Ajax Netwerk
donderdag 18 december 2014 - 03:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Programma, uitslagen en verslagen van forumleden van de wedstijden op de Toekomst

HR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 27 »

HR

Yo
International

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 oktober 2000

Mooi programma komend weekend op de toekomst met veel Ajax teams die in actie komen en veel Ajax-psv. Jammer dat veel wedstrijden tegelijkertijd worden gespeeld.

Weekbericht nr 22

JEUGDVOETBAL

Zaterdag 12 januari 14:30 uur Ajax A2 - Alphense Boys A1 veld 3 vr
09:15 uur Ajax D1 - Haaglandia D1 veld 3 vr
09:15 uur Ajax D2 res - Zeeburgia D2 veld 10 vr
09:15 uur Ajax E2 - DCG E2 veld 1 c
09:15 uur Ajax E3 - Zeeburgia E2 veld 9 vr
Ajax F1 neemt deel aan Wintercup toernooi in Breda(informatie volgt)
Mini Toernooi O/16
12:00 uur Ajax O/16 res - Grasshoppers O/16 veld 3 to
13:00 uur PSV O/16 - Grasshoppers O/16 veld 3 to
14:00 uur Ajax O/16 - PSV O/16 veld 3 to
Mini Toernooi O/14
12:00 uur Ajax O/14 res - Grasshoppers O/14 veld 10 to
13:00 uur PSV O/14 - Grasshoppers O/14 veld 10 to
14:00 uur Ajax O/14 - PSV O/14 veld 10 to
Zondag 13 januari Mini Toernooi O/15
11:00 uur Ajax C1 res - PSV C1 veld 3 to
12:00 uur PSV C1 - Grasshoppers C1 veld 3 to
13:00 uur Ajax C1 - Grasshoppers C1 veld 3 to
Mini Toernooi O/11
11:00 uur Ajax O/11 res - PSV O/11 veld 10 to
12:00 uur PSV O/11 - NEC/FC Oss O/11 veld 10 to
13:00 uur Ajax O/11 - NEC/FC Oss O/11 veld 10 to
12:00 uur Ajax B1 - NEC/FC Oss B1 veld 1 to
HR
HR

trodat4030
International

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 september 2012

Oeps, helemaal vergeten dat er wel eens toernooitje georganiseerd zou worden, hoewel het natuurlijk wel heel logisch is..
Thnx Yo!

Denk dat ik morgen wel ga kijken,

Denk dat ik het morgen zo ga doen..

[Dit bericht is veranderd door trodat4030 (op 11 januari 2013 18:05:43).]
HR
HR

trodat4030
International

quote:HR
trodat4030 schreef:

Oeps, helemaal vergeten dat er wel eens toernooitje georganiseerd zou worden, hoewel het natuurlijk wel heel logisch is..
Thnx Yo!

Denk dat ik morgen wel ga kijken,

Denk dat ik het morgen zo ga doen..
HR
Nu ik even op de site kijk, zie ik dat de helft op zondag wordt gespeeld

Weekbericht nr 22

JEUGDVOETBAL

Zaterdag 12 januari
14:30 uur Ajax A2 - Alphense Boys A1 veld 3 vr-----
09:15 uur Ajax D1 - Haaglandia D1 veld 3 vr-----
09:15 uur Ajax D2 res - Zeeburgia D2 veld 10 vr-----
09:15 uur Ajax E2 - DCG E2 veld 1 c-----
09:15 uur Ajax E3 - Zeeburgia E2 veld 9 vr-----

Ajax F1 neemt deel aan Wintercup toernooi in Breda(informatie volgt)

Mini Toernooi O/16
12:00 uur Ajax O/16 res - Grasshoppers O/16 veld 3 to-----0-1
13:00 uur PSV O/16 - Grasshoppers O/16 veld 3 to-----3-0
14:00 uur Ajax O/16 - PSV O/16 veld 3 to-----0-1

Mini Toernooi O/14
12:00 uur Ajax O/14 res - Grasshoppers O/14 veld 10 to-----2-0
13:00 uur PSV O/14 - Grasshoppers O/14 veld 10 to-----4-0
14:00 uur Ajax O/14 - PSV O/14 veld 10 to-----1-1

Zondag 13 januari
Mini Toernooi O/15
11:00 uur Ajax C1 res - PSV C1 veld 3 to-----1-0
12:00 uur PSV C1 - Grasshoppers C1 veld 3 to-----0-1
13:00 uur Ajax C1 - Grasshoppers C1 veld 3 to-----1-2

