Ajax Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 03:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ajax A1 en A2 - 2014/15

HR

Deze topic is open en bestaat uit 113 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 113 »

HR

Champy95
Nummer 14

Uit: de Klassieke Oudheid
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 26 oktober 2002

Om een goede uitgangspositie te behouden mag je morgen zeker niet verliezen.

De eerste plek moet het doel zijn. Dan ben je verzekerd van een thuiswedstrijd in de eerste wedstrijd na de winterstop.

Als je morgen wint, heb je voldoende aan 1 punt tegen PSG om de volgende ronde te halen.
HRHR
HR

C705853
Vedette

Uit: Veldhoven
Droomaankoop: -
Reg.: 30 augustus 2006

quote:HR
geDaante schreef:

(...)

Iemand die zo lief wil zijn het op te nemen indien geen stream tegen die tijd?
HR
Ajax A1 - FC Barcelona begint dinsdag om 19:00 uur en is rechtstreeks te volgen via Ajax Exclusive TV.
Account aanmaken en voor een paar centen, ik meen €15,- per jaar, je kan ook een half jaar abonnement nemen voor €10,-
HR
HR

Mace0107
Internationale topspeler

Reg.: 17 augustus 2007

Mijn favoriete opstelling.
Groothuizen, Lartey, Van Bruggen, Mirani, Savastano, Eiting?, Van de Beek, Nouri, Cerny, El Idrissi, Muric.

El Mahdaoui is geblesseerd en Leyder is geschorst.
HR
HR

kampioenajax
Jeugdspeler

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 januari 2010

Mace0107 schreef:

Mijn favoriete opstelling.
Groothuizen, Lartey, Van Bruggen, Mirani, Savastano, Eiting?, Van de Beek, Nouri, Cerny, El Idrissi, Muric.

El Mahdaoui is geblesseerd en Leyder is geschorst.
HR
Ik denk dat Cerny naar het middenveld gaat, vd beek op 6 en dekker op de vleugel.
HR
HR

Dion Odinot
International

Uit: Moordrecht
Vak: -
Droomaankoop: Leon Bailey
Reg.: 3 juli 2006

kampioenajax schreef:

(...)

Ik denk dat Cerny naar het middenveld gaat, vd beek op 6 en dekker op de vleugel.
HR
Dat zou helemaal genieten worden
HR
HR
HR
HR

dijkstrajax
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 120
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 7 maart 2006

Is het eigenlijk vrije entree vandaag? Zou het leuk vinden om even te gaan kijken.
HR
HR

Massimo
Legende

Reg.: 20 januari 2010

dijkstrajax schreef:

Is het eigenlijk vrije entree vandaag? Zou het leuk vinden om even te gaan kijken.
HR
Ja is vrije entree. En dat weet ik omdat ik er vanavond ook naar toe ga.
HR
HR

Denman
Vedette

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Massimo schreef:

(...)

Ja is vrije entree. En dat weet ik omdat ik er vanavond ook naar toe ga.
HR
Laat je je psv sjaaltje wel thuis? ;) Ben zelf ook van de partij, erg benieuwd of ze weer zo'n goede pot neer kunnen zetten. Hoor om mij heen trouwens wel veel die heen gaan, kan weleens gezellig druk worden vanavond B)
HR
HR

Jorninho
Idool

Uit: Rozenburg
Reg.: 8 april 2003

Denman schreef:

(...)

Laat je je psv sjaaltje wel thuis? ;) Ben zelf ook van de partij, erg benieuwd of ze weer zo'n goede pot neer kunnen zetten. Hoor om mij heen trouwens wel veel die heen gaan, kan weleens gezellig druk worden vanavond B)
HR
Ik snap niet dat het niet op de wedstrijddag zelf is. Als je dit slim uitvoert kan je er nog wat mee verdienen ook (catering, merchandise). Zou toch voor veel mensen een rede zijn om er een echt dagje van te maken.
HR
HR

El?Magicooo
Regelmatige invaller

Uit: A'dam
Vak: 424
Reg.: 28 augustus 2011

Jorninho schreef:

(...)

Ik snap niet dat het niet op de wedstrijddag zelf is. Als je dit slim uitvoert kan je er nog wat mee verdienen ook (catering, merchandise). Zou toch voor veel mensen een rede zijn om er een echt dagje van te maken.
HR
Laten we koesteren dat dit nog een van de weinige dingen rond Ajax is waar we nog toeschouwers kunnen zijn ipv klant en het niet alleen draait om ons poen uit de zakken te kloppen.
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Jorninho schreef:

(...)

