Ajax Netwerk
maandag 21 april 2014 - 07:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 22 »

HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Droomaankoop: -
Reg.: 10 juni 2009

Volgens VI zit hij bij de wedstrijdselectie.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

quote:HR
RogerGarcia schreef:

(...)

Hij traint al heel lang mee met de selectie.
HR
Waarom wordt het dan speciaal op de frontpage gemeld?
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008

Heel fijne ontwikkeling. Gun het die jongen zo veel meer dan zo'n 'over het paard getilde' miljoenen aankoop.

Raak toch steeds meer overtuigd dat de visie van Overmars de juiste is, zeker in deze financieel onzekere tijd.
HR
HR
Hoesen in selectie voor duel met Real

Ajax speelt woensdagavond de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Champions League tegen Real Madrid. Frank de Boer heeft voor dit duel achttien spelers geselecteerd. Spits Danny Hoesen (21) zit voor het eerst bij de selectie. Hij heeft rugrummer 23 toegewezen gekregen.

Ajax.nl
HR
HR

liam
Icoon

Vak: 420
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 10 juli 2002

Hij zal zo goed als zeker na een uur in het veld komen voor Boerrigter of Sana. Leuk voor Hoesen. Ik heb hoge verwachtingen van hem. Heb hem paar keer gezien en hij heeft wat.
HR
HR

Quattroporte
Legende

liam schreef:

Hij zal zo goed als zeker na een uur in het veld komen voor Boerrigter of Sana. Leuk voor Hoesen. Ik heb hoge verwachtingen van hem. Heb hem paar keer gezien en hij heeft wat.
HR
Waarom zo goed als zeker?

Maar als het gebeurt....debuut tegen Real. Het kan minder.
HR
HR

Abu3
Veelbelovend talent

Reg.: 13 februari 2012

Maar als het gebeurt....debuut tegen Real. Het kan minder.HR
En afgelopen week speelde hij nog tegen de reserves van Volendam en Graafschap.
HR
HR

Betelgeuze
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Reg.: 18 april 2006

liam schreef:

HR
Hoe weet je dat?
HR
HR

Derk Johanssen
Icoon

Uit: Enschede
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004

Ik snap dit eigenlijk niet zo. Waarom niet gewoon tegen VVV laten debuteren? Waarom in godsnaam tegen een vna de beste ploegen op deze wereld? Als je als aanvaller 3x de bal mag raken moet je in je handjes knijpen. Geen die jongen lekker speeltijd tegen Zwolle of Willem II.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Derk Johanssen schreef:

Ik snap dit eigenlijk niet zo. Waarom niet gewoon tegen VVV laten debuteren? Waarom in godsnaam tegen een vna de beste ploegen op deze wereld? Als je als aanvaller 3x de bal mag raken moet je in je handjes knijpen. Geen die jongen lekker speeltijd tegen Zwolle of Willem II.
HR
Dat vind ik dus ook. Wil je hem bij een 0-2 stand lekker achter madrid-spelers aan laten rennen? Of wil je hem bij een 1-2 stand de ban laten breken?
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

liam schreef:

HR
Dit kan je echt niet zomaar zeggen. Als je de persconferentie wat gevolgd hebt, lijkt het eerder dat een moe-gevoetbalde Babel zal worden vervangen door Hoesen.
We zullen het zien. Het is al schitterend dat Hoesen geselecteerd is en als hij dan ook nog wat tijd krijgt om in te vallen, zou dat gewéldig mooi zijn.
HR
HR

J0erry
International

Uit: Son
Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 3 september 2010

Van de film schreef:

(...)

Dat vind ik dus ook. Wil je hem bij een 0-2 stand lekker achter madrid-spelers aan laten rennen? Of wil je hem bij een 1-2 stand de ban laten breken?
HR
Vanaf donderdag gaat ie door het leven als Hattrick Hoesen; schiet ons persoonlijk naar 4-2 ;)

[Dit bericht is veranderd door J0erry (op 2 oktober 2012 14:35:52).]
HR
HR

Van de film
Legende

J0erry schreef:

Vanaf donderdag gaat ie door het leven als Hattrick Hoesen; schiet ons persoonlijk naar 4-2 ;)
HR
Daar hou ik je aan ;).
HRHR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008

Van de film schreef:

(...)

