Ajax Netwerk
woensdag 22 oktober 2014 - 23:43                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ricardo Kishna

HR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 56 »

HR

j0rdiii
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 januari 2012

quote:HR
Ricardo Kishna ‏@RicardoKishna
@ Ajax, bezig met krachttraining voor mijn knieHR
Vraag mij af hoelang hij nu eruit zal liggen, hopelijk komt hij terug.
HR
HR

Demosthenes
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: 420
Reg.: 14 december 2000

Allemaal onder het mom van geld besparen. Geld is dus belangrijker dan mensenlevens. In het geval van Kishna is het niet levensbedreigend, maar wel redelijk schrijnend. Aangezien het twee gelijksoortige blessures aan kraakbeen in de knieën betreft, en die rond dezelfde tijd opspelen, zou het maar zo iets kunnen zijn dat aangeboren is (kraakbeen dat uitsteekt/niet helemaal goed zit).
Misschien dat bij het verwijderen hiervan de klachten wel definitief voorbij zijn.HR
Zou er bij Ajax niemand rondlopen die een jaar (1 1/2 jaar?) geleden ook op het idee is gekomen? Zo'n onderzoek zal iets kosten (Al zal er wel een contract zijn met een ziekenhuis, VU?) maar bespaart veel leed. Zou trouwens ook kunnen dat de revalidatie geschaad wordt of dat zoiets niet zichtbaar gemaakt kan worden enz.
HR
HR

j0rdiii
Geselecteerd voor Oranje

Ricardo Kishna ‏@RicardoKishna

Onderweg naar het ziekenhuis, plan van aanpak opstellen met de artsen.. Hopen op goed nieuws #zenuwachtigHR
Staat op zijn twitter verder niet meer info, is van 14 november dit.
HR
HR

Dirk86
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2011

Heeft iemand al meer informatie over Kishna's blessure? Misschien kan iemand met een twitter account aan hem vragen wat hij te horen heeft gekregen van de doktoren?
HR
HR

JeroenE
Vedette

Reg.: 17 september 2007

Dirk86 schreef:

Heeft iemand al meer informatie over Kishna's blessure? Misschien kan iemand met een twitter account aan hem vragen wat hij te horen heeft gekregen van de doktoren?
HR
Het lijkt me verstandiger om deze jongen nu met rust te laten. Wat hij meemaakt met zijn talent is echt vreselijk. Als het weer zo lang gaat duren bedreigt het zijn carrière. En die moet nog beginnen...
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

JeroenE schreef:

(...)
Het lijkt me verstandiger om deze jongen nu met rust te laten. Wat hij meemaakt met zijn talent is echt vreselijk. Als het weer zo lang gaat duren bedreigt het zijn carrière. En die moet nog beginnen...
HR
Je kunt het ook uitleggen als betrokkenheid van je supporters. Dat ze met je meedenken, meeleven en graag willen weten hoe het me je gaat. Ik zie het probleem niet zo en ben zelf eerlijk gezegd ook erg benieuwd.
HR
HR

Dirk86
Veelbelovend talent

Reg.: 29 mei 2011

JeroenE schreef:

(...)
HR
Heb daar ook wel aan gedacht inderdaad. Dat je niet te nieuwsgierig moet zijn terwijl hij daar zelf misschien helemaal niet op zit te wachten.

Maar goed het is goed bedoeld. Misschien haalt hij er juist kracht uit als supporters belangstelling tonen en hem steunen.
HR
HR

Markus_Rosenberg
Talent

Uit: Waddinxveen
Vak: 0-vak
Reg.: 22 augustus 2005

contract verlengen tot 2016 + optie voor nog 1 jaar.
HR
HR

Balotelli
Veelbelovend talent

Uit: Arnhem
Reg.: 30 januari 2007

Markus_Rosenberg schreef:

contract verlengen tot 2016 + optie voor nog 1 jaar.
HR
Eerst 18 worden...

Ben wel benieuwd of 'ie hiervan terug kan komen. Sterkte iig
HR
HR

j0rdiii
Geselecteerd voor Oranje

‏@RicardoKishna

Nu @ Ajax, goed bericht vanuit het ziekenhuis gehad! Nu in het krachthonk aan het werk pic.twitter.com/57iE58EFHR
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Die Rioolrat(Raiola) heeft Kishna ook onder zijn hoede, helaas zal wel vertrekken verwacht ik.
HR
HR

Jordi Alba
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 17 februari 2012

Morfe0 schreef:

Die Rioolrat(Raiola) heeft Kishna ook onder zijn hoede, helaas zal wel vertrekken verwacht ik.
HR
Dat maak je alleen op uit het feit dat hij nu met Raiola samenwerkt? Sporkslede tekende ook gewoon bij.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Jordi Alba schreef:

(...)

