Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Supporterscontact
Boeken / Literatuur-topic
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 27 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 27 »

Poster
Topic: Boeken / Literatuur-topic 
Stefano Ruiz
Vedette

Uit: Eemnes
Vak: -
Reg.: 28 oktober 2003
Gepost op 5 april 2006 om 15:43:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De trots van de wereld
Michels, Cruiff en het gouden Ajax van 1964-1974

Ik heb vorige week dit boek gekocht en ik vind het echt een aanrader, heb em nog niet uitgelezen maar een aanrader is het zeker. Het boek is ingedeeld in dire onderwerpen; de ontwikkeling van Cruijff, de opkomst van Ajax en de terugval. Echt kopen dit boek!

Klik hier om de spoiler te bekijken

[Dit bericht is veranderd door Stefano Ruiz (op 5 april 2006 15:44:11).]
 Help mods!
Pool: 2138e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.460,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Peter
Administrator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
Gepost op 8 april 2006 om 12:46:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat was een mooi boek, inderdaad.

Vannacht gelezen, een boek voor Ajacieden die van het ultieme leedvermaak houden:

Hugo Borst: De Coolsingel bleef leeg

Het boek begint al goed met een citaat:

quote:
Feijenoord is een zéér zwakke club. De bestuursleden zijn omkoopbaar, de velden slecht, de tribunes wrak en de spelers zijn stuk voor stuk door drank ondermijnd.

U niet zonder aarzeling een goed seizoen toegewenst

Godfried Bomans, 1969
Wat volg is een jaar lang ellende en hilariteit, vanwege het abdurdisme ten top. Wat het des te leuker maakt in het seizoen 1995-1996 is de jacht op Ajax. Althans, de poging daartoe. Het is jaar dat Ajax superieur voetbalt, wat je ook merkt aan die heerlijke en pure frustratie van Feijenoorders als het op Ajax aankomt. Fantastisch om te lezen. Ontroerend is het ontslag van Van Hanegem, geweldig is de beschrijving van de beruchte 2-4 in de Kuip. Lees dit boek en je weet waarom het nooit wat zal worden met die club van Zuid

Maar ok, daar heb je dat boek niet voor nodig

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 24 september 2006 21:19:03).]
 Help mods!
Pool: 353e, Ajax - NEC 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.474,4VoVo: 94e / 389e / 40eOpstelling: 4-3-3
arte et labore
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 9 juli 2003
Gepost op 11 april 2006 om 16:04:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peter schreef:

Vannacht gelezen, een boek voor Ajacieden die van het ultieme leedvermaak houden:

Het boek begint al goed met een citaat:

(...)

Wat volg is een jaar lang ellende en hilariteit, vanwege het abdurdisme ten top. Wat het des te leuker maakt in het siezoen 1995-1996 is de jacht op Ajax. Althans, de poging daartoe. Het is jaar dat Ajax superieur voetbalt, wat je ook merkt aan die heerlijke en pure frustratie van Feijenoorders als het op Ajax aankomt. Fantastisch om te lezen. Ontroerend is het ontslag van Van Hanegem, geweldig is de beschrijving van de beruchte 2-4 in de Kuip. Lees dit boek en je weet waarom het nooit wat zal worden met die club van Zuid

Maar ok, daar heb je dat boek niet voor nodig

Nu in herdruk toch?
Binnenkort maar eens bij de boekhandel langs gaan. Lijkt me vermakelijke kost.
 Help mods!
Pool: 2890e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Peter
Administrator

Gepost op 11 april 2006 om 23:12:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja, nieuwe herdruk. Hardcovered, er zijn ook nog wel oudere exemplaren op internet te koop, maar die zijn per saldo duurder dan deze. Er zit een voorwoord en naschrift bij, vergeleken met de oude drukken.
 Help mods!
Pool: 353e, Ajax - NEC 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.474,4VoVo: 94e / 389e / 40eOpstelling: 4-3-3
soccer fanatic
Lid 2de elftal

Uit: Gelderland
Reg.: 20 februari 2003
Gepost op 12 april 2006 om 04:30:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn Boeken top 3:

Paolo Coelho - De Alchemist
Gerard Reve - De Avonden
JD Salinger - Catcher In The Rye

