| Poster | | Topic: Ajax Cape Town - the topic |  |
|
madurodamn Talent
Vak: - Posts: 174 Reg.: 14 oktober 2003 | Waarom niet een Ajax B elftal maken.
Zoals in spanje?
|
|
|
affl  Vedette
Uit: Amstelveen Vak: 420 Posts: 4470 Reg.: 18 december 2003 | Is dat niet gewoon een soort 2e elftal?
|
|
|
Teaser Internationale topspeler
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5361 Reg.: 31 december 2004 | speelt dat b elftal in een beloften competitie of in een andere ? tweede divisie ofzo ? 3de ?
|
|
|
Golden A.F.C.A. Hem City Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 |
quote: Teaser schreef:
speelt dat b elftal in een beloften competitie of in een andere ? tweede divisie ofzo ? 3de ?
Gewoon in een lagere divisie dacht ik. Misschien moet er in Nederland ook een 3e profdivisie komen 
|
|
|
Teaser Internationale topspeler
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5361 Reg.: 31 december 2004 | lager dan de GGD heeft geen waarde voor de 2de elftallen van vooral de top 3 , het gaat erom om de spelers die de overgang naar 1 moeten maken een kleiner gat te overbruggen moeten krijgen dan nu het geval is , verhuren aan bijv haarlem willen de meeste niet dus houd het elftal bijelkaar en geef ze het gevoel nog met Ajax verbonden te zijn ( zullen wel weer regelementen moeten komen zoals bijv niet promoveren ed ). 
|
|
|
Trabelcied Talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 127 Reg.: 28 januari 2003 |
quote: Moeneeb Josephs is voor een half jaar geschorst en heeft een boete van bijna 69.000 euro gekregen. De doelman van Ajax Capetown werd na een doping-controle positief bevonden. In zijn urine werden sporen van het verboden middel Salbutanol aangetroffen.
Josephs werd 'betrapt' toen hij tijdens het met 1-0 verloren duel met ASFA Yennega een inhaler gebruikte, met een hoop tumult als gevolg. 'De wedstrijd lag zelfs een kwartier stil toen deze man, ik denk dat het een official was, mijn medicijn in beslag nam, het publiek in rende en als een gek tekeer ging. Zoiets heb ik nog nooit gezien', liet de Zuid-Afrikaanse speler van het jaar 2003 weten aan SuperSoccer.
De schorsing is des te pijnlijker omdat Ajax Capetown zou hebben nagelaten het medisch attest te verlengen. In die verklaring wordt de noodzaak van het gebruik van het medicijn aangetoond. De voetbalbond verlangt dat er ieder jaar opnieuw zo'n document wordt ingediend en dat heeft Ajax Capetown nagelaten
http://www.vi.nl
Niet zo handig van Ajax Cape Town. Nu maar hopen dat de schorsing wordt geseponeerd en dat deze jongen weer kan gaan spelen
|
|
|
Revo Idool
Uit: Overslag/Tilburg Vak: 413 Posts: 9340 Reg.: 20 augustus 2002 |
quote: Zware straffen spelers Ajax Cape Town
8/4/2005 18:21
Dikilu Bageta en Moeneeb Josephs van Ajax Cape Town moeten flink boeten voor hun aandeel in het belagen van de arbiter in de Afrikaanse Champions League.
Josephs en Dikulu kregen in de slotfase van de wedstrijd tegen ASFA Yennega uit Burkina Faso een rode kaart. Het tweetal van Ajax Cape Town had zich te veel beklaagd bij de scheidsrechter van dienst.
Na een maand is duidelijk dat het tweetal zwaar moeten boeten voor hun ontoelaatbare gedrag. Dikilu en Joseph kregen een schorsing van respectievelijk een jaar en zes maanden.
Voorlopig geldt de straf alleen voor de Afrikaanse Champions League. Josephs en Dikulu ontbreken zodoende in de thuiswedstrijd tegen Guinese Fello Star Labe. Maar de Afrikaanse bond bekijkt of de schorsing ook zal gelden voor de Zuid-Afrikaanse competitie.