HR
Dit is toch de reden waarom die jongens naar Ajax willen? Geen gelul als bij Locadia met langzaam brengen en beschermen. Gewoon branie, lekker debuteren en gelijk voor de leeuwen gooien in de schijnwerpers van heel de wereld.
Heerlijk toch voor een top talent?
Reken maar dat Locadia graag van plaats had gewisseld hoor met Hoesen!
HR
HR

Van de film
Legende

yan-arie schreef:

Dit is toch de reden waarom die jongens naar Ajax willen? Geen gelul als bij Locadia met langzaam brengen en beschermen. Gewoon branie, lekker debuteren en gelijk voor de leeuwen gooien in de schijnwerpers van heel de wereld.
Heerlijk toch voor een top talent?
Reken maar dat Locadia graag van plaats had gewisseld hoor met Hoesen!
HR
Tuurlijk, voor hem is er niets mooiers. Maar ik de timing vind ik gewoon erg vreemd.
HR
HR

j0rdiii
Bankzitter

Reg.: 14 januari 2012

Van de film schreef:

(...)

Tuurlijk, voor hem is er niets mooiers. Maar ik de timing vind ik gewoon erg vreemd.
HR
Tja, de blessure van Sulejmani was niet gepland.
HR
HR

Van de film
Legende

j0rdiii schreef:
Tja, de blessure van Sulejmani was niet gepland.
HR
Dat is natuurlijk zo.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Als ik de Boer zo hoor dan komt hij eigenlijk alleen in aanmerking voor de 9 positie. Jammer want ik zie ik hem ook wel iemand die op de vleugels uit de voeten kan.

Hoe dan ook, een prachtkans om je debuut te maken. Voor de eerste keer bij de selectie en dan direct thuis Real. Heerlijk
HR
HR

Quattroporte
Legende

Le Berry schreef:

Als ik de Boer zo hoor dan komt hij eigenlijk alleen in aanmerking voor de 9 positie. Jammer want ik zie ik hem ook wel iemand die op de vleugels uit de voeten kan.

HR
Waarom? Ik zie dat helemaal niet namelijk. Een echt 9 volgens mij.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Dat kan ik beamen. Het is een echte nummer 9. Ik betwijfel sterk of hij het niveau haalt. Maar dara staat tegenover dat hij het schijnbaar bij Jong Ajax goed doet. Dus we zullen wel zien.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Met de nadruk op 'ook'.

Waarom? Omdat hij vrij snel is en technisch goed oogt. Bovendien lijkt hij behoorlijk veel diepte in zn spel te hebben. Heeft overigens ook een actie in huis

Wellicht is hij beter als spits. Maar met het tekort aan goeie rechtsbuitens bij Ajax, zijn periode bij Fortuna waar hij kennelijk ook al rechtsbuiten heeft gespeeld en met name zijn bovengenoemde kwaliteiten, denk ik dat hij ook in aanmerking komt/ zou moeten komen
HR
HR

Quattroporte
Legende

Le Berry schreef:

(...)

Met de nadruk op 'ook'.

Waarom? Omdat hij vrij snel is en technisch goed oogt. Bovendien lijkt hij behoorlijk veel diepte in zn spel te hebben. Heeft overigens ook een actie in huis

Wellicht is hij beter als spits. Maar met het tekort aan goeie rechtsbuitens bij Ajax, zijn periode bij Fortuna waar hij kennelijk ook al rechtsbuiten heeft gespeeld en met name zijn bovengenoemde kwaliteiten, denk ik dat hij ook in aanmerking komt/ zou moeten komen
HR
Ik vind hem juist helemaal niet zo snel, en juist vooral goed als aanspeelpunt en kaatser.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Quattroporte schreef:

(...)

Ik vind hem juist helemaal niet zo snel, en juist vooral goed als aanspeelpunt en kaatser.
HR
Vind hem wel vrij snel. Bovendien, ik denk ook dat hij uiteindelijk het best als spits uit de voeten kan. Is enorm balvast ook. Maar dat maakt niet dat hij (voorlopig) ook geen waarde kan hebben op de vleugels

Denk dat hij van meer waarde zou kunnen zijn in wedstrijden zoals morgen avond dan Lukoki. Die vind ik fysiek echt veel te licht
HR
HR

raptor1979
International

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

J0erry schreef:

(...)

HR
en dan aanstaande zondag bij Studio voetbal aan Ronald Koeman Waterneus vragen of hij deze van Hoesen tegen Madrid mooier vond of die van Locadia tegen VVV :B

[Dit bericht is veranderd door raptor1979 (op 2 oktober 2012 17:15:09).]
HR
HR

T-Bag
Legende

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Zo eens kijken wat we in huis hebben gehaald,nog niks gezien van hem eerlijk gezegd :)
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 33,0% dat ADO Den Haag wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!