Ajax Netwerk
zondag 20 april 2014 - 22:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Viktor Fischer

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 77 »

HR

Erik Lamela
Vedette

Uit: Nijmegen
Vak: -
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005

Is hemelsbreed nog geen 3 kilometer...
HR
HR

Mattor
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 107
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 december 2008

Misschien een domme vraag, maar hij zegt: "Ik praat heel goed met, bijvoorbeeld, Davy.. en euh.. Bas, van de A1"

Wie is Bas??

[Dit bericht is veranderd door Mattor (op 12 april 2012 19:26:15).]
HR
HR

SouthSide
Regelmatige invaller

Droomaankoop: -
Reg.: 19 juli 2011

quote:HR
Mattor schreef:

Misschien een domme vraag, maar hij zegt: "Ik praat heel goed met, bijvoorbeeld, Davy.. en euh.. Bas, van de A1"

Wie is Bas??
HR
Bas kuipers neefje van andre Kuipers de astronaut.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Drie kilometer? Die gast woont zowat in de ArenA. Veel supporters zetten hun auto op zondag in Ouderkerk en lopen naar de ArenA. Hij woont dus op loopafstand van de Arena (als je er flink de pas in zet).
HR
HR

soni
Veelbelovend talent

Reg.: 30 juni 2002

Veel gastgezinnen zitten in Almere. Ik zat wel eens met Christian Eriksen in de trein, dan ging hij van Almere naar Duivendrecht (hij had geen rijbewijs, aangezien hij nog niet 18 was). Wel grappig dat hij 2e klasse zat, terwijl hij centen genoeg had om 1e klas te gaan zitten. Almere is sowieso een klein Ajax dorpje, Seedorf woonde daar en laatst zag ik nog Maduro op het station lopen.
HR
HR

Michael25
Talent

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 3 januari 2006

Kevinuuu schreef:

(...)

Inmiddels speelt hij al weer maanden hoor ;)

En natuurlijk lijdt hij onbenullig balverlies, maar dat doen Ebecilio en Ozbiliz aan de lopende band. Bovendien heb ik bij die 2 nog nooit iets 'briljants' kunnen ontdekken.
HR
Ik neem aan dat je dan vooral doelt op Ebecilio? Van Özbiliz kan ik me toch een aardig aantal technische hoogstandjes herinneren. Hij heeft nog genoeg tijd om zich te ontwikkelen, maar het is toch een goede speler in potentie. Bij Ebecilio krijg ik vaak het gevoel dat het een slap aftreksel is van Babel. Babel had echter nog een schot en was fysiek sterker. Qua techniek en balbehandeling zijn ze beiden even knullig.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Vedette

Uit: Amsterdam; Twitterland (JopieCruijff14)
Reg.: 9 december 2005

AFCA 428 schreef:

Drie kilometer? Die gast woont zowat in de ArenA. Veel supporters zetten hun auto op zondag in Ouderkerk en lopen naar de ArenA. Hij woont dus op loopafstand van de Arena (als je er flink de pas in zet).
HR
Als fervent (sport)fietser rondom Amsterdam weet ik precies welke route ie neemt en in dat tempo red je t zeker niet in een kwartier. Tis toch wel een end als ie ook nog die brug daar in Ouderkerk eerst nog moet oversteken. Maarre boeien, ik heb begrepen dat Viktor echt een talent is, ben benieuwd de komende jaren...
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

Ik fiets het in een minuut of twintig en ik woon in Amstelveen. Slome fietser dan ;)
HR
HR

Kevinuuu
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 augustus 2003

Michael25 schreef:

(...)

