Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Jeugd en tweede elftal
Daley Blind
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Daley Blind 
Sheik Yerbouti
Veelbelovend talent

Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 augustus 2007
Gepost op 12 mei 2008 om 16:15:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas de Jager schreef:

Heb Daley Blind een paar keer zien spelen.

Totaal ongeschikt voor topvoetbal. Gewoon helemaal niks die jongen. Enige reden dat zo iemand kansen krijgt in het voetbalwereldje is zijn naam.

Zo vaak meegemaakt dit soort dingen. Heb regelmatig selectie-wedstrijden van Ajax-jeugd en ook knvb regio-selectie-wedstrijden bijgewoond. Daar krijg je een helder beeld van hoe het toegaat in de voetballerij waar het gaat over talenten die al of niet kansen gegund worden.

Natuurlijk komen de echte kanjers er toch wel. Maar er gaat heel veel talent verloren omdat hun plek van heel jongs af aan ingenomen wordt door zwaar gehypete ventjes zoals Daley Blind.

Hé Klaas, je moet op de kermis gaan werken met je glazen bol! Je bent duidelijk niet gecharmeerd van Blind maar wat je schrijft is natuurlijk complete onzin. Ik heb Blind ook een paar keer aan het werk gezien (ook vanaf de zijlijn) en ondanks dat hij volgens de trouwe volgers toen niet goed speelde, kon je toch zien dat hij over onmiskenbare kwaliteiten beschikt. Wat mij betreft stak hij er met kop en schouders bovenuit en tevens deed hij me sterk denken aan Richard Witschge, zowel voor wat betreft zijn uiterlijk als zijn manier van voetballen. Maar dat garandeert natuurlijk niet dat hij het wel (of wat jou betreft niet) “redt†in het betaalde voetbal. En hoewel zijn vooruitzichten naar mijn mening goed zijn, moet je gewoon heel voorzichtig zijn met het doen van dergelijke voorspellingen. De praktijk heeft dat immers keer op keer bewezen. Laat gasten van die leeftijd gewoon lekker ballen zonder ze onder nog grotere druk te zetten met onze verwachtingen/voorspellingen. Plezier in het spelletje moet voorop staan en uiteindelijk zullen we wel zien wie de stap hogerop weet te maken.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Jordanees met Mentalita U
Talent

Uit: JORDAAN
Vak: 127
Reg.: 17 mei 2000
Gepost op 13 mei 2008 om 00:04:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas de Jager schreef:

Totaal ongeschikt voor topvoetbal. Gewoon helemaal niks die jongen. Enige reden dat zo iemand kansen krijgt in het voetbalwereldje is zijn naam.

Zo vaak meegemaakt dit soort dingen. Heb regelmatig selectie-wedstrijden van Ajax-jeugd en ook knvb regio-selectie-wedstrijden bijgewoond. Daar krijg je een helder beeld van hoe het toegaat in de voetballerij waar het gaat over talenten die al of niet kansen gegund worden.

Natuurlijk komen de echte kanjers er toch wel. Maar er gaat heel veel talent verloren omdat hun plek van heel jongs af aan ingenomen wordt door zwaar gehypete ventjes zoals Daley Blind.

Dikke lol. Je bent niet jarenlang leider van de jeugdelftallen op een essentiele positie in het elftal, voor niets. Echt niet. Hoewel het moeilijk is om in woorden uit te drukken dat hij wel degelijk talent heeft, zegt de belangstelling van buitenlandse clubs vorig seizoen voor hem genoeg denk ik om jouw rede onderuit te halen. Of hij de top redt, is vraag twee. Maar dat hij een talent is, is een feit.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
voetbalkenner
Talent

Reg.: 4 maart 2008
Gepost op 14 mei 2008 om 15:01:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoezo jaloers ?
Hij heeft gister weer met jong Ajax meegedaan, en ik kan je vertellen, hij heeft eht wel talent en hoort wel degelijk in de topvoetbal thuis.
quote:
Klaas de Jager schreef:

Natuurlijk komen de echte kanjers er toch wel. Maar er gaat heel veel talent verloren omdat hun plek van heel jongs af aan ingenomen wordt door zwaar gehypete ventjes zoals Daley Blind. Ga je lekker bezig houden met dammen ofzo, want van voetballen heb je schijnbaar geen verstand !!

