Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 11:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 30 »

HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

quote:HR
Kruidnagel schreef:

Ze hebben iig een nieuwe spits. Shulmeister die bij heracles heeft gespeeld. Best een aardige spits voor hun lijkt me.
HR
Gisteren gelijk gescoord. Almere heeft toch wat meer spelers gehaald met Eredivisie-ervaring? Felixdaal (Vitesse), Burgzorg (NEC), Meulens (Roda), Resodihardjo (ADO). Ik hoop dat ze in de middenmoot/subtop kunnen belanden dit seizoen.
HR
HR

Jimmy Amsterdam
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Langst ingeschreven actieve poster
Vak: 413
Droomaankoop: -
Reg.: 17 juni 1999

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)
Ik hoop dat ze in de middenmoot/subtop kunnen belanden dit seizoen.
HR
Zou mooi zijn als ze binnen 3 jaar promoveren. Dan kan Ajax pas echt zijn spelers 'op niveau' wegzetten
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Tis te hopen..
Maar gezien de laatste jaren, is RKC onze Excelsior (om het in de woorden van De Boer te zeggen)

Ik zou als wijze van stage, je tweedejaars A1-spelers daar laten spelen in de tweede seizoenshelft.

Dan denk ik aan Bouy. Die jongen heeft talent zat, maar zijn snelheid en fysiek moet hij gaan opdrijven.

Dijks: kast van een vent, moet het eens tonen tegen echte kerels.

Zo komt er ook wat ruimte voor de eerstejaars A-junioren voor de ploeg van Grim.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Het is sowieso goed om je spelers aan meerdere clubs te verhuren, allemaal naar dezelfde club is ook niet goed. Dan krijg je een soort van Jong Ajax in een dergelijke ploeg en van een normale teamopbouw kan je dan niet meer spreken. Het is juist goed als ze in een andere omgeving komen om te leren.
Wat dat betreft is het perfect dat er 2 bij NAC rondlopen en wanneer er nog een aanvaller bij komt zou ik Ozbiliz bijv. naar RKC sturen. Zou erg goed voor hem zijn.

Mbt Almere City, daar is natuurlijk op z'n minst hetzelfde mogelijk als in Waalwijk of bij Excelsior, op termijn.
HR
HR

Brendeeh
Basisspeler

Vak: 424
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 15 juli 2010

Ik had laatst beelden van een wedstrijd van Almere City FC gezien. Er zitten daar echt weinig mensen... Bij RKC of Excelsior komen er veel meer mensen op af. Maarja misschien als Almere beter gaat presteren, dat er dan meer mensen naartoe gaan. Ik schrok er wel van.
HR
HR

ajaxkevi
Jeugdspeler

Uit: Almere
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 12 november 2008

Brendeeh schreef:

Ik had laatst beelden van een wedstrijd van Almere City FC gezien. Er zitten daar echt weinig mensen... Bij RKC of Excelsior komen er veel meer mensen op af. Maarja misschien als Almere beter gaat presteren, dat er dan meer mensen naartoe gaan. Ik schrok er wel van.
HR
De camera staat bonvenop de meestal volle tribunes (vroeger staanplaatsen). De overkant is over het algemeen vrij leeg inderdaad.
HR
HR

EnLasBuenasYEnLasMalas Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 1 april 2007

Laatste wedstrijd 600 supporters en er kunnen er 3000 in....
Niet zo gek dat niemand nog binding met die club heeft want wat zouden wij er van vinden als wij opeens Amsterworld zouden heten en in het paars zouden spelen.
HR
HR

Little_Idiot
Veelbelovend talent

Uit: Haarlem
Reg.: 3 september 2009

0-3 voor tegen Oss

[Dit bericht is veranderd door Little_Idiot (op 19 augustus 2011 20:47:22).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uiteindelijk 3-4 geworden. Maar Almere pakt puntjes en dat is in de Jupiler al gauw genoeg om in ieder geval niet te degraderen. We zullen over een langere periode zien hoe 'goed' dit Almere is. Het zou mooi zijn als de club in alle opzichten kan groeien. Qua selectie, resultaten, aanhang en status.
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Reg.: 18 oktober 2002

Vanaf 1:40 :D

http://www.youtube.com/watch?v=xBDD1W-6Pu8&feature

Scheidsrechter Edwin van de Graaf liep in alle rust het veld af, toen een bejaarde fan in zijn scootmobiel tegen de arbiter aan probeerde te rijden. Van de Graaf keek om en daaropvolgend reed de bejaarde nogmaals tegen hem aan. Toen besloot de leidsman maar snel de catacomben op te zoeken. Of Van de Graaf volgend weekeinde weer in actie komt is nog onzeker, aangezien hij een hamstringblessure heeft overgehouden aan het incident. HR
[Dit bericht is veranderd door Benji (op 20 augustus 2011 12:37:04).]
HR
HR

van der Wielaert
Talent

Reg.: 7 februari 2009

Het zou juist nu het moment moeten zijn om langzaam wat talent van Ajax in te passen. Het lijkt er (voorlopig tenminste) op dat ze nu een aardige basis hebben wat waarschijnlijk einde van het seizoen ergens in de middenmoot zal eindigen (misschien ook met een periodetitel op zak? :) Dus juist nu zou Ajax elke transferperiode 1 of 2 talenten die kant op moeten sturen en dan zie ik ze binnen een jaar of 5-10 wel in de Eredivisie spelen. Tenminste als de spelers van Ajax een verhuurperiode zien zitten want dat is volgens mij nog altijd het grootste probleem. Maar ik heb nu de indruk dat er in Almere wel iets mogelijk is en dat had ik bijvoorbeeld vorig seizoen totaal niet.

