Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 01:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Programma, uitslagen en verslagen van forumleden van de wedstijden op de Toekomst

HR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 26 »

HR

Dappre_Strijder
Basisspeler

Uit: -
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 juli 2011

quote:HR
Vanilla ice schreef:

Walian, Dekker, Efmorfidis en Bruijn waren de beste spelers. Nouri was ziek.
HR
Ooh jammer dat Nouri ziek was wie speelde nu op zijn plek? Vissers? Waren ze beter als Feyenoord?
HR
HR

Yo
International

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 oktober 2000

Opstelling:
Groothuizen
v.Zweeden-v.Bruggen-Mirani-Sanniez
Vissers-Bruijn-Efmorfidis
Clement-Walian-Dekker

De eerste kans van de wedstrijd was voor Feyenoord. Slabbekoorn gaf een mooie steekpass waarna de spits een goede kans had. Vervolgens was het alleen Ajax wat de klok sloeg. Bijna elk duel werd achterin en op het middenveld gewonnen waardoor Ajax enorm dominant was. De 1-0 was van Clement die een goede loopactie vanaf rechts naar binnen had, pass op maat troefde de nummer 3 van Feyenoord wel erg makkelijk af en scoorde koelbloedig de 1-0. De gelijkmaker was een cadeautje van keeper Groothuizen die een makkelijke hoge bal vangt en uit zijn handen laat vallen, voor de voeten van een Feyenoordspeler...
Ajax bleef goed voetballen en miste kans op kans, gelukkig scoorde Walian de dik verdiende 2-1.
In de 2e helft een heel ander Feyenoord, veel agressiever en meteen volop druk op de opbouw van Ajax. Ajax had het 5-10 minuten heel moeilijk en was heel slordig in die fase, Feyenoord creerde een paar grote kansen en de gelijkmaker hing even in de lucht. Daarna was het een gelijkwaardige wedstrijd waarin beide teams nog een paar kansen hadden maar de winst kwam niet meer in gevaar.
Hele team speelde goed maar in het bijzonder het verdedigingsduo v.Bruggen-Mirani was goed, wonnen bijna alle duels en schoven constant goed in naar het middenveld. Efmorfidis was erg goed, was bij vlagen ongrijpbaar, heerlijke technicus in de kleine ruimte. Walian was enorm sterk en balvast, aantal goede acties en goede goal. Dekker was goed in de 1e helft, 2e helft weinig gezien. Sanniez speelde vandaag als linksback maar vulde dat uitstekend in. Was tegenstander Idrissi telkens de baas. Feyenoord viel mij erg tegen, hebben toch redelijk wat internationals rondlopen.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Bruijn vond zichzelf daarentegen gewoon matig spelen.
Dat belooft dan nog wat als Vanilla hem een vd beteren vond vandaag.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

champy95 schreef:

HR
In de tweede helft werd hij nonchalant. Dekker was beresterk in de eerste helft, maar zakte in de tweede helft weg. Walian is gewoon een uitstekende spits. Heeft drive, fighting spirit, weegt op een verdediging, jaagt continu af, sterk met z'n rug naar het doel, meevoetballend aardig en dodelijk voor het doel.
HR
HR

Yo
International

Vanilla ice schreef:

(...)

In de tweede helft werd hij nonchalant. Dekker was beresterk in de eerste helft, maar zakte in de tweede helft weg. Walian is gewoon een uitstekende spits. Heeft drive, fighting spirit, weegt op een verdediging, jaagt continu af, sterk met z'n rug naar het doel, meevoetballend aardig en dodelijk voor het doel.
HR
Vanilla, wat vind jij van Bulut? Ik heb het al vaker gezegd, maar ik begrijp niet waarom deze speler gehaald is. Afgezien van zijn fysiek vind ik dat hij er weinig van kan.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Yo schreef:

(...)

Vanilla, wat vind jij van Bulut? Ik heb het al vaker gezegd, maar ik begrijp niet waarom deze speler gehaald is. Afgezien van zijn fysiek vind ik dat hij er weinig van kan.
HR
Het is niet veel inderdaad. Maar toch vertegenwoordigt hij waarde. Ik zie hem na dit seizoen zomaar naar een Turkse club vertrekken.
HR
HR

trodat4030
Basisspeler

Reg.: 3 september 2012

champy95 schreef:

HR
Jordi was niet de enige die hem niet echt goed vond spelen..
Orlando Trustfull stond (in de 2e helft iig) veel te mopperen op hem en liep hem vaak te corrigeren.
Emorfidis en Dekker (1e helft) en ook Walian speelden erg goed.
Brian Roy stond met een vriend van hem te praten naast me over Jordi's rechterbeen die hij bij het lopen steeds oversterkte waardoor Roy bang is dat hij het aan z'n rug kan krijgen..
Hoop dat men daarmee dan aan de slag gaat..

Al met al een leuke eerste helft met, zoals al aangegeven, een Ajax dat Feyenoord op elk moment de baas was, de 1-1 was dan ook zwaar onterecht en viel (letterlijk) uit de lucht..
Tweede helft was minder, maar wel aantrekkelijk om te zien.

Ondanks dat het niet het belangrijkste is, goede zaken gedaan op de ranglijst daar PSV verloren heeft van Sparta..
Als Twente -ADO nou gelijk wordt... :B

[Dit bericht is veranderd door trodat4030 (op 2 februari 2013 15:39:10).]
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Ik vond Melvin Vissers erg matig. Technisch houdt het niet over. Ballen stuiterde een metertje van z'n voet. Op dat vlak is hij echt minder dan Bruijn en Efmorfidis, die hebben wel een fijne techniek. Ik bespeur stagnatie.
HR
HR

champy95
Legende

Toch erg jammer dat Nabi geblesseerd is geraakt.
Had niet misstaan in dit B1.
HR
HR

Dappre_Strijder
Basisspeler

Vanilla ice schreef:

Ik vond Melvin Vissers erg matig. Technisch houdt het niet over. Ballen stuiterde een metertje van z'n voet. Op dat vlak is hij echt minder dan Bruijn en Efmorfidis, die hebben wel een fijne techniek. Ik bespeur stagnatie.
HR
Maar normaal speelt Nouri toch op zijn plek?
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Dappre_Strijder schreef:

(...)

Maar normaal speelt Nouri toch op zijn plek?
HR
Samen. Dan moet Efmoridis wijken naar de vleugel.
HR
HR

Dappre_Strijder
Basisspeler

Vanilla ice schreef:

(...)

Samen. Dan moet Efmoridis wijken naar de vleugel.
HR
Hoezo Efmorfidis doet het toch een stuk beter op het middenveld dan Vissers
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Dappre_Strijder schreef:

(...)

Hoezo Efmorfidis doet het toch een stuk beter op het middenveld dan Vissers
HR
Klopt, maar Melvin Vissers is gekocht. Dan duurt het even voordat het krediet op is.
HRHR
HR

champy95
Legende

Riedewald lijkt definitief te zijn doorgeschoven naar de A1.

En Vanilla, vind je dat jongens als Bruijn en Efmorfides dit jaar (grote) stappen hebben gemaakt in hun ontwikkeling?

Ik dacht trouwens dat de B1 van Feyenoord een toplichting was. Ze staan voorlaatste op de ranglijst. Spelen daar soms meer 1ste jaars B-tjes ofzo?

[Dit bericht is veranderd door champy95 (op 2 februari 2013 16:01:10).]
HR
HR

Yo
International

Rechtsbuitenpositie is momenteel een puzzel in de B1, Efmorfidis, Dankerlui, Nouri, Vissers, Clement hebben allemaal dit seizoen al op die positie gestaan. Meestal is het in de praktijk niet zo'n probleem omdat er altijd mensen ziek of geblesseerd zijn.
Volgend seizoen komt Cerny erbij en is Nabi (hopelijk) weer terug.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

champy95 schreef:

Riedewald lijkt definitief te zijn doorgeschoven naar de A1.

En Vanilla, vind je dat jongens als Bruijn en Efmorfides dit jaar (grote) stappen hebben gemaakt in hun ontwikkeling?

