Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Satellietclubs en huurlingen
Volendam
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3 »

Poster
Topic: Volendam 
Master_Rafael
Regelmatige invaller

Uit: 070
Vak: -
Reg.: 21 september 2003
Gepost op 26 januari 2004 om 21:27:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, doe maar liever Sparta !!! Dat kan leuk worden, die promoveren toch wel
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.312,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Rooie-Schorpioen
International

Uit: Oss
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 oktober 2003
Gepost op 26 januari 2004 om 21:53:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

doe maar top oss als we toch bezig zijn
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.489,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
The Magnificent nr.7
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 13 december 2002
Gepost op 27 januari 2004 om 16:42:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom geen MVV als we toch steeds verder van huis gaan..
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Pal Fischer
Internationale topspeler

Reg.: 14 januari 2003
Gepost op 27 januari 2004 om 20:51:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koentjuh schreef:

ja maar Pal beste vriend laat ajax nou al geruime tijd een samenwerkingsverband met Haarlem hebben en zie jij verbetering in haarlem? neeeeeeee nou dan

Maar Koentjuh, is er ooit daadwerkelijk invulling gegeven aan de papieren samenwerking? NEE!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Koentjuh
Geselecteerd voor Oranje

Uploads: 3
Reg.: 5 maart 2003
Gepost op 28 januari 2004 om 20:40:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jewel toch? ik dacht dat Ajax verschillende speler had uitgeleend aan Haarlem, volgens mij ook waaronder Serginho Greene ( nu RKC ) maargoed mijn voetbalverstand kan natuurlijk niet aan het jouwe tippen
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.491,5VoVo: -Opstelling: 4-2-4
QQ
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Capelle a/d IJssel
Reg.: 3 oktober 2002
Gepost op 28 januari 2004 om 22:05:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar KoEntJuH toch,

Spelers uitlenen die toch al op een dood spoor zaten bij Ajax, was dat nou de invulling die beoogt was met het samenwerkingsverband?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
timdolfijn
Regelmatige invaller

Reg.: 10 juli 2003
Gepost op 29 januari 2004 om 11:08:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Trainer Henk Wisman is ontslagen. Vanwege kritiek op het bestuur na het uitblijven van versterkingen...
Bron; Voetbalzone

Treurig, die man heeft het gewoon fantastisch gedaan met het materiaal dat ie had. Heb van kennissen vernomen dat dit het werk is van Wim Jonk, die technisch directeur is bij Volendam, en kritiek had op Wisman en hij resultaten wilde zien...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 1-5 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.476,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Yeo
International

Uit: Heemskerk
Vak: -
Reg.: 8 februari 2002
Gepost op 29 januari 2004 om 16:25:50.       MSN: [Vraag maar]      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.vi.nl

quote:
FC Volendam ontslaat trainer Henk Wisman

29/1/2004 10:44

Henk Wisman is met onmiddellijke ingang trainer af bij FC Volendam. De Amsterdamse coach moet vertrekken na voortdurende kritiek over het uitblijven van versterkingen.
Wisman had in de winterstop gevraagd om vier versterkingen. Dat was tegen het zere been van de spelersgroep, die de woorden van Wisman interpreteerde als een gebrek aan vertrouwen. Ook de clubleiding was bij monde van voorzitter Henk Kras niet te spreken over de kritiek. 'Ik heb hem er meerdere keren persoonlijk op aangesproken', zegt Kras tegen VI.nl. De preses liet Wisman in de winterstop weten geen nieuwe publiekelijke kritiek van hem op het gevoerde beleid te dulden.

Wisman leverde na het duel met NAC Breda echter opnieuw kritiek op het bestuur over het gevoerde beleid. En dat schoot bij de clubleiding in het verkeerde keelgat. Voorzitter Kras noemde het 'onprofessioneel' en 'ongelukkig'.

Wisman reageerde in Voetbal International op de woorden van Kras. 'Ik verschil met het bestuur van mening, want ik vind deze selectie niet sterk genoeg. Ik hoop dat deze woorden iets te weeg brengen.' Zijn uitlatingen brachten inderdaad wat te weeg, al had Wisman zijn ontslag waarschijnlijk niet verwacht.

Het bestuur kwam dinsdag tot de conclusie dat Wisman ongeacht het resultaat tegen RKC Waalwijk op non-actief gesteld zou worden. Assistent Johan Steur neemt de honneurs waar. 'We beraden ons over de samenstelling van de technische staf', aldus voorzitter Kras.

Wisman trad in de zomer van 2000 in dienst van FC Volendam. Het was zijn eerste club in het betaald voetbal. Met beperkte middelen slaagde hij erin FC Volendam in 2003 terug te brengen op het hoogste niveau.
Idd treurig ja dat Henk Wisman ontslagen is. Het lijkt mij echt een goede trainer. En zoals hij al bewezen heeft, met weinig middelen, weet hij toch iets neer te zitten. Die heeft zo een nieuwe club. Dat weet ik wel zeker. Misschien wel RKC??? Daar zou hij volgens mij wel goed passen.

