Deze topic is open en bestaat uit 21 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
j0rdiii
Regelmatige invaller
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 januari 2012
quote:Vraag mij af hoelang hij nu eruit zal liggen, hopelijk komt hij terug.
Ricardo Kishna @RicardoKishna
@ Ajax, bezig met krachttraining voor mijn knie
Demosthenes
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: 420
Reg.: 14 december 2000
quote:Zou er bij Ajax niemand rondlopen die een jaar (1 1/2 jaar?) geleden ook op het idee is gekomen? Zo'n onderzoek zal iets kosten (Al zal er wel een contract zijn met een ziekenhuis, VU?) maar bespaart veel leed. Zou trouwens ook kunnen dat de revalidatie geschaad wordt of dat zoiets niet zichtbaar gemaakt kan worden enz.
Allemaal onder het mom van geld besparen. Geld is dus belangrijker dan mensenlevens. In het geval van Kishna is het niet levensbedreigend, maar wel redelijk schrijnend. Aangezien het twee gelijksoortige blessures aan kraakbeen in de knieën betreft, en die rond dezelfde tijd opspelen, zou het maar zo iets kunnen zijn dat aangeboren is (kraakbeen dat uitsteekt/niet helemaal goed zit).
Misschien dat bij het verwijderen hiervan de klachten wel definitief voorbij zijn.
j0rdiii
Regelmatige invaller
quote:Staat op zijn twitter verder niet meer info, is van 14 november dit.
Ricardo Kishna @RicardoKishna
Onderweg naar het ziekenhuis, plan van aanpak opstellen met de artsen.. Hopen op goed nieuws #zenuwachtig
Dirk86
Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2011
JeroenE
Vedette
Reg.: 17 september 2007
quote:Het lijkt me verstandiger om deze jongen nu met rust te laten. Wat hij meemaakt met zijn talent is echt vreselijk. Als het weer zo lang gaat duren bedreigt het zijn carrière. En die moet nog beginnen...
Dirk86 schreef:
Heeft iemand al meer informatie over Kishna's blessure? Misschien kan iemand met een twitter account aan hem vragen wat hij te horen heeft gekregen van de doktoren?
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010
quote:Je kunt het ook uitleggen als betrokkenheid van je supporters. Dat ze met je meedenken, meeleven en graag willen weten hoe het me je gaat. Ik zie het probleem niet zo en ben zelf eerlijk gezegd ook erg benieuwd.
JeroenE schreef:
(...)
Het lijkt me verstandiger om deze jongen nu met rust te laten. Wat hij meemaakt met zijn talent is echt vreselijk. Als het weer zo lang gaat duren bedreigt het zijn carrière. En die moet nog beginnen...
Dirk86
Veelbelovend talent
Reg.: 29 mei 2011
quote:Heb daar ook wel aan gedacht inderdaad. Dat je niet te nieuwsgierig moet zijn terwijl hij daar zelf misschien helemaal niet op zit te wachten.
JeroenE schreef:
(...)
Het lijkt me verstandiger om deze jongen nu met rust te laten. Wat hij meemaakt met zijn talent is echt vreselijk. Als het weer zo lang gaat duren bedreigt het zijn carrière. En die moet nog beginnen...
Markus_Rosenberg
Talent
Uit: Waddinxveen
Vak: 0-vak
Reg.: 22 augustus 2005
Balotelli
Veelbelovend talent
Uit: Arnhem
Reg.: 30 januari 2007
quote:Eerst 18 worden...
Markus_Rosenberg schreef:
contract verlengen tot 2016 + optie voor nog 1 jaar.
j0rdiii
Regelmatige invaller
quote:
@RicardoKishna
Nu @ Ajax, goed bericht vanuit het ziekenhuis gehad! Nu in het krachthonk aan het werk pic.twitter.com/57iE58EF
Morfe0
International
Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005
Jordi Alba
Regelmatige invaller
Reg.: 17 februari 2012
quote:Dat maak je alleen op uit het feit dat hij nu met Raiola samenwerkt? Sporkslede tekende ook gewoon bij.
Morfe0 schreef:
Die Rioolrat(Raiola) heeft Kishna ook onder zijn hoede, helaas zal wel vertrekken verwacht ik.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
quote:Ik kan wel geloven dat ze in het buitenland erg veel trek in Kishna zullen hebben.
Jordi Alba schreef:
(...)
Dat maak je alleen op uit het feit dat hij nu met Raiola samenwerkt? Sporkslede tekende ook gewoon bij.
Daanzeist
Ballenjongen
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Reg.: 26 augustus 2012
champy95
Legende
quote:Dat zijn dan 2 dingen waar we blij mee kunnen zijn
Daanzeist schreef:
Kishna zit niet bij raiola meer zijn vader doet alles nuzelf,,,,,
En volgens mij valt de blessure reuze mee!
