Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 30 »
Quattroporte
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002
quote:Tuurlijk. Maar verhuur is voor dit soort jongens gewoon prima, ook in de JL. En over Toivomaki : het enige dat ik over hem heb gezegd is dat hij niet zo snel (met name na één hele slechte wedstrijd) moet worden afgeschreven, gezien zijn achtergrond. En ik heb ook wel een paar goede dingen van hem gezien, zodat ik dacht, en nog steeds denk, dat hij op enig moment best wel minuten in het 1e kan gaan maken. Bij van Rhijn heeft het ook lang geduurd. Men is altijd zo radicaal snel in het afschrijven van spelers. Maar om te stellen dat ik het een "sterspeler" vond is gewoon absurd en neerbuigend. Laat Albinho zelf regelmatig op de Toekomst kijken.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Was wel in de eredivisie he.
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Absoluut. Trouwens bij verdedigers zie je wel vaker dat het een stuk langer duurt. Die hebben bepaalde eigenschappen nodig dat ze vaak nog moeten ontwikkelen met 18/19/20/21 jarige leeftijd. Waar je vaak ziet bij jonge aanvallers en middenvelders dat ze vrij kunnen spelen, is dat bij een verdediger veel minder. Een grote fout is dan vaak een doelpunt tegen en verdedigen is vaak voroal een kwestie van ervaring en weten welke inschattingen je moet maken. Het eerste is nl. een stuk sneller en de weerstand hoger waardoor het verdedigend toch niet helemaal hetzelfde is.
Quattroporte schreef:
(...)
Tuurlijk. Maar verhuur is voor dit soort jongens gewoon prima, ook in de JL. En over Toivomaki : het enige dat ik over hem heb gezegd is dat hij niet zo snel (met name na één hele slechte wedstrijd) moet worden afgeschreven, gezien zijn achtergrond. En ik heb ook wel een paar goede dingen van hem gezien, zodat ik dacht, en nog steeds denk, dat hij op enig moment best wel minuten in het 1e kan gaan maken. Bij van Rhijn heeft het ook lang geduurd. Men is altijd zo radicaal snel in het afschrijven van spelers. Maar om te stellen dat ik het een "sterspeler" vond is gewoon absurd en neerbuigend. Laat Albinho zelf regelmatig op de Toekomst kijken.
Iemand als Moisander, ook een Fin, werd wel meteen weggestuurd, heeft zich via de JL terug geknokt en nu wil Ajax hem voor veel geld halen. Er wordt hoe dan ook nu een beter beleid gevoerd.
synzo
Lid 2de elftal
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 juli 2011
quote:
Quattroporte schreef:
(...)
Tuurlijk. Maar verhuur is voor dit soort jongens gewoon prima, ook in de JL. En over Toivomaki : het enige dat ik over hem heb gezegd is dat hij niet zo snel (met name na één hele slechte wedstrijd) moet worden afgeschreven, gezien zijn achtergrond. En ik heb ook wel een paar goede dingen van hem gezien, zodat ik dacht, en nog steeds denk, dat hij op enig moment best wel minuten in het 1e kan gaan maken. Bij van Rhijn heeft het ook lang geduurd. Men is altijd zo radicaal snel in het afschrijven van spelers. Maar om te stellen dat ik het een "sterspeler" vond is gewoon absurd en neerbuigend. Laat Albinho zelf regelmatig op de Toekomst kijken.
Iemand als Moisander, ook een Fin, werd wel meteen weggestuurd, heeft zich via de JL terug geknokt en nu wil Ajax hem voor veel geld halen. Er wordt hoe dan ook nu een beter beleid gevoerd.
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Toivomaki is helemaal geen net niet speler, dat geldt alleen voor spelers die al in het 1e hebben gespeeld of daar op de bank zaten. Hij zit daar nog een echelon onder en zou dus bij jA spelen. Dan is AC beter.
synzo schreef:
Te allen tijden moeten de net niet spelers worden getest op Eredivisie niveau! Kunnen ze dat wel of niet aan?
(...)
