Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 »
Iverson
Niet geregistreerd
HCMCPUPPY
Niet geregistreerd
Iverson
Niet geregistreerd
Non_Flying_Dutchman
Niet geregistreerd
Iverson
Niet geregistreerd
Non_Flying_Dutchman
Niet geregistreerd
Iverson
Niet geregistreerd
Ajax-Pienaar-Fan
Niet geregistreerd
Ajax-Pienaar-Fan
Niet geregistreerd
Jew
Niet geregistreerd
AJAXRULEZ
Niet geregistreerd
Steffie-AJAX
Niet geregistreerd
quote:Ja R220 is ongeveer 27 euro. Ik heb m ook 'besteld' via dat formuliertje waar je het over hebt. Ze nemen dan vanzelf contact met je op via de email dus en dan wordt het verder geregeld. Hopelijk kan je dan ook een bedrukt shirt krijgen..
Jew schreef:
He Iverson, hoe heb jij dat shirt besteld?
Ik keek net ff op de site van AjaxCT maar ik kan hem niet bestellen, ik zie alleen die prijs van R220 ofzo, en dan moet je je naam enzo opgeven. Ik heb alleen mijn naam en mijn email opgegeven en dat shirt...
Maar hoe nou verder...
Jew
Niet geregistreerd
quote:Ok tnx...
Steffie-AJAX schreef:
(...)
Ja R220 is ongeveer 27 euro. Ik heb m ook 'besteld' via dat formuliertje waar je het over hebt. Ze nemen dan vanzelf contact met je op via de email dus en dan wordt het verder geregeld. Hopelijk kan je dan ook een bedrukt shirt krijgen..
Steffie-AJAX
Niet geregistreerd
quote:Ja, dat is hetzelfde kwaliteit vertelde Iverson. Ik heb er fotos van gezien, en het is leuk shirtje. Tis ook gewoon van adidas. Ik hoop wel dat ze beetje snel reageren. Ik wil ook graag zo'n shirt namelijk!
Jew schreef:
(...)
Ok tnx...
Ik heb ook ff een mailtje gestuurd naar zon emailadres dat in dat forum staat op ajaxct.com...
Maar is dat shirt dezelfde kwaliteit als die van Ajax hiero?? Anders is het wel een koopje...
Iverson
Niet geregistreerd
Steffie-AJAX
Niet geregistreerd
Iverson
Niet geregistreerd
quote:Er komen ook nog bankkosten overheen als je geen creditcard hebt.
Jew schreef:
(...)
Ok tnx...
Ik heb ook ff een mailtje gestuurd naar zon emailadres dat in dat forum staat op ajaxct.com...
Maar is dat shirt dezelfde kwaliteit als die van Ajax hiero?? Anders is het wel een koopje...
Jew
Niet geregistreerd
quote:Hmmmz, dan is het toch nie zon koopje uiteindelijk denk ik... maarja da zie ik dan wel misschien kan mijn moeder wel ff met de creditcard betalen.. da scheelt natuurlijk.. maarja we zien wel, eerst maar es ff bericht krijgen...
Iverson schreef:
(...)
Er komen ook nog bankkosten overheen als je geen creditcard hebt.
Steffie-AJAX
Niet geregistreerd
quote:hmm je zei toch dat jij in totaal 40 euro kwijt was? Hoeveel zijn die bankkosten dan?
Iverson schreef:
(...)
Er komen ook nog bankkosten overheen als je geen creditcard hebt.
Non_Flying_Dutchman
Niet geregistreerd
Steffie-AJAX
Niet geregistreerd
quote:Das helemaal handig natuurlijk! Alleen wel jammer dat ie niet bedrukt is, want de letters zijn daar iets anders als hier..
Non_Flying_Dutchman schreef:
Het is een prima shirtje.. hij hangt hier..M'n vriendin was naar Zuid-Afrika geweest en heeft er een voor me meegenomen.. Helaas niet bedrukt, maar dat kan ik altijd nog hier doen..
Jew
Niet geregistreerd
Steffie-AJAX
Niet geregistreerd
quote:ik laat m wel bedrukken. Kost R40 = 5 euro..
Jew schreef:
Ik laat hem nou dus echt nie bedrukken anders ben ik dadelijk nog 80 euro kwijt als het een beetje tegenzit..
Heb nou al wel wat emails ontvangen van die ryan, dus het komt helemaal goed....
Rembrandt
Niet geregistreerd
Jew
Niet geregistreerd
quote:Ow das nie duur... Maar heb je ook een foto van die bedrukking?? Ik wil dan nie van die lelijke... Dan heb ik liever zonder....
Steffie-AJAX schreef:
(...)
ik laat m wel bedrukken. Kost R40 = 5 euro..
Ben voorderest alleen nog benieuwd naar die bankkosten.
Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Ajax Forums » A - Ajax » Satellietclubs en huurlingen » Ajax Cape Town - the topic

Op dit moment zitten er 13 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 90,0% dat SC Heerenveen wint van NEC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor RKC Waalwijk-Ajax.
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!