Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 10:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 30 »

HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

Zijn in ieder geval al van die laatste plek af.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Met alle respect, maar ik zie liever deze club degraderen dan een MVV of Fortuna. Meer historie en daar leeft de club wat meer dan in Almere. Maar 1 van die 3 in het zuiden zie ik nog wel wel op de fles gaan binnenkort. Het is al 15 jaar pappen en nathouden, op een gegeven moment moet dat roer een keer echt om of je bent gekeken.

Almere heeft zich goed versterkt, maar of het toereikend is... Ook de naaste concurrenten voor de veilige plekjes hebben niet stilgezeten.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

quote:HR
State Scarlet schreef:

Met alle respect, maar ik zie liever deze club degraderen dan een MVV of Fortuna. Meer historie en daar leeft de club wat meer dan in Almere. Maar 1 van die 3 in het zuiden zie ik nog wel wel op de fles gaan binnenkort. Het is al 15 jaar pappen en nathouden, op een gegeven moment moet dat roer een keer echt om of je bent gekeken.

Almere heeft zich goed versterkt, maar of het toereikend is... Ook de naaste concurrenten voor de veilige plekjes hebben niet stilgezeten.
HR
Bij MVV gaat dat heele rg op en ook bij Roda, maar bij Fortuna komt dat voornamelijk door de gemeente. Tot afgelopen jaar kon het stadion niet afgebouwed worden, kon er niks rondom het stadion bouwen doordat het bestemmingsplan niet werd goedgekeurd. Dat is nog altijd niet helemaal rond doordat er geprotesteerd wordt en de raad van State hier nou over moet gaan beoordelen. Dit had dus al lang moeten gebeuren aangezien het stadion er ondertussen al meer als 10 jaar ligt. Maar daar kan Fortuna niks aandoen door de Gemeente.

Terug over Almere, ze hebben nagenoeg geen aanhang, ze bestaan te kortm iets opgebouwd te hebben en het is een verkeerde keuze van Ajax om samen te gaan werken met Almere. Ajax heeft er geen voordeel van.
HR
HR

Ikkuh
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 januari 2011

lopen er talenten rond in almere om in de gaten te houden ?
HR
HR

Fern
International

Droomaankoop: Johan Prins
Reg.: 14 augustus 2007

State Scarlet schreef:

HR
MVV mag van mij gelijk degraderen, de club is al meerdere keren gered door Melchior, een man die rijk geworden is als waffen-ss'er. De club bestaat dus nog door nazi geld en dat is voor mij reden genoeg om heel snel te verdwijnen.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Ik heb het uiteindelijk alleen maar over pappen en nathouden gehad. Hoe of wat daar gaat het hier niet zozeer om, maar dat een MVV/Fortuna zo een veel rijkere historie heeft dan Almere staat buiten kijf. Daarnaast trekken ze ook meer belangstelling van media/sponsoren/supporters. Wat dat betreft leeft Almere City gewoon niet, de amateurs leven er nog meer naar zeggen.

Het idee om een vergaande samenwerking te hebben met een club is oké, maar ze kiezen nu juist 2 foute clubs uit. Volendam, waar we veel meer een relatie mee hebben en ook voor aanvallend voetbal staat, daar is onze samenwerking eigenlijk weg gevallen. Konden ze maar eens kiezen voor een goede gedegen club die top Jupiler League/onderste helft Eredivisie is. Dan is het animo van spelers ook groter om te verhuizen, niet om degradatie voetbal te spelen in de Jupiler League met alleen maar limitaties door geld en accommodaties.

Nu krijg je echt twijfels over het nut van de energie alleen al die je in zo'n samenwerking steekt. Een degradatie, vanuit het Ajax oogpunt zou ik alleen maar positief vinden, als dat zou betekenen dat ze voor een beter passende club gaan kiezen.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

En weer een verlies. Ondanks die aankopen zal het daar de komende tijd niet beter gaan heb ik zo het vermoeden. :I
HR
HR

Fern
International

Droomaankoop: Johan Prins
Reg.: 14 augustus 2007

Ajax gaat samenwerking aan met Haarlem --> Haarlem failliet
Ajax gaat samenwerking aan met Almere --> Almere degradeert uit betaald voetbal

Kan Ajax niet gaan samenwerken met PSV?
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Spakenburg, Rijnsburgse Boys en FC Oss staan klaar om het plekje over te nemen, dag Almere City. (nu maar hopen dat Fortuna mijn grote mond meehelpt)
HR
HR

Ikkuh
Lid 2de elftal

kunnen we geen samenwerkingsverband aangaan met een eredivisieclub of een zwolle,rkc , dan ipv zo'n prutsclubje ?!
HR
HR

HCMCPUPPY
Regelmatige invaller

Uit: Houthalen (België)
Reg.: 7 juni 2002

Als je dan toch denkt aan een samenwerkingsverband met een andere club, dan zou ik overwegen om eens te denken aan een club in het buitenland. (Op de een of andere manier springt meteen de naam van Tcheu la Ling's Trencin in mijn gedachten).
Zo'n club heeft het bijkomende voordeel dat je ook exotische spelers kunt stallen, zonder dat je meteen aan dat minimum salaris voor die gasten vast zit.
En ook voor de jongens die moeite hebben met de stap van Jong Ajax naar de selectie is het waarschijnlijk beter om in het buitenland (in alle rust)te werken aan die laatste stap.
Ik kan me zo voorstellen dat er dan ook meer animo is bij de spelers, dan voor de overstap naar Almere City
HR
HR

