Ajax Netwerk
dinsdag 22 juli 2014 - 12:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 30 »

HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Was wel in de eredivisie he.
HR
Tuurlijk. Maar verhuur is voor dit soort jongens gewoon prima, ook in de JL. En over Toivomaki : het enige dat ik over hem heb gezegd is dat hij niet zo snel (met name na één hele slechte wedstrijd) moet worden afgeschreven, gezien zijn achtergrond. En ik heb ook wel een paar goede dingen van hem gezien, zodat ik dacht, en nog steeds denk, dat hij op enig moment best wel minuten in het 1e kan gaan maken. Bij van Rhijn heeft het ook lang geduurd. Men is altijd zo radicaal snel in het afschrijven van spelers. Maar om te stellen dat ik het een "sterspeler" vond is gewoon absurd en neerbuigend. Laat Albinho zelf regelmatig op de Toekomst kijken.

Iemand als Moisander, ook een Fin, werd wel meteen weggestuurd, heeft zich via de JL terug geknokt en nu wil Ajax hem voor veel geld halen. Er wordt hoe dan ook nu een beter beleid gevoerd.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

Quattroporte schreef:

(...)

Tuurlijk. Maar verhuur is voor dit soort jongens gewoon prima, ook in de JL. En over Toivomaki : het enige dat ik over hem heb gezegd is dat hij niet zo snel (met name na één hele slechte wedstrijd) moet worden afgeschreven, gezien zijn achtergrond. En ik heb ook wel een paar goede dingen van hem gezien, zodat ik dacht, en nog steeds denk, dat hij op enig moment best wel minuten in het 1e kan gaan maken. Bij van Rhijn heeft het ook lang geduurd. Men is altijd zo radicaal snel in het afschrijven van spelers. Maar om te stellen dat ik het een "sterspeler" vond is gewoon absurd en neerbuigend. Laat Albinho zelf regelmatig op de Toekomst kijken.

Iemand als Moisander, ook een Fin, werd wel meteen weggestuurd, heeft zich via de JL terug geknokt en nu wil Ajax hem voor veel geld halen. Er wordt hoe dan ook nu een beter beleid gevoerd.
HR
Absoluut. Trouwens bij verdedigers zie je wel vaker dat het een stuk langer duurt. Die hebben bepaalde eigenschappen nodig dat ze vaak nog moeten ontwikkelen met 18/19/20/21 jarige leeftijd. Waar je vaak ziet bij jonge aanvallers en middenvelders dat ze vrij kunnen spelen, is dat bij een verdediger veel minder. Een grote fout is dan vaak een doelpunt tegen en verdedigen is vaak voroal een kwestie van ervaring en weten welke inschattingen je moet maken. Het eerste is nl. een stuk sneller en de weerstand hoger waardoor het verdedigend toch niet helemaal hetzelfde is.
HR
HR

synzo
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 juli 2011

Te allen tijden moeten de net niet spelers worden getest op Eredivisie niveau! Kunnen ze dat wel of niet aan?

Quattroporte schreef:

(...)

HR
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

synzo schreef:

Te allen tijden moeten de net niet spelers worden getest op Eredivisie niveau! Kunnen ze dat wel of niet aan?

(...)
HR
Toivomaki is helemaal geen net niet speler, dat geldt alleen voor spelers die al in het 1e hebben gespeeld of daar op de bank zaten. Hij zit daar nog een echelon onder en zou dus bij jA spelen. Dan is AC beter.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juli 2012 om 20:32:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Quattroporte schreef:

(...)

Toivomaki is helemaal geen net niet speler, dat geldt alleen voor spelers die al in het 1e hebben gespeeld of daar op de bank zaten. Hij zit daar nog een echelon onder en zou dus bij jA spelen. Dan is AC beter.
HR
Bovendien is het ook voor AC zelf een goede zet. Misschien is dit een stap in de richting van de play-offs. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar Toivomaki, en hield AC sowieso al wat meer in de gaten. Zal mij benieuwen dus.
HR
HR

Abu3
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 13 februari 2012

Volgens mij nog geen officiële berichtgeving, maar Bartels speelt inmiddels mee. Alhoewel ik geen kenner ben van deze competitie heeft Almere best een leuk elftal. Naast Bartels ook nog een Toivoimaki, De Kamps en Arica hier stallen? Hopelijk is met de komst van Overmars er iets meer ruimte in de agenda's om dit project eens goed vorm te gaan geven.
HR
HR

Zimmerman
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2010

Met Bocarra, Sporkslede en wellicht nog Bonevacia in Jong Ajax lijkt De Kamps me inderdaad een goede kandidaat voor een jaartje Almere
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Zimmerman schreef:

Met Bocarra, Sporkslede en wellicht nog Bonevacia in Jong Ajax lijkt De Kamps me inderdaad een goede kandidaat voor een jaartje Almere
HR
Is Bocarra voor jong AJAX gehaald dan>
HR
HR

JAN
Regelmatige invaller

Uit: Aalsmeer
Reg.: 29 april 2006

mzo schreef:

(...)

