Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 13:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 22 »

HR

Quattroporte
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

Benieuwd of de Boer het aandurft om hem woensdag bij de selectie te halen.
HR
HR

Albinho
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

quote:HR
Quattroporte schreef:

Benieuwd of de Boer het aandurft om hem woensdag bij de selectie te halen.
HR
Speelde die gisteren een hele pot? Zo ja, dan heb je het antwoord al, dan zit die niet bij de selectie.
HR
HR

Derk Johanssen
Icoon

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Albinho schreef:

(...)

Speelde die gisteren een hele pot? Zo ja, dan heb je het antwoord al, dan zit die niet bij de selectie.
HR
Inderdaad. Lijkt me beetje vreemd als hij bij de selectie komt voor woensdag.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 november 2006

IK BEN FAN!!!

zeg ik wel veel de laatste tijd... pff heb nu al zin in volgend seizoen :D
HR
HR

ajaxlodeiroajax
Ballenjongen

Uit: 0172
Vak: 408
Reg.: 11 mei 2010

Hij moet t eerst nog laten zien , ik ken m verder niet heb m natuurlijk wel eens zien spelen bij fortuna tijdens de samenvattingen
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

Dat passje bij die prachtgoal van Andersen zag er wel schitterend uit zeg; zo zie ik Ajax-spitsen graag spelen.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Sigmund Freud schreef:

Dat passje bij die prachtgoal van Andersen zag er wel schitterend uit zeg; zo zie ik Ajax-spitsen graag spelen.
HR
Wachten op het goede moment, zelf de ruimte voor de pass open houden, perfecte snelheid, perfecte moment van spelen. Weinig mis mee inderdaad.

Wel tegen een matige defensie, zo leek het :D
HR
HR

Aias 82
Basisspeler

Reg.: 27 februari 2003

Trainen mensen als Hoesen, Boccara, Fischer (mits fit) en Andersen eigenlijk geregeld met de A-selectie mee of trainen ze apart?
HR
HR

j0rdiii
Bankzitter

Reg.: 14 januari 2012

Aias 82 schreef:

Trainen mensen als Hoesen, Boccara, Fischer (mits fit) en Andersen eigenlijk geregeld met de A-selectie mee of trainen ze apart?
HR
Hoesen, Fischer, Dijks, Denswil en Andersen trainen altijd mee met de A selectie.

Boccara niet volgens mij.
HR
HR

de dominee
Idool

Uit: Alkmaar
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2008

AFCANieuwmarkt schreef:

IK BEN FAN!!!

zeg ik wel veel de laatste tijd... pff heb nu al zin in volgend seizoen :D
HR
Zo! Fischer, Hoesen, Lukoki 1 jaar verder. Meleg, Bocarra, Andersen, Denswil, Tete (?!).
HR
HR

anders
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 18 februari 2011

de dominee schreef:

(...)

Zo! Fischer, Hoesen, Lukoki 1 jaar verder. Meleg, Bocarra, Andersen, Denswil, Tete (?!).
HR
Welicht Kishna al zijn eerste minuten? Dat alles bij elkaar is het niet mis lijkt het, wat dat betreft sterk aangekocht, wat wel nodig was in die lichting want zonder Meleg, Boccara, Fischer, Andersen en Hoesen blijft er letterlijk weinig over.
HR
HR

Abu3
Veelbelovend talent

Reg.: 13 februari 2012

Welicht Kishna al zijn eerste minuten? Dat alles bij elkaar is het niet mis lijkt het, wat dat betreft sterk aangekocht, wat wel nodig was in die lichting want zonder Meleg, Boccara, Fischer, Andersen en Hoesen blijft er letterlijk weinig over.HR
Uiteraard mag je misschien meer verwachten van jongens die de opleiding hebben doorlopen, maar ik vind het positief dat er niet blind wordt gestaard op eigen talenten en dat als je ziet dat op bepaalde posities je tekort komt, dat je gaat scouten en halen. Als ik nu kijk wat er rondloopt in Jong Ajax en de A1 dan heb je op de meeste posities toch wel een potentiele vervanger in huis.
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008

Abu3 schreef:

(...)

Uiteraard mag je misschien meer verwachten van jongens die de opleiding hebben doorlopen, maar ik vind het positief dat er niet blind wordt gestaard op eigen talenten en dat als je ziet dat op bepaalde posities je tekort komt, dat je gaat scouten en halen. Als ik nu kijk wat er rondloopt in Jong Ajax en de A1 dan heb je op de meeste posities toch wel een potentiele vervanger in huis.
HR
Er zit in ieder geval een idee achter momenteel. Geen afvoer putje meer van ongewenste spelers á la Taino/Hamdaiou, maar jonge volwassenen die tegen een 1e elftal aanhangen.