De Alchemist staat toch wel ver boven de rest moet ik bekennen. Beetje filosofisch, over goed omgaan met wat je hart je verteld. Erg inspirerend.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Peter
Administrator

Gepost op 12 april 2006 om 13:23:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat maakte 'Catcher in the rye' zo goed voor je?
 Help mods!
soccer fanatic
Lid 2de elftal

Uit: Gelderland
Reg.: 20 februari 2003
Gepost op 12 april 2006 om 16:27:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Catcher in the Rye maakte indruk op me omdat de gevoelens van het niet vertrouwen van mensen om je heen, destijds toen ik het las een bekend gevoel was. Bovendien vind ik boeken die emotionele problemen beschrijven al krachtig. Ben blij dat we dit boek destijds klassikaal hebben gelezen zodat ik jaren later besefte dat ik dit boek graag aan mijn boekenkast wilde toevoegen.

Zeker als in de gevallen van eigenlijk mijn complete top 3, ook al zijn ze in ieder boek met een totaal andere kijk benadert. Nummer 1 is hoopgevend en inspirerend, nummer 2 is deprimerend en nummer 3 is be-lerend. Zo vat ik ze op tenminste.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Peter
Administrator

Gepost op 17 april 2006 om 00:15:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi gezegd over Catcher. Dat aspect van het boek (hypocriet gedrag) grijpt je meteen vast als je het in je tienerjaren leest. Wat ik daarnaast ook heel mooi vond is dat het boek gewoon gaat over bescherming van onschuld, liefde en 'vita activa'. Het staat niet voor niets in mijn top-10
 Help mods!
AFCA Rood
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westland
Vak: 429
Reg.: 11 mei 2004
Gepost op 17 april 2006 om 08:24:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met verhalen van de harde kern van Twente, Utrecht, Ajax, Feyenoord, Den Haag, NAC, NEC, PSV en Groningen. Aanrader.
 Help mods!
Pool: 3084e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.465,9VoVo: -Opstelling: -
Stanley Menzo
Idool

Uit: Hoofddorp
Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002
Gepost op 17 april 2006 om 09:05:14.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA Rood schreef:
Met verhalen van de harde kern van Twente, Utrecht, Ajax, Feyenoord, Den Haag, NAC, NEC, PSV en Groningen. Aanrader.

Ik ben het boek aan het lezen en het is inderdaad een aanrader. Veel verhalen over hoe ze in het wereldje zijn gekomen en wat het met hen heeft gedaan.

Voor mensen die meer willen weten van het wereldje is het zeker een aanrader. Het is geen boek vol sensatie en dat is maar goed ook. Dat houdt het wel realistisch.
 Help mods!
Pool: 2743e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.434,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
paulineajax
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Vak: 420
Reg.: 2 december 2003
Gepost op 17 april 2006 om 10:21:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peter schreef:

Ik weet niet of dat boek hier al besproken is, maar ik heb van Borst nu net "Over vaders en zonen" uit, staan echt hele mooie verhalen in. Over de vader en het zoontje van van Basten, over de overleden kinderen van John Bosman en Michel Boerebach en over zijn eigen zoontje. Is echt een aanrader.
 Help mods!
Pool: 996e, Ajax - NEC 4-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Peter
Administrator

Gepost op 23 april 2006 om 08:51:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Twee nieuwe Ajaxboeken:

Salo Muller: Mijn Ajax

Salo Muller was verzorger bij het Ajax van de jaren 60 en 70. Het boek bestrijkt de periode vanaf 1960 en voornamelijk het tijdperk-Michels. Persoonlijk boek van iemand die veel goede, maar ook slechte herinneringen heeft aan Ajax. Een must voor veertigplussers, een mooi egodocument voor veertigminners die meer van de club wille weten. Dat geldt ook voor:

Menno de Galan: De trots van de wereld

Wederom een boek over het Gouden Ajax van de jaren 70. Een prima stukje geschiedschrijving waarvan het van de pagina's afdruipt dat de schrijver weet waar hij het over heeft, goed gedocumenteerd is en het met liefde heeft geschreven.

