Ajax Netwerk
vrijdag 25 april 2014 - 03:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 22 »

HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 februari 2011

quote:HR
marmaris236 schreef:

Van Tobias Sana had ook niemand een hoge pet op en/of veel verwacht, en moet je nu zien ..... :B
HR
Maar wat heeft dat met Hoessen te maken? Dat Sana tot nu toe goed meekomt, betekent niet dat elke onbekende speler met louter ervaring op een lager niveau, een meerwaarde is voor Ajax.
HR
HR

thirdstarheroes
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 26 november 2011

anders schreef:

(...)

Maar wat heeft dat met Hoessen te maken? Dat Sana tot nu toe goed meekomt, betekent niet dat elke onbekende speler met louter ervaring op een lager niveau, een meerwaarde is voor Ajax.
HR
Maar wel dat je ze een eerlijke kans moet geven om zich te bewijzen!
Geen enkele speler gaat beter spelen als hij vanaf het begin te horen krijgt dat hij niet goed genoeg is.
HR
HR

haassie
Regelmatige invaller

Reg.: 9 juni 2009

Je kan altijd afwachten voordat je oordeelt,maar hier is niemand goed genoeg,behalve die Narsingh geloof ik.Denk dat Overmars hem vaak heb gezien vorig seizoen.
HR
HR

Y0rn.
International

Vak: -
Reg.: 15 oktober 2009

marmaris236 schreef:

Van Tobias Sana had ook niemand een hoge pet op en/of veel verwacht, en moet je nu zien ..... :B
HR
O jawel hoor. Technisch was hij ook heel erg goed in hele wedstrijden van Goteborg (staan op YouTube). Alleen fysiek waren er twijfels, maar dat kun je gemakkelijk trainen. Zijn talent was al zichtbaar, alleen totaal geen rendement. Van Hoesen ben ik een stuk minder onder de indruk, maar ik hoop dat hij zich laat gelden.
HR
HR

Ripley
Talent

Reg.: 11 oktober 2011

Wel jammer dat hij maar een contract voor drie jaar krijgt. Als hij het de komende twee jaar goed gaat doen, krijg je er al niets meer voor, want bijtekenen doet een speler van 23 met interesse uit het buitenland niet meer.
HR
HR

Albinho
Icoon

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

3jr lijkt me al meer dan voldoende met zo'n gok, eerder te veel.
HR
HR

walide18
Talent

Uit: amsterdam
Reg.: 13 augustus 2012

Weet iemand wat over hoesen wanneer die mee traint en gaat spelen met jong ajax ofz ?
HR
HR

Forevernewb
Jeugdspeler

Reg.: 16 augustus 2012

wel leuk om gelijk te lezen dat hij er geen kut van kan.. degene die dat zegt schopt zelf waarschijnlijk geen bal raak.. maar misschien is het ook wel jol met een account hier... Jol bashen gaat niet te ver.. hij is een kut coach maar net minder kut dan Verbeek.
als je de beelden ziet is hij gewoon een goeie voetballer.. geef de jongen een kans! Hij heeft meer bereikt dan jullie azijnzeikers.
HR
HR

Ripley
Talent

Reg.: 11 oktober 2011

Albinho schreef:

3jr lijkt me al meer dan voldoende met zo'n gok, eerder te veel.
HR
Dat je 3 jaar te veel vindt kan ook begrijpen, want nu is het allebei net niet. Te kort om er straks een mooi bedrag uit te kunnen slepen als hij het goed doet, te lang als het een flop blijkt te zijn.

[Dit bericht is veranderd door Ripley (op 27 augustus 2012 18:26:26).]
HR
HR

Hulk Hogan
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Lucas Biglia
Reg.: 19 april 2012

Forevernewb schreef:

wel leuk om gelijk te lezen dat hij er geen kut van kan.. degene die dat zegt schopt zelf waarschijnlijk geen bal raak.. maar misschien is het ook wel jol met een account hier... Jol bashen gaat niet te ver.. hij is een kut coach maar net minder kut dan Verbeek.
als je de beelden ziet is hij gewoon een goeie voetballer.. geef de jongen een kans! Hij heeft meer bereikt dan jullie azijnzeikers.
HR
Maar wij krijgen dan ook geen driejarig contract.
HR
HR

geDaante
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 17 november 2005

Ik meen gelezen te hebben dat het een 3-jarig contract betreft met een optie voor nog een jaar, dus bij goed functioneren zou dat dan een 4-jarig contract zijn.
HR
HR

haassie
Regelmatige invaller

Reg.: 9 juni 2009

geDaante zo is het en niet anders.
HR
HR

robinajax
Basisspeler

Uit: Hilversum
Reg.: 15 september 2006

walide18 schreef:

