Ajax Netwerk
maandag 20 oktober 2014 - 13:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 22 »

HR

ansjo
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2011

quote:HR
Wheermolen FC schreef:

Ik vraag me eigenlijk af of zo'n Limburgse jongen wel eens is geslaagd bij Ajax? Hebben we uberhaupt wel eens Limburgers gehad, volgens mij niet.
HR
Er zijn inmiddels zowiezo een stel Belgen geslaagd. Dan lijkt me dat Limburgers ook in Amsterdam moeten kunnen aarden.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 9 september 2002

ansjo schreef:

(...)

Er zijn inmiddels zowiezo een stel Belgen geslaagd. Dan lijkt me dat Limburgers ook in Amsterdam moeten kunnen aarden.
HR
Vertonghen, Vermaelen, Sonck, Soetaers, Van Damme, De Mul, Alderweireld, Delorge...

Op de eerste twee na geen groot succes gebleken.
HR
HR

fietspomp
Veelbelovend talent

Reg.: 20 januari 2010

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Vertonghen, Vermaelen, Sonck, Soetaers, Van Damme, De Mul, Alderweireld, Delorge...

Op de eerste twee na geen groot succes gebleken.
HR
Daar doe je Alderweireld te kort mee. Verder wel eens.
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

fietspomp schreef:

(...)

Daar doe je Alderweireld te kort mee. Verder wel eens.
HR
Alderweireld bewijst juist het volkomen tegendeel van wat hij zegt. Als je met redelijk beperkte kwaliteiten al jarenlang een basisspeler bent, dan haal je er alles uit. En dus is dat hokjes denken redelijk misplaatst. Kijk verder eens naar de kwaliteiten van de opgenoemde spelers. Alleen de Mul had de kwaliteiten om te slagen. Maar generaliseren slaat nergens op. Er zijn ook zat Nederlandse jochies die te zacht waren voor Ajax. Die vallen alleen al uit in de opleiding.
HR
HR

C705853
International

Uit: Veldhoven
Reg.: 30 augustus 2006

Klopt heeft niets met de Belgische nationaliteit te maken , maar gewoon met de kwaliteit van de individuele speler .
Precies hetzelfde als met Nederlanders .
Al komt een speler uit de Faroer , een scout mag in ieder geval nooit zo bekrompen denken .

Schip ahoy schreef:

(...)

Alderweireld bewijst juist het volkomen tegendeel van wat hij zegt. Als je met redelijk beperkte kwaliteiten al jarenlang een basisspeler bent, dan haal je er alles uit. En dus is dat hokjes denken redelijk misplaatst. Kijk verder eens naar de kwaliteiten van de opgenoemde spelers. Alleen de Mul had de kwaliteiten om te slagen. Maar generaliseren slaat nergens op. Er zijn ook zat Nederlandse jochies die te zacht waren voor Ajax. Die vallen alleen al uit in de opleiding.
HR
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

C705853 schreef:

Klopt heeft niets met de Belgische nationaliteit te maken , maar gewoon met de kwaliteit van de individuele speler .
Precies hetzelfde als met Nederlanders .
Al komt een speler uit de Faroer , een scout mag in ieder geval nooit zo bekrompen denken .

(...)
HR
Mee eens. Een tweede Messi uit Oost-Timor (slechtste voetballand ter wereld) moet je niet laten lopen.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Samenvatting gezien. Mooie kaats. Voor de rest geen moment in die samenvatting gezien. Z'n accent is gelukkig ook niet zo heel sterk. Vind dat persoonlijk altijd nogal vervelend, die zachte G.
HR
HR

Quido
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Reg.: 10 juli 2003

Burzlew schreef:
Z'n accent is gelukkig ook niet zo heel sterk. Vind dat persoonlijk altijd nogal vervelend, die zachte G.
HR
Goddank, ja. Ook een erg belangrijk criterium, natuurlijk.

:denk
HR
HR

Sjaakjwt
Bankzitter

Vak: 425
Reg.: 27 augustus 2006

Quido schreef:

(...) Goddank, ja. Ook een erg belangrijk criterium, natuurlijk.

:denk
HR
Geen criterium, wel mooi meegenomen!
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

ansjo schreef:

(...)

HR
Het lijkt me sowieso bekrompen om te denken dat spelers uit een ander gedeelte van het land niet zouden kunnen slagen. Boerrigter kwam ook uit Enschede dacht ik.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Woot schreef:

(...)

Het lijkt me sowieso bekrompen om te denken dat spelers uit een ander gedeelte van het land niet zouden kunnen slagen. Boerrigter kwam ook uit Enschede dacht ik.
HR
En die heeft het al een keer niet gered, toch?
HR
HR

JohnDylan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007

Hopelijk wordt Hoesen snel aan de selectie toegevoegd aangezien Sigthorsson waarschijnlijk nog redelijk veel wedstrijden zal missen dit seizoen. Naast zijn huidige schouderblessure zal het ook nog wel een tijdje duren voordat de medische staf van Ajax de stijfheid in zijn benen heeft verholpen. De Jong doet het goed maar Hoesen is van nature veel meer een spits dan De Jong is.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Quattroporte schreef:

(...)

