Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 06:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ajax B1/B2 2012/2013

HR

Deze topic is open en bestaat uit 71 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 71 »

HR

Chocotof
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 29 april 2011

Komt voort uit angst iets fout te doen. De vorige wedstrijd kregen ze er flink van langs van Trustfull en dan is dit het resultaat. Ik vind wel dat spelers van deze leeftijd wel tegen zoiets bestand dienen te zijn, want anders kun straks helemaal vergeten.
HR
HR

Demosthenes
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: 420
Reg.: 14 december 2000

quote:HR
Chocotof schreef:

Komt voort uit angst iets fout te doen. De vorige wedstrijd kregen ze er flink van langs van Trustfull en dan is dit het resultaat. Ik vind wel dat spelers van deze leeftijd wel tegen zoiets bestand dienen te zijn, want anders kun straks helemaal vergeten.
HR
Trustfull was in de eerste helft duidelijk aanwezig, al hoorde ik niet wat hij zei (Stond aan de andere kant) Ik houd niet zo van coaches die tijdens een wedstrijd blijven roepen (Deed hij bij Sparta ook al) Laat ze voetballen, geef voor de wedstrijd duidelijk aan wat de bedoeling is (acties maken? hoog tempo? de bal naar voren?)

In de tweede helft werd de bal vaker naar voren gespeeld, blijkbaar is dat in de rust gezegd. Kansjes leverde het op het eind op (maar ook kansen voor ADO, grote kansen zelfs) zoals de bal op de lat, dat kwam door opportunisme.
HR
HR

Morfe0
Internationale topspeler

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Trustfull moet gewoon wegwezen , Ronald De Boer op zijn plaats aub
HR
HR

Gladio
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 augustus 2003

Prima onderbouwd zeg. Aan de hand van je posts ben ik er stellig van overtuigd dat je nog nooit op de Toekomst bent geweest, laat staan dat je Trustfull wel eens aan het werk hebt gezien met die gasten. Hoe in hemelsnaam kom jij dan aan je oordeel? :denk
HR
HR

Morfe0
Internationale topspeler

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Gladio schreef:

Prima onderbouwd zeg. Aan de hand van je posts ben ik er stellig van overtuigd dat je nog nooit op de Toekomst bent geweest, laat staan dat je Trustfull wel eens aan het werk hebt gezien met die gasten. Hoe in hemelsnaam kom jij dan aan je oordeel? :denk
HR
Trustfull is Van Gaal den 2e , je moet degelijk spelen en mag geen fouten maken..
Ja dat is ook echt Filosofie Cruyff.. :denk
HR
HR

trodat4030
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 september 2012

Trustfull moet gewoon wegwezen , Ronald De Boer op zijn plaats aubHR
http://www.ajax.nl/nieuws/nieuwsarchief/nieuws-artikel/ronald-de-boer-combinatie-past-beter.htm

Volgens dit interview komt een 'eigen' team vooralsnog niet goed uit voor Ronald..
HR
HR

kooleracer
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011

Morfe0 schreef:

Trustfull moet gewoon wegwezen , Ronald De Boer op zijn plaats aub
HR
Maak je in de toekomst aub niet zo belachelijk als je geen kijk hebt op voetbal of trainers.

http://www.soccernews.nl/news/145260/Cruijff:_%22Bij_Ajax_zijn_er_mensen_die_kwaliteiten_Trustfull_niet_herkennen%22_
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Uit: -
Reg.: 19 juli 2011

Net op Ajax Tv eve Helden van de Toekomst gekeken en daar werd gezegd dat Gino Dekker definitief naar de B1 is.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

AFCAjax Vanaf 11:00 uur doet Ajax Exclusive TV rechtstreeks verslag van Ajax B2 - AZ B2. HR
HR
HR

davytjuh
Talent

Reg.: 17 juni 2007

paar min geleden 0-1 voor AZ :/
paar grote kansen daarvoor van de B2

0-2, wat een geknoei achterin zeg!

