Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 10:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » [Centraal] Functioneren jeugdopleiding [deel 2]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 123 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 123 »

HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 januari 2009

Gister het jaarlijkse Jany van der Veen toernooi.Iemand gekeken?
HR
HR

Vak119
International

Uit: Amsterdam
Reg.: 5 juli 2011

Via via begrijp ik dat ouders van kinderen in jeugdopleidingen en waarschijnlijk ook begeleiders nadrukkelijk wordt verzocht om niet te veel te posten op Ajax fora.

Ik kan niet bepalen in welke context dat soort gesprekken plaatsvinden, maar ik zou het erg flauw vinden als postings van ouders consequenties zouden hebben voor kinderen in de jeugdopleidingen.

Tegen Ajax kan ik alleen maar zeggen: sociale media is er en gaat niet snel meer weg. Prima om kinderen een beleid mee te geven hoe om te gaan met sociale media, maar het is onzin om ouders/begeleiders proberen de mond te snoeren via sociale media. Dat druist in tegen vrijheid van meningsuiting en is een zwaktebod hoe om te gaan met sociale media. Je kunt een sociaal mediabeleid afkondigen voor werknemers en spelers, maar niet voor alles wat daar om heen hangt.

Dit forum wordt juist levendig gehouden door mensen die dicht bij de bron staan. Restricties opleggen door Ajax voor gebruik van Ajax fora staat haaks op het beginsel van vrijheid van meningsuiting. Ik mag hopen dat jeugdopleidingen hier vernieuwend en innovatief mee om gaan. Ik hoop echt dat ouders/begeleiders op dit forum gewoon blijven posten, desnoods onder een nieuwe naam.
Maak van een bedreiging een kans.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

quote:HR
Vak119 schreef:

Via via begrijp ik dat ouders van kinderen in jeugdopleidingen en waarschijnlijk ook begeleiders nadrukkelijk wordt verzocht om niet te veel te posten op Ajax fora.

Ik kan niet bepalen in welke context dat soort gesprekken plaatsvinden, maar ik zou het erg flauw vinden als postings van ouders consequenties zouden hebben voor kinderen in de jeugdopleidingen.

Tegen Ajax kan ik alleen maar zeggen: sociale media is er en gaat niet snel meer weg. Prima om kinderen een beleid mee te geven hoe om te gaan met sociale media, maar het is onzin om ouders/begeleiders proberen de mond te snoeren via sociale media. Dat druist in tegen vrijheid van meningsuiting en is een zwaktebod hoe om te gaan met sociale media. Je kunt een sociaal mediabeleid afkondigen voor werknemers en spelers, maar niet voor alles wat daar om heen hangt.

Dit forum wordt juist levendig gehouden door mensen die dicht bij de bron staan. Restricties opleggen door Ajax voor gebruik van Ajax fora staat haaks op het beginsel van vrijheid van meningsuiting. Ik mag hopen dat jeugdopleidingen hier vernieuwend en innovatief mee om gaan. Ik hoop echt dat ouders/begeleiders op dit forum gewoon blijven posten, desnoods onder een nieuwe naam.
HR
Ligt er nutuurlijk aan hoe het is meegegeven dat dit beter niet kan. Ik kan me voorstellen dat er commotie kan ontstaan tussen ouders onderling over ouders die gaan posten op Ajax fora over andere kinderen. En zo zijn er natuurlijk ook andere voorbeelden. Ik denk dat dit in een aantal situaties inderdaad niet zo goed is en dan kan het best goed zijn om dit verzoek bij ouders neer te leggen.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Vak119 schreef:

HR
En dan zijn er nog mensen die beweren dat Ajax niet meeleest hier :D
HR
HR

Derby Star
Regelmatige invaller

Reg.: 13 juli 2010

Quattroporte schreef:

(...)

En dan zijn er nog mensen die beweren dat Ajax niet meeleest hier :D
HR
Ach Q dat is toch bekend, in de ochtend gaat gelijk die PC aan. Ik denk dan ook dat het forum mede de fluwelen revolutie heeft aangewakkerd. En wat betreft die ouders in realtie tot de sociale media. Zolang op de eigen site Ajax.nl nog steeds bepaalde uitslagen en gegevens niet worden vermeld of verkeerd, mag je hier nooit over reppen. Eerst je eigen integriteit op orde krijgen wat dit betreft.
HR
HR