HR
Er is een regel dat je zo'n wedstrijd niet x aantal uur voor de 'echte CL' wedstrijd mag laten spelen.
Het is volgens mij 4u op woensdag of 7 uur op di of do.
HR
HR

JC_wiekenthemniet
Jeugdspeler

Vak: 115
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 maart 2013

Nu op eurosport de herhaling van de pot van vorige week (barcelona a1-ajax a1)
HR
HR

Fanatiekeling
Bankzitter

Reg.: 8 april 2014

Frank de Boer en Johan Cruijff hebben het altijd over een voetballende "6", dat ze die graag willen zien.
Is Van de Beek niet zo'n speler?
Als ik me niet vergis heb ik hem bij Oranje -17 daar een paar keer zien spelen.
Ik hoor iedereen altijd zeggen dat Van de Beek de opvolger is voor Klaassen, maar bestaat er ook niet een optie dat hij juist de voetballende "6" is die wij willen hebben?
Iemand die daar meer kijk op heeft?
HR
HR

JC_wiekenthemniet
Jeugdspeler

Vak: 115
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 maart 2013

Heeft m.i. meer diepgang. Erachter heb je evt nog een el mahadoui of een bazoer. Het zou natuurlijk wel kunnen dat die toch niet goed genoeg blijken of dat klaassen nog langer in het eerste speelt zodat v/d Beek er toch terecht komt.
HR
HR

Jorninho
Idool

El?Magicooo schreef:

(...)

Laten we koesteren dat dit nog een van de weinige dingen rond Ajax is waar we nog toeschouwers kunnen zijn ipv klant en het niet alleen draait om ons poen uit de zakken te kloppen.
HR
Mee eens, alhoewel ik voor de cl toch vaak een vrije middag neem. Ik zou dan graag A1 meepakken en daarvoor in ruil de catering sponsoren. Ik opper niet om een kaartverkoop.

Off. Wat krijg je bij Ajax exclusiveabonnement aan jeugdwedstrijden te zien? Alle A1 thuiswedstrijden? Is de beeldkwaliteit ondertussen al verbeterd?
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Jorninho schreef:

(...)

Mee eens, alhoewel ik voor de cl toch vaak een vrije middag neem. Ik zou dan graag A1 meepakken en daarvoor in ruil de catering sponsoren. Ik opper niet om een kaartverkoop.

Off. Wat krijg je bij Ajax exclusiveabonnement aan jeugdwedstrijden te zien? Alle A1 thuiswedstrijden? Is de beeldkwaliteit ondertussen al verbeterd?
HR
Ze zenden alleen uit wanneer Ajax 1 niet op zaterdag speelt.

Als er op de toekomst weinig wedstrijden zijn, zenden ze ook niet uit.

Soms kan het zijn dat je 1 maand geen jeugdwedstrijden ziet.

Beelkwaliteit vind ik vergelijkbaar. Maar goed, meer kan je niet vragen ..ze maken verlies op dat geheel.
HR
HR

Fanatiekeling
Bankzitter

Reg.: 8 april 2014

JC_wiekenthemniet schreef:

Heeft m.i. meer diepgang. Erachter heb je evt nog een el mahadoui of een bazoer. Het zou natuurlijk wel kunnen dat die toch niet goed genoeg blijken of dat klaassen nog langer in het eerste speelt zodat v/d Beek er toch terecht komt.
HR
Op de 6 positie zijn we inderdaad erg verwent met Bazoer, Riedewald en El Mahdaoui(heerlijke speler ook). Ik vind het loopvermogen van Van de Beek een pluspunt. Als je tegenwoordig in de top kijkt hebben alle middenvelder (ook die defensief staan) zo'n grote inhoud dat ze 90 minuten kunnen blijven gaan. Zie in Van de Beek wel een speler die dat aan zou kunnen.
Over een jaar of 2 een middenveld met Nouri, Van de Beek en Sinkgraven is natuurlijk dromen, maar dat kan soms zo lekker zijn :)
HR
HR

championsleague
Ballenjongen

Reg.: 9 december 2013

KNVB-coach Maarten Stekelenburg heeft de selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder 18 jaar voor het vierlandentoernooi in Turkije bekendgemaakt. Het team van Stekelenburg neemt het in Antalya op tegen Duitsland, Tsjechië en gastland Turkije.

