Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 18:10                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Stefano Denswil

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 53 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 53 »

HR

LMEZ
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 juli 2003

Ook een eigen topic voor Stefano Denswil waarvan ik verwacht dat hij dit seizoen weleens kan gaan aanhaken bij het 1e. Danny Blind had het bij de voorbeschouwing tegen Emmen over een linksbenige centrale verdediger uit de A1 waar ze veel vertrouwen in hebben. Dit kan alleen Denswil zijn. Aangezien de meesten de toernooien van A1 in de zomer hebben gezien neem ik aan dat Denswil inmiddels wel een bekende naam is.

forumillustratie

Naam: Stefano Denswil
Geboortedatum: 7 mei 1993
Geboorteplaats: Zaandam
Nationaliteit: Nederlander

Ajacied sinds: 2001
Vorige club: Hellas Sport
Contract sinds: 1 juli 2009
Contract tot: 30 juni 2012

Positie: Centrale verdediger
Sterke kwaliteiten: Kracht, mandekking, tackelen, opbouwen
Been: Links

Seizoen 2010/2011:

code:HR

Team Wedstrijden Doelpunten

Ajax A1 22 3
HR

Waar veel mensen vinden dat Ajax nog een extra centrale verdediger moet halen als stand-in naast Ooijer denk ik dat je Van Rhijn en Denswil gewoon de kans moet geven op respectievelijk RCV en LCV wanneer deze zich aandient. Hopen dat Vertonghen nog een jaartje blijft want dan kan deze kanjer het stokje overnemen. Zal dit jaar in de A1 beginnen maar denk dat hij uiteindelijk Jong Ajax zal overslaan. Ik vind hem al erg volwassen en sterk, is alleen koppend nog geen Vermaelen maar al wel meer dan redelijk.
HR
HR

JeroenE
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 september 2007

Ik denk dat hij er direct zal staan. Denswil > Koppers, Van Rhijn, Blind, Ooijer...
HR
HR

KJ-Huntelaar
Ballenjongen

Uit: Limburg
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 april 2003

Waarom traint hij in de voorbereiding niet mee? Aangezien we al niet zo heel veel verdedigers hebben, en hij toch een van de grotere talenten schijnt te zijn.
Hij is nog jong natuurlijk, maar het was denk ik niet verkeerd geweest om wat ervaring op te doen.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze man heeft een grote indruk op mij gemaakt tijdens de Copa Amsterdam. Oogt al volwassen, fysiek sterk, in de duels fel en lost het voetballend op. Dat in combinatie met eerdere verhalen die ik heb gelezen over zijn snelle ontwikkeling doen mij denken dat hij inderdaad wel eens bij het eerste kan komen dit seizoen. Doet me dan ook goed dat Blind hem indirect noemt.

[Dit bericht is veranderd door David89 (op 14 juli 2011 23:27:57).]
HR
HR

feniks
Geselecteerd voor Oranje

Heel klein beetje off-topic, maar hoe zit het dan met Sporkslede. Daar heb ik al een tijdje niets meer over gehoord.

Voor de rest top natuurlijk dat we spoedig weer een kanjer uit de eigen jeugd trekken voor het eerste!
HR
HR

Generation Next IV
Icoon

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Opvallend dat hij zegt dat hij buiten zijn broers en familie geen vrienden heeft, kennelijk leeft die wel aardig voor de sport.

Wat me tevens opvalt is dat hij voorbeeld neemt aan Emanuelson, hoop dat hij dat niet te veel gaat doen in de praktijk. Verder straalt hij als voetballer veel flair uit, grote sterke jongen verder. Ben benieuwd.
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008

Blind had het inderdaad over deze jongen in het interview bij EL. Maar het valt toch niet te rijmen als een vertrek van Vertonghen nadert, dat deze jongen niet eens mee op trainingskamp mag.
Mijns inziens moet hij juist op dit moment zoveel mogelijk minuten pakken in oefenwedstrijden. Maar goed, we mogen toch op frank vertrouwen dat hij dit zelf al helemaal uitgedokterd heeft.
HR
HR

Bugno
Vedette

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

quote:HR
feniks schreef:

Heel klein beetje off-topic, maar hoe zit het dan met Sporkslede. Daar heb ik al een tijdje niets meer over gehoord.

