| Poster | | Topic: Volendam |  |
|
Master_Rafael Regelmatige invaller
Uit: 070 Vak: - Posts: 692 Reg.: 21 september 2003 | Nee, doe maar liever Sparta !!! Dat kan leuk worden, die promoveren toch wel 
|
|
|
Rooie-Schorpioen International
Uit: Oss Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1467 Reg.: 16 oktober 2003 | doe maar top oss als we toch bezig zijn 
|
|
|
The Magnificent nr.7 Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 574 Reg.: 13 december 2002 | Waarom geen MVV als we toch steeds verder van huis gaan..
|
|
|
Pal Fischer Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1724 Reg.: 14 januari 2003 |
quote: Koentjuh schreef:
ja maar Pal beste vriend laat ajax nou al geruime tijd een samenwerkingsverband met Haarlem hebben en zie jij verbetering in haarlem? neeeeeeee nou dan
Maar Koentjuh, is er ooit daadwerkelijk invulling gegeven aan de papieren samenwerking? NEE!
|
|
|
Koentjuh Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1236 Uploads: 3 Reg.: 5 maart 2003 | jewel toch? ik dacht dat Ajax verschillende speler had uitgeleend aan Haarlem, volgens mij ook waaronder Serginho Greene ( nu RKC ) maargoed mijn voetbalverstand kan natuurlijk niet aan het jouwe tippen 
|
|
|
QQ Geselecteerd voor Oranje
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1070 Reg.: 3 oktober 2002 | Maar KoEntJuH toch,
Spelers uitlenen die toch al op een dood spoor zaten bij Ajax, was dat nou de invulling die beoogt was met het samenwerkingsverband?
|
|
|
timdolfijn Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 721 Reg.: 10 juli 2003 | Trainer Henk Wisman is ontslagen. Vanwege kritiek op het bestuur na het uitblijven van versterkingen...
Bron; Voetbalzone
Treurig, die man heeft het gewoon fantastisch gedaan met het materiaal dat ie had. Heb van kennissen vernomen dat dit het werk is van Wim Jonk, die technisch directeur is bij Volendam, en kritiek had op Wisman en hij resultaten wilde zien...
|
|
|
Yeo International
Uit: Heemskerk Vak: - Posts: 1285 Reg.: 8 februari 2002 | http://www.vi.nl
quote: FC Volendam ontslaat trainer Henk Wisman
29/1/2004 10:44
Henk Wisman is met onmiddellijke ingang trainer af bij FC Volendam. De Amsterdamse coach moet vertrekken na voortdurende kritiek over het uitblijven van versterkingen.
Wisman had in de winterstop gevraagd om vier versterkingen. Dat was tegen het zere been van de spelersgroep, die de woorden van Wisman interpreteerde als een gebrek aan vertrouwen. Ook de clubleiding was bij monde van voorzitter Henk Kras niet te spreken over de kritiek. 'Ik heb hem er meerdere keren persoonlijk op aangesproken', zegt Kras tegen VI.nl. De preses liet Wisman in de winterstop weten geen nieuwe publiekelijke kritiek van hem op het gevoerde beleid te dulden.
Wisman leverde na het duel met NAC Breda echter opnieuw kritiek op het bestuur over het gevoerde beleid. En dat schoot bij de clubleiding in het verkeerde keelgat. Voorzitter Kras noemde het 'onprofessioneel' en 'ongelukkig'.
Wisman reageerde in Voetbal International op de woorden van Kras. 'Ik verschil met het bestuur van mening, want ik vind deze selectie niet sterk genoeg. Ik hoop dat deze woorden iets te weeg brengen.' Zijn uitlatingen brachten inderdaad wat te weeg, al had Wisman zijn ontslag waarschijnlijk niet verwacht.
Het bestuur kwam dinsdag tot de conclusie dat Wisman ongeacht het resultaat tegen RKC Waalwijk op non-actief gesteld zou worden. Assistent Johan Steur neemt de honneurs waar. 'We beraden ons over de samenstelling van de technische staf', aldus voorzitter Kras.
Wisman trad in de zomer van 2000 in dienst van FC Volendam. Het was zijn eerste club in het betaald voetbal. Met beperkte middelen slaagde hij erin FC Volendam in 2003 terug te brengen op het hoogste niveau.
Idd treurig ja dat Henk Wisman ontslagen is. Het lijkt mij echt een goede trainer. En zoals hij al bewezen heeft, met weinig middelen, weet hij toch iets neer te zitten. Die heeft zo een nieuwe club. Dat weet ik wel zeker. Misschien wel RKC??? Daar zou hij volgens mij wel goed passen.
