Ajax Netwerk
zondag 26 oktober 2014 - 03:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 22 »

HR

aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Droomaankoop: -
Reg.: 23 juni 2000

Ja,Ja wat een galbakken hier op dit forum.Al is die van Kessel een pure afmaker,je wint er wel prijzen mee.Vraag dat maar aan Inzaghi en co.Dit soort spelers heb je ook nodig in je selectie.Dat meevoetballen kan hij gezien zijn leeftijd nog wel verbeteren.Goed positie kiezen is trouwens ook meevoetballen.En dat hij en Hoesen tekort zouden komen voor Ajax is een stelling zonder inhoud.Het lijkt er op dat ze afgeserveerd worden door onze prozacgebruikers puur omdat ze (nog) geen grote naam hebben! :\( B)
HR
HR

Balotelli
Talent

Uit: Arnhem
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 30 januari 2007

Leuke speler. Snel, aardig atletisch vermogen, en kan zowel spits als linksbuiten spelen. Individueel ook vrij aardig, goeie dribbel. Qua aanname en passing kan het nog wat beter, maar hij is iig 10 keer talentvoller dan vKessel. Ben benieuwd...
HR
HR

roytje78
Lid 2de elftal

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Verrassende aankoop. Heb hem een aantal keer zien spelen en hij heeft zeker potentie. Een grote buil kun je er niet aan vallen. Eens kijken hoe hij zich zal gaan ontwikkelen. Succes i.i.g!
HR
HR

Balotelli
Talent

Uit: Arnhem
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 30 januari 2007

quote:HR
aj10ax schreef:

Ja,Ja wat een galbakken hier op dit forum.Al is die van Kessel een pure afmaker,je wint er wel prijzen mee.Vraag dat maar aan Inzaghi en co.Dit soort spelers heb je ook nodig in je selectie.Dat meevoetballen kan hij gezien zijn leeftijd nog wel verbeteren.Goed positie kiezen is trouwens ook meevoetballen.En dat hij en Hoesen tekort zouden komen voor Ajax is een stelling zonder inhoud.Het lijkt er op dat ze afgeserveerd worden door onze prozacgebruikers puur omdat ze (nog) geen grote naam hebben! :\( B)
HR
Ik zou zeggen ga een keer naar een wedstrijd van vKessel kijken. Als je dat al hebt gedaan, dan ben ik benieuwd naar wat je zo goed aan hem vind? Gewoon een matige speler, goeie statistieken of niet. Technisch matig, niet sterk, slecht in combinatie, voetbalt niet mee. Hij is snel... daar houd 't wel op. "Je wint er wel prijzen mee." > Op basis van wat? Dat hij hard kan rennen?

Als mensen kritisch naar een speler kijken, zijn het niet niet meteen 'zeikers' of wat dan ook.

[Dit bericht is veranderd door Balotelli (op 27 augustus 2012 09:50:58).]
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 februari 2011

Leuke aankoop, deze jongen kan alleen maar positief verrassen. Opvallend is vooral dat Sana en Hoessen in hetzelfde profiel passen. Ondergewaardeerde spelers, met prima basiskwaliteiten, spelend in een slecht team, veelzijdige aanvallers, leeftijd met nog potentie, spelend met veel dynamiek, goedkoop.
Als je kijkt naar de beelden van Hoessen valt me ook op, dat hij zowel met links als met rechts voorgeeft, dus op beide flanken terecht kan.

Dit beleid doet me denken aan de tijd dat we vooral spelers van willem2, sparta en twente haalden (toen twente nog een laagvlieger was), oftewel de jaren 90.
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 9 september 2007

Ajax versterkt zich: aanvaller Danny Hoesen tekent driejarig contract

Danny Hoesen kon zijn geluk niet op nadat gisteren bekend was geworden dat hij de komende drie seizoenen voor Ajax speelt. ,,Ongelooflijk. De grootste club van Nederland. Als klein jongetje droom je daarvan. Ik kon ook in eerste instantie amper geloven dat Ajax interesse in mij had, maar nadat ik met Marc Overmars had gesproken wist ik dat het serieus was, zegt de 21-jarige aanvaller, die bij Ajax een contract ondertekent voor drie jaar met een optie voor nog een seizoen.

Vandaag ondergaat de Limburger eerst een medische keuring. Fulham, waar Hoesen nog een jaar onder contract stond, ontvangt naar verluidt ruim drie ton van Ajax, dat al een week in gesprek was met de Londense club van oud Ajax-trainer Martin Jol.

De Limburger staat sinds 2008 onder contract bij Fulham, dat hem voor 400.000 euro overnam van Fortuna Sittard, waar Hoesen zijn jeugdopleiding genoot. De talentvolle aanvaller brak in Londen nooit door. Hij werd in 2010 vier maanden maanden uitgeleend aan HJK Helsinki in Finland en speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor zijn oude club Fortuna.