En die heeft het al een keer niet gered, toch?
HR
Maher, Assaidi en Narsingh ook niet. Wat is je punt?
HRHR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Woot schreef:

(...)

HR
Maher en Assaidi hebben hier nooit gezeten.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Woot schreef:

(...)

HR
Pardon? Kwamen die uit het Oosten of het Zuiden, los van het feit dat ze niet bij Ajax hebben gespeeld, behalve de Amsterdammer Narsingh?
HR
HR

De toekomst
Jeugdspeler

Reg.: 13 april 2011

JohnDylan schreef:

Hopelijk wordt Hoesen snel aan de selectie toegevoegd aangezien Sigthorsson waarschijnlijk nog redelijk veel wedstrijden zal missen dit seizoen. Naast zijn huidige schouderblessure zal het ook nog wel een tijdje duren voordat de medische staf van Ajax de stijfheid in zijn benen heeft verholpen. De Jong doet het goed maar Hoesen is van nature veel meer een spits dan De Jong is.
HR
Of Andersen natuurlijk.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat Hoesen eerst en poosje bij jong Ajax mee zou draaien, en dat Andersen voor het 1e is gehaald.
HR
HR

JohnDylan
Veelbelovend talent

De toekomst schreef:

(...)

Of Andersen natuurlijk.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat Hoesen eerst en poosje bij jong Ajax mee zou draaien, en dat Andersen voor het 1e is gehaald.
HR
Andersen is geen spits en Hoesen is wel voor de spits positie gehaald waarom ze hem ook niet hebben verhuurt aan de Eredivisie club die hem als rechtsbuiten wilde huren.
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

De Boer zegt net op de persconferentie dat hij tevreden is met de ontwikkeling van Hoesen, noemt hem "een tropische verrassing" die binnenkort wel eens op de deur het eerste elftal kan kloppen.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Mooi compliment hoor. Zal toegeven dat ik het geen groot talent vond toen ik 'm een keertje zag, maar als hij mijn ongelijk bewijst, dan vind ik dat totaal niet erg B)
HR
HR

C705853
International

Uit: Veldhoven
Reg.: 30 augustus 2006

Sigmund Freud schreef:

De Boer zegt net op de persconferentie dat hij tevreden is met de ontwikkeling van Hoesen, noemt hem "een tropische verrassing" die binnenkort wel eens op de deur het eerste elftal kan kloppen.
HR
Dat vind ik wel heel erg snel , dat hij nu al het verschil ziet , met toen hij kwam .
Dat moet wel iets tactisch zijn , waar hij op is gewezen en dat hij nu al uitvoert als besproken , daardoor kan je inderdaad de waarde van je bijdrage op korte termijn verhogen .
Dan pikt hij bepaalde zaken snel op en dat spreekt dan weer voor zijn inzicht .
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 427
Reg.: 9 december 2005

Ik verwacht wel wat van deze jongen eigenlijk. Lijkt me best een aardige speler.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Ben toch wel heel erg niewsgierig naar deze jongen. Iig leuk om te horen dat de Boer ook erg positief is. Boccara, Sana en nu Hoesen, de eerste verhalen/beelden zijn goed. Leuk en creatief ingekocht
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Reg.: 1 november 2008

Zelfde verhaal als bij Boccara: tot aan serieus speeltijd in het eerste weinig van te zeggen.

Maar als hij inderdaad iets kan toevoegen, dan zou ik nog blijer worden van het kennersoog van Overmars, dan van een doorbrekende speler. Hij heeft de Zeeuw getipt bij van Gaal, heeft Sana ondanks scepsis over zijn productiviteit er door heen gedrukt en nu zou hij Hoesen hebben ontdekt, terwijl daar niet bijzonder veel belangstelling voor was. Maar eerst zien, dan geloven. Suk werd door Jol ook betiteld als een belofte...
HR
HR

JohnDylan
Veelbelovend talent

Nu blijkt dat Sigthorsson waarschijnlijk pas na de winterstop weer zal spelen lijkt de kans erg groot dat Hoesen dit kalenderjaar nog een kans gaat krijgen in het eerste. Hopelijk wordt Babel als linksbuiten gebruikt (Boerrigter en hij kunnen elkaar afwisselen) en word Hoesen totdat Sigthorsson weer fit is tweede spits achter De Jong.
HR
HR

kooleracer
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011

Deze jongen kan echt de nieuwe spits van Ajax worden, heerlijke techniek kan goed kaatsen en meevoetballen is sterk en snel en zeer doelgericht. Helemaal geen buitenspeler wat sommige hier duidelijk wel vonden.

I really like what i'm seeing so far.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Danny Hoesen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,1% dat Schalke 04 wint van Sporting Lissabon. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor FC Barcelona-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!