[Dit bericht is veranderd door Yeo (op 29 januari 2004 16:41:42).]
|
|
|
Pyro Vedette
Vak: 411 Posts: 2319 Reg.: 5 juli 2003 | Ik vind ook wel een trieste manier om ontslagen te worden. Ik vind het nou ook niet echt een slimme zet van Volendam omdat er toch wel een goed team stond en door dit onslag is het toch wel onrustig bij de club.
En van Volendam werd verwacht dat het een kansloze missie zou worden om zich te handhaven in de HCE.
|
|
|
Koentjuh Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1236 Uploads: 3 Reg.: 5 maart 2003 |
quote: QQ schreef:
Maar KoEntJuH toch,
Spelers uitlenen die toch al op een dood spoor zaten bij Ajax, was dat nou de invulling die beoogt was met het samenwerkingsverband?
heej QQ, ouwe vriend fijn weer s een reactie van je te ontvangen .
Je hebt wel gelijk dan is het niet egt een Samenwerkingsverband nee, maar Greene was toch een jong talent en ok hij zat op dat moment op een dood spoor maar jong was hij wel.. nog...
Oh BTW vriendelijke vriend, mijn naam in jou zogenaamde Breezah taal heb ik al veranderd op aanraden van jou o.a 
[Dit bericht is veranderd door Koentjuh (op 29 januari 2004 19:08:28).]
|
|
|
punter International
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1453 Reg.: 28 november 2004 | Hoe zit het nou trouwens met die vernieuwde samenwerking tussen Ajax en Volendam, die er misschien komt? Wordt het dan een sateliet-club á la Feyenoord-Excelsior, of is de samenwerking alleen voor de jeugd?
|
|
|
343  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1153 Reg.: 9 augustus 2001 | Alleen maar op de jeugd gericht; De jeugdopleiding, jeugdtraining en jeugdscouting.
quote: Wim Jonk weg bij FC Volendam
bron: brabantsdagblad.nl
VOLENDAM (ANP) - Clubman Wim Jonk heeft donderdag zijn bestuursfunctie technische zaken bij FC Volendam met onmiddellijke ingang neergelegd. De 49-voudige international ziet volgens een kort bericht op de site van de eerstedivisieclub ,,verdere samenwerking met de huidige clubleiding niet zitten''.
Jonk heeft bijna vijf jaar het technische beleid van FC Volendam vorm gegeven. Het was een onbezoldigde functie. Het bestuur betreurt het besluit van Jonk. De Volendamse clubleiding wil snel een vervanger voor de oud-middenvelder van onder meer Ajax en Inter aanstellen.
|
|
|
punter International
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1453 Reg.: 28 november 2004 |
quote: 343 schreef:
Alleen maar op de jeugd gericht; De jeugdopleiding, jeugdtraining en jeugdscouting.
Jammer, ik denk dat je meer aan Volendam hebt dan aan Haarlem voor je beloftes.
|
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 5138 Reg.: 6 september 2005 | Een schopje omhoog.
Volendam is gepromoveerd. De kans om spelers als Anita en van der Heijden te verhurenaan Volendam zodat zij wekelijks op het hoogste niveau meedoen?
|
|
|
Jeffrey Sarpong International
quote: AFCA 428 schreef:
Een schopje omhoog.
Volendam is gepromoveerd. De kans om spelers als Anita en van der Heijden te verhurenaan Volendam zodat zij wekelijks op het hoogste niveau meedoen?
Misschien kan Volendam ook wel een Mitea gebruiken en als Manucharyan volgend jaar niet definitief bij de selectie komt, lijkt me het ook niet verkeerd om hem daar een jaartje te stellen. Volendam is financieel niet de sterkste, dus spelers huren zal voor hen niet zo verkeerd zijn, mits ze van goede kwaliteit zijn natuurlijk.
|
|
|
Tristanon  Talent
Vak: 402 Posts: 151 Reg.: 17 juli 2005 |
quote: Hoogendorp schreef:
Is het een idee om Volendam op te kopen en daar wat spelers te laten rijpen. Kunnen ze mooi eredivisie ervaring op doen.

|
|
|
cheyennebonobo4 Bankzitter
Uit: landgraaf Vak: 123 Posts: 533 Reg.: 27 oktober 2005 |
quote: Jeffrey Sarpong schreef:
(...)
Misschien kan Volendam ook wel een Mitea gebruiken en als Manucharyan volgend jaar niet definitief bij de selectie komt, lijkt me het ook niet verkeerd om hem daar een jaartje te stellen. Volendam is financieel niet de sterkste, dus spelers huren zal voor hen niet zo verkeerd zijn, mits ze van goede kwaliteit zijn natuurlijk.
