| Poster | | Topic: Ajax A1 [Wedstrijden] Seizoen 2007-2008 |  |
|
Raymondinnowicz Bankzitter
Vak: - Posts: 519 Reg.: 27 januari 2004 | Heeft niemand hier dan een glazen bol?? 
|
|
|
Jeff Fire Ballenjongen
Posts: 10 Reg.: 20 juni 2001 | Heerenveen wint na strafschoppen. Na een ruststand in het voordeel van Ajax (2-0) scoorde Hveen in de tweede helft nog tweemaal. In de verlenging werd er niet meer gescoord, waarna Hveen na strafschoppen de beker mocht ophalen.
|
|
|
voetbalkenner Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 67 Reg.: 4 maart 2008 | Ronaldo gefeliciteerd met je contract bij Ajax.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
mv Talent
Uit: den helder Posts: 114 Reg.: 14 maart 2002 | Waarom heeft Ajax zo lang gewacht?
|
|
|
voetbalkenner Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 67 Reg.: 4 maart 2008 |
quote: mv schreef:
Waarom heeft Ajax zo lang gewacht?
Zelf wist hij dat hij een ontract kreeg, alleen het tekenen moest nog gebeuren, en wat in het vat zit -> verzuurd niet !!!
|
|
|
Roy-boy
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5 Reg.: 21 juni 2008 | ik heb gehoord dat er een georgishce speler is gehald voor jong ajax. wie is dat?
|
|
|
aj10ax Vedette
Uit: amstelveen Posts: 1913 Reg.: 23 juni 2000 | Is die Jongebloet zijn contract waard?Ik ken hem niet als speler,alleen de naam.Wie kan meer over zijn kwaliteiten vertellen?Type Inzaghi las ik,is dat zo? 
|
|
|
AFCA Martijn Ballenjongen
Uit: Andijk Vak: - Posts: 29 Reg.: 29 oktober 2006 | Wie weet waar Vlatko Lazic is geboren?
Wie weet wie de zaakwaarnemr van Jordi Schell is?
Heel erg bedankt 
|
|
|
AJAXSTUFF Jeugdspeler
Uit: Amstelveen Vak: 412 Posts: 66 Reg.: 17 mei 2006 | Renaldo Jongebloet heeft dit seizoen voornamelijk in de A2 gespeelt en daar scoorde hij aan de lopende band. De reden dat hij in de A2 speelde was het feit dat hij niet door één deur kan/kon met Sonny Silooy die inmiddels zijn trainers carriere voort moet zetten bij Young Boys Haarlem.
Vlatko Lazic heeft ouders uit het vormalige Joegoslavië maar is zelf geboren in Nederland.
Die Georgische spits? Ik denk dat jij doelt op Darko Bodul dat is een Kroatische/Oostenrijkse spits uit de jeugd opleiding van sc Heerenveen.
|
|
|
AjaxInside.nl Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8 Reg.: 9 januari 2008 | |
|
mv Talent
Uit: den helder Posts: 114 Reg.: 14 maart 2002 | is er een speler van Heerenveen op proef bij Jong Ajax?
|
|
|
Benji Geselecteerd voor Oranje Winnaar ANC 6 + 7
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 1180 Reg.: 18 oktober 2002 | Er gaan geruchten dat Darko Bodul(Heerenveen) richting Ajax vertrekt
|
|
|
Mark Moderator Winnaar Ajax Netwerk VoVo Beker 2006/2007
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3981 Reg.: 7 maart 2000 | |
|
|