Mini Toernooi O/11
11:00 uur Ajax O/11 res - PSV O/11 veld 10 to-----4-2
12:00 uur PSV O/11 - NEC/FC Oss O/11 veld 10 to-----1-0
13:00 uur Ajax O/11 - NEC/FC Oss O/11 veld 10 to-----6-1

12:00 uur Ajax B1 - NEC/FC Oss B1 veld 1 to-----6-0

Dinsdag 15 januari
17:30 uur Ajax C2 - DHC C1 veld 3 vr-----

Woensdag 16 januari
16:30 uur Ajax E1 - Kon HFC D3 veld 3 vr-----
18:00 uur Ajax E3 O/10 - Jong Aalsmeer U E1 veld 9 c-----
18:30 uur Jong Aalsmeer U E2 - Ajax F1 O/9 veld 3 c-----

AMATEURVOETBAL

Donderdag 10 januari
20:30 uur Ajax vet. - Team JW veld 10 vr-----

Zaterdag 12 januari
14.30 uur RKAV Volendam 1 - Ajax 1 c-----
12.30 uur Ajax 2 - Sparta Nijkerk 2 veld 1 vr-----
12:30 uur Vervoer:Ajax 1: Vertrek vanaf de Toekomst per bus

VROUWENVOETBAL

Geen programma
Medelingen: Nu op w.w.w.Ajax.nl de verenigingssite. Op de homepage, onder het kopje vereniging, vindt U veel informatie over de vereniging. O.a. wedstrijdverslagen jeugd en senioren, uitslagen en standen. Het weekbericht staat voortaan op de verenigingssite onder het kopje nieuws.

[Dit bericht is veranderd door trodat4030 (op 16 januari 2013 10:59:01).]
HR
HR

el jovenes
International

Reg.: 5 juli 2011

Alleen C2 vandaag gezien tegen PSV C2. Is 1-1 geworden na een 1-0 achterstand. Ik vond Ajax niet megasterk spelen. Justin had zijn dag niet en leed heel veel balverlies, en van El Azrak zou men toch inmiddels bij Ajax ook gaan verwachten dat de groei een keer in slaat. Wel een echt voetballertje, maar voert de actie nog te ver door. Victor met de punt naar achteren, vond ik zo zo eerlijk gezegd.

Smaakmaker is echt Che. Ik had hem jaren niet meer zien spelen, maar leuk om te zien dat hij zich echt kan scharen onder de toppertjes. Was regelmatig ongrijpbaar voor PSV-ers en was bepalend bij de gelijkmaker.

Andere hoogtepunten: Mitchel (D1) hele wedstrijd linksback. Vond ik opvallend, maar hij deed het zonder meer redelijk. Geen idee of dit voor de gelegenheid was of dat dit een signaal is dat hij zich moet gaan richten op die plek in de toekomst. Richonel (ook D1) kwam halverwege de 2e helft er in en ook dat was verdienstelijk.

Voor de rest: stervenskoud.
HR
HR

Yo
International

Stond Justin linksbuiten? De laatste wedstrijden die ik van de C2 zag stond Justin telkens in de spits en Bell als linksbuiten.
HR
HR

el jovenes
International

Yo schreef:

Stond Justin linksbuiten? De laatste wedstrijden die ik van de C2 zag stond Justin telkens in de spits en Bell als linksbuiten.
HR
Klopt. Justin stond linksbuiten.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: de Klassieke Oudheid
Droomaankoop: Daley Sinkgraven
Reg.: 26 oktober 2002

Wie maakte de 1-1 trouwens bij de C2?
HR
HR

el jovenes
International

champy95 schreef:

Wie maakte de 1-1 trouwens bij de C2?
HR
Dat kon ik niet helemaal goed zien. Ik denk Ryan, maar het kan ook via een PSV been zijn geweest. Het was in ieder geval na een mooie rush en voorzet met links van Che.
HR
HR

mv
Talent

Uit: den helder
Reg.: 14 maart 2002

1e wedstrijd wonnen ze met 2-0 van Grashoppers, denk ik, want ik ben vlak voor tijd weggegaan en heb ook het begin gemist, want toen keek ik bij de B2
Opstelling: Bouwman op doel, achterin stonden Muringen, Hooghoud, Bakboord en van Mees. Het middenveld bestond uit Van der Linde, El Azrak en Owusu-Sekyere. Voorin van rechts naar links, De Goede, El Malen en Bell. Margaret viel in voor De Goede. Owusu gig van linkshalf naar rechtsbuiten (!) en Margaret werd linkshalf
Helaas dus geen Kluivert, Nunnely en De Ligt