[Dit bericht is veranderd door Yeo (op 29 januari 2004 16:41:42).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.495,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Pyro
Vedette

Vak: 411
Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 29 januari 2004 om 16:52:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind ook wel een trieste manier om ontslagen te worden. Ik vind het nou ook niet echt een slimme zet van Volendam omdat er toch wel een goed team stond en door dit onslag is het toch wel onrustig bij de club.
En van Volendam werd verwacht dat het een kansloze missie zou worden om zich te handhaven in de HCE.
 Help mods!
Koentjuh
Geselecteerd voor Oranje

Uploads: 3
Reg.: 5 maart 2003
Gepost op 29 januari 2004 om 19:07:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
QQ schreef:

Maar KoEntJuH toch,

Spelers uitlenen die toch al op een dood spoor zaten bij Ajax, was dat nou de invulling die beoogt was met het samenwerkingsverband?

heej QQ, ouwe vriend fijn weer s een reactie van je te ontvangen .
Je hebt wel gelijk dan is het niet egt een Samenwerkingsverband nee, maar Greene was toch een jong talent en ok hij zat op dat moment op een dood spoor maar jong was hij wel.. nog...

Oh BTW vriendelijke vriend, mijn naam in jou zogenaamde Breezah taal heb ik al veranderd op aanraden van jou o.a

[Dit bericht is veranderd door Koentjuh (op 29 januari 2004 19:08:28).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.491,5VoVo: -Opstelling: 4-2-4
punter
International

Reg.: 28 november 2004
Gepost op 13 april 2007 om 12:07:26.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe zit het nou trouwens met die vernieuwde samenwerking tussen Ajax en Volendam, die er misschien komt? Wordt het dan een sateliet-club á la Feyenoord-Excelsior, of is de samenwerking alleen voor de jeugd?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.380,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
343 Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hulst
Reg.: 9 augustus 2001
Gepost op 13 april 2007 om 13:10:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alleen maar op de jeugd gericht; De jeugdopleiding, jeugdtraining en jeugdscouting.

quote:
Wim Jonk weg bij FC Volendam

bron: brabantsdagblad.nl

VOLENDAM (ANP) - Clubman Wim Jonk heeft donderdag zijn bestuursfunctie technische zaken bij FC Volendam met onmiddellijke ingang neergelegd. De 49-voudige international ziet volgens een kort bericht op de site van de eerstedivisieclub ,,verdere samenwerking met de huidige clubleiding niet zitten''.

Jonk heeft bijna vijf jaar het technische beleid van FC Volendam vorm gegeven. Het was een onbezoldigde functie. Het bestuur betreurt het besluit van Jonk. De Volendamse clubleiding wil snel een vervanger voor de oud-middenvelder van onder meer Ajax en Inter aanstellen.

Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
punter
International

Gepost op 13 april 2007 om 18:22:48.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
343 schreef:

Alleen maar op de jeugd gericht; De jeugdopleiding, jeugdtraining en jeugdscouting.

Jammer, ik denk dat je meer aan Volendam hebt dan aan Haarlem voor je beloftes.
 Help mods!
AFCA 428
Internationale topspeler

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 21 april 2008 om 23:23:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een schopje omhoog.

Volendam is gepromoveerd. De kans om spelers als Anita en van der Heijden te verhurenaan Volendam zodat zij wekelijks op het hoogste niveau meedoen?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jeffrey Sarpong
International

Gepost op 22 april 2008 om 20:59:37.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA 428 schreef:

Een schopje omhoog.

Volendam is gepromoveerd. De kans om spelers als Anita en van der Heijden te verhurenaan Volendam zodat zij wekelijks op het hoogste niveau meedoen?

Misschien kan Volendam ook wel een Mitea gebruiken en als Manucharyan volgend jaar niet definitief bij de selectie komt, lijkt me het ook niet verkeerd om hem daar een jaartje te stellen. Volendam is financieel niet de sterkste, dus spelers huren zal voor hen niet zo verkeerd zijn, mits ze van goede kwaliteit zijn natuurlijk.
 Help mods!
Tristanon Gele kaart: waarschuwing
Talent

Vak: 402
Reg.: 17 juli 2005
Gepost op 23 april 2008 om 16:55:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hoogendorp schreef:

Is het een idee om Volendam op te kopen en daar wat spelers te laten rijpen. Kunnen ze mooi eredivisie ervaring op doen.

Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.470,7VoVo: -Opstelling: incompleet
cheyennebonobo4
Bankzitter

Uit: landgraaf
Vak: 123
Reg.: 27 oktober 2005
Gepost op 23 april 2008 om 17:05:46.       MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeffrey Sarpong schreef:

(...)

Misschien kan Volendam ook wel een Mitea gebruiken en als Manucharyan volgend jaar niet definitief bij de selectie komt, lijkt me het ook niet verkeerd om hem daar een jaartje te stellen. Volendam is financieel niet de sterkste, dus spelers huren zal voor hen niet zo verkeerd zijn, mits ze van goede kwaliteit zijn natuurlijk.