Weet iemand wat over hoesen wanneer die mee traint en gaat spelen met jong ajax ofz ?
HR
Sowieso na 1 september ;) :D
HRHR
HR

Shogun
Vedette

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009

Ik zie wel iets in deze jongen. Lijkt genoeg overzicht en inzicht te hebben en zal met betere spelers om zich heen goed tot z'n recht kunnen komen. Goede uitstraling ook. Ik ben zeer benieuwd naar hem, ik denk dat hij ons positief gaat verrassen.
HR
HR

mr_latino_
Veelbelovend talent

Uit: Naaldwijk
Reg.: 25 oktober 2004

Duurt lang voordat Ajax dit bevestigd, de transfer van Theo is ook nog niet bevestigd.
HR
HR
Ben nieuwsgierig, werkelijk nog nooit van gehoord. Ik kijk alleen nacompetitie en daaraan doet Fortuna Sittard nooit mee :B

Ik neem wel aan dat hij komt ondanks er nog geen officiële bevestiging is. Staat zo'n beetje in iedere grote media bron dat het rond is.

Welkom Danny , hopelijk kan je je snel aan het niveau van Jong Ajax ontworstelen :)
HR
HR

JanTa
Idool

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008

Gallery Play schreef:

Ben nieuwsgierig, werkelijk nog nooit van gehoord. Ik kijk alleen nacompetitie en daaraan doet Fortuna Sittard nooit mee :B

Ik neem wel aan dat hij komt ondanks er nog geen officiële bevestiging is. Staat zo'n beetje in iedere grote media bron dat het rond is.

Welkom Danny , hopelijk kan je je snel aan het niveau van Jong Ajax ontworstelen :)
HR
Met andere woorden hij is aangetrokken voor de langere termijn en is daarom geen speler die meteen achter Stig.. komt te staan en nu maar hopen dat Siem heel blijft want anders heeft Ajax niemand meer voor in de spits.
HR
HR

mr_latino_ schreef:

Duurt lang voordat Ajax dit bevestigd, de transfer van Theo is ook nog niet bevestigd.
HR
Volgens de papieren versie van het AD moest Hoesen vandaag nog twee MRI-scans laten maken van zijn knie bij Ajax. Dat zou het één en ander kunnen verklaren.
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Zlajan schreef:

(...)

Volgens de papieren versie van het AD moest Hoesen vandaag nog twee MRI-scans laten maken van zijn knie bij Ajax. Dat zou het één en ander kunnen verklaren.
HR
Liever uitgebreidere lichaamscontrole, dan weer een nieuwe Sigthorsson.
HR
HR

Weirdo
Veelbelovend talent

Reg.: 31 augustus 2002

mr_latino_ schreef:

de transfer van Theo is ook nog niet bevestigd.
HR
Inmiddels wel. ;)
HR
HR

Shogun
Vedette

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009

mr_latino_ schreef:

HR
Was met Moisander en Sana toch ook zijn. De transfer moet 100% rond zijn en de handtekening moet gezet zijn voordat Ajax het kan melden. Medische keuringen, zaken regelen in het land waar hij nu woont et cetera kost allemaal tijd.
HR
HR

Ajaap
Talent

Uit: Zuidlaren
Reg.: 18 augustus 2012

haassie schreef:

Je kan altijd afwachten voordat je oordeelt,maar hier is niemand goed genoeg,behalve die Narsingh geloof ik.Denk dat Overmars hem vaak heb gezien vorig seizoen.
HR
Denk je dat Overmars voor zijn lol naar Fulham B is gaan kijken vorig jaar?
En dan ook nog eens meerdere keren?

Overmars is nauwelijks 2 maanden in dienst bij Ajax.
HR
HR

afcajax1828
Ballenjongen

Vak: 429
Reg.: 12 maart 2009

Ajaap schreef:

(...)

Denk je dat Overmars voor zijn lol naar Fulham B is gaan kijken vorig jaar?
En dan ook nog eens meerdere keren?

Overmars is nauwelijks 2 maanden in dienst bij Ajax.
HR
Hij speelde op huurbasis bij Fortuna Sittard vorig seizoen.
HR
HR

MM10
Ballenjongen

Reg.: 1 mei 2012

Het is nergens nog officieel bevestigd door Ajax. Wanneer zou de presentatie plaats vinden?
HR
HR

BuZa
Internationale topspeler

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005

MM10 schreef:

Het is nergens nog officieel bevestigd door Ajax. Wanneer zou de presentatie plaats vinden?
HR
Als hij heeft getekend, dus vandaag weer een kans ;)
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,4% dat Juventus wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!