Help mods!
jeroenxD
Jeugdspeler

Reg.: 17 januari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 15:19:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas de Jager schreef:

Is je zoontje niet gescout ofzo? Waar maak je je toch druk om. Ajax zoekt gewoon talenten. En als Ajax een goede jeugdspeler scout zullen ze heus niet denken, laten we het maar niet doen want we hebben daar Blind al lopen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1035e / 1032e / 1002eOpstelling: 3-4-3
Woot
Vedette

Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 21 mei 2008 om 17:41:35.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi stukje over Daley Blind, als hij doet wat hi jzegt zit het met zijn karakter wel goed.

Er waait een nieuwe Blind bij Ajax PDF Print E-mail
Written by Jacques Happe
Tuesday, 20 May 2008
Als hij over voetbal praat, dan sprankelen zijn ogen vol passie. Daley Blind heeft de dictie van zijn vader. Doe je je ogen dicht dan hoor je Danny. Open je ze, dan zie je Daley, een frisse middenvelder, die onlangs zijn debuut maakte bij Jong Ajax. “Ik wil veel liever opvallen door mijn voetballende kwaliteiten,†zegt hij op highlow.nl, “dan door mijn naam!†Een kennismaking met de nieuwe Blind…

Afgelopen dinsdagavond maakte Daley Blind (18) zijn thuisdebuut op De Toekomst voor Jong Ajax. Bijna niemand die het zag, want de tribune was slecht gevuld, ondanks het mooie zomerse weer. Het deert de jonge middenvelder niet. “Daar gaat het niet omâ€, zegt hij eerlijk. “Ik wil voor mezelf een goede wedstrijd spelen, tenminste een goede invalbeurt neerzetten. Daar doe ik mijn best voor.†En hij deed zijn best. Hij viel uitstekend in. “Jammer dat ik er niet eentje inschoot. Ik zat er twee keer dichtbij. Een keer een kopbal en één keer een schot van negen meter. Die had gewoon door het net heen gemoeten.†Blind’s ogen stralen als hij praat. Als journalist maak je niet aak mee, dat je de passie voor het spel zo tastbaar ziet leven in de ogen van een jonge speler. Heel bijzonder. Realiseert hij zich dat? “Nee, niet echt. Ik ben gewoon blij dat ik een goede invalbeurt heb gehad en dat ik de laatste twee weken met Jong Ajax goed bezig ben. Ik hoop deze lijn door te trekken.â€

Twee weken geleden maakte de jonge Blind een kwartier voor tijd zijn officiële debuut voor Jong Ajax in de uitwedstrijd tegen Jong Heerenveen. “Ik mag volgend jaar nog in de A spelen, maar ga over naar Jong Ajax. Ik speel dan waarschijnlijk een dubbel seizoen in beide elftallen.†Met de A1 lag hij lang op koers om kampioen te worden, maar in de zelfde periode dat trainer Sonny Silooy te horen kreeg dat zijn contract niet verlengd werd, gaven de Ajacieden het totaal uit handen. “Voor Kerst en na Kerst pakten we het goed op met veel overwinningen, maar een paar wedstrijden later gaven we het toch weer uit handen. We kregen zo makkelijk doelpunten tegen. Het team draait dan niet en dat is dan jammer. We zijn nu uiteindelijk vierde geworden en dat telt eigenlijk niet meer. Dus je hoopt voor jezelf dat je doorgeschoven kan worden naar Jong Ajax en dat je daar je kwaliteiten kan laten zien.†Siem de Jong kwam ook afgelopen zomer vanuit de A1 naar Jong Ajax. Maar die middenvelder ging al heel snel door naar het eerste om niet meer terug te keren naar de beloftes. Daley glimlacht. “Dan zou ik al heel snel moeten meetrainen met het eerste en daar heb ik nog niks over gehoord. Maar daar ga ik nog wel hard voor werken.â€

Daley Blind is net als zijn vader Danny een middenvelder. “Ik ben een speler met veel overzichtâ€, legt de jongeling uit. “Ik moet het niet hebben van mijn snelheid en ook niet van mijn fysieke krachten. Maar ik denk dat ik op het middenveld goed uit de voeten kan. Ik ben redelijk technisch en slim. Als verdedigende middenvelder of op linkshalf kan ik me goed redden en daar speel ik ook het liefst.†Zijn naam is gevallen. Vader Danny. Speler Danny, de oud-trainer, voormalig hoofd jeugdopleidingen en nu technisch manager van Ajax. Daley kan daar niet zoveel mee, zegt hij, want hij is gewoon Daley Blind. “We hebben het wel veel over voetbal, maar ik doe het vooral voor mezelf.†Niet voor pa. Hij voetbalt voor zichzelf. Hebben Vader Danny en zoon Daley het veel over zijn progressie? “Hij vindt het natuurlijk leuk als ik met Jong Ajax meedoe, maar alles wat hier gebeurt staat buiten het feit dat we familie zijn.†Toch is het handig om een vader te hebben, die zelf op het allerhoogste niveau heeft meegevoetbald en er zoveel vanaf weet. Eentje die tips geeft misschien? “Ontzettend veelâ€, lacht Daley. “Na elke wedstrijd bespreken we de wedstrijd. Dan geeft hij de goede, maar vaak alleen de mindere dingen aan en dat is logisch. Het is niet altijd leuk om te horen natuurlijk.â€

Het verwachtingspatroon ligt voor Daley waarschijnlijk veel hoger dan voor andere jongens van zijn leeftijd. “Ja, veel mensen verwachten heel veel van me, omdat ik Blind heet. Het is eigenlijk wel mooi dat het zo is, maar soms is het ook een nadeel. Ik probeer me te focussen op de wedstrijd zelf en niet op wat mensen van me denken. Ik speel gewoon mijn eigen wedstrijd. Je merkt wel dat mensen veel sneller naar me kijken van, oh dat is die ene van Blind. Als naam die minder bekend is, dan val je minder snel op. Maar ik wil veel liever opvallen door mijn voetballende kwaliteiten, dan door mijn naam!â€
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Lederen Knikker
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 22 mei 2008 om 10:07:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk wordt hij geen tweede Jordi Cruijff, ben erg benieuwd hoe hij zich de komende tijd gaat ontwikkelen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sheik Yerbouti
Veelbelovend talent

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007
Gepost op 23 mei 2008 om 13:54:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Woot schreef: ...
Inderdaad, verstandige teksten. Maar wie is Jacques Happe?
"Als journalist maak je niet aak mee, dat je de passie voor het spel zo tastbaar ziet leven in de ogen van een jonge speler. Heel bijzonder." en
"Daley Blind is net als zijn vader Danny een middenvelder."
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Jack Army
Administrator

Uit: Ouderkerk
Reg.: 14 augustus 2003
Gepost op 23 mei 2008 om 13:57:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jacques Happe schrijft spelers vaak naar boven, zoals hij bij Goossens nog al eens doet.
Ik neem zijn stukken altijd met een zak zout.
 Help mods!
Pool: 644e, Ajax - FC Groningen 2-2 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.389,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
voetbalkenner
Talent

Reg.: 4 maart 2008
Gepost op 11 juni 2008 om 21:26:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daley gefeliciteerd, je heb het verdiend. Voor jou is het altijd lastig omdat je met je pa wordt vergeleken. En als ze dat niet doen zeggen ze wel weer, komt zeker door zijn pa dat hij bij Ajax zit. Allemaal jaloers?
Jongen geniet lekker van je vakantie en laar ons weer genieten in juli.
 Help mods!
Red Hot Chili Peppers
Internationale topspeler

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006
Gepost op 19 augustus 2008 om 20:22:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Trainde vandaag al mee met het 1e.

bron: ajax.nl
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Marlon
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam Oost
Vak: 428
Reg.: 15 juni 2002
Gepost op 19 augustus 2008 om 20:45:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Red Hot Chili Peppers schreef:

Trainde vandaag al mee met het 1e.

bron: ajax.nl

En ik vond hem een goede indruk maken. Was fel, aanwezig en stond in de positiespelletjes goed mee te ballen.

