Ajax Netwerk
woensdag 20 augustus 2014 - 20:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

HR

Dirk86
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 29 mei 2011

Was wel een bizar mooi debuut geweest als hij die kans had afgemaakt. Hij moet ook scoren maar een echte blunder vind ik overdreven, het is niet een simpel intikkertje.

Verder lastig om te beoordelen op deze wedstrijd. Hoogste niveau waar deze jongen heeft gespeeld is de jupiler league. En dan nu ineens tegen het beste team ter wereld (samen met barca). Hopelijk kan hij zich de komende tijd eerst eens in de Eredivisie gaan laten zien en ontwikkelen.
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 18 februari 2011

Dat vind ik wel mooi, lees nu ergens een reactie van hem op zijn debuut, en dan geeft hij aan "toen ik op de bank zat dacht ik, dit niveau kan ik aan". Prima houding, daar houd ik wel van.
HR
HR

Diego78
Vedette

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008

quote:HR
anders schreef:

Dat vind ik wel mooi, lees nu ergens een reactie van hem op zijn debuut, en dan geeft hij aan "toen ik op de bank zat dacht ik, dit niveau kan ik aan". Prima houding, daar houd ik wel van.
HR
Volgens mij hebben tienduizenden Ajax-fans hetzelfde gevoel gehad gister, ook vanaf een bank, d.w.z. als ze naar die boys in rood-wit keken ;)
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Diego78 schreef:

(...)

Volgens mij hebben tienduizenden Ajax-fans hetzelfde gevoel gehad gister, ook vanaf een bank, d.w.z. als ze naar die boys in rood-wit keken ;)
HR
Klopt, misschien wel herkenbaarheid wat me aanspreekt:).
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

anders schreef:

HR
Je hebt dit hier gelezen: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/218673_hoesen-toen-ik-op-de-bank-zat-dacht-ik-al-dit-niveau-kan-ik-aan

Het hele stuk:

Hoesen: 'Toen ik op de bank zat, dacht ik al: dit niveau kan ik aan'

Het was bijna een droomdebuut voor Danny Hoesen (Ajax). De oud-speler van Fulham kwam tijdens het Champions League-duel met Real Madrid als invaller binnen de lijnen en had de gelijkmaker (2-2) op de schoen. Hij miste echter, waarna de Spaanse grootmacht orde op zaken stelde (1-4).

"Iedere voetballer droomt ervan om in de Champions League te spelen. Dat we verliezen is zuur, maar deze dag ga ik niet snel vergeten. Je kunt lelijker voor Ajax debuteren dan tegen Real Madrid. Ik hoop dat ik tegen FC Utrecht ook mag spelen. Als de trainer me nodig heeft, sta ik er."
De 21-jarige aanvaller speelde 25 minuten mee. "Ik was benieuwd naar het niveau, maar toen ik op de bank zat, dacht ik al: dit kan ik aan. Ik wil alleen niet van mezelf zeggen dat ik goed kan voetballen, daar mogen anderen over oordelen. Het was wel fijn dat ik de bal in de ploeg hield bij mijn eerste actie. Niet dat ik zenuwachtig was, maar dan valt alles helemaal van je af", aldus Hoesen.

Die Hoesen wordt me er toch eentje die we altijd zullen blijven herinneren.
Hij was ook totaal niet onder de indruk van Real Madrid. Zelfverzekerde persoon lijkt me het.
Laat hem maar starten tegen de Fc Utrecht, maar wellicht nog wat vroeg.
Aan de andere kant: wat goed is komt snel.
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Je hebt dit hier gelezen: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/218673_hoesen-toen-ik-op-de-bank-zat-dacht-ik-al-dit-niveau-kan-ik-aan

Het hele stuk:

Hoesen: 'Toen ik op de bank zat, dacht ik al: dit niveau kan ik aan'

Het was bijna een droomdebuut voor Danny Hoesen (Ajax). De oud-speler van Fulham kwam tijdens het Champions League-duel met Real Madrid als invaller binnen de lijnen en had de gelijkmaker (2-2) op de schoen. Hij miste echter, waarna de Spaanse grootmacht orde op zaken stelde (1-4).

"Iedere voetballer droomt ervan om in de Champions League te spelen. Dat we verliezen is zuur, maar deze dag ga ik niet snel vergeten. Je kunt lelijker voor Ajax debuteren dan tegen Real Madrid. Ik hoop dat ik tegen FC Utrecht ook mag spelen. Als de trainer me nodig heeft, sta ik er."
De 21-jarige aanvaller speelde 25 minuten mee. "Ik was benieuwd naar het niveau, maar toen ik op de bank zat, dacht ik al: dit kan ik aan. Ik wil alleen niet van mezelf zeggen dat ik goed kan voetballen, daar mogen anderen over oordelen. Het was wel fijn dat ik de bal in de ploeg hield bij mijn eerste actie. Niet dat ik zenuwachtig was, maar dan valt alles helemaal van je af", aldus Hoesen.

