Ajax Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 19:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Lerin Duarte

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 129 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 129 »

HR

Baselitz Rode kaart: waarschuwing
Nummer 14

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
Rasmussen schreef:

(...)Ik zie in Klaassen een type Siem, een loper. Ik moet bekennen dat ik hem niet vaak heb zien spelen, maar hij viel me nooit echt op. Ik vond dat hij het fysiek wel op orde had, maar technisch vond ik het niet geweldig. Ik denk wel dat Siem een betere kopper is en een - nu - een betere functionele techniek heeft. Misschien dat hij er ooit gaat komen, maar dan moet hij wel nog stappen maken.
HR
Hoe vaak heb je hem nou zien spelen? Niet opvallen? Niet technisch? Volgens mij heb je hem in de jeugd gewoon nooit gezien.
HRHR
HR

L.T.A
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 juli 2003

Ik denk dat Klaassen gewoon gebukt gaat onder het ontbreken van de 10 positie. Verhuur hem aan een NAC, NEC, Zwolle en kijk wat hij doet.
HR
HR

Rasmussen
Icoon

Reg.: 25 augustus 2005

Baselitz schreef:

(...)

Hoe vaak heb je hem nou zien spelen? Niet opvallen? Niet technisch? Volgens mij heb je hem in de jeugd gewoon nooit gezien.
HR
Zoals ik al zei niet vaak. De eerste keer dat ik hem zag was tijdens de Future Cup. Bij dat toernooi werd hij ook verkozen tot het grootste talent. Ik weet wel nog dat ik dacht dat er iemand anders van Ajax mij meer opviel dan Klaassen, maar wie dat was weet ik niet meer. Daarna heb ik hem alleen nog bij de grote jeugdtoernooien gezien of in Ajax 1. Of het moet al een samenvatting van Ajax A1 of Jong Ajax geweest zijn.

Op basis van mijn eerste gevoel dacht ik niet dit is / wordt een topper. Zijn doelpunt tegen NEC was ook leuk, maar verder is hij nog weinig in beeld geweest. Dit jaar zullen we hem wel vaker aan het werk zien, want Frank lijkt een grote fan van hem te zijn.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 februari 2008

Le Berry schreef:

(...)

Duarte kost geen ' paar miljoen'. Ik meen dat de vraagprijs lag op 1,6 milj

Maar ik ben sceptisch over deze ' opvolgers' . Eriksen heeft een bepalende rol van spelverdeler in dit systeem. Naast de ' loper' de Jong. En los van kwaliteit schaar ik Serero en Klaasen niet onder ' spelverdelers. Schone heeft dit wel in zich maar voor die rol acht ik hem kwalitatief niet goed genoeg. En Fischer, dat vind ik een echte aanvaller.

Zeg niet dat men nu Duarte moet halen want ook in hem zie ik geen spelverdeler. Maar acht hem talentvoller dan bovengenoemde namen ( Fischer buiten beschouwing gelaten) .

En over Andersen, Meleg en Bazoer valt nog weinig te zeggen. Hoewel het ook niet dat soort type voetballers lijken te zijn. Bovendien spelen die vooralsnog op een andere positie

Ajax heeft een hoop middenvelders. Maar geen van hen lijkt dezelfde type (!) voetballer als Eriksen te zijn.
HR
Net als veel jonge spelers heeft Duarte zich op (subtop) eredivisieniveau in de kijker kunnen spelen en of deze nu 1 miljoen of 5 miljoen moet kosten is voor mij niet relevant, ik heb maar 1 eis en dat is, is hij goed genoeg voor Ajax en heeft hij meerwaarde t.o.v. spelers die Ajax zelf al in huis heeft maar (nog) geen eredivisie ervaring hebben. Ik heb mijn twijfels of Duarte het zal gaan redden bij Ajax, het is een aardige speler met een goede trap maar daar houd het ook mee op.
HR
HR
Toch vreemd dat Duarte nog altijd niet weg is. Vind hem echt een interessant talent die weleens een verrassend grote groeimarge kan hebben. Zou het geld echt niet meer uitgegeven mogen worden bij Vitesse in verband met de Financial Fair Play? Deze jongen zou echt een toevoeging zijn voor Heerenveen, Twente en nog een aantal clubs in Nederland. Zolang hij nog speler is van Heracles hou ik hoop dat Ajax hem het einde van de transferperiode toch kan overnemen voor het eerdere bod. Zijn contract loopt immers volgend seizoen af.

