Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 53 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 53 »
LMEZ
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 juli 2003

code:
Team Wedstrijden Doelpunten
Ajax A1 22 3
JeroenE
Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 september 2007
KJ-Huntelaar
Ballenjongen
Uit: Limburg
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 april 2003
David89
Idool
Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008
feniks
Geselecteerd voor Oranje
Generation Next IV
Icoon
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
yan-arie
Lid 2de elftal
Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008
Bugno
Vedette
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002
quote:Lijkt inderdaad een beetje te stagneren. Was toch altijd een vast koppeltje, ook in nationale selecties bij mijn weten. Toekomstkenners?
feniks schreef:
Heel klein beetje off-topic, maar hoe zit het dan met Sporkslede. Daar heb ik al een tijdje niets meer over gehoord.
Voor de rest top natuurlijk dat we spoedig weer een kanjer uit de eigen jeugd trekken voor het eerste!
geDaante
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 17 november 2005
quote:Misschien dat de komst van Stam als individuele trainer hier een positieve invloed op kan hebben.
Bugno schreef:
(...)
Lijkt inderdaad een beetje te stagneren. Was toch altijd een vast koppeltje, ook in nationale selecties bij mijn weten. Toekomstkenners?
LMEZ
Idool
Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Koen...
Internationale topspeler
Uploads: 3
Reg.: 5 maart 2003
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Frankie de missing link
Vedette
Reg.: 14 augustus 2009
Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7
Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

yan-arie
Lid 2de elftal
quote:Leuk man, ik hoop echt dat hij doorbreekt. Vind het heerlijk al die jonge knullen die op de deur staan te kloppen. Als hij echt Twitter/bling-loos is, zou ik het al een zegen vinden. Ik ben dat gedrag echt beetje moe van die gasten tegenwoordig.
Benji schreef:
(plaatje)
Stefano trainde vandaag net als Klaassen mee met het 1e.
nr.tien
Ballenjongen
Vak: 425
Reg.: 5 juli 2008
David89
Idool
quote:Zo'n beetje 60 % van de Ajax1-selectie heeft een Twitter-account. Evenals Denswil. Kijk je nu anders naar hem ofzo? Hecht ik totaal geen waarde aan.
yan-arie schreef:
(...)
Leuk man, ik hoop echt dat hij doorbreekt. Vind het heerlijk al die jonge knullen die op de deur staan te kloppen. Als hij echt Twitter/bling-loos is, zou ik het al een zegen vinden. Ik ben dat gedrag echt beetje moe van die gasten tegenwoordig.
yan-arie
Lid 2de elftal
quote:Probeer te lezen wat er staat. Ik probeer een generatie aan te duiden "twitter/bling". Ik ken hem niet of zijn persoonlijke account, ik zag iemand vertellen dat hij niet van de bling etc is. Dit vind ik een positief teken, aangezien ik de levenswijze van andere bling twitter boy's niet kan waarderen.
David89 schreef:
(...)
Zo'n beetje 60 % van de Ajax1-selectie heeft een Twitter-account. Evenals Denswil. Kijk je nu anders naar hem ofzo? Hecht ik totaal geen waarde aan.
David89
Idool
yan-arie
Lid 2de elftal
quote:Enfin, ik en niemand in mijn directe omgeving is aan de Twitter dus ik vind het geen algemeen gebruik. Duidelijk geval van generatie verschil denk ik.
David89 schreef:
Ik snap dat je dat probeert aan te duiden, maar gebruik dan niet Twitter. Dat is inmiddels al zo'n algemeen gebruik dat je dat niet voor een specifieke generatie kan gebruiken.
Shogun
Vedette
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:Twitter is juist belangrijk. Vele bedrijven en Amerikaanse sportorganisaties pushen juist enorm dat hun atleten Twitter gebruiken. Gratis aandacht en reclame op internationaal niveau.
yan-arie schreef:
(...)
Leuk man, ik hoop echt dat hij doorbreekt. Vind het heerlijk al die jonge knullen die op de deur staan te kloppen. Als hij echt Twitter/bling-loos is, zou ik het al een zegen vinden. Ik ben dat gedrag echt beetje moe van die gasten tegenwoordig.
RbN ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
Huis
Vedette
Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003
quote:Snap wel wat je bedoelt, maar het is me te makkelijk om dan maar maar een hele Twitter generatie daarmee te benoemen. Ik doe ook aan Twitter en heb ook een tijdje de heren V/d Wiel, Elia, Babel etc gevolgt. Niet te begrijpen die lui. Maar dat is slechts een kleine groep. Ik denk als je Twitter functiuoneel of zakelijk gebruikt dat het voor iedereen is, en niet voor een bepaalde groep of generatie.
yan-arie schreef:
(...)
Enfin, ik en niemand in mijn directe omgeving is aan de Twitter dus ik vind het geen algemeen gebruik. Duidelijk geval van generatie verschil denk ik.
Hoop in ieder geval dat mister Denswill kan aanhaken.
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Vanilla ice
Idool
Reg.: 9 september 2007
Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 53 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Stefano Denswil

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 64,0% dat Go Ahead Eagles wint van FC Volendam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.