Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
Widink
Internationale topspeler
Uit: Didam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 april 2006
quote:Ook de mijne. Vond hem lekker invallen en mag het wat mij betreft de komende weken laten zien in de spits. Lukoki op rechts en Fischer op links.
Quattroporte schreef:
(...)
Precies mijn gevoel.
Deus ex Machina
Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam
Reg.: 30 juni 2012
quote:Denk dat we het allemaal wel eens zijn over de voorhoede voor de komende weken: Lukoki, Hoesen, Fischer. Alleen ben ik benieuwd wat Frank er aanstaande zondag weer eens neerzet. Boerrigter, Eriksen, altijd lachen.
Widink schreef:
(...)
Ook de mijne. Vond hem lekker invallen en mag het wat mij betreft de komende weken laten zien in de spits. Lukoki op rechts en Fischer op links.
Dirk86
Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 mei 2011
EigenKracht
Lid 2de elftal
Uit: Uden
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 13 maart 2009
quote:
Deus ex Machina schreef:
(...)
Denk dat we het allemaal wel eens zijn over de voorhoede voor de komende weken: Lukoki, Hoesen, Fischer. Alleen ben ik benieuwd wat Frank er aanstaande zondag weer eens neerzet. Boerrigter, Eriksen, altijd lachen.
Derk Johanssen
Icoon
Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
quote:Lees je wel eens nieuws? Hoesen zit in een speciaal programma om hem fysiek te laten groeien en kan daarbij geen belasting van Ajax 1 gebruiken, laat staan 2x in de week. Kortom: Hoesen wordt niet zomaar basisspeler. Of hij scheurt straks iets af en dan staan we ook weer naar De Boer te wijzen.
EigenKracht schreef:
Ben bang dat Frank het licht nog niet gezien heeft! Fisher, Hoesen en Lukoki mogen van mij de rest van het seizoen in de basis starten.. met Eriksen en Schone er achter.
(...)
s0lidus
Jeugdspeler
Reg.: 25 juli 2008
quote:Klopt. Hij wordt klaargestoomd om na de winterstop te brengen.
Derk Johanssen schreef:
(...)
Lees je wel eens nieuws? Hoesen zit in een speciaal programma om hem fysiek te laten groeien en kan daarbij geen belasting van Ajax 1 gebruiken, laat staan 2x in de week. Kortom: Hoesen wordt niet zomaar basisspeler. Of hij scheurt straks iets af en dan staan we ook weer naar De Boer te wijzen.
Wel leuk spitsje trouwens. Bevalt me wel.
Shogun
Vedette
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:Daarom moet je hem maar niet opstellen. Laat dat programma lekker zitten en laat hem voetballen. Hij moet namelijk goed voetballen en dat kan hij. Laat hem maar ballen vasthouden op techniek in plaats van op kracht.
Derk Johanssen schreef:
(...)
Lees je wel eens nieuws? Hoesen zit in een speciaal programma om hem fysiek te laten groeien en kan daarbij geen belasting van Ajax 1 gebruiken, laat staan 2x in de week. Kortom: Hoesen wordt niet zomaar basisspeler. Of hij scheurt straks iets af en dan staan we ook weer naar De Boer te wijzen.
Wel leuk spitsje trouwens. Bevalt me wel.
AFC19
Regelmatige invaller
Vak: 407
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 29 april 2011
quote:Dat is een korte termijn gedachte. Ik geloof dat het TH wel weet wat ze met deze jongen doen. Ze werken dagelijks met hem en zullen hem op zowel fysiek als techniek laten rijpen.
Shogun schreef:
(...)
Daarom moet je hem maar niet opstellen. Laat dat programma lekker zitten en laat hem voetballen. Hij moet namelijk goed voetballen en dat kan hij. Laat hem maar ballen vasthouden op techniek in plaats van op kracht.
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
quote:Dit.
Burzlew schreef:
Bedankt Danny. Nu is m'n avond tenminste niet helemaal kut.
Le Berry
Vedette
Reg.: 3 januari 2009
quote:Het een sluit het ander niet uit
Shogun schreef:
(...)