Ajax Cape Town heeft beroep aangetekend tegen de straffen, die het gevolg zijn van een tumultueus verloop van de wedstrijd. Zo begon het duel in Ouagadougou later nadat veiligheidsmensen een astma-pompje van Josephs geconfisqueerd
Tja .
|
|
|
Red Vedette
Uit: Purmerend Vak: 410 Posts: 2604 Reg.: 20 juni 2002 | ik geef die spelers totaal gelijk, wat geeft zon scheids het recht om een astma pomp in beslag te nemen terwijl een speler zon ding nodig heeft.
belachelijk deze strafmaat. zouden ze bij de scheids moeten doen. alleen weet ik niet hoe ze hem hebben aangevallen natuurlijk, maar deze reden zou toch moeten gelden als strafvermindering
|
|
|
Bluesman Basisspeler
Vak: - Posts: 970 Reg.: 29 oktober 2004 | Maar die Josephs moet onderhand wel gaan oppassen dat hij zichzelf niet te onaantrekkelijk maakt als persoon voor een buitelandse (lees: europese) club.
Nu zit de voetbalwereld wel niet hetzelfde in elkaar als de NBA, maar toch....
We kunnen het wel belachelijk vinden van de in beslag name van een astmapomp, maar zijn naam komt wel weer negatief in het nieuws.
|
|
|
Revo Idool
Uit: Overslag/Tilburg Vak: 413 Posts: 9340 Reg.: 20 augustus 2002 |
quote: Bluesman schreef:
Maar die Josephs moet onderhand wel gaan oppassen dat hij zichzelf niet te onaantrekkelijk maakt als persoon voor een buitelandse (lees: europese) club.
Nu zit de voetbalwereld wel niet hetzelfde in elkaar als de NBA, maar toch....
We kunnen het wel belachelijk vinden van de in beslag name van een astmapomp, maar zijn naam komt wel weer negatief in het nieuws.
Josephs zou een mooie versterking zijn voor Ajax als ze nog eens een back-up nodig hebben voor de keeperpositie.
Ajax moet eens wat meer halen uit haar sattelietclub want spelers asl Dillion Sheppard vertrekken naar Rusland, die waren huis wel Ajax waardig.(voordeel is dat ze gratis, je betaalt weliswaar een trasnfersom maar daardoor heeft die club extra inkomsten waardoor je die minder moet onderhouden).
IK ga binnekort maar eens uitzoeken hoe het zit met de verbeterde Pienaar bij AcT, Igesund heeft hem toen genoeg aangeprezen maar hij is nog steeds niet op stage geweest.
Als Ajax nou eens talenten van daar de kans zou geven dan heeft dat een magneet werking voor Ajaxcapetown binnen de Zuid-Afrikaanse markt omdat talenten dan sneller geneigd zullen zijn om AjaxCapetown te kiezen.
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Josephs zal niet naar Ajax komen verwacht ik aangezien Blind een blindelings vertrouwen heeft in Vermeer. 
|
|
|
vak429 International
Uit: Purmerend Vak: 429 Posts: 1446 Reg.: 16 november 2003 | |
|
echteAjacied Geselecteerd voor Oranje
Uit: Papendrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1136 Reg.: 11 augustus 2003 |
quote: Golden A.F.C.A. schreef:
Josephs zal niet naar Ajax komen verwacht ik aangezien Blind een blindelings vertrouwen heeft in Vermeer. 
haha daar kijk je nu wat anders tegen aan denk ik 
|
|
|
HansVonk Jeugdspeler
Uit: - Vak: Teletekst Supporter Posts: 57 Reg.: 23 juli 2002 | Weet iemand of er nog talenten zitten bij Ajax CT?
|
|
|
Joodje Bankzitter
Uit: Amsterdam Posts: 587 Reg.: 5 mei 2000 | Ik wil wel weten waar ik dat shirt van ze kan krijgen, want die shop is weg op ajaxct.com. 