[Dit bericht is veranderd door Zlajan (op 26 juli 2013 12:28:50).]
HR
HR

Massimo
Icoon

Reg.: 20 januari 2010

Zlajan schreef:

Toch vreemd dat Duarte nog altijd niet weg is. Vind hem echt een interessant talent die weleens een verrassend grote groeimarge kan hebben. Zou het geld echt niet meer uitgegeven mogen worden bij Vitesse in verband met de Financial Fair Play? Deze jongen zou echt een toevoeging zijn voor Heerenveen, Twente en nog een aantal clubs in Nederland. Zolang hij nog speler is van Heracles hou ik hoop dat Ajax hem het einde van de transferperiode toch kan overnemen voor het eerdere bod. Zijn contract loopt immers volgend seizoen af.
HR
Als er één club in Nederland zich niet zorgen hoeft te maken om FFP dan is het Ajax wel. Die hebben door de kampioenschappen en door goed beleid de laatste jaren Ajax een goede financiële jas gegeven met een steeds meer op orde komend evenwicht tussen de structurele uitgaven en inkomsten.

Als Nederlandse topclub begrijp ik wel dat je twijfelt. Hij is niet slecht, maar steekt er ook niet echt bovenuit in de competitie en ik vind dat hij zich tegen de betere tegenstanders in de eredivisie niet heeft laten zien en dat vind ik wel een vereiste. Verwar dit niet met slechte spelers en/of slechte organisatie eromheen en tegenvallende uitslagen. Het gaat erom wat de speler zelf doet in de situaties waarin hij zich bevindt en daarmee omgaat.
HR
HR

Massimo schreef:

(...)

Als er één club in Nederland zich niet zorgen hoeft te maken om FFP dan is het Ajax wel. Die hebben door de kampioenschappen en door goed beleid de laatste jaren Ajax een goede financiële jas gegeven met een steeds meer op orde komend evenwicht tussen de structurele uitgaven en inkomsten.

Als Nederlandse topclub begrijp ik wel dat je twijfelt. Hij is niet slecht, maar steekt er ook niet echt bovenuit in de competitie en ik vind dat hij zich tegen de betere tegenstanders in de eredivisie niet heeft laten zien en dat vind ik wel een vereiste. Verwar dit niet met slechte spelers en/of slechte organisatie eromheen en tegenvallende uitslagen. Het gaat erom wat de speler zelf doet in de situaties waarin hij zich bevindt en daarmee omgaat.
HR
Even voor alle duidelijkheid, ik vroeg me af of Vitesse echt niets kan doen door Financial Fair Play. Nu Bosz daar trainer is had ik wel verwacht dat Duarte ook mee zou verhuizen. Over de financiële mogelijkheden van Ajax maak ik me geen enkele zorgen. Volgens mij zouden ze als ze zouden willen namelijk met gemak een nieuwe Sulejmani kunnen halen, iets wat uiteraard niet wenselijk is.

Je hebt wel een punt met betrekking tot Duarte, maar hij lijkt me nu typisch zo'n speler die als hij dagelijks op een hoger niveau traint zelf ook mee zal gaan in dat niveau. Hij is geen zekerheidje, maar wel een interessante jongen om in de selectie te hebben. Ik ga hem komend seizoen dan ook sowieso goed in de gaten houden, waar hij ook speelt.
HR
HR

Amsterdam82
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 januari 2007

Zal deze week wel een transfer gerucht over gaan.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Amsterdam82 schreef:

HR
Omdat er misschien een backup linksbuiten vertrekt? Ik zie het verband niet.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Droomaankoop: Martin Ødegaard
Reg.: 26 februari 2003

Amsterdam82 schreef:

HR
Dat ligt nu inderdaad wel erg voor de hand. Perfecte aanvulling voor de selectie bij een vertrek van Boerrigter.
HR
HR

Amsterdam82
Basisspeler

fluwelen linker schreef:

(...)