Is Bocarra voor jong AJAX gehaald dan>
HR
Daar begint hij wel, volgens de berichten.
HR
HR

wert22
Tobias Sana Zonnebril
Jeugdspeler

Reg.: 7 maart 2007

Gentenaar opteert voor tweejarige verbintenis in Jupiler League
Maandag, 23 juli 2012 om 12:50

Almere City FC heeft zich versterkt met Dennis Gentenaar. De voormalige sluitpost van NEC, Borussia Dortmund, Ajax en VVV-Venlo tekent een contract voor twee jaar, zo meldt de Jupiler League-club via de officiële kanalen.
De 36-jarige Gentenaar, die vorig seizoen nog bij VVV-Venlo onder de lat stond, traint al enige tijd mee bij Almere City FC om zijn conditie op peil te houden. De veteraan keepte in de afgelopen drie seizoenen vijftig duels voor VVV.
De ervaren doelman met 236 wedstrijden in de Eredivisie zal zich bij Almere City FC tevens gaan richten op zijn loopbaan na het voetbal. Hij zal zowel op technisch- al managementvlak activiteiten gaan verrichten.
HR
HR

Oussama Assaidi
International

Reg.: 17 februari 2012

Almere City haalt toch wel veel grote namen binnen. Ik ben benieuwd hoe ze het volgend seizoen gaan doen.
HR
HR

Little_Idiot
Veelbelovend talent

Uit: Haarlem
Reg.: 3 september 2009

wert22 schreef:

Gentenaar opteert voor tweejarige verbintenis in Jupiler League
Maandag, 23 juli 2012 om 12:50

Almere City FC heeft zich versterkt met Dennis Gentenaar. De voormalige sluitpost van NEC, Borussia Dortmund, Ajax en VVV-Venlo tekent een contract voor twee jaar, zo meldt de Jupiler League-club via de officiële kanalen.
De 36-jarige Gentenaar, die vorig seizoen nog bij VVV-Venlo onder de lat stond, traint al enige tijd mee bij Almere City FC om zijn conditie op peil te houden. De veteraan keepte in de afgelopen drie seizoenen vijftig duels voor VVV.
De ervaren doelman met 236 wedstrijden in de Eredivisie zal zich bij Almere City FC tevens gaan richten op zijn loopbaan na het voetbal. Hij zal zowel op technisch- al managementvlak activiteiten gaan verrichten.
HR
Toe maar, begint serieus ergens op te lijken zo.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2012 om 22:14:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Inderdaad. Een versterking. Een klasse beter dan Friebel vorig seizoen

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 24 juli 2012 22:17:21).]
HRHR
HR

Luis S.
Icoon

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Ook Sandor Keller naar Almere City
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juli 2012 om 01:37:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het aantrekken van die grote namen getuigt wel van grote ambitie voor AC. Ben benieuwd. Ze hebben een aantal spelers op kelder-eredivisie niveau en wellicht zelfs een stapje daarboven. Hopelijk halen ze iig de playoffs.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Oefenwedstrijdje tegen Zwolle gewonnen ook paar dagen terug. Het kan zomaar ergens op gaan lijken. Al lijken de Ajax-invloeden nog niet echt aanwezig.
HR
HR

positiespel
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 28 december 2010

Drie Kruizen schreef:

Oefenwedstrijdje tegen Zwolle gewonnen ook paar dagen terug. Het kan zomaar ergens op gaan lijken. Al lijken de Ajax-invloeden nog niet echt aanwezig.
HR
Zwolle speelde wel met een complete B-opstelling.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Almere City - Go Ahead Eagles 0-2
[0-1, 27. Houtkoop]
[0-2, 53. Overgoor]

Aaah, tradities. ;)
HR
HR

mzo
Legende

Onzin zo een club erbij kan je beter per direct mee stoppen.

Hoeveel jaar hebben wij al een bij club in Nederland, wat heeft het ons opgeleverd qua spelers
HR
HR

RodyTur10 Gele kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Verhuur Ligeon, Koppers, Arica en Lukoki een jaar aan hen. Niets mis met een jaartje Eerste Divisie. Leren ze meer van dan nóg een jaar in de beloftencompetitie.
HR
HR

mzo
Legende

RodyTur10 schreef:

Verhuur Ligeon, Koppers, Arica en Lukoki een jaar aan hen. Niets mis met een jaartje Eerste Divisie. Leren ze meer van dan nóg een jaar in de beloftencompetitie.
HR
Willen/doen ze toch niet
HR
HR

BuZa
Vedette

Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

mzo schreef:

(...)

Willen/doen ze toch niet
HR
Misschien gaan ze er later in augustus nog wat mee doen, maar heb niet het idee dat dit bij Ajax op een erg hoog pitje staat.
HR
HR

mzo
Legende

BuZa schreef:

(...)

maar heb niet het idee dat dit bij Ajax op een erg hoog pitje staat.

HR
Heeft het ooit wel hoog gestaan dan????
HR
HR

Drie Kruizen schreef:

Almere City - Go Ahead Eagles 0-2
[0-1, 27. Houtkoop]
[0-2, 53. Overgoor]

Aaah, tradities. ;)
HR
Wat was dat bedroevend slecht he! :I
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Jorninho schreef:

(...)

Wat was dat bedroevend slecht he! :I
HR
Geen idee, heb alleen de doelpunten gezien. Ik vraag me af of er nog iets vanuit Amsterdam die kant op gaat, zal wel niet.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 79,2% dat Roda JC wint van RKC Waalwijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!