugdspeler

Droomaankoop: René Van Rijswijk
Reg.: 15 april 2010

ZEIST (ANP) – RBC Roosendaal heeft drie punten in mindering gekregen van de KNVB. Dat maakte de Nederlandse voetbalbond woensdag bekend.

RBC kreeg de straf vanwege problemen met de financiële huishouding. De Brabantse club wordt daardoor hekkensluiter in de Jupiler League met nog een duel te gaan. Die plek betekent degradatie naar de Topklasse. RBC komt nu op 23 punten. Twee minder dan Almere City FC dat 25 punten koestert. Fortuna Sittard staat op 26 punten.

Ook FC Dordrecht kreeg drie punten in mindering. De club zakt van de achtste naar de tiende plaats.HR
Goed nieuws ;)
HR
HR
Wat betekend dit? Komt er dan een nacompetitie of zijn ze gelijk veilig?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Jorninho schreef:

Wat betekend dit? Komt er dan een nacompetitie of zijn ze gelijk veilig?
HR
Het betekend dat Almere City nu 2 punten meer heeft als RBC met nog 1 wedstrijd te spelen. Verder kun je wel uitrekenen wat dit betekend neem ik aan. Dus afhankelijk wat er de laatste wedstrijd gebeurd zijn ze veilig. De enige manier dat ze niet veilig zijn is als RBC wint en Almere City niet wint. Omdat Almere een stuk slechter doelsaldo heeft.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Almere had zelf moeten winnen van Fortuna. Bij Den Bosch winnen ze niet. Over en uit.
HR
Als RBC wint van Dordrecht is het alsnog over en uit.
HR
HR

maxwell
Bankzitter

Uit: nijmegen
Vak: 430
Reg.: 16 juni 2001

Bij RBC staat het nu 2-2 tegen Dordrecht, dus zoals het nu ervoor staat, handhaaft Almere zich op deze manier.

Edit: RBC op 3-2, dus nu weer laatste plek voor Almere

[Dit bericht is veranderd door maxwell (op 6 mei 2011 21:20:40).]
HR
HR

AJAXRULEZ
Basisspeler

Uit: Harlingen
Vak: 411
Reg.: 3 maart 2003

Almere city 1-0 achter
Rbc 3-2 voor....

Wordt lastig...

Edit: wordt minimaal een jaar topklasse..... Rbc heeft gewonnen 3-2 en zelf met 1-0 verloren.

[Dit bericht is veranderd door AJAXRULEZ (op 6 mei 2011 21:52:37).]
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Had allemaal niet gehoeven als er wat fatsoenlijke spelers daarheen waren gegaan. Noem alleen al de mensen die hier buiten de boot vielen. Donald, Silva, Atouba, Sno, andere jeugd zoals Bonevacia, Jozefzoon leren ze knokken etc etc.
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

Gaat lekker met de satelietclubs van Ajax. De ene houdt op met bestaan en de andere degradeert naar de topklasse.
HR
HR

Zimmerman
Internationale topspeler

Loki schreef:

Had allemaal niet gehoeven als er wat fatsoenlijke spelers daarheen waren gegaan. Noem alleen al de mensen die hier buiten de boot vielen. Donald, Silva, Atouba, Sno, andere jeugd zoals Bonevacia, Jozefzoon leren ze knokken etc etc.
HR
Daar hebben die spelers toch totaal geen zin in joh. Die spelen liever bij Jong Ajax dan dat ze dat bij Almere doen. Alleen de Rik Schouws en Rene Osei Kofi's van deze wereld hebben daar trek in.

Jammer dat ze zijn gedegradeerd overigens. Zeker niet verdiend in mijn ogen, sinds de Boer het heeft overgenomen gaat het erg goed. Dit was de eerste in 7 wedstrijden die ze verliezen.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Zimmerman schreef:

(...)

Daar hebben die spelers toch totaal geen zin in joh. Die spelen liever bij Jong Ajax dan dat ze dat bij Almere doen. Alleen de Rik Schouws en Rene Osei Kofi's van deze wereld hebben daar trek in.

Jammer dat ze zijn gedegradeerd overigens. Zeker niet verdiend in mijn ogen, sinds de Boer het heeft overgenomen gaat het erg goed. Dit was de eerste in 7 wedstrijden die ze verliezen.
HR
Ja dat neem ik dus die spelers kwalijk. Verdienen hier tonnen, voegen totaal niets toe en wensen niet in het belang van Ajax zich in te zetten waar nodig. En deze club is nu eenmaal 1 van de belangen van Ajax. Nu is dat belang weggevaagd, wat kun je nu nog met die club in het fucking amateurcircuit?
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Opnieuw beginnen en promoveren. :denk
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Opnieuw beginnen en promoveren. :denk
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 12,8% dat Feyenoord wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Paris Saint-Germain FC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!