Voor de rest top natuurlijk dat we spoedig weer een kanjer uit de eigen jeugd trekken voor het eerste!
HR
Lijkt inderdaad een beetje te stagneren. Was toch altijd een vast koppeltje, ook in nationale selecties bij mijn weten. Toekomstkenners?
HR
HR

geDaante
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 17 november 2005

Bugno schreef:

(...)

Lijkt inderdaad een beetje te stagneren. Was toch altijd een vast koppeltje, ook in nationale selecties bij mijn weten. Toekomstkenners?
HR
Misschien dat de komst van Stam als individuele trainer hier een positieve invloed op kan hebben.
HR
HR

LMEZ
Idool

Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu

Sporkslede is net zo lang en tegelijkertijd geblesseerd geweest als Kenneth Vermeer. Toen hij terug kwam stond de verdediging Ligeon-Denswil-Boilesen(Koppers)-Dijks natuurlijk als een huis. Daarom heeft hij alleen z'n minuutjes gepakt als controlerende middenvelder.

Vond hem na z'n overstap van AZ beter dan Denswil maar het moge duidelijk zijn dat de rollen nu zijn omgedraaid. Komend seizoen dus z'n 1e volledige jaar in de A1 waar deze keer de concurrentie voor zijn positie nihil zal zijn.
HR
HR

Koen...
Internationale topspeler

Uploads: 3
Reg.: 5 maart 2003

Schuift deze speler door naar Jong Ajax dit seizoen of blijft hij nog in de A1 ballen? Ik denk dat het best mogelijk is dat De Boer hem nog niet heeft meegenomen omdat hij eerst zijn mogelijkheden met de wat meer ervaren spelers wou verkennen. Goed mogelijk dat hij gedurende het seizoen Denswil wel een keer laat meetrainen.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Jezus jongens meteen al bij het eerste? Hij is deze zomer pas net 18 geworden. Natuurlijk veel potentie, maar om meteen bij de voorbereiding van het seizoen mee te doen met Ajax 1 gaat wat ver. Lekker rustig brengen. Hij komt er vanzelf wel. Is het niet dit seizoen, dan is het wel het volgende.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Wel mooi dat er nog van dit soort kereltjes zijn die niet geven om bling en zuipen, maar gewoon alleen maar familie en voetballen willen. Hoop dat hij het maakt.
HRHR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

forumillustratie

Stefano trainde vandaag net als Klaassen mee met het 1e.
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Benji schreef:

(plaatje)

Stefano trainde vandaag net als Klaassen mee met het 1e.
HR
Leuk man, ik hoop echt dat hij doorbreekt. Vind het heerlijk al die jonge knullen die op de deur staan te kloppen. Als hij echt Twitter/bling-loos is, zou ik het al een zegen vinden. Ik ben dat gedrag echt beetje moe van die gasten tegenwoordig.
HR
HR

nr.tien
Ballenjongen

Vak: 425
Reg.: 5 juli 2008

Ik ben daar ook niet voor, maar dat is gewoon van 'deze tijd'.. Moeten we denk ik mee leren leven.

Ik hoop inderdaad dat deze 3 gasten zichzelf kunnen bewijzen in de hoop bij de selectie te komen wanneer dat nodig is.

[Dit bericht is veranderd door nr.tien (op 28 juli 2011 16:11:05).]
HR
HR

David89
Idool

yan-arie schreef:

(...)

Leuk man, ik hoop echt dat hij doorbreekt. Vind het heerlijk al die jonge knullen die op de deur staan te kloppen. Als hij echt Twitter/bling-loos is, zou ik het al een zegen vinden. Ik ben dat gedrag echt beetje moe van die gasten tegenwoordig.
HR
Zo'n beetje 60 % van de Ajax1-selectie heeft een Twitter-account. Evenals Denswil. Kijk je nu anders naar hem ofzo? Hecht ik totaal geen waarde aan.
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

David89 schreef:

(...)