P.Paulsen
Basisspeler

Reg.: 30 mei 2010

Het lijkt me logisch en verstandig dat Ajax spelers, ouders en medewerkers oproept om verstandig om te gaan met sociale media (twitter, fora, enz.).
Zeker m.b.t. tot de jeugdopleiding, waar het uiteindelijk over kinderen gaat. Want niet alleen Ajax, media en scouts lezen mee, maar ook de spelertjes en hun ouders zelf.
Wat mij betreft voert AN in dat over spelers zonder contract geen negatieve zaken mogen worden gepost. Gewoon gele kaart voor degene die een speler uit de B-tjes de grond in boort. Spelers met contract moeten met kritiek leren omgaan.
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

P.Paulsen schreef:

Het lijkt me logisch en verstandig dat Ajax spelers, ouders en medewerkers oproept om verstandig om te gaan met sociale media (twitter, fora, enz.).
Zeker m.b.t. tot de jeugdopleiding, waar het uiteindelijk over kinderen gaat. Want niet alleen Ajax, media en scouts lezen mee, maar ook de spelertjes en hun ouders zelf.
Wat mij betreft voert AN in dat over spelers zonder contract geen negatieve zaken mogen worden gepost. Gewoon gele kaart voor degene die een speler uit de B-tjes de grond in boort. Spelers met contract moeten met kritiek leren omgaan.
HR
Jezus ben jij nou een vent , heb het hier al vaker geopperd , in de Ctjes en lager zou ik ook geen kritiek geven , omdat dat echt nog Kinderen zijn , in de Btjes en hoger worden ze al ""Jonge Volwassenen genoemt "" en gaan ze Puberen , in dat stadium moeten ze tegen Kritiek kunnen , als je niet tegen Kritiek kan , wat doe je dan in de Topsport..
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Morgen is op het Fortuna Wormerveer complex in Zaanstad een internationaal jeugdtoernooi voor de E1 en de F1's. Uit Nederland doen mee Ajax, Feyenoord, PSV en Sparta. Van de amateurs SVA, WSV, Fortuna Wormerveer, Jonger Oranje en JVC Cuijck. Verder doen mee de Spurs, Schalke, Mönchengladbach, Duisburg, Celtic, Zenit, Standard Luik, Brugge en Oostende.

Misschien leuk voor de liefhebbers. Het begint om 11 uur.
HR
HR

dieptrode
Veelbelovend talent

Reg.: 2 mei 2011

Morfe0 schreef:

(...)

Jezus ben jij nou een vent , heb het hier al vaker geopperd , in de Ctjes en lager zou ik ook geen kritiek geven , omdat dat echt nog Kinderen zijn , in de Btjes en hoger worden ze al ""Jonge Volwassenen genoemt "" en gaan ze Puberen , in dat stadium moeten ze tegen Kritiek kunnen , als je niet tegen Kritiek kan , wat doe je dan in de Topsport..
HR
Hey Morfeo, dit geldt natuurlijk ook voor de opleiders. Alle geweldige laatste postings hier overziend kan ik niet anders zeggen dan: de voetbalwereld is een chaos. Maar gelukkig hebben wij de Verlosser, en de muziek van Dr. Dre en J.S. Bach, om ons lijden te verzachten, en kunnen we weer trots roepen: kampioenen, ole ole want de onder 17 KNVB heeft weer een oogstrelende prestatie geleverd.
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006

Hoe ziet de trainingstof er nu eigenlijk uit in vergelijking met de trainingstof van voor de revolutie? Las hier een keer net nadat het TH was ingesteld dat er gelijk meer training op techniek was etc. En is er bij sommige jongens al progressie te zien door die trainingen of verwacht ik nou teveel?
HR
HR

C705853
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Reg.: 30 augustus 2006

A1 B1 C1 D1 allemaal kampioen en JA tweede + de beker
En Ajax 1 de 31 ste
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Uit: -
Vak: -
Reg.: 19 juli 2011

C705853 schreef:

A1 B1 C1 D1 allemaal kampioen en JA tweede + de beker
En Ajax 1 de 31 ste
HR
Vergeet de C2, D2 en F1 ook niet die zijn namelijk ook kampioen geworden.
HR
HR

C705853
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Reg.: 30 augustus 2006

en nog wat amateur elftallen
HRHR
HR

SouthSide
Basisspeler

C705853 schreef:

en nog wat amateur elftallen
HR
Ja maar daar heb je niks aan.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

SouthSide schreef:

(...)

Ja maar daar heb je niks aan.
HR
Aan kampioenschappen bij de jeugd toch ook niet?
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Middenweg 401 schreef:

(...)

Aan kampioenschappen bij de jeugd toch ook niet?
HR
ik heb het over de spelers.
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

Hey iedereen,

Ik ben momenteel bezig met het creëren van een Excel bestand met daarin info over de selectie- en jeugdspelers. Hierbij maak ik gebruik van de volgende gegevens:

- Voornaam
- Achternaam
- Leeftijd
- Lengte
- Nationaliteit
- Favoriete Been ( Rechts / Links / Tweebenig )
- Favoriete Positie ( KP - RVV - RCV - LCV - LVV - RM - VM - AM - LM - RB - SP - LB )
- Contract tot *jaar*
- Optie tot verlenging

Voor een aantal spelers mis ik echter nog wat van deze informatie, en nu vroeg ik me af of jullie, jeugdwatchers en mede forummers, me hierbij zouden kunnen helpen. De eerste selectie heb ik namelijk compleet, maar vooral van de jeugdspelers mist er nog het één en ander. Ik ben op zoek naar de volgende informatie:

Marco Bizot ------------------ (Favoriete Been)
Chiel Kramer ---------------- (Lengte + Favoriete Been)
Peter Leeuwenburg ------- (Compleet)
Stan Bijl ---------------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)

Ruben Ligeon --------------- (Compleet)
Sven Nieuwpoort ----------- (Lengte)
Kenny Tete ------------------ (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Branco van Boomen ------- (Lengte + Favoriete Positie + Favoriete Been)
Joel Veltman ---------------- (Lengte)
Mike Busse ------------------ (Lengte)
Tom Noordhoff -------------- (Lengte + Favoriete Positie + Favoriete Been)
Stefano Denswil ------------ (Compleet)
Xandro Schenk ------------- (Lengte)
Robert van Koesveld ------ (Lengte)
Dico Koppers ---------------- (Lengte)
Mitchell Dijks ---------------- (Compleet)
Stefan Marinkovic ---------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Bas Kuipers ----------------- (Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)

Roly Bonevacia ------------- (Compleet)
Joeri de Kamps ------------- (Lengte)
Fabian Sporkslede --------- (Lengte)
Djavan Anderson ---------- (Lengte + Favoriete Been)
Mats Rits --------------------- (Compleet)
Rodney Sneijder ----------- (Compleet)
Yener Arica ------------------ (Lengte)
Davy Klaassen -------------- (Compleet)
Thulani Serrero ------------- (Compleet)
Youssef Fennich ------------ (Lengte + Favoriete Been + Favoriete Positie + Contract tot + Optie ja/nee)
Khalid El Abed -------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Abdelmalek El Hasnaoui -- (Lengte + Favoriete Been + Favoriete Positie)
Darren Rosheuvel ---------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Sinan Keskin ---------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Melvin Vissers -------------- (Lengte + Favoriete Been + Favoriete Positie)

Jody Lukoki ----------------- (Compleet)
Lesley de Sa ---------------- (Lengte)
Boban Lazic ----------------- (Lengte)
Elton Acolatse -------------- (Lengte)
Geoffrey Castillion --------- (Compleet)
Gino van Kessel ----------- (Lengte)
Jordi Bitter ------------------ (Compleet)
Victor Fisher ---------------- (Compleet)
Sheraldo Becker ----------- (Lengte + Favoriete Been)
Aras Özbiliz ----------------- (Compleet)
Lorenzo Ebecilio ----------- (Compleet)
Nick de Bondt -------------- (Lengte + Favoriete Been)
Danzel Gravenberch ------ (Favoriete Been + Favoriete Positie + Contract tot + Optie ja/nee)
Queensy Menig ------------ (Lengte + Favoriete Been + Favoriete Positie + Contract tot + Optie ja/nee)
Ricardo Kishna ------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)

Ik stel jullie hulp heel erg op prijs, maar wil jullie vragen me alleen van informatie te voorzien waarvan je 100% zeker bent. Verder zou ik jullie willen vragen of jullie het aan willen geven als ik nog een speler vergeten ben (Mickey van der Hart, keeper A1, reken ik voor volgend seizoen al tot het eerste elftal).

Alvast hartelijk bedankt!

[Dit bericht is veranderd door Suavimani (op 25 mei 2012 22:08:09).]
HR
HR

Derby Star
Regelmatige invaller

Reg.: 13 juli 2010

Suavimani schreef:

Hey iedereen,

Ik ben momenteel bezig met het creëren van een Excel bestand met daarin info over de selectie- en jeugdspelers. Hierbij maak ik gebruik van de volgende gegevens:

- Voornaam
- Achternaam
- Leeftijd
- Lengte
- Nationaliteit
- Favoriete Positie ( KP - RVV - RCV - LCV - LVV - RM - VM - AM - LM - RB - SP - LB )
- Contract tot *jaar*
- Optie tot verlenging

