Ajax Netwerk
vrijdag 19 december 2014 - 17:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

HR

xavi
International

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 3 september 2010

HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Deze jongen kan mij wel bekoren in de spits, heeft goed oog voor de ruimte, kan een mannetje passeren, kan aardig koppen.
Geef hem een paar wedstrijden de kans om zichzelf te bewijzen.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
xavi schreef:

De rest...
HR
Wie? Veel meer dan " lichtpuntje" en " kan wat worden" lees ik niet.
HR
HR

Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Even uit mijn hoofd komt hij in een vrij uniek rijtje met scorende Ajaciede in hun competitie debuut. Cruijff, Bergkamp, Kluivert, Siem de Jong, Ebecilio o.a. geloof ik. Het is de laatste jaren wel wat minder qua namen, maar toch. ;B

@ Xavi: HIJ IS DE BESTE SPITS OOIT!
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Wat een héérlijke voetballer is dit toch. Hier word ik wel vrolijk van.
HR
Zoals altijd zwaar over de top.

spelbos schreef:

Deze jongen kan mij wel bekoren in de spits, heeft goed oog voor de ruimte, kan een mannetje passeren, kan aardig koppen.
Geef hem een paar wedstrijden de kans om zichzelf te bewijzen.
HR
Daar ben ik het wel mee eens.

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 18 november 2012 11:40:30).]
HR
HR

groteneus
Ballenjongen

Reg.: 3 januari 2012

Mooi dat hij scoorde bij zijn debuut, vind hem tot nu toe een goede indruk maken en hij heeft zeker potentie om in de toekomst een basisplaats te veroveren.
HR
HR

moltisanti66
Jeugdspeler

Vak: 122
Reg.: 22 februari 2010

Deze jongen is technisch heel vaardig waardoor zijn balaanname / balbehandeling vaak heel goed is. Die goal van Lucas Andersen was ontzettend mooi natuurlijk maar die balbehandeling van Hoessen voorafgaand aan de goal vond ik net zo mooi. Ik ben zeer benieuwd of hij vaste spits bij Ajax gaat worden.
HR
HR

aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000

Vooral die flinke passen naar de bal toe voor dat hij die bal inschoot vond ik mooi en overtuigend.Hij is ook vrij snel en technisch.op dit moment volgt hij een speciaal krachtprogramma.Ik ben benieuwd hoe goed hij zich gaat ontwikkelen.Sowieso is het goed om er een echte centrumspits bij te hebben. B)
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Vedette

Reg.: 5 november 2006

Leuke speler, en na wat ik gisteren heb gezien de beste man in de spits momenteel. Beter dan Siem en Babel in de spits in ieder geval.
HR
HR

Albinho
Icoon

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

AFCANieuwmarkt schreef:

Leuke speler, en na wat ik gisteren heb gezien de beste man in de spits momenteel. Beter dan Siem en Babel in de spits in ieder geval.
HR
Onbegrijpelijk dat mensen hier spelers na 10-15min gaan lopen beoordelen
HR
HR

Etienne
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Kléber Laude Pinheiro
Reg.: 28 mei 2011

Ik snap niet dat hij niet wat vaker speelminuten krijgt, hij deed het gisteren namelijk gewoon goed. We missen sowieso een goede spits voorin, want ik vind Siem de Jong meer een middenvelder. Daarom zou ik nog een aanvaller erbij halen in de winterstop. Gewoon een talentvolle spits zoals Bruno Mendes (Botafogo) of Leo Baptistão (Rayo Vallecano).
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Vedette

Reg.: 5 november 2006

Albinho schreef:

(...)

Onbegrijpelijk dat mensen hier spelers na 10-15min gaan lopen beoordelen
HR
Heb hem vaak genoeg bij JA gezien. Vind het een erg leuke speler die meer kans verdient.
HRHR
HR

nogzonidioot
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

State Scarlet schreef:

Even uit mijn hoofd komt hij in een vrij uniek rijtje met scorende Ajaciede in hun competitie debuut. Cruijff, Bergkamp, Kluivert, Siem de Jong, Ebecilio o.a. geloof ik. Het is de laatste jaren wel wat minder qua namen, maar toch. ;B

HR
Davy klaassen
HR
HR

DAMSCO
Bankzitter

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

Ik zie er wel potentie in, alleen speelde hij natuurlijk heel kort, waardoor hij al zijn energie in die korte periode steekte. Laat hem tegen roda maar beginnen en dan zullen we meer te weten of hij goed genoeg is.

Iedergeval een redelijk goede eerste indruk, leuke techniek en weet waar hij moet lopen.
HR
HR

Christiano
International

Uit: Dordrecht
Vak: 426
Droomaankoop: Henk Timmer
Reg.: 3 april 2004

State Scarlet schreef:

HR
Tarik Oulida (1993), Clyde Wijnhard (1993), Marciano Vink (1988), Ronald de Boer (1987) Bryan Roy (1987) van Basten (1982)

Niet uit mijn hoofd ;)
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Vak: 422
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 9 september 2002

Christiano schreef:

(...)

