Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 30 »
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:Gisteren gelijk gescoord. Almere heeft toch wat meer spelers gehaald met Eredivisie-ervaring? Felixdaal (Vitesse), Burgzorg (NEC), Meulens (Roda), Resodihardjo (ADO). Ik hoop dat ze in de middenmoot/subtop kunnen belanden dit seizoen.
Kruidnagel schreef:
Ze hebben iig een nieuwe spits. Shulmeister die bij heracles heeft gespeeld. Best een aardige spits voor hun lijkt me.
Jimmy Amsterdam
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Langst ingeschreven actieve poster
Vak: 413
Droomaankoop: -
Reg.: 17 juni 1999
quote:Zou mooi zijn als ze binnen 3 jaar promoveren. Dan kan Ajax pas echt zijn spelers 'op niveau' wegzetten
Mijn Mokums Paradijs schreef:
(...)
Ik hoop dat ze in de middenmoot/subtop kunnen belanden dit seizoen.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 oktober 2002
Vossie
Legende
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003
Brendeeh
Basisspeler
Vak: 424
Reg.: 15 juli 2010
ajaxkevi
Jeugdspeler
Uit: Almere
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 12 november 2008
quote:De camera staat bonvenop de meestal volle tribunes (vroeger staanplaatsen). De overkant is over het algemeen vrij leeg inderdaad.
Brendeeh schreef:
Ik had laatst beelden van een wedstrijd van Almere City FC gezien. Er zitten daar echt weinig mensen... Bij RKC of Excelsior komen er veel meer mensen op af. Maarja misschien als Almere beter gaat presteren, dat er dan meer mensen naartoe gaan. Ik schrok er wel van.
EnLasBuenasYEnLasMalas
Internationale topspeler
Reg.: 1 april 2007
Little_Idiot
Veelbelovend talent
Uit: Haarlem
Reg.: 3 september 2009
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7
Reg.: 18 oktober 2002
quote:[Dit bericht is veranderd door Benji (op 20 augustus 2011 12:37:04).]
Scheidsrechter Edwin van de Graaf liep in alle rust het veld af, toen een bejaarde fan in zijn scootmobiel tegen de arbiter aan probeerde te rijden. Van de Graaf keek om en daaropvolgend reed de bejaarde nogmaals tegen hem aan. Toen besloot de leidsman maar snel de catacomben op te zoeken. Of Van de Graaf volgend weekeinde weer in actie komt is nog onzeker, aangezien hij een hamstringblessure heeft overgehouden aan het incident.
van der Wielaert
Talent
Reg.: 7 februari 2009
quote:Hoeveel huur p/m betaal je om onder zo'n steen te leven?
EnLasBuenasYEnLasMalas schreef:
Laatste wedstrijd 600 supporters en er kunnen er 3000 in....
Niet zo gek dat niemand nog binding met die club heeft want wat zouden wij er van vinden als wij opeens Amsterworld zouden heten en in het paars zouden spelen.
Kruidnagel
Talent
Reg.: 18 augustus 2009
quote:Dat lijkt me nu een goed idee. Zoals iemand hierboven al zegt nu ze wat punten pakken. En voor die tweedejaars A spelers lijkt me dat een prima leerschool om te wennen aan een spelletje tegen mannen.
champy95 schreef:
Tis te hopen..
Maar gezien de laatste jaren, is RKC onze Excelsior (om het in de woorden van De Boer te zeggen)
Ik zou als wijze van stage, je tweedejaars A1-spelers daar laten spelen in de tweede seizoenshelft.
Dan denk ik aan Bouy. Die jongen heeft talent zat, maar zijn snelheid en fysiek moet hij gaan opdrijven.
Dijks: kast van een vent, moet het eens tonen tegen echte kerels.
Zo komt er ook wat ruimte voor de eerstejaars A-junioren voor de ploeg van Grim.
Little_Idiot
Veelbelovend talent
doctor van Gaal
Bankzitter
Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010
quote:Als het zo door gaat hebben we volgend jaar een satelietclub in de eredivisie. Komen we in de zelfde situatie als Feyenoord en Excelsior. Is het wel wat makkelijker om te zien of je talenten echt niveau hebben. En willen ze ook liever uitgeleend worden aan Almere.
Little_Idiot schreef:
Staan 2-0 voor tegen AGOVV, bij winst staan ze 3e. Draait best aardig dit seizoen, afgaande op resultaten.
Little_Idiot
Veelbelovend talent
quote:Zou mooi zijn. Inmiddels 3-0, 32ste minuut.
doctor van Gaal schreef:
(...)
Als het zo door gaat hebben we volgend jaar een satelietclub in de eredivisie. Komen we in de zelfde situatie als Feyenoord en Excelsior. Is het wel wat makkelijker om te zien of je talenten echt niveau hebben. En willen ze ook liever uitgeleend worden aan Almere.
Mokumpje
Lid 2de elftal
Reg.: 23 augustus 2009
EnLasBuenasYEnLasMalas
Internationale topspeler
Reg.: 1 april 2007
dutcher
Basisspeler
Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 125
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008
Drie Kruizen
Legende
Vak: -
Reg.: 28 november 2004
quote:Maar daar werd dan ook overtuigend van gewonnen, gezien het doelsaldo. Zo kan je het ook bekijken.
Peter The Eater schreef:
Viel me wel op dat ze alleen tegenstanders van het rechterrijtje hebben getroffen...
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
quote:Bovendien, ze zijn mede door het verlies tegen Almere in het rechterrijtje gekomen.
Drie Kruizen schreef:
(...)
Maar daar werd dan ook overtuigend van gewonnen, gezien het doelsaldo. Zo kan je het ook bekijken.
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
quote:Inderdaad. Zo vroeg in het seizoen is dat niet te beoordelen. PSV stond na de nederlaag tegen AZ in de eerste ronde op een gedeelde laatste plaats.
D-Tagz schreef:
(...)
Bovendien, ze zijn mede door het verlies tegen Almere in het rechterrijtje gekomen.
D-Tagz
Vedette
quote:Inderdaad. Dit geeft de Flevolander moed.
Mijn Mokums Paradijs schreef:
(...)
Inderdaad. Zo vroeg in het seizoen is dat niet te beoordelen. PSV stond na de nederlaag tegen AZ in de eerste ronde op een gedeelde laatste plaats.
Het gaat er om dat er progressie is, vorig jaar verloor Almere deze wedstrijden.
BuZa
Vedette
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
Little_Idiot
Veelbelovend talent
D-Tagz
Vedette
quote:Had niet verwacht dat ze alles zouden winnen hoor. Degraderen zal iig niet gebeuren, daar is Almere niet slecht genoeg voor momenteel.
Little_Idiot schreef:
Nu wel 1-0 achter tegen Telstar
Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.