[Dit bericht is veranderd door davytjuh (op 15 september 2012 11:30:16).]
HR
HR

klassikl
Talent

Reg.: 19 oktober 2011

0-3 voor Az inmiddels. Penalty werd door Az benut vlak voor rust.
HR
HR

JeroenE
Vedette

Reg.: 17 september 2007

En toch vind ik Ajax beter.
De keeper (ik vind Van Bladeren beter) en de verdediging vind ik wel zwaar tegenvallen.
Wie is ook alweer de middenvelder naast Rosario en Nouri?

Nouri blijft genieten. Hoe hij ook weer een bal uit de lucht plukt.. zo eenvoudig. En dat heerlijke wegdraaien van tegenstanders om vervolgens een bal perfect op maat te versturen naar de andere kant van het veld..

Walian moet ballen beter bij zich houden. Helaas komt hij weinig voor in het spel.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Doet Nouri dan mee met de B2 nu?
HRHR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

De B1 heeft vrij. Interlandvoetbal.

De verdediging van de B2 is driewerf drama. Daar kan je niet tegenop voetballen.
HR
HR

Inside Billy
Veelbelovend talent

Reg.: 29 februari 2012

Dit elftal heeft volgens mij nog nooit van AZ verloren...
In maart werd het nog 5-2 , was dit een totale off-day ?
Ik heb AZ B2 vorige week nog gezien en dat is toch echt geen hoogvlieger.
En ik zag in een verslag dat keeper Meendering 2de in de rust gewisseld werd voor een 2de jaars B-keeper , L'Ami ?
Weet iemand waarom ?
HR
HR

vliegende keep
Ballenjongen

Reg.: 23 april 2012

Inside Billy schreef:

En ik zag in een verslag dat keeper Meendering 2de in de rust gewisseld werd voor een 2de jaars B-keeper , L'Ami ?
Weet iemand waarom ?
HR
lämi speelt niet in de B1 en moet nu minuten maken in de b2. Vraag is natuurlijk waarom deze keeper bij Ajax speelt?
HR
HR

Derby Star
Regelmatige invaller

Reg.: 13 juli 2010

Inside Billy schreef:

Weet iemand waarom ?
HR
Volgens mij spelen in de B2 van AZ 4 doorgeschoven C pupillen!!!!!
HR
HR

Erik Lamela
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005

B2 wordt gevolgd in 'Helden van de Toekomst' op Ajax TV.

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-B2-Helden-van-de-Toekomst-1.htm
HR
HR

Inside Billy
Veelbelovend talent

Erik Lamela schreef:

HR
Oh ja , en overmorgen ook in het Toekomstjournaal van deze week zie ik.
HR
HR

Inside Billy
Veelbelovend talent

Derby Star schreef:

(...)

Volgens mij spelen in de B2 van AZ 4 doorgeschoven C pupillen!!!!!
HR
Dat klopt , maar ik zou ze C junioren willen noemen...
HR
HR

CalvinZ
Veelbelovend talent

Uit: Dordrecht
Reg.: 9 december 2009

Erik Lamela schreef:

HR
Jezusmina, wat een beest is die Walian voor zn 14 jaar, met zo'n kop zou ik 17 ook snel geloven. Maar mooi om te zien dat ze weer een nieuwe serie filmpjes maken over een Toekomst-elftal, vond het vorig jaar met de A1 erg leuk om te volgen.
HR
HR

Chocotof
Talent

Reg.: 29 april 2011

Als het beest dan ook nog een beetje leert voetballen zij we allemaal blij :B. Wat een matige voetballer zeg :\(
HR
HR

afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 19 juli 2011

Weer verloren, dit keer van Feyenoord
HR
HR

Inside Billy
Veelbelovend talent

afcavooraltijd schreef:

Weer verloren, dit keer van Feyenoord
HR
Dat is de B1. Met 3-2.
De B2 heeft met 0-5 bij Vitesse gewonnen.
HR
HR

dieptrode
Talent

Reg.: 2 mei 2011

Gepost op 4 december 2011 om 17:40:55

dieptrode schreef:

Hi guys,

Misschien is dit niet echt de juiste plek, maar de trainer van de B1 valt volgens mij ook onder het functioneren van de jeugdopleiding. Vandaag de wedstrijd Ajax B1 - Vitesse B1 gezien... nou jongens, hou jullie vast. Het was niet alleen niet om aan te zien, het was echt: één grote treurnis. Het begon met dat ik uit een ooghoek zag dat erelid Sjakie nog steeds uitgebreid kantoor houdt in het restaurant van De Toekomst. Daarna zag ik allerlei spelersmakelaars op de eretribune staan, tussen de mensen die leiding geven op De Toekomst. Maar dan, de wedstrijd. Ik weet dat we in deze tijden allemaal een kamp moeten kiezen, en ik ben best positief over het Cruijff-kamp, en een groot voorstander van het individueel ontwikkelen van elk kind, maar als dit het spel is dat onze Messias voorstaat... echt jongens, dit kan gewoon niet, wat ik vandaag zag. Alleen maar lange ballen, slechte aannames, niet atheltisch, een keeper, Stan Bijl, die in de onder 17 speelt maar geen bal fatsoenlijk kan inspelen op zijn midvelders, een nummer tien, Djavan Anderson, die als een kip zonder kop alleen maar ballen loopt af te pakken en dan nog verkeerd in te spelen ook, en die geen enkele dreiging naar voren maakt. Ik kan zo eigenlijk het hele elftal wel afbranden. Ik heb in een eerdere posting gevraagd om niet de kinderen van Ajax af te kraken, maar: alle basisspelers morgen straftraining, en geen Sinterklaascadeautjes. Dit, tegen een Vitesse B1 met in een basiselftal vijf jongens van vijftien jaar oud, dat op de elfde plaats staat met negen punten uit elf wdstrijden. Het is dat de scheidsrechter een ware Ajacied was want anders hadden ze die eerste penalty ook niet cadeau gekregen. Wat is zo'n Orlando Trustfull aan het doen? Het enige lichtpuntje vandaag was de nummer acht, Django Warmerdam, die in de laatste minuut een penalty forceerde, door een actie te maken en dreigend naar voren te zijn.

Als Johan dit gezien had was hij naar Siberie gevlucht en waren we onze Verlosser kwijt geweest. Alleen aan Django Warmerdam kon je vandaag zien dat hij stappen maakt in zijn individuele ontwikkeling en misschien, als ik mijn woede over wat ik vandaag gezien heb wat laat zakken, zou je dit ook kunnen zeggen over Jairo Riedewald, de nummer vier. Die Orlando mag zich schamen voor zo'n wanprestatie van zijn team. Zo'n Branco van den Boomen zeg - inpakken, twee strikken eromheen en terug naar WIllem II, PSV, of waar hij ook vandaan komt. Met zijn lange ballen, die niet eens aankomen. Hij is echt zo'n soort vetgemeste baby, die steeds aangemoedigd moet worden door Orlando om terug te zakken, na elke aanval. En dan nog aanvoerder mogen zijn ook. Ok dan, positief eindigend: Queensy Menig, die deed echt wat er van een spits verwacht wordt: gevaar en chaos creeren in de zestien.

----------------------------------------------------------

Vanilla Ice
Gepost op 4 december 2011 om 17:42:16

Dat je hierover nog verbaasd bent. Vreemd. A2, B1, B2, C1 matig tot zéér matig. Had ik jullie vorig seizoen al voor gewaarschuwd. Jonk en Bergkamp en z'n manschappen zijn geen tovenaars. Van talentlozen kun je geen talenten maken.
HR
We zijn een seizoen verder en vandaag krijgt de B1 met nieuwe spelers weer een pak slaag. In de A2 springt alleen Daoud Bousbiba eruit, een zogenaamde talentloze die weggestuurd werd, en het grote talent van Orlando van vorig jaar, Branco van de Boomen mag in de 90e minuut invallen bij de A1. Zal ik voortaan alleen nog bij de F-jes gaan kijken ofzo? Trustfull heeft al met drie goede spelers in de B1 een conflict en is meer bezig om trainer van de A1 te worden dan met de jongens. Het wordt tijd dat Johan Cruijff met zijn vuist op tafel slaat.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 71 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ajax B1/B2 2012/2013

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 83,9% dat AZ wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!