Ik neem aan dat je dan vooral doelt op Ebecilio? Van Özbiliz kan ik me toch een aardig aantal technische hoogstandjes herinneren. Hij heeft nog genoeg tijd om zich te ontwikkelen, maar het is toch een goede speler in potentie. Bij Ebecilio krijg ik vaak het gevoel dat het een slap aftreksel is van Babel. Babel had echter nog een schot en was fysiek sterker. Qua techniek en balbehandeling zijn ze beiden even knullig.
HR
Nee, ik bedoel niet alleen Ebecilio nee.
HR
HR

Aplus
Ballenjongen

Reg.: 16 april 2012

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Als fervent (sport)fietser rondom Amsterdam weet ik precies welke route ie neemt en in dat tempo red je t zeker niet in een kwartier. Tis toch wel een end als ie ook nog die brug daar in Ouderkerk eerst nog moet oversteken. Maarre boeien, ik heb begrepen dat Viktor echt een talent is, ben benieuwd de komende jaren...
HR
Met alle respect maar dan fiets je erg traag. Hij woont tegenover mijn ouders in een gastgezin en die route naar de ArenA fiets ik ook vaak, is inderdaad een kwartiertje.

En inderdaad respect dat hij al zo goed Nederlands spreekt, maar dat schijnt Scandinaviers-eigen te zijn volgens mij...
HR
HR

JeroenE
International

Reg.: 17 september 2007

Aplus schreef:

(...)

En inderdaad respect dat hij al zo goed Nederlands spreekt, maar dat schijnt Scandinaviers-eigen te zijn volgens mij...
HR
http://nl.wikipedia.org/wiki/Germaanse_talen

Lees dit even door en je weet waarom ze het zo snel leren.
HR
HR

Lew Ashby
Basisspeler

Uit: Amsterdam/Alicante
Vak: 425
Reg.: 5 maart 2006

Ik heb zo'n gevoel dat Fischer volgend seizoen de verrassing gaat worden, mits hij fit blijft. Zal denk ik aan het begin van het seizoen al in de selectie komen en langzamerhand een basisplaats veroveren. Fischer en Eriksen in één team, smullen.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ik had gehoopt dat hij komend jaar in Jong Ajax zijn potjes mee zou pakken als 9, maar het oog op Van Kessel (en Bartels?) zal dat wel niet gaan gebeuren?
HRHR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Drie Kruizen schreef:

Ik had gehoopt dat hij komend jaar in Jong Ajax zijn potjes mee zou pakken als 9, maar het oog op Van Kessel (en Bartels?) zal dat wel niet gaan gebeuren?
HR
Gewoon bij de selectie halen.
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Drie Kruizen schreef:

HR
Die jongen heeft er helemaal niets aan om in Jong Ajax te voetballen en hoort - zoals Q aangeeft - gewoon bij de A-selectie aan te sluiten.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Quattroporte schreef:

(...)

Gewoon bij de selectie halen.
HR
Tuurlijk, maar hij zal genoeg wedstrijden nog bij Jong Ajax gaan spelen. Ik verwacht niet dat hij meteen basisspeler wordt met Boerrigter, Sulejmani en wellicht Narsingh op de vleugels.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Drie Kruizen schreef:

(...)

Tuurlijk, maar hij zal genoeg wedstrijden nog bij Jong Ajax gaan spelen. Ik verwacht niet dat hij meteen basisspeler wordt met Boerrigter, Sulejmani en wellicht Narsingh op de vleugels.
HR
Ik zou als toptalent toch niet direct terugdeinzen voor Boerrigter en Sulejmani. We gaan het zien, hij zal genoeg minuten maken en het is einde Ebecilio. Die nog 4(?) jaar contract heeft...
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Fischer heeft al het talent om volgend jaar al basisspeler te worden. Als hij niet meteen geblesseerd raakt door het verschil in intensiteit.
HR
HR

Daniel Da Cruz Carvalho Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 15 maart 2004

Vaart erin schreef:

(...)

Ik zou als toptalent toch niet direct terugdeinzen voor Boerrigter en Sulejmani. We gaan het zien, hij zal genoeg minuten maken en het is einde Ebecilio. Die nog 4(?) jaar contract heeft...
HR
Nog 2 jaar, toch?

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Lorenzo-Ebecilio-verlengt-contract.htm
HR
HR

Shogun
Vedette

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009

Burzlew schreef:

Fischer heeft al het talent om volgend jaar al basisspeler te worden. Als hij niet meteen geblesseerd raakt door het verschil in intensiteit.
HR
Het talent heeft hij zeker. Of hij gaat spelen of niet ligt 100% aan de durf van de Boer.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Shogun schreef:

(...)

