Ajax Netwerk
dinsdag 22 juli 2014 - 10:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ajax A1 2012/2013

HR

Deze topic is open en bestaat uit 42 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 42 »

HR

Jaspetje97
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 6 juni 2012

Welke spelers komen in de A1 en welke in de A2? ik heb hier een overzichtje van alle A spelers van volgend jaar! ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen :)

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Jaspetje97 (op 6 juni 2012 21:17:41).]
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2012 om 21:21:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kenny Tete is een verdediger, en heeft hij een contract?
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Uit: Waddinxveen
Vak: 0-vak
Droomaankoop: -
Reg.: 22 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2012 om 21:37:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bastiaanvanderhoeven@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nee, ook contract van Tete en Rosheuvel verlengen aub,

Wie zijn verder talenten?
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2012 om 21:45:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Markus_Rosenberg schreef:

Nee, ook contract van Tete en Rosheuvel verlengen aub,

Wie zijn verder talenten?
HR
Tete ben ik met je eens, Rosheuvel niet.
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2012 om 21:48:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bastiaanvanderhoeven@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
misschien wat voor jong-ajax
HR
HR

Jaspetje97
Ballenjongen

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 6 juni 2012

Amor AJAX schreef:

Kenny Tete is een verdediger, en heeft hij een contract?
HR
Ik verwarde hem met keskin op 1 of nadere manier denk ik.. ik verander hem later wel! :)
HR
HR

Morfe0
Internationale topspeler

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Jaspetje97 schreef:

Welke spelers komen in de A1 en welke in de A2? ik heb hier een overzichtje van alle A spelers van volgend jaar! ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen :)

(plaatje)
HR
Aanvallers staat prima , maar de verdediging en middenveld doet pijn aan mijn ogen .. wat een rotzooi
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Jaspetje97 schreef:

HR
Als je naar de leeftijden kijkt dan gok ik iig dat de twee keepers uit 1994 in de A1 komen, en die uit 1995 in de A2 ;) Van Leeuwenburgh is iig duidelijk dat het de A1 zal worden. Naast Van der Hart een groot keeperstalent.
HR
HR

Mdelmee
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 23 oktober 2009

Als je ze hier neer kan zetten uit het plaatje kan ik er best A1 en A2 achter zetten voor zover ik het denk dan.
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juni 2012 om 13:50:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bastiaanvanderhoeven@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
wanneer worden de elftallen van de A1 en jong-ajax bekend gemaakt???

Welke spelers stromen er door van de B1 naar de A1 en van de A1 naar jong-ajax?
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

HR
Je kan ervan uitgaan dat alle jongens van 1993 doorschuiven van A1 naar jong-Ajax, en Van Der Hart (3de keeper komend jaar).

Alle jongens uit 1994 zullen in de A1 blijven (met Fischer die af en toe bij het eerste en tweede zal aansluiten).

Van de B1 naar de A1, kan ik niet zoveel over zeggen.
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Uit: -
Reg.: 19 juli 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juni 2012 om 14:50:00.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

HR
Als ik Ajaxshowtime moet geloven word dit de A1 van dit jaar :

Acolatse, Elton
Alblas, Norbert
Anderson, Djavan
Becker, Sheraldo
Bitter, Jordi
de Bondt, Nick
El Hasnaoui, Abdel
Fischer, Viktor
Gravenberch, Danzell
Keskin, Sinan
Kuipers, Bas
Lazic, Boban
Leeuwenburgh, Peter
Martina, Derwin
Menig, Queensy
Noordhoff, Tom
Rosheuvel, Darren
Tete, Kenny
van den Boomen, Branco
van Koesveld, Robert
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juni 2012 om 14:53:19.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bastiaanvanderhoeven@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ja dat had ik ook al gezien maar toch bedankt
HRHR
HR

champy95
Legende

Komend jaar toch eens proberen Branco als RCV op te stellen.

Ik zie hem met zijn matige snelheid en draaicirkel niet veel extra toevoegen als controlerende middenvelder.
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juni 2012 om 16:46:32.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

champy95 schreef:

Komend jaar toch eens proberen Branco als RCV op te stellen.

Ik zie hem met zijn matige snelheid en draaicirkel niet veel extra toevoegen als controlerende middenvelder.
HR
Opstelling voor volgend jaar?
----------Leeuwenburgh-------
Tete--Vd Boomen--Van Koesveld--de Bondt
---------------Anderson--------------
------Fischer-----------El Hasnaoui-----
Becker--------Gravenberch----Acolatse--

[Dit bericht is veranderd door SouthSide (op 10 juni 2012 16:49:57).]
HR
HR

champy95
Legende

SouthSide schreef:

(...)

Opstelling voor volgend jaar?
----------Leeuwenburgh-------
Tete--Vd Boomen--Van Koesveld--de Bondt
---------------Anderson--------------
------Menig-----------El Hasnaoui-----
Becker--------Gravenberch----Fischer--
HR
Denk dat Menig vooral veel wedstrijdjes zal spelen in de A2, in de spits of als rechtsbuiten.

Keskin, El Hasnaoui als aanvallende middenvelders.

De Bondt omtunen tot linksback is niet zo'n gek idee. Of Grim dat van plan, is iets anders.
Maar denk dat Rosheuvel volgend jaar op die plek speelt.

We hebben met Tete een heel goede rechtsback voor de toekomst, maar ik zou niet durven zeggen of we een goede linksback hebben rondlopen in de bovenbouw.
Dijks moet het maar voor vele jaren volhouden, zou ik zeggen.
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juni 2012 om 16:57:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

champy95 schreef:

(...)

Denk dat Menig vooral veel wedstrijdjes zal spelen in de A2, in de spits of als rechtsbuiten.