Wat is nu het beeld van Ajax dat uit deze boeken komt? Een fantastische club die zich met name door Michels heeft geprofessionaliseerd en na successen zichzelf net als de klassieke held in een zwaar stortte. Alleen; dat zwaard is hier een symbool voor zelfgenoegzaamheid en misplaatste arrogantie. Het: 'We zijn er, we blijven er en we hoeven er niets meer aan te doen'-denken, zeg maar. Dat was zo in 19783, dat was zo in 1995.

Desondanks zijn dit twee prima boeken voor Ajacieden die interesse hebben in de geschiedenis van de club. Jammer dat Nederland geen sportboekencultuur heeft, in de VS of het VK zou een club als Ajax er wat minder bekaaid afkomen qua boeken...
 Help mods!
van Reenen
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 25 april 2006 om 18:27:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hou erg van historische boeken (probeer al een tijdje Brief voor de Koning bij de plaatselijke bieb te lenen; altijd uitgeleend )

Heeft er iemand nog tips? En dan bedoel ik voornamelijk gelazer met ridders, middeleeuwen, misdaad: altijd mooi. Niet al te hoog niveau s.v.p, ik lees voor m'n lol

p.s: Bestaat er zoiets als Crimezone voor historische boeken?

[Dit bericht is veranderd door van Reenen (op 25 april 2006 18:32:49).]
 Help mods!
Pool: 2405e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.410,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Peter
Administrator

Gepost op 6 mei 2006 om 21:58:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sean Wilsey: Oh, the glory of it all!

Het verhaal:

quote:
In het begin waren we gelukkig’
Sean’s bloedmooie moeder (die ook voorkomt in Armistead Maupin’s Tales of the City) is een echte high society-dame die regelmatig Black Panthers en filmsterren ontvangt in haar gigantische penthouse ‘driehonderd meter hoog in de lucht, uitkijkend op San Francisco’. Sean’s raadselachtige vader – een vastgoedtycoon – neemt liever de helikopter dan de auto. Wanneer Sean, ‘het soort kind dat liedjes zingt voor zieke bloemen’, negen jaar oud is, scheiden zijn ouders en hertrouwt zijn vader met zijn moeders beste vriendin. Hun scheiding is wekenlang voer voor alle roddelbladen, mede door de excessieve eisen van Sean’s moeder. Sean’s leven spat uit elkaar. Zijn moeder vraagt hem samen met haar zelfmoord te plegen, maar besluit vervolgens vrede op aarde te stichten. (Sean ontmoet Indira Gandhi, Helmuth Kohl, Menachem Begin en de paus). Na terugkeer van de zoveelste wereldreis vraagt Sean zijn ouders weer bij elkaar te komen. Als dank wordt hij uit San Francisco verbannen en naar talloze kostscholen gestuurd, tot hij uiteindelijk ....
De kritieken:

quote:
‘Een prestatie van epische proporties: afwisselend oprecht, absurd, toegeeflijk, vol zelfspot, mal en ontroerend. Van een lofzang op het skateboarden tot de perikelen van de high society, de ellende van de kostschool, de gevaren van nieuw geld en new age-praktijken. Deze memoires, geschreven met Proustiaans gemak, herinneren de lezer eraan – nee, laten hem zelfs opnieuw beleven – hoe het was om een getormenteerd kind te zijn en een nog meer getormenteerde puber. Dit boek is net zo hip en overweldigend teder als Dave Eggers’ Een hartverscheurend verhaal van duizelingwekkende genialiteit, en net zo beklemmend en overvol als David Foster Wallace’s Infinite Jest’ - Michiko Kakutani, The New York Times