En nu Ajax. Hoesen: ,,Voor welke positie ik ben gehaald? Voor de spitspositie, is me verteld. Ik weet wat ik kan. Ik moet wennen aan het niveau, maar met betere voetballers om me heen hoop ik me snel aan te passen.

Algemeen Dagblad HR
[Dit bericht is veranderd door Vanilla ice (op 27 augustus 2012 09:54:56).]
HR
HR

raptor1979
International

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

3 ton is het nieuwe magische bedrag.
HR
HR

Koning Ajax
Lid 2de elftal

Reg.: 23 september 2010

Ben ik de enige met de neiging spelers af te rekenen op dat soort keuzes? Wie wil er nou op z'n 17e of 18e naar Fulham? Of laat zich dan verhuren aan een club in de Finse eredivisie?

Nou ja ik hoop dat het een aanwinst is natuurlijk.
HR
HR

raptor1979
International

Koning Ajax schreef:

Ben ik de enige met de neiging spelers af te rekenen op dat soort keuzes? Wie wil er nou op z'n 17e of 18e naar Fulham? Of laat zich dan verhuren aan een club in de Finse eredivisie?

HR
tja, als je van de Ajax jeugdopleiding naar de jeugdopleiding van Juventus gaat terwijl Ajax je net in het eerste heeft laten debuteren dan snap ik het niet zo goed maar als jein de jeugdopleiding van Fortuna Fucking Sittard ronnd loopt en een premier league team staat met een zak geld te rinkelen dan kan ik er inkomen.
HR
HR

Erik Lamela
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005

Rdorenberg
zondag 26 augustus 2012 / 23:30

Ik wist dit vrijdag al maar kon het niet geloven. Vrijdag kreeg ik al te horen dat hij na Ajax zou gaan en 1 jaar verhuurd zou worden aan NAC BREDA.

Danny, gefeliciteerd met je transfer het is je gegund. Benieuwd wat ajax betaald heeft en wat het Fortuna oplevert.

http://www.fortunahome.com/index.php?m=content&id=2114
HR
HR

raptor1979
International

Erik Lamela schreef:

Rdorenberg

Ik wist dit vrijdag al maar kon het niet geloven. Vrijdag kreeg ik al te horen dat hij na Ajax zou gaan en 1 jaar verhuurd zou worden aan NAC BREDA.

Danny, gefeliciteerd met je transfer het is je gegund. Benieuwd wat ajax betaald heeft en wat het Fortuna oplevert.

HR
Feyenoordnetwerkmodus:

ZIE JE WEL? DIE 5-0 WAS AFGESPROKEN!

/Feyenoordnetwerkmodus.
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Koning Ajax schreef:

HR
Van Fortuna naar Fulham, is toch geen vreemde keuze? Fortuna was enkele jaren geleden zowat dood. Fulham is een stabiele premier league club.. Dat verhuren kan ik inkomen, heeft weinig nut om je te laten verhuren aan een finse club. Maar nu moet wel zeggen dat ik er bewondering voor heb wanneer jonge mensen (dus ook spelers) de keuze durven maken voor op het oog niet de makkelijkste keuze en zich ook in een ander land kunnen redden, daar word je volwassener van.
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Reg.: 9 september 2007

Erik Lamela schreef:

Rdorenberg

HR
Lijkt me onzin. NAC heeft onlangs nog Nadir Ciftci gehaald. Ook een jonge spits.
HRHR
HR

Ajaap
Talent

Uit: Zuidlaren
Reg.: 18 augustus 2012

raptor1979 schreef:

3 ton is het nieuwe magische bedrag.
HR
Met een drie-jarig contract staat deze man dus voor 100.000 per jaar bij de afschrijvingen. Vergelijk dat eens met de ruim 3.000.000 afschrijving voor duurste aankoop Sulejmani.

Nu is Sulejmani ook direct het meest extreme voorbeeld maar het is wel duidelijk wat de insteek van Overmars is. De balans op de begroting slaat makkelijker door naar de zwarte cijfers.
HR
HR

JanTa
Idool

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008

Niet meteen een speler waarvan je zegt die komt direct achter Stig. te spelen. Met andere woorden, Ajax heeft nog steeds geen 2e spits voor de kortere termijn en moet het dus doen met een noodoplossing door voorlopig Siem daar neer te zetten.
HR
HR

raptor1979
International

Ajaap schreef:

(...)

Met een drie-jarig contract staat deze man dus voor 100.000 per jaar bij de afschrijvingen. Vergelijk dat eens met de ruim 3.000.000 afschrijving voor duurste aankoop Sulejmani.