Die Hoesen wordt me er toch eentje die we altijd zullen blijven herinneren.
Hij was ook totaal niet onder de indruk van Real Madrid. Zelfverzekerde persoon lijkt me het.
Laat hem maar starten tegen de Fc Utrecht, maar wellicht nog wat vroeg.
Aan de andere kant: wat goed is komt snel.
HR
Nee niet daar, op die website kom ik nooit, maar wel zelfde stukje inderdaad, thanks.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Geselecteerd voor Oranje

anders schreef:

(...)

Nee niet daar, op die website kom ik nooit, maar wel zelfde stukje inderdaad, thanks.
HR
Graag gedaan.
Echt mooi ook dat er volgens De Boer grote kans is dat hij er tegen Utrecht opnieuw bij zal zijn.
HR
HR

koning
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Reg.: 23 april 2001

Wat is er eigenlijk met hem aan de hand, na zijn debuut weinig meer over gehoord en dit forum is ook vrij stil geworden...
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

koning schreef:

Wat is er eigenlijk met hem aan de hand, na zijn debuut weinig meer over gehoord en dit forum is ook vrij stil geworden...
HR
Niks, speelt gewon vrij lekker in jong Ajax. Maar op dit moment nog niet echt nodig. Misschien bij de beker woensdag?
HR
HR

robdegekste
Veelbelovend talent

Reg.: 5 november 2007

Ja woensdag gaat die mee.
HR
HR

Praxiteles
Idool

Reg.: 4 februari 2006

Staat die gast nou stijf van de zenuwen? Na die enorme misser tegen Real Madrid nu tegen ONS/Sneek na 3 minuten precies hetzelfde.
HR
HR

mzo
Icoon

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Buitenspel is als je tussen de laatste verdediger en de keeper staat

[Dit bericht is veranderd door mzo (op 31 oktober 2012 21:28:28).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Vedette

Reg.: 5 november 2006

Vind hem opzich als die zich laat zakken erg sterk.
HRHR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Aan de bal is hij sterk, maar dat buitenspel staan is echt dom.
HR
HR

mzo
Icoon

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Van de film schreef:

Aan de bal is hij sterk, maar dat buitenspel staan is echt dom.
HR
Pas 4 of 5 keer pffffff
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Reg.: 9 september 2007

Moest minimaal 1 x scoren. Als aanspeelpunt doet hij het prima. Z'n kaatsen zijn heel zuiver.
HR
HR

Deus ex Machina
Veelbelovend talent

Reg.: 30 juni 2012

Kunnen ze hem nog een keer de buitenspel regel opnieuw voorlezen?
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Geselecteerd voor Oranje

Vanilla ice schreef:

Moest minimaal 1 x scoren. Als aanspeelpunt doet hij het prima. Z'n kaatsen zijn heel zuiver.
HR
Eens. Héérlijk om Hoesen te zien voetballen.
HR
HR

aimar020
Talent

Reg.: 19 december 2007

je kan zien dat Hoesen heel veel potentie heeft....het meeste van iedereen vind ik
HR
HR

JonsAjax
Talent

Uit: Utrecht
Reg.: 19 januari 2012

aimar020 schreef:

je kan zien dat Hoesen heel veel potentie heeft....het meeste van iedereen vind ik
HR
Meer dan Fischer en Denswil?
HR
HR

Abu3
Veelbelovend talent

Reg.: 13 februari 2012

Moet er eigenlijk wel "gewoon" 2 maken. Zal zondag bij de selectie zitten in plaats van Boerigter.
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Abu3 schreef:

Moet er eigenlijk wel "gewoon" 2 maken. Zal zondag bij de selectie zitten in plaats van Boerigter.
HR
Je zal wel zaterdag bedoelen.
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

Speelt wel als een echte Ajax-spits. Laat zich goed zakken en probeert dan te kaatsen op de vleugels of de opkomende middenvelders. Jammer dat ie zo vaak buitenspel stond, maar ik hoop dat we hem de komende tijd vaker bij de wedstrijdselectie gaan zien.
HR
HR

Shogun
Vedette

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009

Speelde toch wel een sterke pot vind ik. Bij zijn aankoop was ik al enthousiast en dat ben ik nu nog meer. Als hij koeler wordt voor de goal heb je een prima spits in huis. Maakt zich goed aanspeelbaar, zoekt de combinatie en ziet de vrije man.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 82,7% dat Sparta Praag wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!