Opvallend vond ik Bakboord, grote, snelle, sterkte centrumverdediger die een aantal indrukweekende rushes naar voren had. Maar hij werd in de 2e helft ook een paar keer onder druk gezet door de tegenstander en verloor toen 2x de bal waardoor Grashoppers alleen op de keeper af kom (net naast en op de paal)
Ook opvallend was Lloyd van Mees, stond linksachter, is een jaar ouder dan de rest en dan behoor je in positieve zin op te vallen. Dat deed hij geenzins.
Donny El Malen scoorde 2 mooie goals na een voorzet van de rechterkant, hij had ook nog een mooie omhaal die de keeper helaas redde
HR
HR

champy95
Legende

mv schreef:

1e wedstrijd wonnen ze met 2-0 van Grashoppers, denk ik, want ik ben vlak voor tijd weggegaan en heb ook het begin gemist, want toen keek ik bij de B2
Opstelling: Bouwman op doel, achterin stonden Muringen, Hooghoud, Bakboord en van Mees. Het middenveld bestond uit Van der Linde, El Azrak en Owusu-Sekyere. Voorin van rechts naar links, De Goede, El Malen en Bell. Margaret viel in voor De Goede. Owusu gig van linkshalf naar rechtsbuiten (!) en Margaret werd linkshalf
Helaas dus geen Kluivert, Nunnely en De Ligt

Opvallend vond ik Bakboord, grote, snelle, sterkte centrumverdediger die een aantal indrukweekende rushes naar voren had. Maar hij werd in de 2e helft ook een paar keer onder druk gezet door de tegenstander en verloor toen 2x de bal waardoor Grashoppers alleen op de keeper af kom (net naast en op de paal)
Ook opvallend was Lloyd van Mees, stond linksachter, is een jaar ouder dan de rest en dan behoor je in positieve zin op te vallen. Dat deed hij geenzins.
Donny El Malen scoorde 2 mooie goals na een voorzet van de rechterkant, hij had ook nog een mooie omhaal die de keeper helaas redde
HR
Vertel eens wat over de wedstrijd van de B2 :)
HR
HR

Yo
International

Vandaag Ajax O/11-psv gekeken. Was een leuke wedstrijd met mooie goals die in een verdiende 4-2 overwinning voor Ajax eindigde. Leuk dat er op die leeftijd met risico uitverdedigd wordt en dat bijna alle spelers acties durven te maken. Een aantal leuke technische spelers bij Ajax gezien. Jammer alleen dat de 3-2 en 4-2 uit hoge vrije trappen gescoord werden die over het kleine keepertje heen gingen. Misschien zouden ze met kleinere doelen moeten spelen.

Vervolgens Ajax B1-NEC gezien. 1e helft was de opstelling:
l'ami
Sanniez-v.Bruggen-Mirani-Owusu
Nouri-Bruijn-Efmorfidis
Dankerlui-Bulut-Dekker

Ajax was scherp en was de 1e helft heer en meester en had eigenlijk meer moeten scoren dan de 2-0 ruststand. De 1-0 was een prachtige goal van Nouri die na een schot op de lat in de rebound de bal over de keeper stift. De 2-0 was een voorzet van Dekker die door Bulut werd ingekopt. Dekker speelde weer erg sterk en vormde een goede tandem met Owusu.
In de 2e helft veel wissels, Riedewald voor Mirani, Verburg voor Owusu, Vissers voor Nouri, Walian voor Bulut en Dekker werd vervangen door een nummer 20 (?).
Ajax speelde 2e helft minder dan de 1e helft toch liep Ajax uit naar een monsterscore (6-0) door vooral in de slotfase toe te slaan. Walian bewees zich weer als koele afmaker en spits met een neusje voor de goal met 3 goals, Riedewald scoorde uit een corner. De vervanger van Dekker, die ik niet ken, viel goed in. Technische speler die veel naar binnen trekt, gaf de assist voor 5-0 op Walian.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

El Azzouzi verving Dekker in de tweede helft.
HR
HR

champy95
Legende

Heeft Walian technisch gezien stappen gemaakt in een halve seizoen?
HRHR
HR

champy95
Legende

Yo schreef:

Vandaag Ajax O/11-psv gekeken. Was een leuke wedstrijd met mooie goals die in een verdiende 4-2 overwinning voor Ajax eindigde. Leuk dat er op die leeftijd met risico uitverdedigd wordt en dat bijna alle spelers acties durven te maken. Een aantal leuke technische spelers bij Ajax gezien. Jammer alleen dat de 3-2 en 4-2 uit hoge vrije trappen gescoord werden die over het kleine keepertje heen gingen. Misschien zouden ze met kleinere doelen moeten spelen.