Keskin, El Hasnaoui als aanvallende middenvelders.

De Bondt omtunen tot linksback is niet zo'n gek idee. Of Grim dat van plan, is iets anders.
Maar denk dat Rosheuvel volgend jaar op die plek speelt.

We hebben met Tete een heel goede rechtsback voor de toekomst, maar ik zou niet durven zeggen of we een goede linksback hebben rondlopen in de bovenbouw.
Dijks moet het maar voor vele jaren volhouden, zou ik zeggen.
HR
Grim heeft de Bondt tijdens de Copa al eens op linksback laten spelen vandaar.
HR
HR

champy95
Legende

SouthSide schreef:

(...)

Grim heeft de Bondt tijdens de Copa al eens op linksback laten spelen vandaar.
HR
Denk dat het vooral een leermomentje is, zoals Gravenberch ooit enkele weken op RB heeft gespeeld.

Als linksbuiten zou De Bondt het niet redden, vrees ik. We hebben betere linksbuitens rondlopen zoals Kishna (hopelijk zijn concurrent voor komend jaar), Fischer, Hakimzadeh en Justin Kluivert.
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juni 2012 om 20:28:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bastiaanvanderhoeven@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zie liever Menig in de spits en Fischer sanen met van den Boomen als aanvallende middenvelders

Becker en Bitter voor rechtsbuiten
Acolatse en Lazic voor linksbuiten
Menig in de spits

waarom hebben we 9 aanvallers en maar 4 verdedigers ?

Djavan Anderson zou eventueel ook rechtsback kunnen spelen , maar ik vind eigenlijk dat elke spelers zich op 1 positie moet kunnen concentreren.

neem aan dat het Rosheuvel-van Koesveld - Noordhoff - Tete wordt achterin?!!!

Misschien kan de Bondt naar de linksback of Jong-Ajax of is die daar te jong voor?

[LINIE]Leeuwenburch[EN]Tete - Tom Noordhoff - Robert van Koesveld - Darren Rosheuvel/Nick de Bondt[EN]Viktor Fischer - Djavan Anderson - Branco van den Boomen[EN]Acolatse - Menig - Becker
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juni 2012 om 21:59:39.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Zie liever Menig in de spits en Fischer sanen met van den Boomen als aanvallende middenvelders

Becker en Bitter voor rechtsbuiten
Acolatse en Lazic voor linksbuiten
Menig in de spits

waarom hebben we 9 aanvallers en maar 4 verdedigers ?

Djavan Anderson zou eventueel ook rechtsback kunnen spelen , maar ik vind eigenlijk dat elke spelers zich op 1 positie moet kunnen concentreren.

neem aan dat het Rosheuvel-van Koesveld - Noordhoff - Tete wordt achterin?!!!

Misschien kan de Bondt naar de linksback of Jong-Ajax of is die daar te jong voor?

[LINIE]Leeuwenburch[EN]Tete - Tom Noordhoff - Robert van Koesveld - Darren Rosheuvel/Nick de Bondt[EN]Viktor Fischer - Djavan Anderson - Branco van den Boomen[EN]Acolatse - Menig - Becker
HR
Aub geen Noordhoff die kan er echt niks van Vd Boomen als RCV en El Hasnaoui links op het middeveld Fischer in de spits en Kishna als die weer wedstrijd ritme heeft opgedaan in de A2 als linksbuiten.

[Dit bericht is veranderd door SouthSide (op 12 juni 2012 22:00:32).]
HR
HR

Morfe0
Internationale topspeler

SouthSide schreef:

(...)
Aub geen Noordhoff die kan er echt niks van Vd Boomen als RCV en El Hasnaoui links op het middeveld Fischer in de spits en Kishna als die weer wedstrijd ritme heeft opgedaan in de A2 als linksbuiten.
HR
Mijn ideale 11 van de A1

Leeuwenburgh: Tete,Van Der Boomen, Van Koesveld,Rosheuvel: Bakker,Keskin,El Hasnaoui: Becker Fischer Kishna
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juni 2012 om 22:08:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bastiaanvanderhoeven@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
zie liever Djavan Anderson ipv Bakker/Keskin? !!!!!!!!!!!!!!
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juni 2012 om 22:10:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Morfe0 schreef:

(...)

Mijn ideale 11 van de A1

Leeuwenburgh: Tete,Van Der Boomen, Van Koesveld,Rosheuvel: Bakker,Keskin,El Hasnaoui: Becker Fischer Kishna
HR
Anderson ipv Bakker voor de rest ben ik het met je eens.
HR
HR

Morfe0
Internationale topspeler

zie liever Djavan Anderson ipv Bakker/Keskin? !!!!!!!!!!!!!!
HR
Anderson vind ik beter op rechtsback en daar speelt Tete al
HR
HR

JohnDylan
Internationale topspeler

Uit: Londen
Reg.: 13 mei 2007

Leeuwenburgh; Tete, Vd Boomen, Van Koesveld, Marinkovic; Keskin, Meleg, El Hasnaoui; Becker, Fischer, Kishna

Kishna zal als hij goed terug komt van zijn blessure snel genoeg een kans krijgen bij de A1. Hij is namelijk vele malen talentvoller dan de andere buitenspelers in de A-jeugd. Fischer vind ik in een centrale rol het beste tot zijn recht komen maar hij heeft niet het loopvermogen wat een middenvelder moet hebben en daarom denk ik dat hij als spits zich het verst zal kunnen ontwikkelen. Vd Boomen vind ik als verdedigende middenvelder dynamiek te kort komen en daarom zou ik hem omtrainen tot een centrale verdediger.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 42 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ajax A1 2012/2013

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 79,2% dat Roda JC wint van RKC Waalwijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!