EnLasBuenasYEnLasMalas schreef:

Laatste wedstrijd 600 supporters en er kunnen er 3000 in....
Niet zo gek dat niemand nog binding met die club heeft want wat zouden wij er van vinden als wij opeens Amsterworld zouden heten en in het paars zouden spelen.
HR
Hoeveel huur p/m betaal je om onder zo'n steen te leven? ;)

[Dit bericht is veranderd door van der Wielaert (op 20 augustus 2011 12:00:29).]
HR
HR

Kruidnagel
Talent

Reg.: 18 augustus 2009

champy95 schreef:

Tis te hopen..
Maar gezien de laatste jaren, is RKC onze Excelsior (om het in de woorden van De Boer te zeggen)

Ik zou als wijze van stage, je tweedejaars A1-spelers daar laten spelen in de tweede seizoenshelft.

Dan denk ik aan Bouy. Die jongen heeft talent zat, maar zijn snelheid en fysiek moet hij gaan opdrijven.

Dijks: kast van een vent, moet het eens tonen tegen echte kerels.

Zo komt er ook wat ruimte voor de eerstejaars A-junioren voor de ploeg van Grim.
HR
Dat lijkt me nu een goed idee. Zoals iemand hierboven al zegt nu ze wat punten pakken. En voor die tweedejaars A spelers lijkt me dat een prima leerschool om te wennen aan een spelletje tegen mannen.
HR
HR

Little_Idiot
Veelbelovend talent

Staan 2-0 voor tegen AGOVV, bij winst staan ze 3e. Draait best aardig dit seizoen, afgaande op resultaten.
HRHR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

Little_Idiot schreef:

Staan 2-0 voor tegen AGOVV, bij winst staan ze 3e. Draait best aardig dit seizoen, afgaande op resultaten.
HR
Als het zo door gaat hebben we volgend jaar een satelietclub in de eredivisie. Komen we in de zelfde situatie als Feyenoord en Excelsior. Is het wel wat makkelijker om te zien of je talenten echt niveau hebben. En willen ze ook liever uitgeleend worden aan Almere.
HR
HR

Little_Idiot
Veelbelovend talent

doctor van Gaal schreef:

(...)
Als het zo door gaat hebben we volgend jaar een satelietclub in de eredivisie. Komen we in de zelfde situatie als Feyenoord en Excelsior. Is het wel wat makkelijker om te zien of je talenten echt niveau hebben. En willen ze ook liever uitgeleend worden aan Almere.
HR
Zou mooi zijn. Inmiddels 3-0, 32ste minuut.
HR
HR

Mokumpje
Lid 2de elftal

Reg.: 23 augustus 2009

Ik zie ze zeker niet naar de eredivisie komen na dit seizoen.... maar het zou wel mooi zijn als ze bovenin mee blijven draaien...
HR
HR

EnLasBuenasYEnLasMalas Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 1 april 2007

4-0 voor bij rust :B
Agovv heeft nu al 17 tegentreffers in 3,5 wedstrijden :D
HR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

gaat lekker, hopen dat ze bovenin mee kunnen draaien dit seizoen

edit: 4-1 inmiddels

[Dit bericht is veranderd door dutcher (op 28 augustus 2011 15:47:50).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Vak: -
Reg.: 28 november 2004

Peter The Eater schreef:

Viel me wel op dat ze alleen tegenstanders van het rechterrijtje hebben getroffen...
HR
Maar daar werd dan ook overtuigend van gewonnen, gezien het doelsaldo. Zo kan je het ook bekijken. ;)
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Drie Kruizen schreef:

(...)

Maar daar werd dan ook overtuigend van gewonnen, gezien het doelsaldo. Zo kan je het ook bekijken. ;)
HR
Bovendien, ze zijn mede door het verlies tegen Almere in het rechterrijtje gekomen.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

D-Tagz schreef:

(...)

Bovendien, ze zijn mede door het verlies tegen Almere in het rechterrijtje gekomen.
HR
Inderdaad. Zo vroeg in het seizoen is dat niet te beoordelen. PSV stond na de nederlaag tegen AZ in de eerste ronde op een gedeelde laatste plaats.

Het gaat er om dat er progressie is, vorig jaar verloor Almere deze wedstrijden.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Inderdaad. Zo vroeg in het seizoen is dat niet te beoordelen. PSV stond na de nederlaag tegen AZ in de eerste ronde op een gedeelde laatste plaats.

Het gaat er om dat er progressie is, vorig jaar verloor Almere deze wedstrijden.
HR
Inderdaad. Dit geeft de Flevolander moed.
HR
HR

BuZa
Vedette

Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

En niet alleen de Flevolander maar ook voor Ajax is dit alleen maar goed. Als die club eindelijk een beetje in de lift zit kan je het straks als een volwaardig satellietclub gebruiken. Het heeft dan niet meer de uitstraling van het lelijke eendje, spelers willen er best aan verhuurd worden en wie weet gaan ze een rol van betekenis spelen in de JL.

Komende vrijdag uit tegen Telstar is het gewoon weer realistisch dat ze de 3 punten pakken.
HR
HR

Little_Idiot
Veelbelovend talent

Nu wel 1-0 achter tegen Telstar
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Little_Idiot schreef:

Nu wel 1-0 achter tegen Telstar
HR
Had niet verwacht dat ze alles zouden winnen hoor. Degraderen zal iig niet gebeuren, daar is Almere niet slecht genoeg voor momenteel.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Almere City FC: Satellietclub

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,2% dat PEC Zwolle wint van HHC Hardenberg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!