HR
Hoe speelde Nouri Cheung trouwens?
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Droomaankoop: Martin Ødegaard
Reg.: 26 februari 2003

Is L'ami (de keeper) de zoon van?
HR
HR

L.T.A
Icoon

Reg.: 20 juli 2003

Woot schreef:

Is L'ami (de keeper) de zoon van?
HR
Ja.
HR
HR

Yo
International

champy95 schreef:

(...)

Hoe speelde Nouri Cheung trouwens?
HR
Het was de eerste keer dat ik bij een onderbouwteam ging kijken. Ken geen enkele speler bij naam. De meest opvallende spelers voor mij waren een kleine dribbelaar met nummer 10 (marokkaans/turks uiterlijk) met een heerlijke techniek. Daarnaast een snelle technische rechtsbuiten en een donkere technische middenvelder met nummer 6 die met zijn vrije trappen voor de 3-2 en 4-2 zorgde. Verder opvallend een spits met het postuur van Zeefuik, maar wel razendsnel.
HR
HR

champy95
Legende

Yo schreef:

(...)

Het was de eerste keer dat ik bij een onderbouwteam ging kijken. Ken geen enkele speler bij naam. De meest opvallende spelers voor mij waren een kleine dribbelaar met nummer 10 (marokkaans/turks uiterlijk) met een heerlijke techniek. Daarnaast een snelle technische rechtsbuiten en een donkere technische middenvelder met nummer 6 die met zijn vrije trappen voor de 3-2 en 4-2 zorgde. Verder opvallend een spits met het postuur van Zeefuik, maar wel razendsnel.
HR
Zo'n kleine nummer 10. Dat is Nouri Cheung: half Marokkaans/Chinees.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Yo schreef:

(...)

HR
Nummer 10 was Nouri Cheung. De rechtsbuiten Hossein Zamani en de nummer 6 Ryan Gravenberch (broertje van).
HR
HR

champy95
Legende

Vanilla ice schreef:

(...)

Nummer 10 was Nouri Cheung. De rechtsbuiten Hossein Zamani en de nummer 6 Ryan Gravenberch (broertje van).
HR
Wie is dan die brute spits?
HR
HR

Vanilla ice
Idool

champy95 schreef:

(...)

Wie is dan die brute spits?
HR
Brian Brobbey. Jongste telg uit een voetbalfamilie. Z'n drie broers voetballen bij AZ. Zo bruut is ie niet. Vooral heel sterk en snel.
HR
HR

champy95
Legende

Vanilla ice schreef:

(...)

Brian Brobbey. Jongste telg uit een voetbalfamilie. Z'n drie broers voetballen bij AZ. Zo bruut is ie niet. Vooral heel sterk en snel.
HR
maar technisch?
HR
HR

La Bomba
Talent

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 25 maart 2012

Zondag op de toekomst eerst een wedstrijdje gezien van de C1 en daarna nog een stuk van de B1.
De C1 heeft zoals ik al een aantal keren eerder heb gezien een talentvolle groep met dit keer achterin sterke spelers als Sidoel en Eitink.
Eitink lijkt wat qua spel op Vertonghen dus wie weet wat dat gaat opleveren over een aantal jaren.
Op het middenveld beviel vooral aanvoerder Peeters me.
Sierlijke speler met veel inzicht.
De C1 won van PSV met 1-0, maar dat had ook 4-0 kunnen zijn.
Ajax was op alle fronten beter en speelde een sterke pot.
De B1 speelde ook een eenzijdige wedstrijd tegen NEC en was niet 1 maar misschien wel 3 maatjes te groot voor NEC.
Laat dan ook juist de kleinste man van het veld [Nouri]weer een prachtig doelpunt maken met zijn specialiteit.
Ook Gino Dekker weer erg goed op dreef en bijna elke keer als ik ga kijken vallen me die 2 spelers telkens weer op.
Genoeg talent dus weer gezien op de koude zondag in januari.
HR
HR