Daarom moet je hem maar niet opstellen. Laat dat programma lekker zitten en laat hem voetballen. Hij moet namelijk goed voetballen en dat kan hij. Laat hem maar ballen vasthouden op techniek in plaats van op kracht.
champy95
Icoon
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
quote:Over postuur gesproken.
Le Berry schreef:
(...)
Het een sluit het ander niet uit
En kwa 'postuur' kan hij best wat extra's gebruiken. Goed dat Ajax hier mee bezig is.
Kende Hoesen voor zijn komst nauwlijks. Maar vooral technisch valt hij me erg positief op. Prima techniek. Staat goed op zn voorvoeten en is erg snel op de eerste meters. En met zijn lengte lijkt hij erg compleet te zijn
Shogun
Vedette
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:Waarom kan hij qua postuur wat extra's gebruiken? Hij moet juist lichtvoetig en wendbaar blijven. Als ze werken aan zijn explosiviteit (sprongkracht, snelheid op de eerste meters etc.) dan ben ik helemaal voor, maar anders niet. Hoe leer je een voetballer om duels te winnen? Door hem op de training 100 keer per dag het duel aan te laten gaan. Niet door hem in het krachthonk te stoppen.
Le Berry schreef:
(...)
Het een sluit het ander niet uit
En kwa 'postuur' kan hij best wat extra's gebruiken. Goed dat Ajax hier mee bezig is.
Kende Hoesen voor zijn komst nauwlijks. Maar vooral technisch valt hij me erg positief op. Prima techniek. Staat goed op zn voorvoeten en is erg snel op de eerste meters. En met zijn lengte lijkt hij erg compleet te zijn
Le Berry
Vedette
quote:Nogmaals, waarom moet 'krachttraining' hier direct een negatieve invloed op hebben?
Shogun schreef:
(...)
Waarom kan hij qua postuur wat extra's gebruiken? Hij moet juist lichtvoetig en wendbaar blijven. Als ze werken aan zijn explosiviteit (sprongkracht, snelheid op de eerste meters etc.) dan ben ik helemaal voor, maar anders niet. Hoe leer je een voetballer om duels te winnen? Door hem op de training 100 keer per dag het duel aan te laten gaan. Niet door hem in het krachthonk te stoppen.
ibramovic
Idool
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003
Ursus
Veelbelovend talent
Reg.: 28 januari 2011
quote:Zo`n programma volgt Blind wel las ik laatst, verklaart ook voor een deel zijn betere prestaties.
ibramovic schreef:
Uiteraard gaat het om voeding. En supplementen. En de nodige rust. Vandaar dat hij nog geen basisplek zal krijgen. Om spieren te ontwikkelen zul je geduld moeten hebben. En die spieren zijn nodig voor duelkracht en explosiviteit. Heel simpel.
Snap alleen niet dat bv. een Daley Blind zo'n programma niet volgt. Een explosieve en sterke Blind is de perfecte Ajax-speler.
Legendarisch
Veelbelovend talent
Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2007
Klasbakken
Legende
Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002
knetterspetter
Veelbelovend talent
Reg.: 18 februari 2012
Saviola
Lid 2de elftal
Reg.: 29 december 2004
quote:Denk dat je dit nog gaat terug nemen. Kan prima afronden. Moet alleen soms simpeler spelen als hij de bal goed aanneemt in de punt, wegdraaien lukt niet elke keer. Ligt er ook aan dat er soms te weinig aansluiting nog is.
knetterspetter schreef:
erikssen 2.0
mooie acties die nergens toe lijden.
fl1pperk4st
Talent
Uit: Santa Barbara
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 februari 2011
Le Berry
Vedette
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
quote:idd, werkpaarden is wat wij willen zien!
knetterspetter schreef:
erikssen 2.0
mooie acties die nergens toe lijden.
Sterrenhemel
Lid 2de elftal
Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011
markieee
Geselecteerd voor Oranje
Vak: 424
Reg.: 27 mei 2005
Tres Equis
Talent
Reg.: 13 februari 2011
Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.