Positief om te zien inderdaad, echter is dit wel het begin in een proces van doorselecteren. Ik denk als men dit doortrekt je uiteindelijk een goede en logische doorstroming krijgt tussen late jeugd& 1e elftal.
HRHR
HR

Albinho
Icoon

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

yan-arie schreef:

(...)

Er zit in ieder geval een idee achter momenteel. Geen afvoer putje meer van ongewenste spelers á la Taino/Hamdaiou, maar jonge volwassenen die tegen een 1e elftal aanhangen.

Positief om te zien inderdaad, echter is dit wel het begin in een proces van doorselecteren. Ik denk als men dit doortrekt je uiteindelijk een goede en logische doorstroming krijgt tussen late jeugd& 1e elftal.
HR
El Hamdaoui afvoerputje? Geen goede aankoop is 1. Maar het is heel wat anders dan Tainio.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Net de samenvatting van Volendam gezien. Had buiten de assists dus nog een leuk hakje, een goede, technische actie 1 op 1 waaruit hij net naast schiet en een koele afronding.

Zie hem niet veel spelen, maar wat ik van hem zie is best leuk. Blijkt maar weer dat ik geen scout moet worden, want bij Fortuna zag ik dit echt niet van 'm af. :P
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Burzlew schreef:

Net de samenvatting van Volendam gezien. Had buiten de assists dus nog een leuk hakje, een goede, technische actie 1 op 1 waaruit hij net naast schiet en een koele afronding.

Zie hem niet veel spelen, maar wat ik van hem zie is best leuk. Blijkt maar weer dat ik geen scout moet worden, want bij Fortuna zag ik dit echt niet van 'm af. :P
HR
Ik dus oo niet. Wat ik dan wel weer goed heb gezien, is dat het meer een spits is als dat het een buitenspeler is.

Maar goed het is nu Jong Ajax en dan is het nog maar afwachten hoe hij het in het eerste gaat doen.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Lijkt toch weer een goede aankoop van Overmars te zijn en lijkt zeker potentie te hebben. Er wordt eindelijk weer verder gekeken dan: "het is een leuke speler" omdat hij of veel scoort of fysiek zo lekker sterk is.
Net zoals Sana, die jongen blonk niet uit in Zweden op modaal niveau, maar blijkt weldegelijk heel geschikte kwaliteiten te hebben voor ajax. Terwijl hij bij elke andere club niet van waarde zou zijn.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

MrBuijs schreef:

Net zoals Sana, die jongen blonk niet uit in Zweden op modaal niveau, maar blijkt weldegelijk heel geschikte kwaliteiten te hebben voor ajax. Terwijl hij bij elke andere club niet van waarde zou zijn.
HR
En juist dáár kan Ajax veel winst boeken! Overmars heeft dat nu al goed in de gaten.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Zit dicht bij de selectie volgens de Boer. Leuk.
HR
HR

Aias 82
Basisspeler

Reg.: 27 februari 2003

Quattroporte schreef:

Zit dicht bij de selectie volgens de Boer. Leuk.
HR
Prachtig. Dit zijn de leukste aankopen eigenlijk, compleet uit het niets.
HR
HR

Burzlew
Legende

Babel - Hoesen - Sana dan maar een keertje proberen als we al met 3-0 voor staan. :)
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Burzlew schreef:

Babel - Hoesen - Sana dan maar een keertje proberen als we al met 3-0 voor staan. :)
HR
Ik dacht dat jij niet zo'n fan van zijn komst was?
HR
HR

Burzlew
Legende

Le Berry schreef:

(...)

Ik dacht dat jij niet zo'n fan van zijn komst was?
HR
Ik vond het niet zo bijzonder vorig jaar. Maargoed, als hij het beter doet dan ik had gedacht dan is dat alleen maar mooi. :)
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Burzlew schreef:

(...)

Ik vond het niet zo bijzonder vorig jaar. Maargoed, als hij het beter doet dan ik had gedacht dan is dat alleen maar mooi. :)
HR
Ok, verder helemaal met je eens

Persoonlijk wist ik niet wat me te verwachten stond van deze jongen. Maar de eerste beelden en geluiden zijn goed. Lijkt zich snel en makkelijk aan te passen. Complimenten aan Overmars
HR
HR

j0rdiii
Bankzitter

Reg.: 14 januari 2012

De Boer: Hoesen dicht bij plaats in selectie

Frank de Boer laat in De Limburger nogmaals weten dat hij onder de indruk is van de ontwikkeling van Danny Hoesen. Hij was gehaald vor de lange termijn, maar lijkt nu al dicht bij een plaats in de wedstrijdselectie. "Danny doet het ontzettend goed. Ik ben zeer tevreden over zijn ontwikkeling. Hij kan zomaar de volgende wedstrijd bij mijn selectie zitten en moet er dan ook staan."HR
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat SC Heerenveen wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!