Dat maak je alleen op uit het feit dat hij nu met Raiola samenwerkt? Sporkslede tekende ook gewoon bij.
HR
Ik kan wel geloven dat ze in het buitenland erg veel trek in Kishna zullen hebben.
Hij is na het uitdienen van dit contract jammer genoeg gewoon weg.

Let ook maar op met Vilhena.
HRHR
HR

Daanzeist
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Reg.: 26 augustus 2012

Kishna zit niet bij raiola meer zijn vader doet alles nuzelf,,,,,

En volgens mij valt de blessure reuze mee!

City, united, Arsenal, Newcastle en Chelsea zijn geintreseerd

Overigen proberen veel zaakwaarnemers hem onder de pannen te krijgen..
HR
HR

champy95
Legende

Daanzeist schreef:

HR
Dat zijn dan 2 dingen waar we blij mee kunnen zijn :)
HR
HR

Huis
Idool

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

De berichtgeving vanuit Ajax blijft erg achter imo. Hij heeft goed nieuws gehad, dus het valt mee, maar nergens een indicatie over hoelang hij eruit ligt. Ik neem aan dat hij dit seizoen nog gaat spelen en hopelijk in de zomer kan aanhaken nij het eerste.
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

Morfe0 schreef:

HR
Als je Kishna bent en Raiola weet je serieus nu een vet contract aan te smeren bij een grote club, ALTIJD doen. Daar kun je toch niet met droge ogen boos om zijn op die jongen? Op zijn best heeft hij een 50-50 kans dattie nog eens jaren achter elkaar fit is. Die heeft zijn hele jeugd voor het voetbal gegeven. Als je dan financiele zekerheid kan pakken zou ik dat - met zijn knieeen - altijd doen.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

Frankie de missing link schreef:

(...)

Als je Kishna bent en Raiola weet je serieus nu een vet contract aan te smeren bij een grote club, ALTIJD doen. Daar kun je toch niet met droge ogen boos om zijn op die jongen? Op zijn best heeft hij een 50-50 kans dattie nog eens jaren achter elkaar fit is. Die heeft zijn hele jeugd voor het voetbal gegeven. Als je dan financiele zekerheid kan pakken zou ik dat - met zijn knieeen - altijd doen.
HR
Of je verlengt je contract bij Ajax, omdat je ze dank verschuldigd bent. Hij heeft anderhalf seizoen onder de kosten van Ajax kunnen werken aan z'n herstel. Laat hem eerst een seizoen blessurevrij doorkomen, want op dit moment komt hij bij geen enkele club door de medische keuring.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Frankie de missing link schreef:

(...)

HR
Lijkt mij inderdaad een zeer verstandige optie. Bij Anzhi een contract tekenen voor vijf jaar à drie miljoen netto per jaar dan hoeft die jongen ook niet in te zitten over toekomstige blessures.
HR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

Daanzeist schreef:

HR
Zijn vader is een topvent. Mocht Kishna weggaan... dan gaat hij naar Engeland, naar dezelfde club als Ake ;)
HR
HR

Demosthenes
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: 420
Reg.: 14 december 2000

Zijn vader is een topvent. Mocht Kishna weggaan... dan gaat hij naar Engeland, naar dezelfde club als Ake HR
Speelden zij niet samen bij ADO? Kan me vergissen!
HR
HR

j0rdiii
Geselecteerd voor Oranje

Huis schreef:

De berichtgeving vanuit Ajax blijft erg achter imo. Hij heeft goed nieuws gehad, dus het valt mee, maar nergens een indicatie over hoelang hij eruit ligt. Ik neem aan dat hij dit seizoen nog gaat spelen en hopelijk in de zomer kan aanhaken nij het eerste.
HR
Uitgebreide berichtgeving over een jeugdspeler doen ze vrijwel nooit toch?
HR
HR

champy95
Legende

Ik ben wel echt benieuwd naar zijn goed nieuws.
Hopelijk zien we hem snel weer op de velden na de winterstop.
HR
HR

dion_odinot
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Moordrecht
Reg.: 3 juli 2006

Demosthenes schreef:

(...)
Speelden zij niet samen bij ADO? Kan me vergissen!
HR
Klopt! zijn ook boezemvrienden.
HR
HR

Daanzeist
Jeugdspeler

Vak: 422
Reg.: 26 augustus 2012

Vanilla ice schreef:

(...)

Of je verlengt je contract bij Ajax, omdat je ze dank verschuldigd bent. Hij heeft anderhalf seizoen onder de kosten van Ajax kunnen werken aan z'n herstel. Laat hem eerst een seizoen blessurevrij doorkomen, want op dit moment komt hij bij geen enkele club door de medische keuring.
HR
???Vanilla Ice? Als hij herstelt van een kraakbeenblessure kom je gewoon door medische keuring heen hoor... Op en MRI is dan geen schade te zien.. Dus weet niet echt waar jij het over hebt? verklaar je nader!
:B
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Spelers, opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd, tweede elftal en vrouwenteam » Ricardo Kishna

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,9% dat Vitesse wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!