Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 01:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 22 »

HR

Frankie de missing link
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2009

quote:HR
Le Berry schreef:

(...)

Ok, verder helemaal met je eens

Persoonlijk wist ik niet wat me te verwachten stond van deze jongen. Maar de eerste beelden en geluiden zijn goed. Lijkt zich snel en makkelijk aan te passen. Complimenten aan OvermarsHR
Is het daar niet wat vroeg voor? Als hij 1 pot in t eerste speelt en niet functioneert wordt hij hier weer afgebrand.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009

Frankie de missing link schreef:

(...)

Is het daar niet wat vroeg voor? Als hij 1 pot in t eerste speelt en niet functioneert wordt hij hier weer afgebrand.
HR
Acht, ik stel toch niet dat hij Messi heeft binnen gehaald. Maar vele waren sceptisch. En Overmars heeft zo'n jongen toch binnen gehaald. Doet het nu erg goed en krijgt al vroeg conplimenten van iemand als de Boer. En dat zegt ook wel wat. Past zich dus goed en snel aan. Gaat waarschijnlijk ook snel aansluiten bij de eerste selectie. Allemaal tekenen die wijzen naar iets positiefs.

Voor een klein bedrag een risicoloze aankoop die het op het eerste gezicht erg goed doet. Leuk!

Overigens vind ik hem technischer ogen dan eerder gedacht. Ook erg snel en sterk. Lijkt een allround spits te zijn
HR
HR

Erik Lamela
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005

FdB op de persco:
'Heeft heel veel potentie. Kan binnekort zomaar aansluiten en druk gaan zetten op Babel zodat die ook elke dag het beste uit zich moet halen'.
HR
HR

liam
Icoon

Vak: 420
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 10 juli 2002

Ik vond Hoesen bij Fortuna altijd al erg opvallen in die flitsen die je op vrijdagavond zag.
Vroeg me af hoe zo'n jongen bij Fortuna kwam, wist niet dat hij door Fulham was uitgeleend. Als je een samenvatting zag met pakweg 8 aanvallende acties van Fortuna dan was hij er 8 keer bij betrokken. Hij speelde aanvankelijk wel altijd vanaf rechts. Toen ik hoorde dat eredivisieclubs belangstelling voor hem hadden vond ik dat logisch. Misschien dat hij zelfs bij Ajax kan aanpikken, zou geweldig zijn.
HR
HR

Aias 82
Basisspeler

Reg.: 27 februari 2003

Erik Lamela schreef:

FdB op de persco:
'Heeft heel veel potentie. Kan binnekort zomaar aansluiten en druk gaan zetten op Babel zodat die ook elke dag het beste uit zich moet halen'.
HR
Als Hoesen goed gaat presteren verwacht ik eerder dat Boerrigter daarvan de consequenties gaat ondervinden. Babel presteert stukken beter dan Boerrigter en kan ook op links uit de voeten.
HR
HR

Santos
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012

Kon deze jongen niet ook goed op rechts spelen?
In dat geval zou deze voorhoede op korte termijn een optie kunnen zijn: Hoesen - Babel - Sana.
Want de rechtsbuiten positie is echt het zorgenkindje op dit moment en op links lijkt Sana zich veel beter te voelen, Boerrigter in huidige vorm moet sowieso plaatsmaken..
HR
HR

Le Berry
Vedette

Ik meen te hebben gelezen dat hij op rechts speelde bij Fortune..? Wellicht een optie nudat Sulejmani geblesseerd is geraakt?
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Reg.: 1 november 2008

Klopt, maar op rechts schijnt hij niet zoveel indruk te hebben gemaakt bij Fortuna. Althans, volgens een plaatselijke volger/poster. Die overigens verdacht stil blijft na de potentie die de Boer hem toedicht ;B

Maar lijkt me een logische keuze nu Sulej weer eens betere dingen te doen heeft dan fit zijn en Sana daar weinig potten breekt.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Schip ahoy schreef:

Klopt, maar op rechts schijnt hij niet zoveel indruk te hebben gemaakt bij Fortuna. Althans, volgens een plaatselijke volger/poster. Die overigens verdacht stil blijft na de potentie die de Boer hem toedicht ;B

Maar lijkt me een logische keuze nu Sulej weer eens betere dingen te doen heeft dan fit zijn en Sana daar weinig potten breekt.
HR
Ik heb hier anders 26 september nog gereageerd of bedoelde je mij niet. Ik heb daarin aangegeven dat hij als rechtsbuiten echt minder is als spits. Als spits zijnde is hij beter. Ik had niet verwacht dat hij het echt goed zou doen bij Jong Ajax. Maar hij is duidelijk als spits gehaald wat echt wel zijn beste positie is. Als rechtsbuiten zou ik hem echt niet gebruiken.

Hij deed het na de winterstop veel beter bij Fortuna als voor de winterstop. En heel toevallig speelde hij voor de winterstop rechtsbuiten en na de winterstop als spits.
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Geen flauw idee, eerlijk gezegd. Als je vaak naar Fortuna gaat waarschijnlijk wel. Was ook niet flauw bedoeld. Maar je inschatting was niet erg hoopgevend.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Schip ahoy schreef:

Geen flauw idee, eerlijk gezegd. Als je vaak naar Fortuna gaat waarschijnlijk wel. Was ook niet flauw bedoeld. Maar je inschatting was niet erg hoopgevend.
HR
Ik had het niet verwacht. Ik vond hem vooral veel verkeerde keuzes maken en te vaak dat zijn aanname niet goed was. Maar goed het is duidelijk een spits. En na de winterstop speelde Fortuna vooral vanuit de omschakeling en soms zakten ze helemaal in. En dan kreeg Hoessen de bal en moest er dan maar iets goeds mee doen. Dus dat kan (buiten het feit dat ik het mogelijk helemaal niet goed kan inschatten) ervoor gezorgd hebben dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt doordat hij iets moest doen waar hij eigenlijk niet echt geschikt voor is.

Als rechtsbuiten durf ik wel te zeggen dat het een stuk minder is. Toen werd er wel veel meer geprobeerd te voetballen en dan met een actie erlangs komen, lukte hem heel weinig. Als linksbuiten zou dan mogelijk weer wel kunnen. Maar daar heeft hij eigenlijk niet gespeeld. Om het zo te zeggen: Het zou qua buitenspeler hetzelfde kunnen zijn bij hem als bij Sana. Als linksbuiten wel goed mee kunnen voetballen en als rechtsbuiten niet (of veel minder). Maar goed dat is moeilijk in te schatten, omdat ik hem daar eigenlijk nooit heb zien spelen.
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

In de eerste helft tegen De Graafschap werd hij 3x aangespeeld op zijn positie.
Speelde 2x Lukoki, en 1x De Sa vrij.

Hij is een technische aanspeelpunt.

Ik had mijn twijfels over deze aankoop, omdat ik liever Helenius zag komen, maar zijn laatste 2 wedstrijden mogen er wezen. HIj liet veel dingen zien, die mij konden bekoren.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 augustus 2003

In de 45e minuut gewisseld. Teken dat hij woensdag bij de selectie zit?
HRHR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

ibramovic schreef:

In de 45e minuut gewisseld. Teken dat hij woensdag bij de selectie zit?
HR
Hoesen en Lukoki werden eerder naar de kant gehaald ,,Kans is er dat ze bij selectie zitten tegen Real’’, zegt Vin http://ajax.ms/toA7TD

:)
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Tjeez, lekker om straks voor eerst tegen Real deel uit te maken van de selectie...Beetje merkwaardige timing, maar op zich natuurlijk positief.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Ben wel nieuwsgierig of hij ook als optie op de rechtsbuiten positie wordt gezien..vind Lukoki toch wat te licht
HR
HR

champy95
Icoon

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

Hoesen heeft in de afgelopen wedstrijden aangetoond goed te kunnen functioneren als kaatsende spits, en iemand die af en toe een goaltje kan meepikken.

Nu ben ik benieuwd naar zijn linkerbeen en of die een actie in huis heeft, om iets te forceren wanneer het met de ploeg even niet lukt.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

champy95 schreef:

Hoesen heeft in de afgelopen wedstrijden aangetoond goed te kunnen functioneren als kaatsende spits, en iemand die af en toe een goaltje kan meepikken.

Nu ben ik benieuwd naar zijn linkerbeen en of die een actie in huis heeft, om iets te forceren wanneer het met de ploeg even niet lukt.
HR
Heeft opzich een redelijke 1 op 1, maar tot nu toe heb ik die alleen gezien tegen Jong Volendam en tegen Jupiler League clubs. :P
HR
HR

Huis
Vedette

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Schip ahoy schreef:

Tjeez, lekker om straks voor eerst tegen Real deel uit te maken van de selectie...Beetje merkwaardige timing, maar op zich natuurlijk positief.
HR
Ach ja. We hebben in het verleden vaker jonge gasten laten debuteren in grote wedstrijden. Omdat niemand wonderen verwacht lijkt het mij juist uitstekend debuteren. Kan nooit tegenvallen.
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

Dat zou wel lekker zijn; in de rust invallen en met een hattrick ff de 3-2 overwinning binnentikken :B
HR
HR

nogzonidioot
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Burzlew schreef:

(...)

Heeft opzich een redelijke 1 op 1, maar tot nu toe heb ik die alleen gezien tegen Jong Volendam en tegen Jupiler League clubs. :P
HR
Pepe is ongeveer net zo ver gedegenereerd als de gemiddelde Volendammer, er liggen dus kansen.
HR
HR

JohnDylan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007

Hopelijk zal hij deze week zijn debuut maken. Babel word elke week fitter en sterker maar vijf wedstrijden in vijftien dagen lijkt me te veel voor hem. Als Hoesen tegen Real 20 minuten mee mag doen kan hij tegen Utrecht misschien wel in de basis beginnen.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Babel linksbuiten? Hoesen dan in de spits? Zijn we ook van Boerrigter af;)
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Hij traint mee met de selectie. Droomontwikkeling voor die jongen.
HR
HR

RogerGarcia
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Quattroporte schreef:

Hij traint mee met de selectie. Droomontwikkeling voor die jongen.
HR
Hij traint al heel lang mee met de selectie.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 68,8% dat Athletic de Bilbao wint van Shakhtar Donetsk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!