Mijn inziens zou je Slijngaard, Donald, Anita moeten verhuren aan Volendam. Eventueel kun je ook nog Wormgoor en Yildrim verhuren. Sarpong, Goossens, Manucharyan, Martina moeten definitief naar het eerste gehaald worden en daar kansen op speelminuten krijgen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jeffrey Sarpong
International

Gepost op 24 april 2008 om 12:37:21.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
cheyennebonobo4 schreef:

(...)

Mijn inziens zou je Slijngaard, Donald, Anita moeten verhuren aan Volendam. Eventueel kun je ook nog Wormgoor en Yildrim verhuren. Sarpong, Goossens, Manucharyan, Martina moeten definitief naar het eerste gehaald worden en daar kansen op speelminuten krijgen.

Anita en Donald verhuren lijkt me niet verkeerd, maar ik neem aan dat Volendam niet met 2 gehuurde jonkies op het middenveld gaat speler terwijl ze moeten overleven. Slijngard zou ik nog bij Ajax houden, in ieder geval totdat er een nieuwe linksback bijkomt. Manucharyan moet nu eens een jaar gaan bewijzen dat hij de Eredivisie fysiek aankan, en Volendam zou hem wel kunnen gebuiken, denk ik.
 Help mods!
amsterdammertje1968
Veelbelovend talent

Vak: 125
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 24 april 2008 om 15:48:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax moet spelers kopen, geen clubs. Ik heb inmiddels wel trek gekregen van deze topic. Ik ga zo ff een lekker visje eten.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.481,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sluk
Idool
Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003

Uit: Weesp
Vak: 116
Reg.: 3 september 2002
Gepost op 2 mei 2008 om 23:53:34.       MSN: gaat-bij-jou@niks-aan.heh      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon alle spelers die net te kort komen voor de selectie stallen bij Volendam. Moet je kijken hoe hard Volendam dan in de eredivisie blijft.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PauloNunes
Talent

Uit: Den Haag
Vak: 126
Reg.: 18 december 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 12:56:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kheb t niet zo op al die samenwerkingsverbanden. Germinal Beerchot, de Chinezen, de Ghanezen, Ajax USA, Ajax Cape Town, Haarlem. Onzinnige shit. Al die clubs/landen profiteren alleen maar van Ajax en wij zien er praktisch niets van terug!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.497,9VoVo: -Opstelling: incompleet
AFCA 428
Internationale topspeler

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 15:41:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haarlem is natuurlijk niet waar. Talenten kunnen verhuurd worden aan Haarlem en doen daar dus ervaring op en maken speelminuten. Dat de verkeerde talenten (op van der Wiel na) gestald worden bij Haarlem is een tweede. Tevens was het niet bevoordelijk dat zij in de 1e divisie speelden. Daarom zie ik meer mogelijkheden in Volendam.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ajax12
AJAX12
Talent

Uit: Enkhuizen
Reg.: 24 februari 2007
Gepost op 7 augustus 2008 om 15:20:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je moet opletten op Meijers, dat is een talentvolle middenvelder. Hij is echt goed net als de van AZ gehuurde Narsingh. Een snelle aanvaller.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
cheyennebonobo4
Bankzitter

Uit: landgraaf
Vak: 123
Reg.: 27 oktober 2005
Gepost op 7 augustus 2008 om 17:21:22.       MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ajax12 schreef:

Je moet opletten op Meijers, dat is een talentvolle middenvelder. Hij is echt goed net als de van AZ gehuurde Narsingh. Een snelle aanvaller.

talentvolle middenvelders hebben we denk ik al genoeg rondlopen bij ajax. Aissati, Sarpong, De Jong, Anita, Donald en Jan Arie van der Heijden zijn allemaal talentvol en met maar 3 plaatsen op het middenveld is het dringen geblazen. Maargoed zal eens op die speler gaan opletten.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Woot
Vedette

Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 13 augustus 2008 om 11:30:15.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met Anita, Donald, Goossens en Sarpong kun je een volledige ruit op het middenveld bij Volendam zetten.
Nu Donald geblesseerd is en Anita een mooi plekje in de selectie gaat die vlieger natuurlijk niet op, maar ik wil maar zeggen dat het voor zowel Volendam als Ajax bijzonder sterk uit kan pakken!

quote:
AFCA 428 schreef:

Haarlem is natuurlijk niet waar. Talenten kunnen verhuurd worden aan Haarlem en doen daar dus ervaring op en maken speelminuten. Dat de verkeerde talenten (op van der Wiel na) gestald worden bij Haarlem is een tweede. Tevens was het niet bevoordelijk dat zij in de 1e divisie speelden. Daarom zie ik meer mogelijkheden in Volendam.

Welk seizoen zat Van der Wiel daar dan??

[Dit bericht is veranderd door Woot (op 13 augustus 2008 11:31:50).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk