Ajax Netwerk
donderdag 17 augustus 2017 - 01:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » A-jeugd 2016-2017

HR

Deze topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 18 »

HR

zjaakzwart
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 4 april 2015

Geen geweldig team dit jaar, en dat komt vooral omdat het overgrote deel van de 2e jaars gewoon zwak tot matig is. Dit met uitzondering van Sierhuis die weinig spectaculaire dingen doet maar wel dodelijk is voor de goal, en het moet gezegd ook Mees de Wit heeft een prima start van de competitie. Maar jongens als Benninga, Matisuwa, Boultam,de Wit en Flemming voegen weinig tot niets toe. De eerste jaar vormen op zich best een aardige groep met Kluivert, Lang, Nunnely en Antonucci. Mijn verwachting zijn gematigd maar vooralsnog hebben ze all 4 de officiële wedstrijden gewonnen met een doelsaldo van 12-1, tegen niet al te beste tegenstanders maar toch. Het zal dit seizoen gaan tussen Ajax , PSV en AZ denk ik .
HRHR
HR

La Bomba
Lid 2de elftal

Uit: Amersfoort
Reg.: 25 maart 2012

quote:HR
zjaakzwart schreef:

Geen geweldig team dit jaar, en dat komt vooral omdat het overgrote deel van de 2e jaars gewoon zwak tot matig is. Dit met uitzondering van Sierhuis die weinig spectaculaire dingen doet maar wel dodelijk is voor de goal, en het moet gezegd ook Mees de Wit heeft een prima start van de competitie. Maar jongens als Benninga, Matisuwa, Boultam,de Wit en Flemming voegen weinig tot niets toe. De eerste jaar vormen op zich best een aardige groep met Kluivert, Lang, Nunnely en Antonucci. Mijn verwachting zijn gematigd maar vooralsnog hebben ze all 4 de officiële wedstrijden gewonnen met een doelsaldo van 12-1, tegen niet al te beste tegenstanders maar toch. Het zal dit seizoen gaan tussen Ajax , PSV en AZ denk ik .
HR
A1 is inderdaad niet best en zegt ook genoeg over het Nederlands voetbal.
De betere A spelers spelen reeds in de Jupiler league, terwijl ze eigenlijk gewoon in de A competitie behoren te spelen.
HR
HR

LacosteBoys
Talent

Vak: 425
Reg.: 8 februari 2016

Voor de liefhebbers een leuk stukje over mijn favoriete speler uit de A1:

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/99150/het-verhaal-achter-kaj-sierhuis#cDgIjsSAvpaWyK2H.97
HR
HR

zjaakzwart
Lid 2de elftal

LacosteBoys schreef:

Voor de liefhebbers een leuk stukje over mijn favoriete speler uit de A1:

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/99150/het-verhaal-achter-kaj-sierhuis#cDgIjsSAvpaWyK2H.97
HR
Leuk stukje inderdaad , sympathieke gozer ! Tot een jaar geleden pure middelmaat maar ontwikkeld zich toch aardig momenteel. Ik zie er nog steeds geen Ajax 1 in , maar Eredivisie behoord tot de mogelijkheden.
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Reg.: 7 augustus 2005

zjaakzwart schreef:

(...)

Leuk stukje inderdaad , sympathieke gozer ! Tot een jaar geleden pure middelmaat maar ontwikkeld zich toch aardig momenteel. Ik zie er nog steeds geen Ajax 1 in , maar Eredivisie behoord tot de mogelijkheden.
HR
Ik ben ook niet echt fan, maar onderschat hem misschien wel. Het was wel iemand die enorm rustig is voor de goal en heeft een hele goede mentaliteit.
HR
HR

Abu3
Basisspeler

Droomaankoop: Erick Gutiérrez
Reg.: 13 februari 2012

Zou een soort van Vincent Janssen kunnen worden. Lekker naar Jong Ajax doorschuiven binnenkort.
HR
HR

FIFA-ALLSTARS
Ballenjongen

Reg.: 2 juni 2015

Abu3 schreef:

Zou een soort van Vincent Janssen kunnen worden. Lekker naar Jong Ajax doorschuiven binnenkort.
HR
Mee eens. Zeer lekkere nuttige speler. Leuk talent.
HR
HR

Dion Odinot
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Moordrecht
Vak: -
Droomaankoop: Florinel Coman
Reg.: 3 juli 2006

is de selectie voor de youth league al bekend?
en zo ja: zijn er nog dispensatie-spelers opgenomen?

edit: ik heb het al gevonden: https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/99284/drie-dispensatiespelers-bij-a1-in-youth-league

van Bladeren, Savastano en El Idrissi dispensatie-spelers.
en van Jong mogen ook Zeefuik, de Ligt en Eiting nog meedoen.
kan dus nog best een mooie opstelling van worden gemaakt:

van Bladeren

Zeefuik
Doekhi
de Ligt
Savastano

Eiting

Lang
Antonucci

Nunnely
Sierhuis
Kluivert

Aanstaande woensdag eerste wedstrijd in de Youth League

[Dit bericht is veranderd door Dion Odinot (op 25 september 2016 17:36:16).]
HR
HR

JJanus
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 20 december 2014

Dani de Wit zal wel de voorkeur krijgen boven Lang, die toch al weken op de flanken speelt
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Ik vind het echt niet meer kunnen om De Ligt in de A1 neer te zetten, heeft daar totaal niks meer te zoeken. Andere jongens mogen daar hun kans grijpen.
HR
HR

yan-arie
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 12 januari 2008

BuZa schreef:

Ik vind het echt niet meer kunnen om De Ligt in de A1 neer te zetten, heeft daar totaal niks meer te zoeken. Andere jongens mogen daar hun kans grijpen.
HR
Inderdaad. Dat zou een aparte keuze zijn. Vond afgelopen zaterdag tevens wel aardig staan met Kemper en Bakker links in de zone. Met name Bakker vind ik een hele prettige linksback.

In vergelijking met afgelopen zaterdag zou ik alleen De Wit van de "10" weghalen. Carel op 6 brengt genoeg balans. Heb gewoon niet veel met De Wit. Die past qua spel precies in het rijtje De Jong-> Klaassen-> De Wit.
HR
HR

zjaakzwart
Lid 2de elftal

JJanus schreef:

Dani de Wit zal wel de voorkeur krijgen boven Lang, die toch al weken op de flanken speelt
HR
Ik mag toch hopen dat het nu wel duidelijk is dat Dani de Wit echt niet kan , wat een dissonant is dat zeg. En kom nou niet aan met het verhaal dat hij hard werkt, zonder bal is het matig en aan de bal is het om te janken. Aan de andere kant vult Lang zijn flank positie momenteel beter in dan Nunnely , veel veelzijdiger, balvaster en meer oog voor zijn medespelers.
HR
HR

Dion Odinot
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Moordrecht
Droomaankoop: Florinel Coman
Reg.: 3 juli 2006

BuZa schreef:

HR
Hij speelt vanavond niet met Jong tegen Oss, dus zal waarschijnlijk toch bij de selectie zitten woensdag.

Evenals Zeefuik, Eiting en Savastano

[Dit bericht is veranderd door Dion Odinot (op 26 september 2016 20:07:58).]
HR
HR

CalvinZ
Lid 2de elftal

Uit: Dordrecht
Reg.: 9 december 2009

BuZa schreef:

HR
Het is opzich goed om internationaal goed voor de dag te komen qua aantrekkingskracht voor nieuwe talenten, maar voor zo'n jongen zelf slaat t nergens op inderdaad, is uitgeleerd in de A1.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Reg.: 17 september 2007

Weet iemand hoe het met Sidoel is? Nog steeds geblesseerd?
HR
HR
Ik blijf het krankzinnig vinden dat Pascal Struijk is aangetrokken. Echt een matige verdediger die blijkbaar dus ook niet sterk genoeg is bevonden om deze week mee te gaan met de A1. Waarom haal je dan zo'n jongen? Iedere (voor zover mogelijk) objectieve volger die hem als speler een beetje kende wist dat dit zo zou gaan. Echt een onbegrijpelijke actie in mijn ogen.
HR
HR

La Bomba
Lid 2de elftal

Uit: Amersfoort
Reg.: 25 maart 2012

zjaakzwart schreef:

(...)

Ik mag toch hopen dat het nu wel duidelijk is dat Dani de Wit echt niet kan , wat een dissonant is dat zeg. En kom nou niet aan met het verhaal dat hij hard werkt, zonder bal is het matig en aan de bal is het om te janken. Aan de andere kant vult Lang zijn flank positie momenteel beter in dan Nunnely , veel veelzijdiger, balvaster en meer oog voor zijn medespelers.
HR
Helemaal met je eens en dan ook nog te bedenken dat Dani de Wit soms aanvoerder is bij Oranje O19 onbegrijpelijk.
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Die wedstrijd van de A1 vanavond in IJsland, komt daar direct een winnaar uit (1 wedstrijd) of is het gewoon over 2 wedstrijden?
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Denman schreef:

Die wedstrijd van de A1 vanavond in IJsland, komt daar direct een winnaar uit (1 wedstrijd) of is het gewoon over 2 wedstrijden?
HR
Komt een return in Amsterdam volgende maand.
HR
HR

Introvert
Talent

Uit: Watergraafsmeer
Vak: 424
Droomaankoop: Mauro Zárate
Reg.: 12 juni 2009

Waar is Che!?
HR
HR

JeroenE
Icoon

Kaj Sierhuus ^^ binnen 5 minuten. Justin begint al goed aan de wedstrijd.
HR
HR

CalvinZ
Lid 2de elftal

Uit: Dordrecht
Reg.: 9 december 2009

Gaat een makkelijke middag worden zo te zien, 0-2. alweer. Had ook niet anders verwacht tegen Breidablik, letterlijk nog nooit van gehoord.
HR
HR

JeroenE
Icoon

Doekhi doet me qua lichaam echt denken aan Hedwiges Maduro. Ze worden niet getest vandaag maar hij doet het niet verkeerd naast De Ligt. Is het proberen waard die jongen.

De Witjes vind ik wel echt armoede. Begrijp je gewoon niet.. het is de A1 van Ajax en die jongens zitten er nog bij en staan zelfs in de basis. Antonucci heeft kwaliteiten die bij Ajax passen.. dan heb je Eiting daarachter waar ik toch meer en meer twijfels bij krijg. Kan goed voetballen alleen vind ik het op verdedigend vlak echt minder. Ook een totaal gebrek aan snelheid. Oogt verder echt niet als een topsporter. Ik zie nauwelijks verbetering bij hem. Kwam er heel snel bij en maakte direct een goede indruk en nu lijkt het te stagneren.
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Reg.: 7 augustus 2005

JeroenE schreef:

Doekhi doet me qua lichaam echt denken aan Hedwiges Maduro. Ze worden niet getest vandaag maar hij doet het niet verkeerd naast De Ligt. Is het proberen waard die jongen.

De Witjes vind ik wel echt armoede. Begrijp je gewoon niet.. het is de A1 van Ajax en die jongens zitten er nog bij en staan zelfs in de basis. Antonucci heeft kwaliteiten die bij Ajax passen.. dan heb je Eiting daarachter waar ik toch meer en meer twijfels bij krijg. Kan goed voetballen alleen vind ik het op verdedigend vlak echt minder. Ook een totaal gebrek aan snelheid. Oogt verder echt niet als een topsporter. Ik zie nauwelijks verbetering bij hem. Kwam er heel snel bij en maakte direct een goede indruk en nu lijkt het te stagneren.
HR
You can read my mind. Helemaal eens.
HR
HR

JeroenE schreef:

HR
Ik mag wel hopen dat je dat niet als positief punt ziet?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » A-jeugd 2016-2017

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,2% dat FC Twente wint van VVV Venlo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Rosenborg BK:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!