Mijn inziens zou je Slijngaard, Donald, Anita moeten verhuren aan Volendam. Eventueel kun je ook nog Wormgoor en Yildrim verhuren. Sarpong, Goossens, Manucharyan, Martina moeten definitief naar het eerste gehaald worden en daar kansen op speelminuten krijgen.
|
|
|
Jeffrey Sarpong International
quote: cheyennebonobo4 schreef:
(...)
Mijn inziens zou je Slijngaard, Donald, Anita moeten verhuren aan Volendam. Eventueel kun je ook nog Wormgoor en Yildrim verhuren. Sarpong, Goossens, Manucharyan, Martina moeten definitief naar het eerste gehaald worden en daar kansen op speelminuten krijgen.
Anita en Donald verhuren lijkt me niet verkeerd, maar ik neem aan dat Volendam niet met 2 gehuurde jonkies op het middenveld gaat speler terwijl ze moeten overleven. Slijngard zou ik nog bij Ajax houden, in ieder geval totdat er een nieuwe linksback bijkomt. Manucharyan moet nu eens een jaar gaan bewijzen dat hij de Eredivisie fysiek aankan, en Volendam zou hem wel kunnen gebuiken, denk ik.
|
|
|
amsterdammertje1968 Veelbelovend talent
Vak: 125 Posts: 238 Reg.: 1 september 2004 | Ajax moet spelers kopen, geen clubs. Ik heb inmiddels wel trek gekregen van deze topic. Ik ga zo ff een lekker visje eten.
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3987 Reg.: 3 september 2002 | Gewoon alle spelers die net te kort komen voor de selectie stallen bij Volendam. Moet je kijken hoe hard Volendam dan in de eredivisie blijft.
|
|
|
PauloNunes Talent
Uit: Den Haag Vak: 126 Posts: 168 Reg.: 18 december 2007 | Kheb t niet zo op al die samenwerkingsverbanden. Germinal Beerchot, de Chinezen, de Ghanezen, Ajax USA, Ajax Cape Town, Haarlem. Onzinnige shit. Al die clubs/landen profiteren alleen maar van Ajax en wij zien er praktisch niets van terug!
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 5138 Reg.: 6 september 2005 | Haarlem is natuurlijk niet waar. Talenten kunnen verhuurd worden aan Haarlem en doen daar dus ervaring op en maken speelminuten. Dat de verkeerde talenten (op van der Wiel na) gestald worden bij Haarlem is een tweede. Tevens was het niet bevoordelijk dat zij in de 1e divisie speelden. Daarom zie ik meer mogelijkheden in Volendam.
|
|
|
Ajax12 AJAX12  Talent
Uit: Enkhuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 134 Reg.: 24 februari 2007 | Je moet opletten op Meijers, dat is een talentvolle middenvelder. Hij is echt goed net als de van AZ gehuurde Narsingh. Een snelle aanvaller.
|
|
|
cheyennebonobo4 Bankzitter
Uit: landgraaf Vak: 123 Posts: 533 Reg.: 27 oktober 2005 |
quote: Ajax12 schreef:
Je moet opletten op Meijers, dat is een talentvolle middenvelder. Hij is echt goed net als de van AZ gehuurde Narsingh. Een snelle aanvaller.
talentvolle middenvelders hebben we denk ik al genoeg rondlopen bij ajax. Aissati, Sarpong, De Jong, Anita, Donald en Jan Arie van der Heijden zijn allemaal talentvol en met maar 3 plaatsen op het middenveld is het dringen geblazen. Maargoed zal eens op die speler gaan opletten.
|
|
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 2345 Reg.: 26 februari 2003 | Met Anita, Donald, Goossens en Sarpong kun je een volledige ruit op het middenveld bij Volendam zetten.
Nu Donald geblesseerd is en Anita een mooi plekje in de selectie gaat die vlieger natuurlijk niet op, maar ik wil maar zeggen dat het voor zowel Volendam als Ajax bijzonder sterk uit kan pakken!
quote: AFCA 428 schreef:
Haarlem is natuurlijk niet waar. Talenten kunnen verhuurd worden aan Haarlem en doen daar dus ervaring op en maken speelminuten. Dat de verkeerde talenten (op van der Wiel na) gestald worden bij Haarlem is een tweede. Tevens was het niet bevoordelijk dat zij in de 1e divisie speelden. Daarom zie ik meer mogelijkheden in Volendam.
Welk seizoen zat Van der Wiel daar dan??
[Dit bericht is veranderd door Woot (op 13 augustus 2008 11:31:50).]
|
|
|