Ajax Netwerk
vrijdag 1 augustus 2014 - 01:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 22 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Godverdomme jongen!
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
Burzlew schreef:

Godverdomme jongen!
HR
Jammer,hij rekende niet op die bal. Zou pas een debuut zijn geweest zeg,binnen de minuut er 1 inleggen tegen Madrid,maar hij heeft nog 20 minuutjes :B
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Samen met Sporkslede geen onverdienstelijk debuut. Lijkt goed aanspeelbaar, beweeglijk, balvast, en een harde werker.
In combinatie met het uiterlijk een beetje de jonge versie van de huidige Babel.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Ik vergeef het hem.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Wat een prutser.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

El?Magicooo
Jeugdspeler

Uit: A'dam
Vak: 424
Reg.: 28 augustus 2011

Jammer van die kans! Was echt een droomdebuut geweest en het had nog kunnen spoken dan de laatste 20 minuten, maar laten we eerlijk wezen, de 1e helft echt drama en 2e helft deed Real stapje minder. Zag wel een vorm van vastberadenheid bij Hoesen, mooie speler lijkt het me. Nu maar weer terug naar ons niveau.. de rkc en nec van deze wereld..
HR
HR

Santos
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012

Die bal had er in gemoeten..
Debutant of niet hier word je op afgerekend!
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Viel wat ongelukkig in en die kans moet zitten

Maar zag toch dingen die me bevallen. Zag hem bijv links voorin 2 man uitkappen en hij leek geenszins onder de indruk van zijn tegenstander
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

Poeh daar maakte Tropical Danny toch bijna de 2-2! Was me wel even een lekker debuutje geweest zeg. Verder niet enorm veel gezien, leek inderdaad niet echt onder de indruk van Madrid, wat positief te noemen is.

Zie hem graag ook in de Eredivisie minuten maken binnenkort.
HR
HR

Burzlew
Legende

Sigmund Freud schreef:

Poeh daar maakte Tropical Danny toch bijna de 2-2! Was me wel even een lekker debuutje geweest zeg. Verder niet enorm veel gezien, leek inderdaad niet echt onder de indruk van Madrid, wat positief te noemen is.

Zie hem graag ook in de Eredivisie minuten maken binnenkort.
HR
"Doe mij een toppertje en een Breezer Ananas..." :P

Mag van mij in de basis met Babel op links. Of Fischer er gewoon in op links. Zolang Boerrigter er maar uit gaat.
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Reg.: 9 september 2007

Burzlew schreef:

(...)

"Doe mij een toppertje en een Breezer Ananas..." :P

Mag van mij in de basis met Babel op links. Of Fischer er gewoon in op links. Zolang Boerrigter er maar uit gaat.
HR
Ik opteer voor Sana - Hoesen - Babel. Sana op links, Babel op rechts. Boerrigter en Lukoki achter de hand.
HR
HR

Burzlew
Legende

Vanilla ice schreef:

(...)

Ik opteer voor Sana - Hoesen - Babel. Sana op links, Babel op rechts. Boerrigter en Lukoki achter de hand.
HR
Ook goed. Misschien wel de beste optie.
HRHR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Vanilla ice schreef:

(...)

HR
Ook eens.
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

Zolang Boerrigter uit de basis wordt gehaald, en de aanvallers uit de groep Babel, Sana, Fischer, Hoesen komen, vind ik het prima.

4 rechtspoten trouwens.

Daarnaast hebben we nog een linkspoot met overgewicht, en een linkspoot die vandaag niet op zijn benen kon blijven staan.
HR
HR

nogzonidioot
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Vond het ondanks de gemiste kans niet slecht wat hij liet zien, ben wel benieuwd wat hij nog meer kan laten zien.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Het was niet geweldig, maar toch bij vlagen zag je dat deze jongen wel potentie heeft. Al met al kan hij tevreden terugkijken op zijn debuut, ondanks zijn gemiste kans.

Wat mij betreft lekker in de spits zetten deze jongen, is daar veel meer geschikt voor dan Babel en dan kan Babel de plek van steeds meer falende Boerrigter op de vleugel overnemen.
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 18 februari 2011

Spijtig, maar ik denk dat deze jongen het nog zwaar gaat krijgen. Gisteren miste hij eigenlijk een kans die niet te missen is en het zou mij niet verbazen als de beelden van dit moment heel Europa overgaan, zelfs als je niet op de bal rekent ( je staat er wel dus waarom je niet op de bal zou rekenen is mij een raadsel) tegen een tegenstaande van het allerhoogste niveau. Ik hoop dat het niet in de kop gaat zitten.
HR
HR

Gladio
Basisspeler

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 augustus 2003

De beelden heel Europa over? Het was een gemiste kans ja maar ik vond het in de verste verte niet in de buurt van een blunder komen hoor.
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Dat is het probleem, je wilt het Hoesen eigenlijk niet aandoen, maar als je eerlijk bent is dit gewoon een blunder, een kans voor open doel zonder druk van een verdediger op zo'n kleine afstand van de goal, en dan over schieten. Ja dat is een blunder.
HR
HR

Jan410
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Zo'n bal die doorschiet is ook lastiger dan het lijkt. Maar dat zijn wel de ballen waarmee een spits zich hoort te onderscheiden van een middenvelder. Altijd anticiperen op de kans. Dit zijn de situaties waar een huntelaar voor leeft.

Maar goed, Hoesen speelde niet lang terug bij fortuna, en nu debuteert hij in de Arena tegen Madrid. Het is hem vergeven.
HR
HR

Duke
Veelbelovend talent

Reg.: 29 januari 2011

Jan410 schreef:

Zo'n bal die doorschiet is ook lastiger dan het lijkt. Maar dat zijn wel de ballen waarmee een spits zich hoort te onderscheiden van een middenvelder. Altijd anticiperen op de kans. Dit zijn de situaties waar een huntelaar voor leeft.

HR
Ik zag Huntelaar gisteren ook een enorme kans voor open goal naast schieten;).
HR
HR

Aias 82
Basisspeler

Reg.: 27 februari 2003

Laten we die jongen nu niet meteen afbranden omdat hij een keer een kans mist. Het gaat er in eerste instantie om of hij kan voetballen. En daar heb ik wel vertrouwen in.
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Aias 82 schreef:

Laten we die jongen nu niet meteen afbranden omdat hij een keer een kans mist. Het gaat er in eerste instantie om of hij kan voetballen. En daar heb ik wel vertrouwen in.
HR
Niemand brand hem hier af, maar je mag toch wel zeggen dat het een enorme kans is die hij heeft gemist? Verder te weinig kans gehad om echt indruk te maken, maar ik zou de voorhoede sana, hoesen, babel wel willen zien.
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

Het was inderdaad een grote kans, maar je ziet ze zo toch wel vaker gemist worden? De bal vliegt eerst voorbij wat verdedigers en De Jong, dus het is al een verrassing dat hij uberhaupt nog doorschiet naar Hoesen. Vind het absoluut geen blunder.

Laten we proberen het positief te benaderen door te zeggen dat hij in ieder geval op de goede plek stond ;)
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 14,8% dat FC Oss wint van FC Volendam. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!