|
|
|
superdiz2 International
Uit: Amersfoort Vak: 426 Posts: 1295 Reg.: 3 juli 2005 | zit vast wel een site op internet en anders winkeltje in amsterdam met heel veel shirts, ben alleen de naam ff kwijt
|
|
|
Skoft_69 Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 181 Reg.: 27 oktober 2003 | Ik vind die shirts echt niet zo mooi van ACT! Ik sprak gisteren Jermey Overbeek-Bloem nog over zijn tijd bij ACT, was erg leuk geweest. Hele andere voetbal beleving dan hier...
|
|
|
Joodje Bankzitter
Uit: Amsterdam Posts: 587 Reg.: 5 mei 2000 | Als http://www.subsidesports.com hem niet heeft dan is het shirt waarschijnlijk niet ergens anders op het net te vinden... Knap vd gene als hij of zij hem wel vind.
Accent Sports bedoel je... Laatst geweest, maar zal deze week nog even langs gaan.
|
|
|
polpol1 Ballenjongen
Vak: - Posts: 2 Reg.: 14 augustus 2005 | ACT maakt nog kans op de halve finale van de African Champions League.
Group A Table P W D L F A P
Al Ahly (Egypt) 4 3 1 0 4 0 10
Enyimba (Nigeria) 4 1 1 2 3 3 4
Raja Casablanca (Morocco) 4 1 1 2 2 4 4
Ajax Cape Town (South Africa) 4 0 3 1 2 4 3
http://www.sportscheduler.co.sz/caf_champions_league.htm
|
|
|
AJAXRULEZ Lid 2de elftal
Uit: In de buurt van Amsterdam Vak: 411 Posts: 424 Reg.: 3 maart 2003 | Ik ben op zoek naar een AJAX Cape Town shirt.
Ik lees op het forum dat er een sportwinkel in A*dam is die deze shirtjes verkoopt, weet iemand waar? of kan iemand mij een website aanbevelen waar ik het shirt online kan bestellen....
Stuur even een PM als je info voor me hebt.
Thanx.
|
|
|
Jeroen. Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2119 Reg.: 1 februari 2004 | Mooie shirts van Cape Town. Strak, stijlvol, zo hoort het. Toch wel erg hoor, dat ik het shirt van een filiaal mooier vind dan dat van m'n eigen cluppie..
|
|
|
Joodje Bankzitter
Uit: Amsterdam Posts: 587 Reg.: 5 mei 2000 | en ik heb hem mooi weten te bemachtigen.
Prachtig, Puma, Ajax Cape Town! Geen strepen. Daar ik half Zuid Afrikaans ben een super mooi shirt voor de collectie.
Veel suc6 met zoeken. Werd hier ook nooit geholpen! 
|
|
|
Heinz Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1048 Reg.: 10 december 1999 |
quote: AJAXJOOD schreef:
Ajax, Igesund go seperate ways
06/06/06
The Board of Ajax Cape Town, in conjunction with Ajax Amsterdam, have decided to part ways with Gordon Igesund with immediate effect. Gordon has been given notice under his contract in the circumstances.
There is no doubt that Gordon is a coach of proven ability.
Having succeeded at a variety of different clubs in the past and we are certain he will continue to play a role in the game. We wish him all the best for the future.Gordon’s replacement will be named shortly.
Ajax Cape Town has not achieved the goals it has set for itself over the past years. And the time has come for sweeping changes at the club which will impact upon players, technical staff and management.
Ajax will always remain committed to the Development of young players through our Youth Academy and also the Ajax brand of attacking football, but it is also necessary that we achieve on the field results including silverware. These aims have not been met in recent seasons and the time has come for change and renewal.
Full details of these changes will be made publicly available as and when they are implemented.
|
|
|
Ares Icoon
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 6012 Reg.: 14 maart 2002 | Is Don Leo niet geinteresseerd na het WK .
|
|
|
litmanen20 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Pijnacker Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1013 Uploads: 1 Reg.: 6 maart 2004 |
quote: Joodje schreef:
en ik heb hem mooi weten te bemachtigen.
Prachtig, Puma, Ajax Cape Town! Geen strepen. Daar ik half Zuid Afrikaans ben een super mooi shirt voor de collectie.
Veel suc6 met zoeken. Werd hier ook nooit geholpen! 
Toch zou ik graag weten waar je um vandaan heb... 
|
|
|