Voor een aantal spelers mis ik echter nog wat van deze informatie, en nu vroeg ik me af of jullie, jeugdwatchers en mede forummers, me hierbij zouden kunnen helpen. De eerste selectie heb ik namelijk compleet, maar vooral van de jeugdspelers mist er nog het één en ander. Ik ben op zoek naar de volgende informatie:

Stan Bijl ---------------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)

Kenny Tete ------------------ (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Stefan Marinkovic ---------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)

Youssef Fennich ------------ (Lengte + Favoriete Been + Favoriete Positie + Contract tot + Optie ja/nee)
Khalid El Abed -------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Darren Rosheuvel ---------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)
Sinan Keskin ---------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)

Danzel Gravenberch ------ (Favoriete Been + Favoriete Positie + Contract tot + Optie ja/nee)
Queensy Menig ------------ (Lengte + Favoriete Been + Favoriete Positie + Contract tot + Optie ja/nee)
Ricardo Kishna ------------- (Lengte + Favoriete Been + Contract tot + Optie ja/nee)

Ik stel jullie hulp heel erg op prijs, maar wil jullie vragen me alleen van informatie te voorzien waarvan je 100% zeker bent. Verder zou ik jullie willen vragen of jullie het aan willen geven als ik nog een speler vergeten ben (Mickey van der Hart, keeper A1, reken ik voor volgend seizoen al tot het eerste elftal).

HR
Ik zal er ook de geboortedatum aan toevoegen
HR
HR

Suavimani
Icoon

Derby Star schreef:

(...)

Ik zal er ook de geboortedatum aan toevoegen
HR
De leeftijd laat ik met een formule berekenen op basis van de geboortedatums. Die formule rekent de periode tussen de datum van vandaag en de geboortedata om in leeftijd in jaren. Alle geboortedata heb ik dus al ;)
HR
HR

Ajax_4_ever
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Droomaankoop: Michel Vorm
Reg.: 29 juli 2003

Suavimani schreef:

Hey iedereen,

- Voornaam
- Achternaam
- Leeftijd
- Lengte
- Nationaliteit
- Contract tot *jaar*
- Optie tot verlenging

HR
Ik mis Micky vd Hart, of horen keepers er niet bij?
HR
HR

Suavimani
Icoon

Ajax_4_ever schreef:

(...)
Ik mis Micky vd Hart, of horen keepers er niet bij?
HR
Lees mijn op één na laatste zin nou nog eens. Heb dat er niet voor niets expliciet bij gezegd.. ;)
HR
HR

j0rdiii
International

Reg.: 14 januari 2012

Rodney Sneijder:

Voornaam - Rodney
Achternaam - Sneijder
Leeftijd - 21
Lengte - 175 cm
Nationaliteit - Nederlands
Favoriete been - Links
Favoriete positie - AM
Geboortedatum - 31-03-1991
Geboorteplaats - Utrecht
Contract tot - 2013
Optie tot verlenging - ?

Ruben Ligeon:

Voornaam - Ruben
Achternaam - Ligeon
Leeftijd - 20
Lengte - 168 cm
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - RVV
Geboortedatum - 24-05-1992
Geboorteplaats - Amsterdam
Contract tot - 2016
Optie tot verlenging - ?

Stefano Denswil:

Voornaam - Stefano
Achternaam - Denswil
Leeftijd - 19
Lengte - 186 cm
Favoriete been - Links
Favoriete positie - LCV
Geboortedatum - 07-05-1993
Geboorteplaats - Zaandam
Contract tot - 2015
Optie tot verlenging - ?

Mitchell Dijks:

Voornaam - Mitchell
Achternaam - Dijks
Leeftijd - 19
Lengte - 192 cm
Favoriete been - Links
Favoriete positie - LVV
Geboortedatum - 09-02-1993
Geboorteplaats - Purmerend
Contract tot - 2015
Optie tot verlenging - ?

Roly Bonevacia:

Voornaam - Roly
Achternaam - Bonevacia
Leeftijd - 20
Lengte - 174 cm
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - VM
Geboortedatum - 08-10-1991
Geboorteplaats - Lelystad
Contract tot - 2013
Optie tot verlenging - ?

Mats Rits:

Voornaam - Mats
Achternaam - Rits
Leeftijd - 18
Lengte - 180 cm
Nationaliteit - Belgisch
Favoriete been - Tweebenig
Favoriete positie - AM
Geboortedatum - 18-07-1993
Geboorteplaats - Antwerpen
Contract tot - 2013
Optie tot verlenging - ?

Davy Klaassen:

Voornaam - Davy
Achternaam - Klaassen
Leeftijd - 19
Lengte - 185 cm
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - AM
Geboortedatum - 21-02-1993
Geboorteplaats - Hilversum
Contract tot - 2016
Optie tot verlenging - ?