Omdat er misschien een backup linksbuiten vertrekt? Ik zie het verband niet.
HR
Er is weer wat geld bij. Bojan kan ook op links. De Boer heeft aangegeven Duarte als buitenspeler te zien die ook op het middenveld kan spelen. Tevens zag de Boer Boerrigter ook als backup rechtsbuiten.
HR
HR

Lederen Knikker
Nummer 14

Reg.: 28 juni 2005

Amsterdam82 schreef:

HR
Frank zei laatst in een interview op AT5 dat Duarte vooral in beeld komt wanneer Eriksen vertrekt, want anders zou ie met teveel middenvelders spelen.

Boerrigter is een aanvaller laatste keer dat ik keek.

Maar dat er weer geruchten op sites als voetbalzone komen lijkt me duidelijk ja, als je dat bedoelt.
HR
HR

Amsterdam82
Basisspeler

Lederen Knikker schreef:

(...)
Frank zei laatst in een interview op AT5 dat Duarte vooral in beeld komt wanneer Eriksen vertrekt, want anders zou ie met teveel middenvelders spelen.

Maar dat er weer geruchten op sites als voetbalzone komen lijkt me duidelijk ja, als je dat bedoelt.
HR
Dat bedoel ik inderdaad.
HR
HR

Frans Kuikens
Ballenjongen

Reg.: 28 juli 2013

Ben geen groot fan van Duarte, maar ik schat zijn prijskaartje ook niet zo hoog in. Gemengd positief.
HR
HR

haassie
Legende

Reg.: 9 juni 2009

Als de.boer Duarte haalt heeft hij een jongen wie niet zeurt als hij op de bank komt, die gasten wilt f.de.boer niet die moet geen stoorzender in zijn selectie.
HR
HR

Idaho
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 1 juli 2001

Lederen Knikker schreef:

(...)

HR
let op het woordje "vooral". Het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat Duarte gehaald wordt nu Boerigter gaat, want zoals al eerder terecht werd opgemerkt, we komen wel wat krap in de (vleugel)aanvallers te zitten, zeker met het oog op de champions league. Dan is een redekijk ervaren voetballer als Duarte fijn meegenomen, want met spelers als Bojan, Duarte, Fisher, Andersen kan er behoorlijk gevarieerd worden in de posities op het middenveld en de vleugels.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

haassie schreef:

Als de.boer Duarte haalt heeft hij een jongen wie niet zeurt als hij op de bank komt, die gasten wilt f.de.boer niet die moet geen stoorzender in zijn selectie.
HR
Een speler die zonder zeiken wedstrijd in wedstrijd op de bank plaats neemt vind ik ook geen goede instelling
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Duarte is een geode speler, maar in mijn ogen verdient Serero gewoon een kans op de plek van Eriksen. Als hij faalt kun je nog varieren met Klaassen, Fischer, Schone of Andersen. Dan zie ik de noodzaak van Duarte niet zo. Zeker niet omdat deze jongen niet met kop en shcouders boven de genoemde namen uit zal steken.

Ben ik de enige die niet snapt waarom we een rechtsbuiten HUREN, maar vervolgens wel aan het kijken zijn om een 4e linkshalf te halen? Dat is toch krom?
HR
HR

mzo
Legende

Derk Johanssen schreef:

Duarte is een geode speler, maar in mijn ogen verdient Serero gewoon een kans op de plek van Eriksen. Als hij faalt kun je nog varieren met Klaassen, Fischer, Schone of Andersen. Dan zie ik de noodzaak van Duarte niet zo. Zeker niet omdat deze jongen niet met kop en shcouders boven de genoemde namen uit zal steken.

Ben ik de enige die niet snapt waarom we een rechtsbuiten HUREN, maar vervolgens wel aan het kijken zijn om een 4e linkshalf te halen? Dat is toch krom?
HR
Als ik Andersen zaterdag nu slechts een uurtje als rechtsbuiten hebt zien spelen zal hij voor mij de opvolger van Eriksen moeten zijn anders Fischer.

Die andere opties die je noemt zijn in mijn ogen een hele andere soort spelers
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

mzo schreef:

(...)

