Ajax Netwerk
vrijdag 19 december 2014 - 19:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 30 »

HR

Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 12 juli 2001

quote:HR
Woot schreef:

18 Almere City FC 5 0

Wel matig hoor! Alles op een periodetitel dus.

(...)

Wat is er momenteel dan zo negatief aan?
Argumenten graag.
HR
Spelers hebben geen zin om er heen te gaan over het algemeen. Was bij Haarlem ook al zo, slechts een enkeling die bij Ajax totaal uit beeld was ging er heen.

Elke week van een belchinees moeten horen hoe veel het gaat worden lijkt me ook geen pretje.

Ajax zou beter kunnen samenwerken met een club die echt iets kan bereiken, Almere lijkt het weer niet te zijn.
Cambuur hikt alweer jaren tegen de Eredivisie aan, lijkt me een veel betere optie dan Almere City.
HR
HR

Tobias Sana
Jeugdspeler

Reg.: 7 maart 2007

Almere City FC - De Graafschap 1-0
Pieter Huistra krijgt De Graafschap maar niet aan de praat. Vrijdagavond was Almere City FC te sterk en die ploeg liep een uur met een man meer op het veld omdat Timothy van der Meulen na een harde tackle het veld moest verlaten. De thuisploeg kreeg de beste kansen, al waren de Doetinchemmers ook nog een keer dichtbij; Karim Tarfi trof de lat. Na een uur kwam Almere op voorsprong door een treffer van Stefano Lilipaly en deze gaf men niet meer weg. De Graafschap mocht zijn handjes eigenlijk nog dichtknijpen met een magere nederlaag.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 november 2004

Nou is de kop eraf hoor! Kom er maar in mzo! ;)
HR
HR

Denman
Vedette

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Yougle schreef:

(...)

Spelers hebben geen zin om er heen te gaan over het algemeen. Was bij Haarlem ook al zo, slechts een enkeling die bij Ajax totaal uit beeld was ging er heen.

Elke week van een belchinees moeten horen hoe veel het gaat worden lijkt me ook geen pretje.

Ajax zou beter kunnen samenwerken met een club die echt iets kan bereiken, Almere lijkt het weer niet te zijn.
Cambuur hikt alweer jaren tegen de Eredivisie aan, lijkt me een veel betere optie dan Almere City.
HR
Cambuur, Leeuwarden dus, wat moet je in die omgeving verder? Dan lijkt mij eerder de Eagles een optie (door Overmars). Maar ik verwacht dat deze samenwerking nog wel los/goed komt :)
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Droomaankoop: Martin Ødegaard
Reg.: 26 februari 2003

Yougle schreef:

HR
O.a. Gregory Van der Wiel, maar ik ben met je eens dat een laagvlieger uit de Jupiler League niet de juiste uitstraling heeft.
Almere zou het 'Jong Ajax voor spelers die te goed zijn voor Jong Ajax' moeten worden. Is die stap naar het eerste elftal nog te groot? 1 Of 2 jaar naar Almere om dan weer terug te keren!

Elke week van een belchinees moeten horen hoe veel het gaat worden lijkt me ook geen pretje. HR
Als je dalijk mee draait om de play-offs plekken, en hoog genoteerd staat in de top van de JL, dan val je als ploeg te veel op om omgekocht te kunnen worden. Kwestie van tijd als alles met een lange termijnvisie wordt opgebouwd.

Ajax zou beter kunnen samenwerken met een club die echt iets kan bereiken, Almere lijkt het weer niet te zijn. Cambuur hikt alweer jaren tegen de Eredivisie aan, lijkt me een veel betere optie dan Almere City.HR
Mij lijkt Leeuwarden te ver. Daar wil helemaal geen talent heen.
Als je met Almere door gaat op de weg die dit jaar is ingeslagen, dan train en speel je volgens de Ajax-filosofie. Altijd een pré als je terug wilt keren naar Ajax.
Inmiddels is de trainersstaf aardig aangevuld, en worden ook facilitair de nodige verbeteringen doorgevoerd. Daar spreekt vertrouwen en een lange termijnbeleid uit. De zaadjes zijn gepland, als de plantjes goed verzorgd worden, kan het oogsten over een jaar of 5 beginnen. Misschien al eerder zelfs. Met op termijn een plek in de eredivisie. Ik zie het wel gebeuren, maar nog niet dit jaar natuurlijk.
HR
HR

Morendo
Idool

Uit: Nijmegen
Reg.: 10 januari 2008

Lastig hoor Ado'20-uit. :\(
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

4-1 verloren van 10 amateurs...
HR
HR

Woot
Icoon

Luis S. schreef:

4-1 verloren van 10 amateurs...
HR
Wtf?! Er zit daar toch iets niet goed op het moment!
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Einde de Boer denk ik... Dick de Boer wel te verstaan...
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

D-Tagz schreef:

HR
Waarom? Ligt het aan hem?
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Denman schreef:

(...)

Cambuur, Leeuwarden dus, wat moet je in die omgeving verder? Dan lijkt mij eerder de Eagles een optie (door Overmars). Maar ik verwacht dat deze samenwerking nog wel los/goed komt :)
HR
Samenwerking met GAE? GAE-Ajax is water en vuur man.
HR
HR

Legende

Albinho schreef:

(...)

HR
Is dat zo? Ik ken best veel GAE supporters, en dat zijn bijna allemaal ook Ajax-fans. Ze hebben een grotere hekel aan PSV, is mij opgevallen.
HR
HR

Albinho
Legende

Quattroporte schreef:

(...)