Ik dacht trouwens dat de B1 van Feyenoord een toplichting was. Ze staan voorlaatste op de ranglijst. Spelen daar soms meer 1ste jaars B-tjes ofzo?
HR
Lichting '96 is matig van Feyenoord. Lichting '97 is goed.

Efmorfidis is vorig seizoen veel geblesseerd geweest. Het is mooi om te zien dat hij steeds meer naar z'n niveau van Barcelona toegroeit. Bruijn draait een goed seizoen.
HR
HR

champy95
Legende

Vanilla ice schreef:

(...)

Efmorfidis is vorig seizoen veel geblesseerd geweest. Het is mooi om te zien dat hij steeds meer naar z'n niveau van Barcelona toegroeit. Bruijn draait een goed seizoen.
HR
Het helpt dus degelijk dat er technische jongens zijn bijgekomen bij de B1.

Bruijn en Efmorfides moesten vorig jaar ook niet vrolijk zijn geweest met jongens als Bas Quist, Dankerlui en El Azzouzi.

Hopelijk helpen deze jongens elkaar naar een hoger niveau, en geldt dit ook voor de andere lichtingen.
HR
HR

JohnDylan
Idool

Uit: Leiden
Reg.: 13 mei 2007

Vanilla ice schreef:

(...)

Klopt, maar Melvin Vissers is gekocht. Dan duurt het even voordat het krediet op is.
HR
Toen ik Visser ooit bij Sparta zag spelen viel hij mij enorm positief op en ik denk dat hij het talent heeft om te slagen bij Ajax. Eigenlijk zou ik graag zien dat Visser naar de A1 wordt doorgeschoven zodat Nouri, Bruijn en Efmorfides samen op het middenveld kunnen spelen. Ik vind het namelijk zonde om Efmorfides of Nouri af en toe als rechtsbuiten te gebruiken. Ze komen duidelijk veel beter tot hun recht in een rol als creatieve middenvelder. Bij de A1 kunnen ze ook best een aanvallende middenvelder gebruiken aangezien daar nu regelmatig twee verdedigende middenvelders opgesteld staan.

[Dit bericht is veranderd door JohnDylan (op 2 februari 2013 16:15:54).]
HR
HR

champy95
Legende

Vanilla ice schreef:

(...)

HR
Ik zie nu trouwens dat ik me heb vergist. Feyenoord staat gewoon tweede. Tis Excelsior wat voorlaatste staat.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Je overdrijft. Vissers is een aardige speler, maar ik vind z'n ontwikkeling dit seizoen teleurstellend. Doorschuiven naar de A1 moet je pas doen als iemand er met kop en schouders in de B1 bovenuit steekt, anders krijg je scheve gezichten.
HR
HR

el jovenes
International

Reg.: 5 juli 2011

Hebben we nog C1, C2 of D1 nieuws? Iemand iets gezien of gehoord over de wedstrijden?
HR
HR

Dappre_Strijder
Basisspeler

el jovenes schreef:

Hebben we nog C1, C2 of D1 nieuws? Iemand iets gezien of gehoord over de wedstrijden?
HR
De C1 1-0 verloren van Alphense Boys...
HR
HR

champy95
Legende

C2 heeft op verplaatsing gewonnen van AZ: 1-4
Opm: Nunnely zou in de spits hebben gespeeld.

D1 heeft verloren in Rotterdam van Sparta: 3-2.

[Dit bericht is veranderd door champy95 (op 2 februari 2013 16:40:22).]
HR
HR

el jovenes
International

Reg.: 5 juli 2011

C1 en D1 compleet? Of waren er spelers doorgeschoven naar andere teams?
HR
HR

champy95
Legende

el jovenes schreef:

C1 en D1 compleet? Of waren er spelers doorgeschoven naar andere teams?
HR
Geen idee. Ik heb de uitslagen enkel meegekregen via twitter.

De B2 speelde gelijk met 2-2, na een 2-0 voorsprong tegen hoe kan het ook anders Vitesse!.

[Dit bericht is veranderd door champy95 (op 2 februari 2013 16:55:51).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Programma, uitslagen en verslagen van forumleden van de wedstijden op de Toekomst

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 45,6% dat Benfica SL wint van Juventus. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!