Tarik Oulida (1993), Clyde Wijnhard (1993), Marciano Vink (1988), Ronald de Boer (1987) Bryan Roy (1987) van Basten (1982)

Niet uit mijn hoofd ;)
HR
Petterson, Sulejmani, De Sa :P
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Heeft een goede snelle balbehandeling en kan heel kort en snel wegdraaien. Heeft daarbij veel snelheid en een aardige 1-1 actie. Heeft een behoorlijke kaats verder. Als je het mij vraagt is hij in potentie de ideale spits voor ajax en meeste complete ook. Ben benieuwd naar meer, maar zou hem zeker vaker willen zien.
HR
HR
Hoesen: 'Het gaat wat sneller nu Babel geblesseerd is'

Danny Hoesen is de tiende debutant onder Frank de Boer. Hij speelde zaterdag, tegen VVV-Venlo, voor het eerst in de eredivisie en maakte daarbij ook nog een doelpunt. Daarmee komt hij in een rijtje met voetballers als Siem de Jong, Patrick Kluivert, Johan Cruijff, Frank Rijkaard en Marco van Basten. Zij scoorden ook bij hun debuut.

Dieet
Nadat Derk Boerrigter vlak na rust Ajax op voorsprong had gebracht, maakte Hoesen in de 84ste minuut de 2-0.

"Ik had afgelopen week nog met Dennis Bergkamp geoefend op afronden," vertelt Hoesen na afloop in gesprek met AD Sportwereld. "Als je in zo'n positie komt, hard en in de verre hoek schieten. En zo ging hij er precies in."

De 21-jarige Hoesen werkt naast de trainingen aan een speciaal programma. Dat programma draait om lenigheid, stabiliteit en krachttraining. "Alles met het doel meer power en startsnelheid te krijgen," vertelt hij in De Telegraaf.

In het begin was het zwaar voor Hoesen, want door de extra trainingen wist hij dat zijn spel er onder zou lijden. "Mijn lichaam moest er duidelijk aan wennen, maar nu merk ik dat ik er profijt van heb."

Buiten het veld volgt hij ook nog eens een speciaal dieet. "Niet om af te vallen, maar juist om aan te komen en energie te krijgen," legt hij uit.

Als het goed is kan Hoesen na de winterstop dan makkelijker aanhaken met Ajax 1. Maar hij beseft ook maar al te goed: "Nu Ryan Babel geblesseerd is, gaat het misschien allemaal wat sneller."

Wellicht dat hij daarom ook in de selectie zit voor het duel tegen Borussia Dortmund. "Dat zou prachtig zijn. Ik hoop dat ik tegen VVV genoeg indruk heb gemaakt om erbij te blijven."

Bron Ajaxlife
HR
HR

Malle-co
Veelbelovend talent

Vak: 411
Droomaankoop: Fernando "Jesus" Suso
Reg.: 12 december 2008

Ik zie wel potentie is Hoesen. Wist trouwens ook niet dat hij Half-Marokkaans is, zou je helemaal niet denken met zo'n naam. Klinkt meer als een Limburgse B artiest :D
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Hoesen: 'Het gaat wat sneller nu Babel geblesseerd is'
Nieuws door Redactie op 19 nov 2012

forumillustratie

Danny Hoesen is de tiende debutant onder Frank de Boer. Hij speelde zaterdag, tegen VVV-Venlo, voor het eerst in de eredivisie en maakte daarbij ook nog een doelpunt. Daarmee komt hij in een rijtje met voetballers als Siem de Jong, Patrick Kluivert, Johan Cruijff, Frank Rijkaard en Marco van Basten. Zij scoorden ook bij hun debuut.

Dieet
Nadat Derk Boerrigter vlak na rust Ajax op voorsprong had gebracht, maakte Hoesen in de 84ste minuut de 2-0.

"Ik had afgelopen week nog met Dennis Bergkamp geoefend op afronden," vertelt Hoesen na afloop in gesprek met AD Sportwereld. "Als je in zo'n positie komt, hard en in de verre hoek schieten. En zo ging hij er precies in."

De 21-jarige Hoesen werkt naast de trainingen aan een speciaal programma. Dat programma draait om lenigheid, stabiliteit en krachttraining. "Alles met het doel meer power en startsnelheid te krijgen," vertelt hij in De Telegraaf.

In het begin was het zwaar voor Hoesen, want door de extra trainingen wist hij dat zijn spel er onder zou lijden. "Mijn lichaam moest er duidelijk aan wennen, maar nu merk ik dat ik er profijt van heb."

Buiten het veld volgt hij ook nog eens een speciaal dieet. "Niet om af te vallen, maar juist om aan te komen en energie te krijgen," legt hij uit.

Als het goed is kan Hoesen na de winterstop dan makkelijker aanhaken met Ajax 1. Maar hij beseft ook maar al te goed: "Nu Ryan Babel geblesseerd is, gaat het misschien allemaal wat sneller."

Wellicht dat hij daarom ook in de selectie zit voor het duel tegen Borussia Dortmund. "Dat zou prachtig zijn. Ik hoop dat ik tegen VVV genoeg indruk heb gemaakt om erbij te blijven."

Bron: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12436
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Malle-co schreef:

Ik zie wel potentie is Hoesen. Wist trouwens ook niet dat hij Half-Marokkaans is, zou je helemaal niet denken met zo'n naam. Klinkt meer als een Limburgse B artiest :D
HR
Wat denk je dan Van Hooijdonck. Ook half Marokkaan.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Malle-co schreef:

Klinkt meer als een Limburgse B artiest :D
HR
Of iemand wiens pa LP-handelaar was ;)
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Iets aan de speelstijl van die jongen bevalt me wel in de spitspositie.
HR
HR

Goalbein
Jeugdspeler

Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 27 augustus 2011

alleen iets meer lijm aan de schoenen mag wel.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,6% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!