Ikkuh
Lid 2de elftal

ik denk niet dat spelers van een gemiddeld 19 a 20 jaar zit te wachten op een clubje in slowakijke.
hoe hoog is dat niveau ?.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Zo, net bij Almere City - FC Dordrecht geweest. Was gratis dus ach :P

Wat een niveau zeg, ik heb me de kolere verveeld. Wel m'n eerste wedstrijdstaking meegemaakt. En ach, kan ik ook zeggen dat ik in dat stadion ben geweest.

By the way... Niemand weet, niemand weet, dat scheidsrechter Honig Tepelstreeltje heet.

Bij de warming up kwam hij vlak langs ons lopen (wij zaten op de eerste rij), en liep met z'n tepels te spelen. Ewwwww
HRHR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Fern schreef:

Ajax gaat samenwerking aan met Haarlem --> Haarlem failliet
Ajax gaat samenwerking aan met Almere --> Almere degradeert uit betaald voetbal

Kan Ajax niet gaan samenwerken met PSV?
HR
Het begint er steeds meer op te lijken dat ze gaan degraderen, dus haal ik jou poast maar naar boven, inderdaad een samenwerking met PSV zou ideaal zijn. Dan weten we al vantevoren wate r gaat gebeuren....
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

D-Tagz schreef:

Zo, net bij Almere City - FC Dordrecht geweest. Was gratis dus ach :P

Wat een niveau zeg, ik heb me de kolere verveeld. Wel m'n eerste wedstrijdstaking meegemaakt. En ach, kan ik ook zeggen dat ik in dat stadion ben geweest.

By the way... Niemand weet, niemand weet, dat scheidsrechter Honig Tepelstreeltje heet.

Bij de warming up kwam hij vlak langs ons lopen (wij zaten op de eerste rij), en liep met z'n tepels te spelen. Ewwwww
HR
Heb jij echt niets beters te doen? :D
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Heb jij echt niets beters te doen? :D
HR
Hahaha zoals? :P
HR
HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Reg.: 3 januari 2010

Ik snap niet waarom Ajax altijd rare clubs uitkiest voor dergelijke samenwerkings verbanden, het zou namelijk een top stap voor net-niet talenten zijn waar Ajax wellicht nog wat kan aan verdienen.

Tuurlijk Almere, grote opkomende stad ect. maar investeer dan ook serieus in de club, door net als AZ bij Telstar een tribune te bouwen ofzo, dat stadion is alleen al zo armoedig dat je er niet in wilt spelen, zelfs topklasse clubs hebben mooiere stadions.

Verder ook raar dat er alleen maar 1 speler naar wilt ging, kan je sommige overbodige a1,jong ajax spelers er neit naar jou dwingen? je betaalt ze toch tenslotte en overhalen met een mooi praatje dat ze toch mooie op tv komen, het grote publiek hun leert kennen en dat ze in volle stadions komen als MVV, Cambuur Zwolle ect.?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

FT Telstar 2 - 3 Almere City FC

Jeeeeej. :P
HR
HR

State Scarlet
Moderator

En nog steeds op 2 punten achterstand op Fortuna én een wedstrijd meer gespeeld.

Word echt hopen dat de algehele amateurkampioen en de finalist niet willen promoveren voor ze. Uit mijn hoofd waren dat FC Oss, Spakenburg en IJsselmeervogels. Haalt 1 van die de finale, wat waarschijnlijk is gezien de Topklasse standen, dan is het baai baai zwaai zwaai (a la Olav Mol).
HR
HR

Ikkuh
Lid 2de elftal

en alweer verloren, nu tegen zwolle,
nu staan ze nog steeds laatste.

word dit nog wat, of heeft ajax volgend seizoen een club in de topklasse als hulpclubje ?
HR
HR

Ome Michel
Idool

Reg.: 11 november 1999

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Het begint er steeds meer op te lijken dat ze gaan degraderen, dus haal ik jou poast maar naar boven, inderdaad een samenwerking met PSV zou ideaal zijn. Dan weten we al vantevoren wate r gaat gebeuren....
HR
Dat zag er inderdaad goor uit:P We kunnen in iedergeval wel zeggen dat we eens een staking hebben meegemaakt:B
HR
HR

missverstand
Ballenjongen

Reg.: 4 augustus 2010

Hier speelt toch geen ajaxspeler meer?
HR
HR

Ikkuh
Lid 2de elftal

rick schouw speelt daar toch ?
ajax heeft nog een spits over , is dat niks voor hun ?
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Als je op El Hamdaoui doelt, in Almere hebben ze een grote PVV aanhang. Die vlieger gaat dus niet op :D ;)
HR
HR

Ikkuh
Lid 2de elftal

jammer. anders had ik wel zijn treinreis betaald.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,5% dat PEC Zwolle wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!