Donderdag 13 november begint Onder 18 het vierlandentoernooi met een wedstrijd tegen Duitsland (aftrap 12.00 uur Nederlandse tijd), gevolgd door een duel met Turkije op zaterdag 15 november (aftrap 12.00 uur Nederlandse tijd). Maandag 17 november sluit Onder 18 de vierkamp af tegen Tsjechië (aftrap 14.00 uur Nederlandse tijd).

De selectie bestaat uit de volgende spelers:
Ilias Alhaft (Sparta Rotterdam), Martijn Berden (PSV), Leon Bergsma (Ajax), Stan van Bladeren (Ajax), Rody de Boer (ADO Den Haag), Tim Brinkman (FC Utrecht), Alessio Da Cruz (FC Twente), Laros Duarte (Sparta Rotterdam), Gustavo Hamer (Feyenoord), Adham El Idrissi (Ajax), Ruben de Jager (FC Twente), Frenkie de Jong (Willem II), Fabian Korporaal (Feyenoord), Julian Lelieveld (Vitesse), Rick van der Meer (Feyenoord), Jair Oosterlen (sc Heerenveen), Segun Owobowale (ADO Den Haag), Kenneth Paal (PSV), Mauro Savastano (Ajax), Keziah Veendorp (FC Groningen), Wellington Verloo (Vitesse) en Michel Vlap (sc Heerenveen).
HR
HR

Jorninho
Idool

championsleague schreef:

KNVB-coach Maarten Stekelenburg heeft de selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder 18 jaar voor het vierlandentoernooi in Turkije bekendgemaakt. Het team van Stekelenburg neemt het in Antalya op tegen Duitsland, Tsjechië en gastland Turkije.

Donderdag 13 november begint Onder 18 het vierlandentoernooi met een wedstrijd tegen Duitsland (aftrap 12.00 uur Nederlandse tijd), gevolgd door een duel met Turkije op zaterdag 15 november (aftrap 12.00 uur Nederlandse tijd). Maandag 17 november sluit Onder 18 de vierkamp af tegen Tsjechië (aftrap 14.00 uur Nederlandse tijd).

Ilias Alhaft (Sparta Rotterdam), Martijn Berden (PSV), Leon Bergsma (Ajax), Stan van Bladeren (Ajax), Rody de Boer (ADO Den Haag), Tim Brinkman (FC Utrecht), Alessio Da Cruz (FC Twente), Laros Duarte (Sparta Rotterdam), Gustavo Hamer (Feyenoord), Adham El Idrissi (Ajax), Ruben de Jager (FC Twente), Frenkie de Jong (Willem II), Fabian Korporaal (Feyenoord), Julian Lelieveld (Vitesse), Rick van der Meer (Feyenoord), Jair Oosterlen (sc Heerenveen), Segun Owobowale (ADO Den Haag), Kenneth Paal (PSV), Mauro Savastano (Ajax), Keziah Veendorp (FC Groningen), Wellington Verloo (Vitesse) en Michel Vlap (sc Heerenveen).
HR
Is Laros directe familie van Lerin Duarte?
HR
HR

Goonse
Bankzitter

Uit: Tilburg
Reg.: 25 augustus 2013

Jorninho schreef:

(...)

HR
Volgens mij een neef.
HR
HR

Zimmerman
Idool

Reg.: 22 december 2010

Jorninho schreef:

(...)

HR
Is zijn broertje. Ajax had een tijdje geleden interesse in hem, maar hij koos toch voor een contract bij Sparta
HR
HR

Cavinsky
International

Uit: Den Hoorn
Vak: 410
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 oktober 2003

Zimmerman schreef:

(...)

Is zijn broertje. Ajax had een tijdje geleden interesse in hem, maar hij koos toch voor een contract bij Sparta
HR
Vind het ook niet veel bijzonders
HR
HR

j0rdiii
Vedette

Vak: -
Reg.: 14 januari 2012

championsleague schreef:

HR
Slabbekoorn zelfs hier niet meer erbij.

forumillustratie
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Die De Jong van Willem II zit er wel weer bij. Die was toch het grote talent destijds bij de -15 en hield zelfs Nouri uit de selectie van Oranje.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 113 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ajax A1 en A2 - 2014/15

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.