Ajax Netwerk
donderdag 2 oktober 2014 - 06:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

HR

sincere1983
Ballenjongen

Uit: Den Bosch
Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 2 augustus 2012

Vond hem ook sterk spelen.

Had alleen wel moeten scoren.

Overigens stond hij bij 2 ballen niet buitenspel. Als ik het me goed herinner stond allebei de keren de nummer 2 van Sneek op 1 lijn.
HR
HR

Morgenzon
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 februari 2008

quote:HR
sincere1983 schreef:

Vond hem ook sterk spelen.

Had alleen wel moeten scoren.

Overigens stond hij bij 2 ballen niet buitenspel. Als ik het me goed herinner stond allebei de keren de nummer 2 van Sneek op 1 lijn.
HR
Ik vond hem ook best goed spelen opzich.

Maar dat van dat buitenspel dat had je alleen kunnen zien als je in Sneek was, want op TV was dat absoluut niet te zien.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Adam Maher
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Shogun schreef:

Speelde toch wel een sterke pot vind ik. Bij zijn aankoop was ik al enthousiast en dat ben ik nu nog meer. Als hij koeler wordt voor de goal heb je een prima spits in huis. Maakt zich goed aanspeelbaar, zoekt de combinatie en ziet de vrije man.
HR
Het ontbreekt hem inderdaad aan goalinstinct. Het is een leuke, technische voetballer maar mist nu gewoon dat beetje extra stootkracht dat je ook als spits moet hebben. Maar meestal komt rendement wel goed als je bij Ajax in de aanval speelt, dus wat mij betreft krijgt ie vaker de kans.
HR
HR

pannini
Bankzitter

Uit: amsterdam
Vak: 120
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 16 juli 2003

Speelt alleen iets teveel de zijkant in. Is meestal alleen gevaarlijk als je de opkomende back kan inspelen.
Moet soms de combinatie door het midden zoeken
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008

pannini schreef:

Speelt alleen iets teveel de zijkant in. Is meestal alleen gevaarlijk als je de opkomende back kan inspelen.
Moet soms de combinatie door het midden zoeken
HR
Vond hem die bal wel een paar keer fijn laten vallen voor Fisher. Verder vind ik dat kaatsten naar de flank heel sterk punt van hem, het ontbreekt aan kwaliteit cq. creativiteit op de flank om er iets goed aan te doen.
Kan hij weinig aan doen natuurlijk.
Als hij zo'n bal ineens kaatst op een vleugel die individuele klasse heeft staat zo'n buitenspeler keer op keer 1op1 met een back. Natuurlijk levensgevaarlijk al zou je een "Chadli/Tadic/Assaidi"daar hebben staan.
HR
HR

pannini
Bankzitter

Vak: 120
Reg.: 16 juli 2003

Als die buitenspeler 1 op 1 staat en voorzet staat er niemand in de spits.
Als hij kaats op een opkomende back dan kan er verder gecombineerd worden met de naar binnen getrokken buitenspeler.
Buitenspelers die met hun sterke been vooral buitenom gaan houden het veld vooral breed zodat er in het midden ruimte komt
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 juni 2005

Morgenzon schreef:

(...)
Ik vond hem ook best goed spelen opzich.

Maar dat van dat buitenspel dat had je alleen kunnen zien als je in Sneek was, want op TV was dat absoluut niet te zien.
HR
Hij stond wel erg vaak buitenspel, dus of Hoessen moet nog leren zich beter te positioneren of die grens stond beroerd te vlaggen.
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008

pannini schreef:

Als die buitenspeler 1 op 1 staat en voorzet staat er niemand in de spits.
Als hij kaats op een opkomende back dan kan er verder gecombineerd worden met de naar binnen getrokken buitenspeler.
Buitenspelers die met hun sterke been vooral buitenom gaan houden het veld vooral breed zodat er in het midden ruimte komt
HR
Snap wat jij bedoelt, ben het zeker eens. Ik probeer alleen aan te geven dat er weinig rendement komt uit dat kaatsen omdat de kwaliteit aldaar onvoldoende is.

Ik vind het een kwaliteit die we in de toekomst goed kunnen gebruiken in 1.
HR
HR
Hoesen wordt klaargestoomd voor na de winterstop
nieuws Door: Redactie op 16 nov 2012

hoesen3.jpgDrie opties heeft Frank de Boer momenteel wat betreft de spitspositie. Kolbeinn Sigthorsson ligt er al een tijdje uit en ook Ryan Babel is voor de komende wedstrijden niet beschikbaar. Maar De Boer kan nog altijd kiezen tussen Siem de Jong, een valse spits als Christian Eriksen of Danny Hoesen.