‘Een schokkend openhartig verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat hij ook maar een detail heeft weggelaten… Af en toe komt Wilsey over als een sympathiek figuur, iemand die je naast je zou willen hebben op kantoor. Meestal is hij echter volslagen kwaadaardig – hij kreeg zijn kamergenoot aan het huilen door het stapelbed te saboteren, waardoor de jongen op de grond stortte. En toch, precies als je begint te denken “weer een verhaal over een zielig klein rijk jongetje”, is er de reddende factor: de schijfstijl, die levendig, gedetailleerd en diepzinnig is, gevuld met verfrissende metaforen. Als mijn zoon ooit besluit me over de hekel te halen in zijn memoires, hoop ik dat hij het met net zoveel stijl doet als Wilsey’ - Publishers Weekly
Het boek, de Engelstalige versie, is 619 pagina's lang, maar dat valt niet op omdat je als het ware in het verhaal wordt weggezogen. Ok, je leest over een ettertje dat opgroeit, maar aan het eind van het boek weet je hoe en waarom hij was wie hij was en waarom hij is geworden wat hij is geworden. Het is daarom ook een echte 'bildungsroman', je ziet de morele en intellectuele groei van de hoofdpersoon. Het is een autobiografisch boek van een jongen die niet met zijn emoties weet om te gaan. Stuntelige sex, snelle en vergankelijke vroendschappen, liegen, bedriegen, angsten, hoop, pijn, experimenteren met drugs, school na school verslijten, alles wordt beschreven. Het gebeurt me niet vaak, maar de laatste 50 pagina's heb ik met tranen in mijn ogen gelezen.
 Help mods!
Peter
Administrator

Gepost op 12 mei 2006 om 22:16:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Paul Verhoeven gaat 'Knielen op een bed violen' van Jan Siebelink verfilmen.
 Help mods!
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Zeist
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 12 mei 2006 om 22:41:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben nu begonnen aan het 4e boek van Dan Brown; De Delta Deceptie.

Zijn boeken heb ik tot nu met plezier gelezen, ik vraag me af of deze me ook zal bevallen.

Daarnaast heb ik een voetbalboek uit onze bibliotheek meegenomen.
Een boek van David Yallop met de titel; De voetbal maffia.

Gaat over een Britse research journalist en over zijn jarenlange onderzoek naar de excessieve macht van de media en commercie in het voetbal.

Misschien bekend bij iemand?
 Help mods!
Pool: 92e, Ajax - NEC 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 9e / 155e / 43eOpstelling: 4-3-3
Peter
Administrator

Gepost op 12 mei 2006 om 22:46:09.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat boek van Yallop heb ik gelezen. Blatter heeft geprobeerd het te verbieden, als je het boek uit hebt begrijp je waarom. Voor de rest is het een tamelijk ontluisterend boek, ook over de Nederlanders. Niks voetbalromantiek: geld!

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 12 mei 2006 22:48:52).]
 Help mods!
Silent Bob
Basisspeler

Vak: 108
Reg.: 25 februari 2003
Gepost op 16 mei 2006 om 11:15:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Menno Pot, de schrijver van vak127 geeft aanstaande donderdag een soort lezing in de openbare bibliotheek van Amsterdam.

De aanvang; een avond voor beginnende schrijvers

Donderdag 18 mei 2006, 19.00 uur
Centrale Bibliotheek

De aanvang, een avond voor beginnende schrijvers.
- Willem Thies over zijn gedichtenbundel Toendra
- Annerieke Goudappel over haar boek De gebroeders Kaygun; Omzwervingen van een Koerdische familie.
- Menno Pot over zijn boek Vak 127

Toegang: gratis

Reserveren: klantenservice@oba.nl of 020-5230801
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1343e / 242e / 1373eOpstelling: incompleet
Peter
Administrator

Gepost op 21 mei 2006 om 20:33:09.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeger van Herwaarden:

Marco van Basten: de jaren in Italië en Oranje.

Waar 'het Mysterie Marco' ophoudt begint dit boek, dus als aanvulling is het prima. Hoofdstukken over de Italiaanse en internlandcarriére van Van Basten worden afgewisseld met persoonlijke herinneringen en levensverhalen. Aan het eind gaat de schrijver psychologiseren en probeert hij een verklaring te geven voor keuzes en speelstijl van de bondscoach.

Oordeel: leuk boek, af en toe is het een beetje een te droge opsomming van gebeurtenissen en mis ik (dit gaat hard aankomen bij de schrijver) emotie. De persoonlijke stukken zijn het leukst. Het is echter wel zo dat je, als je dit boek gelezen hebt, feitelijk geen ander boek over deze periode in het leven van San Marco meer hoeft te lezen: qua feiten en beschrijvingen zit het boek prima in elkaar.
 Help mods!
ajaxwintcl
Vedette

Reg.: 30 augustus 2003
Gepost op 21 mei 2006 om 21:52:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Thomas Moore - Utopia

Boek over 'de perfecte samenleving' naar aanleiding van deze publicatie is hij vermoord leek me wel interessant ben ik dus net in begonnen iemand die hem al heeft gelezen ?
 Help mods!
Pool: 2956e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.354,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Peter
Administrator

Gepost op 22 mei 2006 om 04:33:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja ik, een tijdje geleden alweer Als je echt interesse in dit onderwerp hebt moet je eens proberen 'De Staat' van Plato en 'de Stad van God' van Augustinus te lezen, dan heb je dé meesterwerken van de pre-Reniassancetijd op dit onderwerp (staat en samenleving) gelezen.

Voor een goed overzicht mb.t. filosofen en filosofie: 'De droom der rede' van Anthony Gottlieb.

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 22 mei 2006 09:20:45).]
 Help mods!
Sir Theelepel
Lid 2de elftal

Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 22 mei 2006 om 11:57:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het einde van de cirkel gelezen, een erg mooi boek. Heeft iemand anders nog soortgelijke boeken als suggestie?
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
drievierdrie
Basisspeler

Vak: 430
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 24 mei 2006 om 15:19:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

stephen fry -making history en the stars tennis balls en
umberto eco- the name of the rose staan heel hoog op mijn lijstje. Wat betreft voetbalboeken ben ik erg gecharmeerd van Simon Kuper Football against the enemy en David Winner Brilliant Orange: The Neurotic Genius of Dutch Football
 Help mods!
Pool: 1081e, Ajax - NEC 4-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
drievierdrie
Basisspeler

Vak: 430
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 27 mei 2006 om 11:46:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mochten er mensen interesse hebben (en nog op tijd zijn). las dat David Winner morgen (zondag) in de rode hoed komt voor een debat (toegang gratis). Lijkt me een aanrader en ik zal er zijn
 Help mods!
Pool: 1081e, Ajax - NEC 4-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Peter
Administrator

Gepost op 7 juni 2006 om 08:25:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tom Clancy: Ereschuld

Ik ben al een fan van Clancy sinds ik 'De Jacht op de Rode Oktober' las. Met Ludlum, Stephen King, Mark Frost, Caleb Carr en Henning Mankell is hij mijn favoriete thrillerschrijver.

Jack Ryan wordt nationale veiligheidsadviseur in een wereld waarin de Koude Oorlog voorbij is en nieuwe dreigingen opkomen. In dit geval een Aziatische. Leuk, zeer spannend boek, een echte pageturner. Clancy schrijft met militair-strategische kennis, gevoel voor details, levendige conversatie en soms erg droog. Het vervolg op dit boek: Uitstel van executie.

Philip Roth: Everyman

quote:
Philip Roth's new novel is a candidly intimate yet universal story of loss, regret, and stoicism. The best-selling author of The Plot Against America now turns his attention from "one family's harrowing encounter with history" (New York Times) to one man's lifelong skirmish with mortality. The fate of Roth's everyman is traced from his first shocking confrontation with death on the idyllic beaches of his childhood summers, through the family trials and professional achievements of his vigorous adulthood, and into his old age, when he is rended by observing the deterioration of his contemporaries and stalked by his own physical woes. A successful commercial artist with a New York ad agency, he is the father of two sons from a first marriage who despise him and a daughter from a second marriage who adores him. He is the beloved brother of a good man whose physical well-being comes to arouse his bitter envy, and he is the lonely ex-husband of three very different women with whom he's made a mess of marriage. In the end he is a man who has become what he does not want to be.

The terrain of this powerful novel -- Roth's twenty-seventh book and the fifth to be published in the twenty-first century -- is the human body. Its subject is the common experience that terrifies us all. Everyman takes its title from an anonymous fifteenth-century allegorical play, a classic of early English drama, whose theme is the summoning of the living to death.
Fantastisch verhaal. Verschillende vragen worden impliciet beantwoord. Wat voor invloed heeft de fysieke aftakeling op je leven? Hoe om te gaan met de dood? Wat ís/zal de dood betekenen? Tegelijkertijd is het een soort antwoord op de vraag: wat maakt het leven het leven?
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk