Ajax Netwerk
vrijdag 28 november 2014 - 16:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 30 »

HR

kurk_droog
Vedette

Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 10 mei 2005

Hoe zit het met het complex daar? Die moet natuurlijk niet op het niveau zijn van wat Almere al had..?
HR
HR

De Wijze
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Uploads: 1
Reg.: 7 maart 2003

quote:HR
Jong Ajax speler Ricardo Kip tekent voor twee jaar bij Almere City

4 mei 2012 VI.nl

Voetbal International weet te melden dat Almere City FC Ricardo Kip heeft overgenomen van Ajax. De middenvelder van Jong Ajax tekent voor twee jaar bij de eerstedivisionist. Hij slaagde er niet in om door te breken in het eerste elftal. Hij speelde geen officiële wedstrijden in het eerste elftal.HR
HR
HR

erikeagles007
Jeugdspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 juli 2010

Weet iemand wat Ajax van het kunstgras veld vind ?
HR
HR

Ajax_4_ever
Bankzitter

Uit: Almere
Droomaankoop: Michel Vorm
Reg.: 29 juli 2003

Almere City FC rekent op korte termijn op versterking. De directeur van de satellietclub van Ajax liet in Almere Vandaag weten te hopen deze week nog drie spelers aan de selectie toe te voegen. Het gaat volgens hem om een spits, een linksbuiten en een centrale verdediger. "Dat zijn ervaren spelers die ons naar de top van de Jupiler League moeten brengen. Ik wil volgend seizoen die play offs halen."
Ajax Netwerk
"Daarnaast hoop ik nog drie spelers van Ajax te krijgen. Van één weet ik zeker dat die komt en van die andere twee is het nog even afwachten. Voor die spelers geldt dat wij het belangrijk vinden dat zij ook bij ons passen." Eerder trok City al Ricardo Kip van Ajax aan.
HR
HR

JonsAjax
Lid 2de elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 19 januari 2012

Gravenbergh, Ozbiliz en Veltman lijken mij prima opties om 1/2 seizoenen te sturen naar Almere.
HR
HR

JeroenE
Idool

Reg.: 17 september 2007

Lijkt me prima voor Yener Arica.
HR
HR

dijkstra14
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 120
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 maart 2006

Lijkt me sowieso wel goed om wat vaker spelers daar te stallen. Is een opkomende club die, dat verwacht ik, de komende jaren alleen maar gaat groeien en mee gaat doen voor de play-offs.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Toivomaki/Ligeon, Veltman, Rits, de Kamps en Arica lijken me spelers die hiervoor in aanmerking komen.
HR
HR

synzo
Bankzitter

Reg.: 21 juli 2011

Volgens mij moet het ook zo zijn dat de top van de jupilerleaque daar komt te spelen. Hebben we tenminste wat te hengelen! Het moet niet zo zijn dat wij alleen onze bagger daar kunnen uitstorten!

Als spelers potentie hebben zet je ze bij een behoorlijke eredivisieploeg neer. Niet bij de onderkant van de jupilerleaque!

[Dit bericht is veranderd door synzo (op 4 juni 2012 12:45:28).]
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Reg.: 20 augustus 2003

Precies. Almere moet ons Excelsior worden, maar dat gaat natuurlijk geleidelijk. Mooiste zou zijn als je er z.s.m. 'eredivisie-waardige' talenten naartoe zou kunnen sturen. Bonevacia, Castillion en Sneijder bv. zouden Almere City een dikke boost geven.
HR
HR

Yo
International

Reg.: 18 oktober 2000

Met een beetje geluk draai je zo in de top mee van de Jupiler League. Bijna elk team vervangt jaarlijks minimaal een half elftal dus als alles een keer goed samenvalt dan kun je zomaar de revelatie worden, zie Helmond Sport, Eindhoven, Denbosch, Dordrecht.
Het zou in ieder geval mooi zijn voor Ajax als dat zou gebeuren, natuurlijk met goed aanvallend voetbal.

Ik ving ergens op dat Boban Lazic wel eens 1 van de verhuurde spelers zou gaan worden.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Overigens, als Almere een satelietclub is en onze Excelsior zou moeten worden. Geldt dat dan ook niet de andere kant op? Ik lees nu dat Rosheuvel door AZ gehaald is, ik neem aan dat de leiding van Almere na de interesse van AZ ook een belletje naar Ajax heeft gepleegd met de vraag: " Hebben jullie hem op een lijstje staan en zo ja willen jullie de interesse kenbaar/concreet maken?" Of het is niet gebeurt op deze manier, en dat zou wat mij betreft betekenen dat de term satelietclub niet serieus is of Ajax heeft aangegeven geen interesse te hebben. Het zou goed zijn als ook deze kant van de constructie duidelijk zou zijn.
HR
HR