Die speler uit Kameroen viel me daarentegen zwaar tegen. Het lijkt me sterk dat die lang mag blijven...
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Friendly Fire
Jeugdspeler

Uit: Geldermalsen
Vak: 407
Reg.: 19 juli 2008
Gepost op 19 augustus 2008 om 21:13:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En nu nog effe naar de kapper Daley
 Help mods!
Iceman
Bankzitter

Uit: Leiden
Reg.: 10 augustus 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 22:08:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas de Jager schreef:

Ik heb hem ook een paar keer zien spelen, voornamelijk in Oranje, en ik zeg dat het een grote wordt.

1. gekozen als grootste talent opleiding. Lees even de eerdere namen die grootste talent zijn geweest.

2. Arsenal, Juventus en Barcelona willen hem. Dat zijn natuurlijk poepclubs met allen een technische staf die geen verstand van voetbal hebben, volgens jou. Meneer Klaas de Jager ziet het beter dan Wenger en Rijkaard.

3. Jij zegt dat hij alleen kansen krijgt vanwege zijn naam. Ik zeg dat jij hem afkraakt vanwege zijn naam
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
bojansuarez
Jeugdspeler

Reg.: 6 mei 2008
Gepost op 19 augustus 2008 om 22:12:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar heeft ie je te pakken jagertje.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Protasius
Internationale topspeler

Uit: Oudenbosch
Vak: 420
Reg.: 8 november 2005
Gepost op 20 augustus 2008 om 00:24:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat jullie nog op zo'n zwakzinnige als 'Klaas de jager' reageren. Daley Blind wordt een toppertje!
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.483,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
assistent
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 31 augustus 2007
Gepost op 20 augustus 2008 om 10:41:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens de scouts van football manager (kan je ook met een korrel zout nemen natuurlijk, maar onlangs kwam uit dat ook grote clubs als Chelsea deze database gebruiken om te scouten) heeft ie ook veel talent!
 Help mods!
Pool: 388e, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.479,7VoVo: 177e / 416e / 110eOpstelling: 4-3-3
FoodForThought
Vedette

Reg.: 11 augustus 2003
Gepost op 20 augustus 2008 om 21:23:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Protasius schreef:

Dat jullie nog op zo'n zwakzinnige als 'Klaas de jager' reageren. Daley Blind wordt een toppertje!

Voor zulke opmerkingen heb ik wel eens rood gekregen...

Moet je me even recht in mijn gezicht komen vertellen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
KMRC
Jeugdspeler

Reg.: 9 juli 2008
Gepost op 22 augustus 2008 om 14:01:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij heeft talent, maar of hij er komt zal afhangen vanb meerdere factoren...
 Help mods!
Pool: 857e, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.433,9 (daag uit)VoVo: 625e / 974e / 398eOpstelling: 3-4-3
Helikopter
Jeugdspeler

Reg.: 15 april 2008
Gepost op 31 augustus 2008 om 22:08:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb Daley ook meerdere malen zien voetballen en vind het absoluut geen middenvelder. Daar heeft hij veel te weinig dynamiek voor. Het is duidelijk een speler die het spel op zich af moet zien komen en daarop moet anticiperen en dan kan hij zijn wel degelijk goeie lange trap gebruiken om het spel open te breken.

Tijdens de dramatisch verlopen wedstrijd Ajax A1-Sparta A1 0-6 werd dit erg duidelijk. In mijn ogen het (super) talent Kevin Strootman was heer en meester op het middenveld. Fysiek ijzersterk, snel , dynamisch , en gemeen in het goede zins des woords deelde de lakens uit, en moet een pijnlijke gewaarwording zijn geweest voor alle voetbalkenners langs de zijlijn. Een supertalent laat zich niet zo overklassen, gewoon een leuke voetballer en dat is toch heel wat anders.
 Help mods!
Pool: 1479e, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1259e / 1189e / 1216eOpstelling: -
cameleon127
Talent

Vak: 127
Reg.: 6 juli 2008
Gepost op 28 september 2008 om 02:47:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KMRC schreef:

Hij heeft talent, maar of hij er komt zal afhangen vanb meerdere factoren...

zoals?
doorzettingsvermogen, goede begeleiding?