Is dat zo? Ik ken best veel GAE supporters, en dat zijn bijna allemaal ook Ajax-fans. Ze hebben een grotere hekel aan PSV, is mij opgevallen.
HR
Ik kan je vertellen dat diegenen niet representatief zijn.

Zoek voor de grap eens op wat er rond de laatste oefenwedstrijd tussen beiden is gebeurd, als voorbeeld.
HRHR
HR

Legende

Albinho schreef:

(...)

Ik kan je vertellen dat diegenen niet representatief zijn.

Zoek voor de grap eens op wat er rond de laatste oefenwedstrijd tussen beiden is gebeurd, als voorbeeld.
HR
Dit? (overigens zeggen mijn vrienden daar dat ze best representatief zijn)

BINNENLAND

Negen arrestaties bij Ajax - Go Ahead Eagles
(Novum) - Rond de wedstrijd Ajax - Go Ahead Eagles in Deventer zijn donderdagavond negen voetbalfans aangehouden. Met de nederlaag van 6-0 buiten beschouwing gelaten, spreekt de gemeente van een geslaagd voetbalevenement.

De aanhoudingen werden verricht voor overtredingen als het roepen van discriminerende leuzen, vandalisme, openbare dronkenschap, belediging en het negeren van een bevel van de politie.

Bij een optocht van honderden Go Ahead-supporters naar het stadion deden zich volgens de gemeente geen noemenswaardige incidenten voor.

De gemeente had een noodverordening afgekondigd omdat ongeregeldheden werden verwacht. De politie mocht preventief fouilleren en de koopavond was verplaatst van donderdag naar vrijdag. Ajaxfans die niet met de bus reizen werden geweerd. De politie controleerde de toegangswegen en op het station.
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Ryan Babel
Reg.: 7 augustus 2005

Albinho schreef:

(...)

HR
Klopt. Een groot deel van de Eaglesfans zitten vrijdag in de Adelaarshorst, en zondag in De Kuip.
HR
HR

Legende

Amor AJAX schreef:

(...)

Klopt. Een groot deel van de Eaglesfans zitten vrijdag in de Adelaarshorst, en zondag in De Kuip.
HR
En ook heel wat in de Arena.
HR
HR

Woot
Icoon

D-Tagz schreef:

HR
Misschien van de nood een deugd maken en iemand van de Ajax-school doorschuiven naar Almere?

Het is nu ook bewaarheidt trouwens:

http://www.vi.nl/nieuws/228413/De-Boer-weg-als-trainer-na-teleurstellende-seizoenstart.htm

[Dit bericht is veranderd door Woot (op 27 september 2012 11:07:01).]
HR
HR

Albinho
Legende

Falende coach wordt technisch manager? Bizar.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Komt wel vaker voor dat ze iemand hoog hebben zitten, maar het eenvoudig niet werkt voor de groep. Dan is het beter om op tijd de functie neer te leggen en elders in de organisatie je wel sterk te maken voor de club.

We zullen zien of ze met onder andere Peter van Vossen wel gaan presteren.
HR
HR

Fside_Vak410
Jeugdspeler

Reg.: 2 augustus 2012

Quattroporte schreef:

(...)

HR
ik weet niet wat voor fans jij kent van GAE, maar niet de harde kern jongens in ieder geval. laatste jaren zijn er wat dingen doorgevallen ook tussen Ajax en GAE, is gewoon haat van Deventer kant;)
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Albinho schreef:

Falende coach wordt technisch manager? Bizar.
HR
Zullen denk ik geen geld voor ontslag hebben? Vandaar ook dat ze de vacante positie intern invullen.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Drie Kruizen schreef:

Nou is de kop eraf hoor! Kom er maar in mzo! ;)
HR
Haha ik had geen tijd om eerder te reageren, maar inderdaad de kop is eraf.
Die van de trainer dan wel te verstaan.

Drama
HR
HR

Tobias Sana
Jeugdspeler

Sparta Rotterdam - Almere City FC 4-3
Sparta Rotterdam werd door menigeen gezien als titelkandidaat, maar die ploeg maakt die status nog niet waar. De ploeg is wisselvallig, maar ging er vrijdagavond toch met de zege vandoor. De Rotterdammers stonden na een kwartier al met 2-0 voor door toedoen van Steef Nieuwendaal Sandro Calabro (strafschop), maar gaven die voorsprong nog voor rust uit handen. Stefano Lilipaly (’28) en Charles Dissels (’43) brachten Almere City FC langszij. Doordat opnieuw Calabro (’47) en Fabian Serrarens (’64) nog scoorden, leek het duel in evenwicht te eindigen. Donovan Deekman besliste zes minuten voor tijd anders: 4-3.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Het is nog vroeg in de wedstrijd maaaaaarrrrrrrrrrrr 0-1 achter
HR
HR

Tobias Sana
Jeugdspeler

Almere City - Fortuna Sittard 0-2
Fortuna Sittard mag tevreden zijn over de start van het seizoen en kon ook tevreden zijn over het begin van de uitwedstrijd bij Almere City. De eerste kans van de wedstrijd leverde na tien minuten spelen direct een goal van Fortuna op, toen Kiyabu Nkoyi binnenkopte. De spits maakte niet veel later bijna ook zijn tweede, maar stuitte nu op Dennis Gentenaar, die hoopte dat Almere City nog terug zou kunnen komen in de wedstrijd. Invaller Rihairo Meulens kreeg de beste kans namens de thuisploeg, maar kopte net naast, waarna Kevin Diaz er tien minuten voor tijd 0-2 van maakte.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,2% dat NAC wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!