Jiskefet
Talent

Reg.: 1 mei 2003

Zijn er hier leden die jeugdspelers van Ajax persoonlijk kennen en die recent een contract hebben getekend (bv. Veltman, Lazic)? Ik vroeg me af er tijdens die onderhandelingen ook gesproken is over een overgang naar AC (al dan niet verplicht)
HRHR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Je kan dat nauwelijks verplichten, denk ik, het arbeidscontract zal gewoon gebaseerd zijn op een positie binnen ajax. Almere City is geen entiteit binnen de organisatie dus dat gaat niet werken. Je kan hier hoogstens afspraken over maken lijkt me.
HR
HR

ruudhermans
Jeugdspeler

Uit: Someren
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 augustus 2007

Almere heeft zijn een nieuwe versterking binnen. Sander Keller heeft voor 3 jaar getekend. Lijkt me een goede aankoop voor de JL aangezien hij ook terug kon naar de eredivisie. Nu nog een paar (jeugd)spelers erbij van Ajax en op naar de top! :P
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Nu Rowin van Zaanen erbij, ze beginnen toch redelijk wat bekende namen aan te trekken, komend jaar play-offs?
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 juni 2012 om 02:54:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Drie Kruizen schreef:

Nu Rowin van Zaanen erbij, ze beginnen toch redelijk wat bekende namen aan te trekken, komend jaar play-offs?
HR
En Schulmeister speelt er ook nog. Ik hoop het. Wordt tijd voor ED voetbal in Flevoland.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Nee toch? Die zat toch bij AGOVV ofzo nu?
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juni 2012 om 08:57:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Drie Kruizen schreef:

Nee toch? Die zat toch bij AGOVV ofzo nu?
HR
Oh, je hebt gelijk. My bad.
HR
HR

mr_latino_
Lid 2de elftal

Uit: Naaldwijk
Reg.: 25 oktober 2004

En dat is 1, hopen dat er nog minimaal 2 volgen:

'Toivomaki op huurbasis naar Almere City' 28-06-12
Henri Toivomaki speelt komend seizoen bij Almere City. De verdediger van Jong Ajax wordt op huurbasis overgenomen. Toivomaki maakte begin 2011 de overstap van FC Lahti naar Ajax maar mede door een zware blessure kwam de Fin nog niet echt uit de verf. Almere City hoopt, door het samenwerkingsverband met Ajax, nog een aantal spelers van Ajax toe te voegen aan de selectie.
HR
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=22790
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Daar gaat de sterspeler van Q ;)
HR
HR

acco
Veelbelovend talent

Vak: 104
Reg.: 7 juli 2005

mr_latino_ schreef:

En dat is 1, hopen dat er nog minimaal 2 volgen:

HR
Arica en De Kamps gaan ook nog naar AC vermoed ik
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Albinho schreef:

Daar gaat de sterspeler van Q ;)
HR
Waar haal je dat vandaan ? Verklaar je nader.

Terzijde : je kunt je nog herinneren dat Vertonghen aan RKC werd verhuurd ?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Quattroporte schreef:

(...)

Waar haal je dat vandaan ? Verklaar je nader.

Terzijde : je kunt je nog herinneren dat Vertonghen aan RKC werd verhuurd ?
HR
Was wel in de eredivisie he.
HR
HR

mr_latino_
Lid 2de elftal

Uit: Naaldwijk
Reg.: 25 oktober 2004

acco schreef:

(...)
Arica en De Kamps gaan ook nog naar AC vermoed ik
HR
Jij weet meer?

Als Arica en Toivomaki daar naar toe gaan, lijkt het wel of ze spelers willen dumpen die in de weg lopen van de spelers die uit de A1 komen. Arica en Toivomaki lopen beiden volgende zomer af. De Kamps ook trouwens, maar die geef ik meer kans om ooit nog s in Ajax 1 te spelen, dan de kansen die ik Toivomaki en Arica geef.

Had eerder gehoopt dat spelers a la Lukoki ofzo daar een vol seizoen konden spelen. Als ze gaan dumpen, kunnen ze Sneijder en Castillion daar ook wel naartoe sturen...

Misschien nog een keeper, gezien de overvloed? Misschien Leeuwenburgh of Kramer?
Met bovengenoemde spelers kunnen ze zeker top 5 spelen:

Friebel/Leeuwenburgh

Toivomaki
Felixdaal
Sander Keller
EIGEN SPELER

Bonevacia
Sneijder
De Kamps

Meulens
Castillion
Arica

Met de linksback ben ik daar niet bekend, misschien wil Koppers ook wel ;).

Weliswaar een hele overvloed, maar in Rotterdam worden er ook jaarlijks 6 spelers naar toe gestuurd. Daarnaast moet je het toch ooit aantrekkelijk maken voor jeugd/2e elftal spelers?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,5% dat PEC Zwolle wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!