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 28 september 2008 15:29:07).]
 Help mods!
Pool: 338e, Ajax - FC Groningen 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 180e / 418e / 116eOpstelling: 4-3-3
AjaxGold
Jeugdspeler

Reg.: 9 augustus 2008
Gepost op 3 oktober 2008 om 19:11:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Helikopter schreef:

Ik heb Daley ook meerdere malen zien voetballen en vind het absoluut geen middenvelder. Daar heeft hij veel te weinig dynamiek voor. Het is duidelijk een speler die het spel op zich af moet zien komen en daarop moet anticiperen en dan kan hij zijn wel degelijk goeie lange trap gebruiken om het spel open te breken.

Tijdens de dramatisch verlopen wedstrijd Ajax A1-Sparta A1 0-6 werd dit erg duidelijk. In mijn ogen het (super) talent Kevin Strootman was heer en meester op het middenveld. Fysiek ijzersterk, snel , dynamisch , en gemeen in het goede zins des woords deelde de lakens uit, en moet een pijnlijke gewaarwording zijn geweest voor alle voetbalkenners langs de zijlijn. Een supertalent laat zich niet zo overklassen, gewoon een leuke voetballer en dat is toch heel wat anders.

Hij is idd meer een inschuivende verdediger, zijn loopvermogen is niet zijn sterkst ount dus lekker achterin blijven staan. Hij voetbalt een beetje als zijn vader, ik hoop dat zijn prestaties ook op het zelfde niveau gaan zitten.
 Help mods!
Pool: 633e, Ajax - FC Groningen 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1286e / 1207e / 1295eOpstelling: 3-4-3
Klasbakken
Icoon

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002
Gepost op 3 oktober 2008 om 20:38:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daley zie ik steeds meer op het middenveld bij Jong Ajax opduiken. Persoonlijk zie ik liever een echt goede centrale verdediger doorkomen dan een controlerende middenvelder, daar zwemmen we namelijk al in.

Ik snap even niet waarom Ajax hem naar het middenveld gehaald heeft, tenzij dit natuurlijk als reden heeft dat hij daar meer in zijn mars heeft. Zijn doorbraak zal dan een stuk moeilijker zijn en niet op zeer korte termijn gerealiseerd worden.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.295,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
blaatmaster
Bankzitter

Reg.: 4 februari 2006
Gepost op 5 oktober 2008 om 13:58:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klasbakken schreef:

Daley zie ik steeds meer op het middenveld bij Jong Ajax opduiken. Persoonlijk zie ik liever een echt goede centrale verdediger doorkomen dan een controlerende middenvelder, daar zwemmen we namelijk al in.

Ik snap even niet waarom Ajax hem naar het middenveld gehaald heeft, tenzij dit natuurlijk als reden heeft dat hij daar meer in zijn mars heeft. Zijn doorbraak zal dan een stuk moeilijker zijn en niet op zeer korte termijn gerealiseerd worden.

Ik meen me te herinneren dat hij in een interview aangaf zichzelf meer als een middenvelder dan als een verdediger te zien, vanuit dat oogpunt snap ik het dan ook wel.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.476,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Helikopter
Jeugdspeler

Reg.: 15 april 2008
Gepost op 9 oktober 2008 om 14:54:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
blaatmaster schreef:

(...)

Ik meen me te herinneren dat hij in een interview aangaf zichzelf meer als een middenvelder dan als een verdediger te zien, vanuit dat oogpunt snap ik het dan ook wel.

Iedereen wil graag op het middenveld spelen. Een topper kent zijn eigen beperkingen. Daley ziet dat niet (en moet dat zien op die leeftijd) en is om die simpele reden dan ook geen absolute top.
 Help mods!
Pool: 1479e, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1259e / 1189e / 1216eOpstelling: -
Chelsea Man
Ballenjongen

Reg.: 12 maart 2003
Gepost op 13 oktober 2008 om 12:24:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax heeft in de C jeugd al een cruciale fout gemaakt door Daley de 10 te geven ipv Marko Matic. Hierdoor is hij weggegaan naar AZ

Speelt nu beresterk bij AZ en is een veel betere 10.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Groningen MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk