Ajax Netwerk
donderdag 17 mei 2012 - 23:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Jeugd en tweede elftal » Jody Lukoki

HR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »

HR

Dapprestrijder
Talent

Vak: -
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 15 juli 2006

Wat vinden we van hem?
Ik denk dat hij meer kans maakt om echt door te breken dan Florian Jozefzoon omdat Lukoki toch iets meer pure snelheid in zich heeft en daardoor veel moeilijker is af te stoppen dan de meer technische Jozefzoon.
Heb sowieso het idee dat hij onder De Boer zich sterk aan het ontwikkelen is, met name de voortzetting gaat steeds beter.
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 9 september 2007

Sluit me bij je aan. Komt langzamerhand wel in aanmerking voor een contract. Zie persoonlijk ook meer in hem dan de Sa, die wat eenzijdig is en klein helaas. Het kan een zeer bruikbare speler worden op (korte) termijn. Volg 'm al vanaf de B1, telkens een van de beste spelers uit z'n team. Goede speler.
HR
HR

tukas
Talent

Reg.: 20 januari 2010

ADO Den Haag wil hem nu dus hebben.
HR
HR

VdV Rode kaart: waarschuwing
Lid 2de elftal

Vak: 120
Reg.: 25 oktober 2010

quote:HR
tukas schreef:

ADO Den Haag wil hem nu dus hebben.
HR
Maar dat gaat niet gebeuren neem ik aan. Ajb geen tweede Elia.
HR
HR

Dapprestrijder
Talent

Neem aan dat Frank de Boer zelf ook wel aangeeft dat deze jongen een contract moet krijgen.
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 24 november 2003

Jammer van die openingspost, die mijns inziens toch echt niet aan de daarvoor gestelde voorwaarden voldoet. Doe het dan zo:

forumillustratie

Naam: Jody Lukoki
Geboortedatum: 15-11-1992 (18 jaar)
Nationaliteit: Nederlands
Positie: Rechtsbuiten

Seizoen 2010/2011 (tot nu toe):
Ajax A1 - 7 wedstrijden, 1 goals
Jong Ajax - 1 wedstrijd, 0 goals

ADO wil na Antonia ook Lukoki overnemen van Ajax
10/11/2010 09:25

Martin Jol klaagde zondag na het thuisduel met ADO Den Haag (1-0 nederlaag) over een gebrek aan buitenspelers, maar de Scheveninger lijkt er opnieuw één kwijt te raken.

ADO heeft zijn zinnen gezet op A-junior Jody Lukoki (17), die in Amsterdam nog geen contract kreeg aangeboden en zodoende aan het einde van het seizoen transfervrij is op te halen.

'ADO Den Haag heeft inderdaad naar Jody geïnformeerd. Net als een aantal andere clubs, aldus zaakwaarnemer Chiel Dekker in De Telegraaf. 'Maar het lijkt me wel zo fair dat we eerst met Ajax praten, aangezien Jody de ambitie heeft om Ajax 1 te halen.'

Eerder nam ADO al Jarchinio Antonia gratis over van Ajax. De buitenspeler mocht zondag invallen tijdens het duel in de Arena. Ook buitenspelers Nordin Amrabat, Eljero Elia, Jeremain Lens en Luciano Narsingh werden eerder niet goed genoeg bevonden in Amsterdam.HR
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Is zelfs door jou geopend Dapprestrijders. Dat maakt het dan wel een beetje verdacht :) . Familie ?
HR
HR

dijkstra14
Veelbelovend talent

Vak: 120
Reg.: 7 maart 2006

Hoe doet hij het de laatste tijd? Met het oog op de toekomst en dat Suarez wellicht verkocht word, is het al iets voor het 1e?
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Mag maandag meetrainen met het eerste elftal.
HR
HR

Dapprestrijder
Talent

Haha nee ben absoluut geen familie:)

Woon in Groningen;) maar ben gewoon gecharmeerd van deze jongen;)
HR
HR

Suavimani
Idool

Dapprestrijder schreef:

Haha nee ben absoluut geen familie:)

Woon in Groningen;) maar ben gewoon gecharmeerd van deze jongen;)
HR
Dan ben je zeker niet de enige :)
HR
HR

Robin_DB10
Lid 2de elftal

Uit: Emmeloord

Volgens Van Gelder komende week bij de A-selectie.
HR
HR

Shogun
Internationale topspeler

Reg.: 7 juli 2009

Robin_DB10 schreef:

HR
Ik wilde het net posten. Ik ben heel erg benieuwd.
HRHR
HR

Busteraap
Talent

Uit: Dordrecht
Reg.: 9 december 2009

Ik ben ook erg benieuwd, verdiende het wel na zn goede spel de laatste tijd.
HR
HR

Suavimani
Idool

Robin_DB10 schreef:

HR
Eindelijk! Ben heel benieuwd hoe hij zich gaat houden :)
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Vanilla ice schreef:

Mag maandag meetrainen met het eerste elftal.
HR
;)
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Dit gaat snel zeg. Wat goed is komt snel. Is het eigenlijk (ook) een spits ?
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Nee, een pure rechtsbuiten. Pijlsnel. Hij zou met z'n snelheid 'minimaal' hetzelfde kunnen brengen als Rommedahl dat deed, en nog meer. Technisch beter.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Shogun
Internationale topspeler

Reg.: 7 juli 2009

Vanilla ice schreef:

Nee, een pure rechtsbuiten. Pijlsnel. Hij zou met z'n snelheid 'minimaal' hetzelfde kunnen brengen als Rommedahl dat deed, en nog meer. Technisch beter.
HR
Wat voor rechtsbuiten is het? Buitenom en voorzet geven of meer bijvoorbeeld een type Elia, ook een snelle buitenspeler maar meer iemand met de actie naar binnen?
HR
HR

rbuitv
Talent

Reg.: 10 december 2006

Vanilla ice schreef:

HR
Waarom liep Jol dan altijd te zeggen, dat hij een type Rommedahl graag wou hebben/houden?

Ik vindt het fijn om te zien, dat Frank meer jeugd gaat gebruiken, van de A1.
Elke club, kan alleenmaar jaloers zijn van zulke cijfers (qua aantal in het team, wat uit eigen jeugd komt).
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Shogun schreef:

(...)

Wat voor rechtsbuiten is het? Buitenom en voorzet geven of meer bijvoorbeeld een type Elia, ook een snelle buitenspeler maar meer iemand met de actie naar binnen?
HR
Hij heeft een hoge startsnelheid. Hij is zeer dreigend met z'n snelheid. Buitenspeler die een paar keer in de wedstrijd de achterlijn haalt en daarbij doorgaans goede voorzetten aflevert. Hij heeft zich echt goed ontwikkeld. Z'n linkerbeen is beter geworden, z'n schot, hij is sterker geworden, is gevarieerder gaan spelen.

[Dit bericht is veranderd door Vanilla ice (op 12 december 2010 22:57:44).]
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

In twee weken tijd van 'we hebben geen vleugelspelers' naar "jemig, wie hebben we eigenlijk allemaal wel niet voor de vleugels?" :)

Rechtsbuiten: Sulejmani, Zeegelaar, Lukoki
Linksbuiten: El Hamdaoui, Ebecilio, Ozbiliz

Klopt dit een beetje? Ik had namelijk van De Boer begrepen dat hij Ozbiliz meer als rechts- ipv linksbuiten ziet.

De Boer sprak weer klare taal in een interview. Als de nummer 1 of 2 geblesseerd of geschorst is, komt nummer 3 in beeld. Zo simpel, maar zo vaak genegeerd de laatste tien jaar. Errug goed bezig die De Boer!

Edit: en dan vergeet ik Jozefzoon nog!!! WAT een debiel die Jol met z'n 'geef me tien miljoen'. Wat een dwaas...

[Dit bericht is veranderd door Klasbakken (op 12 december 2010 22:58:34).]
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Als je de jeugd een beetje zou volgen dan zou je weten dat ze er waren. Ik wist het iig wel. Ebecilio heeft mij vandaag positief verrast. Nooit gezien als een speler die ik echt veel kans gaf om het eerste elftal te halen. Dan was Jozefzoon een meer opvallende speler in de jeugd. Zeegelaar lijkt me einde verhaal. Ozbiliz zit potentie in, maar moet nog veel leren.

Ricardo Kishna is echter verreweg de beste vleugelspeler die in de jeugd rondloopt. Lukoki op een goede tweede, denk ik.
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

Vanilla ice schreef:

Als je de jeugd een beetje zou volgen dan zou je weten dat ze er waren. Ik wist het iig wel.

HR
Ik wist dat natuurlijk ook. Zeg ook nergens dat ik het eens was met die debiele uitspraken van Jol. Kansloos geblaat in de ruimte, terwijl hij vorig jaar altijd wel erg positief was over de kansen van spelers als Jozefzoon, Ebecilio en Zeegelaar.

Maar kun jij eens aangeven per speler of ze echt typisch links- of rechtsbuiten zijn, Vanilla? Ben het overzicht ondertussen een beetje kwijt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Jeugd en tweede elftal » Jody Lukoki

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat vind jij van het nieuwe uittenue?

Mooi
Teleurstellend
Nog geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 79,4% dat Willem II wint van FC Den Bosch. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.