trodat4030
International

Weekbericht nr 23

JEUGDVOETBAL

Zaterdag 19 januari
14:30 uur Ajax A1 o/19 - res - FC Groningen/Cambuur A1 Hfd./1 c
12:00 uur Ajax A2 o/18 - VVV/Helmond Sport A1 1 c
15:00 uur FC Groningen/Cambuur B1 - Ajax B1 o/17 c
14:30 uur Ajax B2 o/16 - res - FC Groningen/Cambuur o/16 1 c
10:30 uur NAC Breda C2 o/14 - Ajax C2 o/14 c
11:00 uur Ajax D1 o/13 - res - FC Twente D1 3 o
09:15 uur Ajax E1 o/11 - AFC D2 3 c
09:00 uur RKAV Volendam E1 - Ajax E2 o/10 c
Ajax E3 o/10 - VVIJ E3 1 o
Ajax F1 o/09 - AFC’ 34 E2 o/10 9 o

09:00 uur Vervoer: B1: Vertrek vanaf de Toekomst per bus (zaterdag 19 jan.)
08:00 uur C2: Vertrek vanaf de Toekomst per bus (zaterdag 19 jan.)

Zondag 20 januari
11:00 uur Ajax C1 o/15 - AFC C1 3

Minitoernooi o/12
10:30 uur Ajax D2 o/12 - res - FC Twente Hengelo D2 10 to
10:30 uur FC Groningen D3 - FC Twente Twello D2 hal to
12:00 uur Ajax D2 o/12 - res - FC Twente Twello D2 hal to
12:15 uur FC Groningen D3 - FC Twente Hengelo D2 10 to

Woensdag 23 januari
18:15 uur Ajax E1 o/11 - KNVB JO 12 IR centraal 3 o
Ajax F1 o/9 - Lunteren E1 9 o

Mededelingen: Zaterdag 19 en Zondag 20 januari: Bij ALLE thuis-wedstrijden 1 minuut stilte. Bij ALLE Wedstrijden: rouwbanden. Dit i.v.m. het overlijden van Erelid Wim Schoevaart.
s.v.p noteren in uw Agenda: Zaterdag 9 februari : v.a. 21.00 uur : OUDERFEEST op de Toekomst.

AMATEURVOETBAL

Zaterdag 19 januari
14.30 uur Huizen Zat 1 - Ajax Zat 1 c
14.30 uur Ajax Zat 3 - Legmeervogels 10 o
14:30 uur Roda 23 vet - Ajax vet c
12:45 uur Vervoer:Ajax 1: Vertrek vanaf de Toekomst per bus

VROUWENVOETBAL

Dinsdag 15 januari
19:00 uur Ajax Vr1 - Utrecht Vr 3 vr

Zaterdag 19 januari
14:30 uur Saestum Vr - Ajax Vr b
12:00 uur Vervoer: Vertrek vanaf de Toekomst per bus

Mededelingen: Zaterdag 19 en Zondag 20 januari: Bij ALLE thuis-wedstrijden 1 minuut stilte. Bij ALLE wedstrijden: rouwbanden. Dit i.v.m. het overlijden van Erelid Wim Schoevaart.
Nu op w.w.w.Ajax.nl de verenigingssite. Op de homepage, onder het kopje vereniging, vindt u veel informatie over de vereniging. o.a. wedstrijdverslagen Jeugd en Senioren, uitslagen en standen Het weekbericht staat voortaan op de verenigingssite onder het kopje: "nieuws".

Komend weekend geen amateurvoetbal
16 januari 2013
De KNVB heeft besloten om al het amateurvoetbal van komend nu al af te gelasten. Reden voor de afgelasting is het koude winterweer.
Het was al bekend dat de KNVB vandaag bijeen zou komen om een besluit te nemen over het amateurvoetbal van komend weekeinde en de beslissing tot afgelasten is dus vanmiddag in onderling overleg genomen. Het bericht komt niet echt als een verrassing want de temperaturen in Nederland zijn al een aantal dagen onder de 0 graden Celsius en de voorspellingen zijn dat het alleen maar harder gaat vriezen.

http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Verenigingssite/Nieuws/Nieuwsarchief/Artikel-Vereniging/Komend-weekend-geen-amateurvoetbal.htm

[Dit bericht is veranderd door trodat4030 (op 18 januari 2013 11:31:29).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Programma, uitslagen en verslagen van forumleden van de wedstijden op de Toekomst

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,9% dat FC Dordrecht wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Vitesse.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!