City, united, Arsenal, Newcastle en Chelsea zijn geintreseerd
Overigen proberen veel zaakwaarnemers hem onder de pannen te krijgen..
Huis
Vedette
Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003
Frankie de missing link
Vedette
Reg.: 14 augustus 2009
quote:Als je Kishna bent en Raiola weet je serieus nu een vet contract aan te smeren bij een grote club, ALTIJD doen. Daar kun je toch niet met droge ogen boos om zijn op die jongen? Op zijn best heeft hij een 50-50 kans dattie nog eens jaren achter elkaar fit is. Die heeft zijn hele jeugd voor het voetbal gegeven. Als je dan financiele zekerheid kan pakken zou ik dat - met zijn knieeen - altijd doen.
Morfe0 schreef:
Die Rioolrat(Raiola) heeft Kishna ook onder zijn hoede, helaas zal wel vertrekken verwacht ik.
Vanilla ice
Idool
Reg.: 9 september 2007
quote:Of je verlengt je contract bij Ajax, omdat je ze dank verschuldigd bent. Hij heeft anderhalf seizoen onder de kosten van Ajax kunnen werken aan z'n herstel. Laat hem eerst een seizoen blessurevrij doorkomen, want op dit moment komt hij bij geen enkele club door de medische keuring.
Frankie de missing link schreef:
(...)
Als je Kishna bent en Raiola weet je serieus nu een vet contract aan te smeren bij een grote club, ALTIJD doen. Daar kun je toch niet met droge ogen boos om zijn op die jongen? Op zijn best heeft hij een 50-50 kans dattie nog eens jaren achter elkaar fit is. Die heeft zijn hele jeugd voor het voetbal gegeven. Als je dan financiele zekerheid kan pakken zou ik dat - met zijn knieeen - altijd doen.
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
quote:Lijkt mij inderdaad een zeer verstandige optie. Bij Anzhi een contract tekenen voor vijf jaar à drie miljoen netto per jaar dan hoeft die jongen ook niet in te zitten over toekomstige blessures.
Frankie de missing link schreef:
(...)
Als je Kishna bent en Raiola weet je serieus nu een vet contract aan te smeren bij een grote club, ALTIJD doen. Daar kun je toch niet met droge ogen boos om zijn op die jongen? Op zijn best heeft hij een 50-50 kans dattie nog eens jaren achter elkaar fit is. Die heeft zijn hele jeugd voor het voetbal gegeven. Als je dan financiele zekerheid kan pakken zou ik dat - met zijn knieeen - altijd doen.
Brasil
Legende
Reg.: 21 december 2000
quote:Zijn vader is een topvent. Mocht Kishna weggaan... dan gaat hij naar Engeland, naar dezelfde club als Ake
Daanzeist schreef:
Kishna zit niet bij raiola meer zijn vader doet alles nuzelf,,,,,
En volgens mij valt de blessure reuze mee!
City, united, Arsenal, Newcastle en Chelsea zijn geintreseerd
Overigen proberen veel zaakwaarnemers hem onder de pannen te krijgen..
Demosthenes
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: 420
Reg.: 14 december 2000
quote:Speelden zij niet samen bij ADO? Kan me vergissen!
Zijn vader is een topvent. Mocht Kishna weggaan... dan gaat hij naar Engeland, naar dezelfde club als Ake
j0rdiii
Regelmatige invaller
quote:Uitgebreide berichtgeving over een jeugdspeler doen ze vrijwel nooit toch?
Huis schreef:
De berichtgeving vanuit Ajax blijft erg achter imo. Hij heeft goed nieuws gehad, dus het valt mee, maar nergens een indicatie over hoelang hij eruit ligt. Ik neem aan dat hij dit seizoen nog gaat spelen en hopelijk in de zomer kan aanhaken nij het eerste.
champy95
Legende
dion_odinot
Basisspeler
Uit: Moordrecht
Reg.: 3 juli 2006
quote:Klopt! zijn ook boezemvrienden.
Demosthenes schreef:
(...)
Speelden zij niet samen bij ADO? Kan me vergissen!
Daanzeist
Ballenjongen
Vak: 422
Reg.: 26 augustus 2012
quote:???Vanilla Ice? Als hij herstelt van een kraakbeenblessure kom je gewoon door medische keuring heen hoor... Op en MRI is dan geen schade te zien.. Dus weet niet echt waar jij het over hebt? verklaar je nader!
Vanilla ice schreef:
(...)
Of je verlengt je contract bij Ajax, omdat je ze dank verschuldigd bent. Hij heeft anderhalf seizoen onder de kosten van Ajax kunnen werken aan z'n herstel. Laat hem eerst een seizoen blessurevrij doorkomen, want op dit moment komt hij bij geen enkele club door de medische keuring.
Deze topic is open en bestaat uit 21 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ricardo Kishna

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 72,7% dat FC Twente wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.