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
quote:Bovendien is het ook voor AC zelf een goede zet. Misschien is dit een stap in de richting van de play-offs. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar Toivomaki, en hield AC sowieso al wat meer in de gaten. Zal mij benieuwen dus.
Quattroporte schreef:
(...)
Toivomaki is helemaal geen net niet speler, dat geldt alleen voor spelers die al in het 1e hebben gespeeld of daar op de bank zaten. Hij zit daar nog een echelon onder en zou dus bij jA spelen. Dan is AC beter.
Abu3
Bankzitter
Reg.: 13 februari 2012
Zimmerman
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 22 december 2010
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Is Bocarra voor jong AJAX gehaald dan>
Zimmerman schreef:
Met Bocarra, Sporkslede en wellicht nog Bonevacia in Jong Ajax lijkt De Kamps me inderdaad een goede kandidaat voor een jaartje Almere
JAN
Regelmatige invaller
Uit: Aalsmeer
Reg.: 29 april 2006
quote:Daar begint hij wel, volgens de berichten.
mzo schreef:
(...)
Is Bocarra voor jong AJAX gehaald dan>
wert22
Jeugdspeler
Reg.: 7 maart 2007
Oussama Assaidi
Regelmatige invaller
Reg.: 17 februari 2012
Little_Idiot
Veelbelovend talent
Uit: Haarlem
Reg.: 3 september 2009
quote:Toe maar, begint serieus ergens op te lijken zo.
wert22 schreef:
Gentenaar opteert voor tweejarige verbintenis in Jupiler League
Maandag, 23 juli 2012 om 12:50
Almere City FC heeft zich versterkt met Dennis Gentenaar. De voormalige sluitpost van NEC, Borussia Dortmund, Ajax en VVV-Venlo tekent een contract voor twee jaar, zo meldt de Jupiler League-club via de officiële kanalen.
De 36-jarige Gentenaar, die vorig seizoen nog bij VVV-Venlo onder de lat stond, traint al enige tijd mee bij Almere City FC om zijn conditie op peil te houden. De veteraan keepte in de afgelopen drie seizoenen vijftig duels voor VVV.
De ervaren doelman met 236 wedstrijden in de Eredivisie zal zich bij Almere City FC tevens gaan richten op zijn loopbaan na het voetbal. Hij zal zowel op technisch- al managementvlak activiteiten gaan verrichten.
D-Tagz
Vedette
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
D-Tagz
Vedette
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
positiespel
Veelbelovend talent
Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 28 december 2010
quote:Zwolle speelde wel met een complete B-opstelling.
Drie Kruizen schreef:
Oefenwedstrijdje tegen Zwolle gewonnen ook paar dagen terug. Het kan zomaar ergens op gaan lijken. Al lijken de Ajax-invloeden nog niet echt aanwezig.
Drie Kruizen
Legende
mzo
Legende
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Reg.: 29 januari 2011
mzo
Legende
quote:Willen/doen ze toch niet
RodyTur10 schreef:
Verhuur Ligeon, Koppers, Arica en Lukoki een jaar aan hen. Niets mis met een jaartje Eerste Divisie. Leren ze meer van dan nóg een jaar in de beloftencompetitie.
BuZa
Vedette
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
quote:Misschien gaan ze er later in augustus nog wat mee doen, maar heb niet het idee dat dit bij Ajax op een erg hoog pitje staat.
mzo schreef:
(...)
Willen/doen ze toch niet
mzo
Legende
quote:Heeft het ooit wel hoog gestaan dan????
BuZa schreef:
(...)
maar heb niet het idee dat dit bij Ajax op een erg hoog pitje staat.
Jorninho
Vedette
Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
quote:Wat was dat bedroevend slecht he!
Drie Kruizen schreef:
Almere City - Go Ahead Eagles 0-2
[0-1, 27. Houtkoop]
[0-2, 53. Overgoor]
Aaah, tradities.
Drie Kruizen
Legende
quote:Geen idee, heb alleen de doelpunten gezien. Ik vraag me af of er nog iets vanuit Amsterdam die kant op gaat, zal wel niet.
Jorninho schreef:
(...)
Wat was dat bedroevend slecht he!
Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.