Nu is Sulejmani ook direct het meest extreme voorbeeld maar het is wel duidelijk wat de insteek van Overmars is. De balans op de begroting slaat makkelijker door naar de zwarte cijfers.
HR
Het las misschien wat cynisch weg maar ik was serieus. ;)
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

JanTa schreef:

Niet meteen een speler waarvan je zegt die komt direct achter Stig. te spelen. Met andere woorden, Ajax heeft nog steeds geen 2e spits voor de kortere termijn en moet het dus doen met een noodoplossing door voorlopig Siem daar neer te zetten.
HR
Ik geloof dat Siem zich te ver heeft ontwikkeld als spits om hem een noodoplossing te noemen. Wel had ik ook liever een aanvaller gezien die je zo kunt inpassen, ik heb geen idee hoever Hoessen is, maar ik ga er vanuit dat hij zijn wedstrijden af zal werken bij Jong Ajax.
HR
HR

Erik Lamela
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005

Overmars gaf al aan het beleid van AZ erg interessant te vinden. Ajax lijkt nu inderdaad die weg ook te gaan volgen. Ben benieuwd
HR
HR

sanderhag123
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 20 januari 2011

3 ton is een fooi. Was de vraagprijs eerder niet 8 ton voor andere clubs? Lijkt mij dat clubs als Ado, Utrecht, VVV of Feyenoord e.d toch wel met 3 ton op kunnen komen. Erg opmerkelijk dat het zo weinig is geweest, indien het klopt.

Cadeuatje voor Ajax in de hoop er iets voor terug te krijgen? Iemand meldde eerder al in het Spitsen topic dat er een speler van Ajax naar Fullham zou gaan. Ben erg benieuwd, behoudens Janssen of misschien Sujlemani kan ik niemand bedenken die daar voor in aanmerking zou komen aangezien Van der Wiel nooit voor Fullham zou kiezen en Ajax de rest (voor zover ik weet) niet zomaar zal laten vertrekken. Aparte situatie!
HR
HR

Deus ex Machina
Veelbelovend talent

Reg.: 30 juni 2012

JanTa schreef:

HR
Noodoplossing? Ik vind Siem het beter doen dan Sig. Het team draait iig beter met Siem in de punt en dan is hij tenminste van het middenveld af.

ON: Redelijke aankoop, ben benieuwd. Hopelijk kan hij gauw doorschuiven naar het eerste.
HR
HR

haassie
Regelmatige invaller

Reg.: 9 juni 2009

Volgens mike verwey gister op Twitter zou Overmars met nog een aanvaller bezig zijn,dus maar afwachten wat hij nog tezeggen heeft.
HR
HR

Sjoerdd
Internationale topspeler

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

Dit zijn toch ideale aankopen?
10/15 van deze aankopen of 1 Narsingh?
Dan weet ik het wel hoor!
Ik ken de beste jongen niet, maar het filmpje (dat is het enigste waar ik op af kan gaan) is veelbelovend.
Succes, en hopelijk tot snel in de ArenA!
HR
HR

Jordi Alba
Bankzitter

Reg.: 17 februari 2012

Sjoerdd schreef:

Dit zijn toch ideale aankopen?
10/15 van deze aankopen of 1 Narsingh?
Dan weet ik het wel hoor!
Ik ken de beste jongen niet, maar het filmpje (dat is het enigste waar ik op af kan gaan) is veelbelovend.
Succes, en hopelijk tot snel in de ArenA!
HR
Je kent de beste jongen niet maar je noemt het wel een ideale aankoop?
HR
HR

RodrigoCosta
Jeugdspeler

Reg.: 26 september 2009

Ik dacht dat Ajax juist af wilde van breedte-aankopen en alleen nog directe versterkingen wilde halen. Hoesen heeft het vorig jaar goed gedaan bij Fortuna, maar stap naar Ajax is denk ik wel heel groot. Ajax zou er goed aan doen hem direct door te verhuren aan Roda JC, NEC of VVV. Dan kan hij wennen aan de Eredivisie, heeft hij meer aan als spelen voor Jong Ajax. Maar gezien de reactie van de speler zal dit niet gebeuren.
HR
HR

Sjoerdd
Internationale topspeler

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

Jordi Alba schreef:

(...)

Je kent de beste jongen niet maar je noemt het wel een ideale aankoop?
HR
Ja, omdat ik vertrouwen heb in het TH.
Daarnaast is dit een speler als Mertens, Chadli, Boerrigter enz. leuke tijden gehad in de JL en daarna een kans gekregen op een hoger niveau en de kans daar ook gepakt.
Dat is dan toch een ideale aankoop? Net als die andere 10 talenten die je dan zou halen, en als er dan 2 of 3 doorbreken is het toch uitstekend?
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,5% dat Heracles Almelo wint van FC Emmen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Urk-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!