Zo'n beetje 60 % van de Ajax1-selectie heeft een Twitter-account. Evenals Denswil. Kijk je nu anders naar hem ofzo? Hecht ik totaal geen waarde aan.
HR
Probeer te lezen wat er staat. Ik probeer een generatie aan te duiden "twitter/bling". Ik ken hem niet of zijn persoonlijke account, ik zag iemand vertellen dat hij niet van de bling etc is. Dit vind ik een positief teken, aangezien ik de levenswijze van andere bling twitter boy's niet kan waarderen.
HR
HR

David89
Idool

Ik snap dat je dat probeert aan te duiden, maar gebruik dan niet Twitter. Dat is inmiddels al zo'n algemeen gebruik dat je dat niet voor een specifieke generatie kan gebruiken.
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

David89 schreef:

Ik snap dat je dat probeert aan te duiden, maar gebruik dan niet Twitter. Dat is inmiddels al zo'n algemeen gebruik dat je dat niet voor een specifieke generatie kan gebruiken.
HR
Enfin, ik en niemand in mijn directe omgeving is aan de Twitter dus ik vind het geen algemeen gebruik. Duidelijk geval van generatie verschil denk ik.
Hoop in ieder geval dat mister Denswill kan aanhaken.
HR
HR

Shogun
Vedette

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009

yan-arie schreef:

(...)

HR
Twitter is juist belangrijk. Vele bedrijven en Amerikaanse sportorganisaties pushen juist enorm dat hun atleten Twitter gebruiken. Gratis aandacht en reclame op internationaal niveau.

On-topic: Ik hoop dat hij aan kan klampen. Een linksbenige centrale verdediger die ook voetballend vermogen heeft is altijd heel prettig om er bij te hebben. Hij moet wel iets meer wakker zijn in wedstrijden vind ik, hij doet soms niet mee als de bal niet in zijn buurt is. Ik hoop dat hij vaker met het eerste mee mag trainen. Je leert meer als je tegen Sigthorsson en Eriksen staat dan tegen Castillion of Boere.
HR
HR
Zou zo de plaats van Ooijer kunnen overnemen en derhalve "rustig" ervaring op doen in het eerste.
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

yan-arie schreef:

(...)

Enfin, ik en niemand in mijn directe omgeving is aan de Twitter dus ik vind het geen algemeen gebruik. Duidelijk geval van generatie verschil denk ik.
Hoop in ieder geval dat mister Denswill kan aanhaken.
HR
Snap wel wat je bedoelt, maar het is me te makkelijk om dan maar maar een hele Twitter generatie daarmee te benoemen. Ik doe ook aan Twitter en heb ook een tijdje de heren V/d Wiel, Elia, Babel etc gevolgt. Niet te begrijpen die lui. Maar dat is slechts een kleine groep. Ik denk als je Twitter functiuoneel of zakelijk gebruikt dat het voor iedereen is, en niet voor een bepaalde groep of generatie.

Maar goed. Lekker off-topic. ;)
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Frank de Boer over opvolging Vertonghen:

"Stefano Denswil, Daley Blind en Nicolai Boilesen kunnen daar hartstikke goed spelen in de toekomst. Maar niet nu al vijftig wedstrijden op het hoogste niveau."

Opvallend trouwens dat Dico Koppers niet genoemd wordt, ondanks dat hij in de voorbereiding veel meedeed. Maar Denswil gaat het helemaal worden. Het is te hopen dat Boilesen en Denswil ook aan hun rechterbeen blijven werken zodat ze samen in het centrum kunnen spelen.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

Samen spelen in het hart van de verdediging deden ze in de A1 al. Ging prima. Denswil z'n rechterbeen is daardoor stukken beter geworden.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 53 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Stefano Denswil

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,7% dat SC Heerenveen wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!