Deze topic is open en bestaat uit 16 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 16 »
Yo
Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 oktober 2000
trodat4030
Lid 2de elftal
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 september 2012
trodat4030
Lid 2de elftal
quote:Nu ik even op de site kijk, zie ik dat de helft op zondag wordt gespeeld
trodat4030 schreef:
Oeps, helemaal vergeten dat er wel eens toernooitje georganiseerd zou worden, hoewel het natuurlijk wel heel logisch is..
Thnx Yo!
Denk dat ik morgen wel ga kijken,
11:00 uur Ajax C1 res - PSV C1 veld 3 to
12:00 uur Ajax O/16 res - Grasshoppers O/16 veld 3 to
13:00 uur Ajax C1 - Grasshoppers C1 veld 3 to
14:00 uur Ajax O/16 - PSV O/16 veld 3 to
Denk dat ik het morgen zo ga doen..
el jovenes
Basisspeler
Reg.: 5 juli 2011
Yo
Regelmatige invaller
el jovenes
Basisspeler
quote:Klopt. Justin stond linksbuiten.
Yo schreef:
Stond Justin linksbuiten? De laatste wedstrijden die ik van de C2 zag stond Justin telkens in de spits en Bell als linksbuiten.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
el jovenes
Basisspeler
quote:Dat kon ik niet helemaal goed zien. Ik denk Ryan, maar het kan ook via een PSV been zijn geweest. Het was in ieder geval na een mooie rush en voorzet met links van Che.
champy95 schreef:
Wie maakte de 1-1 trouwens bij de C2?
mv
Talent
Uit: den helder
Reg.: 14 maart 2002
champy95
Legende
quote:Vertel eens wat over de wedstrijd van de B2
mv schreef:
1e wedstrijd wonnen ze met 2-0 van Grashoppers, denk ik, want ik ben vlak voor tijd weggegaan en heb ook het begin gemist, want toen keek ik bij de B2
Opstelling: Bouwman op doel, achterin stonden Muringen, Hooghoud, Bakboord en van Mees. Het middenveld bestond uit Van der Linde, El Azrak en Owusu-Sekyere. Voorin van rechts naar links, De Goede, El Malen en Bell. Margaret viel in voor De Goede. Owusu gig van linkshalf naar rechtsbuiten (!) en Margaret werd linkshalf
Helaas dus geen Kluivert, Nunnely en De Ligt
Opvallend vond ik Bakboord, grote, snelle, sterkte centrumverdediger die een aantal indrukweekende rushes naar voren had. Maar hij werd in de 2e helft ook een paar keer onder druk gezet door de tegenstander en verloor toen 2x de bal waardoor Grashoppers alleen op de keeper af kom (net naast en op de paal)
Ook opvallend was Lloyd van Mees, stond linksachter, is een jaar ouder dan de rest en dan behoor je in positieve zin op te vallen. Dat deed hij geenzins.
Donny El Malen scoorde 2 mooie goals na een voorzet van de rechterkant, hij had ook nog een mooie omhaal die de keeper helaas redde
Yo
Regelmatige invaller
Vanilla ice
Idool
Reg.: 9 september 2007
champy95
Legende
champy95
Legende
quote:Hoe speelde Nouri Cheung trouwens?
Yo schreef:
Vandaag Ajax O/11-psv gekeken. Was een leuke wedstrijd met mooie goals die in een verdiende 4-2 overwinning voor Ajax eindigde. Leuk dat er op die leeftijd met risico uitverdedigd wordt en dat bijna alle spelers acties durven te maken. Een aantal leuke technische spelers bij Ajax gezien. Jammer alleen dat de 3-2 en 4-2 uit hoge vrije trappen gescoord werden die over het kleine keepertje heen gingen. Misschien zouden ze met kleinere doelen moeten spelen.
Woot
Icoon
Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003
L.T.A
Idool
Reg.: 20 juli 2003
quote:Ja.
Woot schreef:
Is L'ami (de keeper) de zoon van?
Yo
Regelmatige invaller
quote:Het was de eerste keer dat ik bij een onderbouwteam ging kijken. Ken geen enkele speler bij naam. De meest opvallende spelers voor mij waren een kleine dribbelaar met nummer 10 (marokkaans/turks uiterlijk) met een heerlijke techniek. Daarnaast een snelle technische rechtsbuiten en een donkere technische middenvelder met nummer 6 die met zijn vrije trappen voor de 3-2 en 4-2 zorgde. Verder opvallend een spits met het postuur van Zeefuik, maar wel razendsnel.
champy95 schreef:
(...)
Hoe speelde Nouri Cheung trouwens?
champy95
Legende
quote:Zo'n kleine nummer 10. Dat is Nouri Cheung: half Marokkaans/Chinees.
Yo schreef:
(...)
Het was de eerste keer dat ik bij een onderbouwteam ging kijken. Ken geen enkele speler bij naam. De meest opvallende spelers voor mij waren een kleine dribbelaar met nummer 10 (marokkaans/turks uiterlijk) met een heerlijke techniek. Daarnaast een snelle technische rechtsbuiten en een donkere technische middenvelder met nummer 6 die met zijn vrije trappen voor de 3-2 en 4-2 zorgde. Verder opvallend een spits met het postuur van Zeefuik, maar wel razendsnel.
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Vanilla ice
Idool
quote:Nummer 10 was Nouri Cheung. De rechtsbuiten Hossein Zamani en de nummer 6 Ryan Gravenberch (broertje van).
Yo schreef:
(...)
Het was de eerste keer dat ik bij een onderbouwteam ging kijken. Ken geen enkele speler bij naam. De meest opvallende spelers voor mij waren een kleine dribbelaar met nummer 10 (marokkaans/turks uiterlijk) met een heerlijke techniek. Daarnaast een snelle technische rechtsbuiten en een donkere technische middenvelder met nummer 6 die met zijn vrije trappen voor de 3-2 en 4-2 zorgde. Verder opvallend een spits met het postuur van Zeefuik, maar wel razendsnel.
champy95
Legende
quote:Wie is dan die brute spits?
Vanilla ice schreef:
(...)
Nummer 10 was Nouri Cheung. De rechtsbuiten Hossein Zamani en de nummer 6 Ryan Gravenberch (broertje van).
Vanilla ice
Idool
quote:Brian Brobbey. Jongste telg uit een voetbalfamilie. Z'n drie broers voetballen bij AZ. Zo bruut is ie niet. Vooral heel sterk en snel.
champy95 schreef:
(...)
Wie is dan die brute spits?
champy95
Legende
quote:maar technisch?
Vanilla ice schreef:
(...)
Brian Brobbey. Jongste telg uit een voetbalfamilie. Z'n drie broers voetballen bij AZ. Zo bruut is ie niet. Vooral heel sterk en snel.
La Bomba
Jeugdspeler
Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 25 maart 2012
trodat4030
Lid 2de elftal
Deze topic is open en bestaat uit 16 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Programma, uitslagen en verslagen van forumleden van de wedstijden op de Toekomst

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 93,8% dat FC Twente wint van FC Groningen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.