Het talent heeft hij zeker. Of hij gaat spelen of niet ligt 100% aan de durf van de Boer.
HR
Daar zal het niet aan liggen denk ik, als je ziet wie hij allemaal bij de selectie heeft gehaald dit jaar. De vraag is vooral of hij er fysiek klaar voor is (zie voorbeeld Boilesen).
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 9 september 2002

Je hebt een aantal opties met zo'n toptalent.

- Bij de selectie halen, af en toe in laten vallen en wellicht in de loop van het seizoen een basisplaats.
- Nog een jaar Ajax A1/Jong Ajax. Af en toe meetrainen met het eerste en af en toe een selectieplaats in het eerste.
- Verhuren aan een subtopper in de Eredivisie, zodat hij ervaring opdoet in de competitie.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Je hebt een aantal opties met zo'n toptalent.

- Bij de selectie halen, af en toe in laten vallen en wellicht in de loop van het seizoen een basisplaats.
- Nog een jaar Ajax A1/Jong Ajax. Af en toe meetrainen met het eerste en af en toe een selectieplaats in het eerste.
- Verhuren aan een subtopper in de Eredivisie, zodat hij ervaring opdoet in de competitie.
HR
Als je Fischer verhuurt ben je gek. Wel de laatste speler waar je dat mee moet doen.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 9 september 2002

Quattroporte schreef:

(...)

Als je Fischer verhuurt ben je gek. Wel de laatste speler waar je dat mee moet doen.
HR
Gek is een groot woord. Het lijkt mij in principe een optie, maar dat ligt er ook aan wat er de komende zomer aangetrokken en verkocht wordt en in hoeverre hij bij het eerste elftal betrokken wordt. Ik zette deze optie ook als laatste neer.

Ik weet dat we in het verleden eigenlijk bijna geen voordeel hebben gehaald uit het verhuren van spelers, op Vermaelen en Vertonghen na, maar je kunt wel risicoloos een speler testen op het niveau van de Eredivisie. Kijk naar talenten als Maher en Djuricic, die konden dit seizoen enorm veel spelen bij clubs die het heel goed hebben gedaan.

Het liefst zie ik heb overigens onze eigen selectie begin komend seizoen. Ben reuze benieuwd hoe en ook waar hij het best uit de voeten kan in ons elftal. Waar kan deze jongen in ons huidige systeem het best uit de voeten? Zwervende spits? Hangende buitenspeler? Rechts of linkshalf?
HR
HR

Quattroporte
Legende

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Gek is een groot woord. Het lijkt mij in principe een optie, maar dat ligt er ook aan wat er de komende zomer aangetrokken en verkocht wordt en in hoeverre hij bij het eerste elftal betrokken wordt. Ik zette deze optie ook als laatste neer.

Ik weet dat we in het verleden eigenlijk bijna geen voordeel hebben gehaald uit het verhuren van spelers, op Vermaelen en Vertonghen na, maar je kunt wel risicoloos een speler testen op het niveau van de Eredivisie. Kijk naar talenten als Maher en Djuricic, die konden dit seizoen enorm veel spelen bij clubs die het heel goed hebben gedaan.

Het liefst zie ik heb overigens onze eigen selectie begin komend seizoen. Ben reuze benieuwd hoe en ook waar hij het best uit de voeten kan in ons elftal. Waar kan deze jongen in ons huidige systeem het best uit de voeten? Zwervende spits? Hangende buitenspeler? Rechts of linkshalf?
HR
Je verhuurt een speler als er nog twijfels zijn of er is geen ruimte in je elftal. En hij moet beter worden van de verhuur.

Over Fischer kunnen er geen twijfels zijn (grootste talent na Eriksen), ruimte moet je maken, zeker gezien onze huidige aanval en bij welk team moet hij beter worden ? Nee, deze jongen moet zo snel mogelijk bij de selectie, alleen daar wordt hij beter.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Viktor Fischer

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 16,1% dat PEC Zwolle wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!