Observeren
Die laatste wordt op dit moment klaargestoomd voor na de winterstop. De Boer verklapte tijdens de persconferentie dat de uit Heerlen afkomstige spits bezig is met een speciaal krachtprogramma. Allemaal zodat Hoesen klaar is voor 2013.

Alles verloopt volgens plan, vertelt De Boer. Hoesen traint wel met de groep mee, maar er moet wel rekening gehouden worden met het feit dat hij individueel al een zwaar programma heeft. Daarom begint hij morgen op de bank.

"Het is een kwestie van observeren," legt de trainer uit. Als het moment daar is, brengt hij Hoesen in het team. "Danny begint tegen VVV in ieder geval niet in de basis."

Een nieuwe naam is Hoesen overigens niet meer, want hij kwam al in actie tegen Real Madrid en ONS Sneek.

Bron Ajaxlife
HR
HR

Albatros
Lid 2de elftal

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

afca1900 schreef:
Een nieuwe naam is Hoesen overigens niet meer, want hij kwam al in actie tegen Real Madrid en ONS Sneek.
HR
Het is natuurlijk niet te hopen, maar stel dat hij nu zijn been zou breken en nooit meer voetbalt. Dan mogen we hier toch spreken van een unieke carrière B)
HR
HR
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Toch een iets positiefs voor deze avond,leuk voor hem :)
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Maakt technisch een hele goeie indruk. Ook in de kleine ruimtes. Heeft 'snelle voeten'

Met een kwalitatief probleem op rechts en het feit dat hij daar eerder bij Fortuna ook heeft gespeeld zou ik hem daar ook wel eens willen zien proberen

Lichtpuntje vandaag. Leuk
HRHR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Zoals Le Berry zegt een lichtpuntje vandaag. Ik kan wel echt genieten van jonge jongens die presteren. Hopelijk is dit een breekpunt want hij speelde de keren dat hij meedeed behoorlijk zenuwachtig.

[Dit bericht is veranderd door Vermeers (op 17 november 2012 22:58:50).]
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Vond hem vanavond juist geconcentreerd en stabiel aan de bal. Maakt een doelgerichte indruk, maar hield ook goed de bal vast op momenten dat het niet anders kon.

Ik wil méér Hoessen ;)
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Hij was wel snel. Die bal leek makkelijker dan het eruit zag vond ik.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Adam Maher
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Zoals Frank al zei, een tropische verrassing. Technisch veel potentie, als ie andere facetten ook gaat ontwikkelen dan kan het echt wat worden.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Wat een héérlijke voetballer is dit toch. Hier word ik wel vrolijk van.
HR
HR

j0rdiii
Bankzitter

Reg.: 14 januari 2012

HR
HR

Albinho
Icoon

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Wat een héérlijke voetballer is dit toch. Hier word ik wel vrolijk van.
HR
Want?

Fijn dat ie zijn goal meepikt, maar ik zie het verder nog niet om eerlijk te zijn
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Albinho schreef:

(...)

Want?

Fijn dat ie zijn goal meepikt, maar ik zie het verder nog niet om eerlijk te zijn
HR
Ik ook nog niet.

Maar in de beloftecompetitie, vind ik hem wel vaak goed spelen.
Vaak 4 of 5 goede kaatsen per helft. Een meevoetballende spits.

Waar ik nog niet zo'n goed zicht op heb is: zijn koptechniek (heb hem nooit (goed) zien koppen, en of die wat met zijn linker kan.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Nog geen juichverhalen, maar hij kan wel wat. Ziet er beter uit dan Sigthorsson met de bal, iig.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Eens met Q. Hij had ook nog die zidane-actie. Van mij mag hij wel vaker spelen.
HR
HR

xavi
International

Reg.: 3 september 2010

Jongens jongens...rustig aan...aardig ingevallen en een simpel doelpunt...
Niet alles ophemelen...deze jongen moet net zoals andere talenten minuten maken , maar dit hebben we al tig keer aangegeven..
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

xavi schreef:

Jongens jongens...rustig aan...aardig ingevallen en een simpel doelpunt...
Niet alles ophemelen...deze jongen moet net zoals andere talenten minuten maken , maar dit hebben we al tig keer aangegeven..
HR
Wie hemelt hem op?
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 89,2% dat Ajax wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!