Thulani Serero:

Voornaam - Thulani
Achternaam - Serero
Leeftijd - 22
Lengte - 172 cm
Nationaliteit - Zuid-Afrikaans
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - AM
Geboortedatum - 11-04-1990
Geboorteplaats - Soweto
Contract tot - 2013
Optie tot verlenging - ?

Jody Lukoki:

Voornaam - Jody
Achternaam - Lukoki
Leeftijd - 19
Lengte - 174 cm
Nationaliteit - Nederlands & Congolees
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - RB
Geboortedatum - 15-11-1992
Geboorteplaats - Kinshasa
Contract tot - 2015
Optie tot verlenging - ?

Geoffrey Castillion:

Voornaam - Geoffrey
Achternaam - Castillion
Leeftijd - 21
Lengte - 191 cm
Nationaliteit - Nederlands & Surinaams
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - SP
Geboortedatum - 25-05-1991
Contract tot - 2013
Optie tot verlenging - ?

Jordi Bitter:

Voornaam - Jordi
Achternaam - Bitter
Leeftijd - 18
Lengte - 176 cm
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - SP
Geboortedatum - 19-01-1994
Contract tot - 2014
Optie tot verlenging - ?

Viktor Fischer:

Voornaam - Viktor
Achternaam - Fischer
Leeftijd - 17
Lengte - 180 cm
Nationaliteit - Deens
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - LB of SP / AM
Geboortedatum - 09-06-1994
Geboorteplaats - Aarhus
Contract tot - 2014
Optie tot verlenging - ?

Aras Özbiliz:

Voornaam - Aras
Achternaam - Özbiliz
Leeftijd - 22
Lengte - 176 cm
Nationaliteit - Nederlands, Armeens
Favoriete been - Links
Favoriete positie - RB
Geboortedatum - 09-03-1990
Geboorteplaats - Bakırköy
Contract tot - 2014
Optie tot verlenging - ?

Lorenzo Ebecilio:

Voornaam - Lorenzo
Achternaam - Ebecilio
Leeftijd - 20
Lengte - 176 cm
Nationaliteit - Nederlands, Surinaams
Favoriete been - Rechts
Favoriete positie - LB
Geboortedatum - 24-09-1991
Geboorteplaats - Hoorn
Contract tot - 2014
Optie tot verlenging - ?

Peter Leeuwenburgh:

Voornaam - Peter
Achternaam - Leeuwenburgh
Leeftijd - 18
Lengte - 196 cm
Favoriete been - Tweebenig
Favoriete positie - KP
Geboortedatum - 23-03-1994
Geboorteplaats - Heienoord
Contract tot - 2015
Optie tot verlenging - ?

[Dit bericht is veranderd door j0rdiii (op 27 mei 2012 02:00:50).]
HR
HR

Suavimani
Icoon

Ik waardeer je bijdrage, maar de spelers die je aanhaalt had ik allemaal al compleet. De missende info waar ik naar vraag is namelijk niet op google te vinden. Daarom vestigde ik mijn hoop ook eigenlijk een beetje op de jeugdwatchers en aan Ajax gelieerde forummers.

Maar ik wil je in ieder geval toch bedanken voor de moeite die je voor me hebt willen doen :)
HR
HR

j0rdiii
International

Reg.: 14 januari 2012

Suavimani schreef:

Ik waardeer je bijdrage, maar de spelers die je aanhaalt had ik allemaal al compleet. De missende info waar ik naar vraag is namelijk niet op google te vinden. Daarom vestigde ik mijn hoop ook eigenlijk een beetje op de jeugdwatchers en aan Ajax gelieerde forummers.

Maar ik wil je in ieder geval toch bedanken voor de moeite die je voor me hebt willen doen :)
HR
Ah op die manier, ik dacht dat je ze compleet nodig had. :)
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Uit: Waddinxveen
Vak: 0-vak
Reg.: 22 augustus 2005

ajaxinside.nl

en dan bij jeugd kijken

http://transfermarkt.de/

en dan links boven ajax in tikken en dan krijg je ook allemaal jeugdspelers enzo

kan je zeker ontbrekenede info vandaan halen

Denswil heeft een surinaamse achtergrond net als Sporkslede.
de Sa net als lukoki een congolese nationaliteit
maar lukoku is er geboren maar niet de Sa niet.

[Dit bericht is veranderd door Markus_Rosenberg (op 27 mei 2012 20:59:15).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 123 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » [Centraal] Functioneren jeugdopleiding [deel 2]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,2% dat PEC Zwolle wint van HHC Hardenberg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!