Een speler die zonder zeiken wedstrijd in wedstrijd op de bank plaats neemt vind ik ook geen goede instelling
HR
Als hij werkelijk zo goed is als sommigen hier denken zeker niet. Ajax heeft voldoende alternatieven met de zelfde kwaliteiten of zelfs beter dan Duarte en zie hem dan ook als een overbodige aankoop. Als hij werkelijk zo goed zou zijn dan had Ajax hem allang in huis gehaald want het prijskaartje is niet al te hoog.
HR
HR

mzo
Legende

JanTa schreef:

(...)Als hij werkelijk zo goed is als sommigen hier denken zeker niet. Ajax heeft voldoende alternatieven met de zelfde kwaliteiten of zelfs beter dan Duarte en zie hem dan ook als een overbodige aankoop. Als hij werkelijk zo goed zou zijn dan had Ajax hem allang in huis gehaald want het prijskaartje is niet al te hoog.
HR
Aan de andere waarom zal je hem nu al kopen als je hem niet nodig hebt, ongeacht de hoogte van de transfersom
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

mzo schreef:

(...)

Als ik Andersen zaterdag nu slechts een uurtje als rechtsbuiten hebt zien spelen zal hij voor mij de opvolger van Eriksen moeten zijn anders Fischer.

Die andere opties die je noemt zijn in mijn ogen een hele andere soort spelers
HR
Natuurlijk, maar je hoeft niet persé eenzelfde soort speler te hebben. Eriksen vervangen wordt sowieso heel moeilijk. Als De Boer met een Klaassen een winnend Ajax kan creeeren dat leuk voetbalt, dan vind ik dat prima. Het is een totaal andere voetballer, natuurlijk, maar daar gaat het dan niet om. Het gaat erom dat je binnen de Ajax filosofie blijft spelen, niet dat je Eriksen v1.0 vervangt door Eriksen v0.8. Serero brengt bijvoorbeeld wat meer snelheid, maar minder body (bijvoorbeeld). Klaassen zal meer doelgerichtheid en scorend vemrogen brengen maar minder flair, vernuft en techniek. Toch betekent het niet dat zij een vertrek niet op kunnen vangen.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat Duarte de opvolger zou moeten worden voor ene positie waar we nog 4 alternatieven achter de hand hebben, terwijl we op rechtsbuiten ons moeten redden met een huurling van Barca.
HR
HR

mzo
Legende

Derk Johanssen schreef:

(...)

Natuurlijk, maar je hoeft niet persé eenzelfde soort speler te hebben. Eriksen vervangen wordt sowieso heel moeilijk. Als De Boer met een Klaassen een winnend Ajax kan creeeren dat leuk voetbalt, dan vind ik dat prima. Het is een totaal andere voetballer, natuurlijk, maar daar gaat het dan niet om. Het gaat erom dat je binnen de Ajax filosofie blijft spelen, niet dat je Eriksen v1.0 vervangt door Eriksen v0.8. Serero brengt bijvoorbeeld wat meer snelheid, maar minder body (bijvoorbeeld). Klaassen zal meer doelgerichtheid en scorend vemrogen brengen maar minder flair, vernuft en techniek. Toch betekent het niet dat zij een vertrek niet op kunnen vangen.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat Duarte de opvolger zou moeten worden voor ene positie waar we nog 4 alternatieven achter de hand hebben, terwijl we op rechtsbuiten ons moeten redden met een huurling van Barca.
HR
Helemaal mee eens natuurlijk.

Van AJAX heb ik zaterdag vooral de 1ste helft bij vlagen echt zitten genietn qua voetbal alleen draaide ze wel te lang door, het leek wel of ze een boete kregen als je schoot op het goal.

Geloof dat er wel meer voetbal aanwezig is dan vorig seizoen, alleen bij omschakeling zijn ze in mijn ogen nog net zo zwak als vorig seizoen.
HR
HR

De Dappere Strijder
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 juli 2011

Duarte op de bank: transfer aanstaande, blessure, of niet goed genoeg voor basis Heracles?

[Dit bericht is veranderd door De Dappere Strijder (op 4 augustus 2013 15:10:08).]
HR
HR

De Dappere Strijder schreef:

Duarte op de bank: transfer aanstaande, blessure, of niet goed genoeg voor basis Heracles?
HR
Heeft lichte blessure opgelopen tegen Getafe.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 129 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Lerin Duarte

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Juventus wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!