Ajax Netwerk
maandag 28 juli 2014 - 20:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ajax kampioen hoesjes voor je mobiel

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

Wiebel
Talent

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 5 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juli 2011 om 20:52:03.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephanwiepjes@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Er zijn nu ook nieuwe hoesjes te bestellen voor de Iphone 4/4S en de Samsung Galaxy S2 en S3. Dit betreft voor één ontwerp die je via deze link kan vinden: hoesje oude logo

Erg lang geleden dat ik hier heb gepost, maar meen me te herinneren dat er altijd een Vraag&Aanbod topic was. Deze zie ik nu even niet, dus vandaar hier mijn post.

Op mijn website www.laathetzien.com kun je speciale telefoonhoesjes kopen ter ere van het 30e kampioenschap van Ajax.

Geschikt voor:
- Iphone 3
- Iphone 4
- Blackberry Bold 9700, 9780, 9020
- Blackberry Curve 8520, 9300
- Samsung Galaxy S

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Wiebel (op 14 oktober 2012 19:28:31).]
HR
HR

BirBintang
Lid 2de elftal

Vak: 126
Reg.: 10 december 2010

Enig idee waar ik dit soort hoesjes voor een Nokia N8 kan krijgen?
Jij hebt ze blijkbaar niet, vindt ze wel mooi.
HR
HR

Zlatan NO.410
International

Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001

Zeker leuke dingen. Helaas is net mijn telefoon overleden (kon toch minder goed tegen water als dat ik had gehoopt), anders had ik er zeker één besteld!
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Vak: -
Reg.: 11 november 1999

Ik heb een Galaxy S en wil er wel een hebben, zal eens kijken hoe ik hem kan bestellen:)
HR
HR

Wiebel
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 juli 2011 om 12:32:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephanwiepjes@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hierbij de echte foto's per type toestel, dat geeft een wat beter beeld.

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Bij het Blackberry model (Andreas-kruizen) zie ik aan de linkerkant (zoals naar de foto gekeken wordt) dat het knoppengedeelte 'doorzichtig' is. Is dit open (gaatje als het ware) of gewoon dicht en doorzichtig?

En je link in de eerste post werkt niet omdat het volgende woord eraan vast zit. Als je een spatie zet, werkt-ie weer.

[Dit bericht is veranderd door DamzkoO (op 16 juli 2011 15:23:08).]
HR
HR

Wiebel
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 juli 2011 om 16:10:54.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephanwiepjes@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bedankt! Heb het aangepast. De zijkant is transparant, maar wel gewoon gesloten.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Waar is het frontje voor nokia N900? :B
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 2002

Is dat ook voor de Galaxy S2? Ik weet eigenlijk niet of dat dezelfde maat is al een Galaxy S. Dank alvast!
HR
HR

Wiebel
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2011 om 14:36:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephanwiepjes@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nee, de S2 is een ander formaat dan de S1. Hiervoor zijn geen hoesjes, evenals de Nokia toestellen.
HR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

wacht hoe werkt dit, is dit een behuizing (voor de bb bold) of gewoon een plastic hoesje die je er simpel op kunt klikken?? ik heb pas een nieuwe behuizing dus vind het zinloos om nu al een nieuwe te halen :D
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Ja, kun je wat vertellen over de kwaliteit. Is het bijvoorbeeld het silliconen (tevens antislip) gebeuren?
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juli 2011 om 14:30:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
AFCA3STERREN schreef:

Waar is het frontje voor nokia N900? :B
HR
Fijne telefoon dat. :B
HRHR
HR
Ik neem aan dat er een deel van de opbrengst naar Ajax gaat?
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

RbN schreef:

Ik neem aan dat er een deel van de opbrengst naar Ajax gaat?
HR
Want?
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juli 2011 om 19:49:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kom niet op de website, wat kosten de hoesjes?
HR
HR

Wiebel
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juli 2011 om 22:29:24.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephanwiepjes@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De hoesjes kosten €13.64 inclusief BTW en verzendkosten. Wil je nogmaals proberen of je de website kunt bezoeken, bij mij werkt het wel namelijk. http://www.laathetzien.com
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 februari 2009

Hoelang duurt het ongeveer voordat je de hoesjes binnen hebt?
HR
HR

Wiebel
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 augustus 2011 om 22:55:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephanwiepjes@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De hoesjes zijn voorradig, doorgaans is het hoesje binnen 3 dagen in huis. Om de overige vraag hierboven te beantwoorden: het is een hard case hoesje, geen siliconen.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Reg.: 11 november 1999

Krijg je ze ook voor de Galaxy S2? middels een deal met me moeder, die t niet nodig vind om de allernieuwste te nemen, gaan we ruilen. Ik neem haar S2 zij neemt mijn S1 over:B Dus ja:)
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 augustus 2005

Wiebel schreef:

De hoesjes kosten €13.64 inclusief BTW en verzendkosten. Wil je nogmaals proberen of je de website kunt bezoeken, bij mij werkt het wel namelijk. http://www.laathetzien.com
HR
Nu doet de site het inderdaad.
HR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

Ik ga straks ook bestellen. Even een vraagje....hoe verzend je ze? Passen ze door de brievenbus of wordt het een pakje (bij 2 stuks). Dit in verband met het afleveradres......
HR
HR

Ajax de Beste
Regelmatige invaller

Reg.: 16 maart 2001

Ziet er goed uit.
Heb er eentje besteld voor Iphone 4, ben benieuwd!
HR
HR

Wiebel
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 augustus 2011 om 20:23:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephanwiepjes@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
@ Ome Michel: voor de S2 gaan wel hoesjes komen, echter zal dit nog wel even duren. Ik schat de laatste twee maanden van dit jaar.

@ Brasil: de envelop past door de brievenbus, ook bij 2 stuks. Geen probleem dus :)

@ Ajax de beste: de bestelling is ontvangen. Je kunt het hoesje deze week verwachten.
HR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

Ik heb ze maar direct allemaal besteld. Uiteraard voor de Galaxy ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ajax kampioen hoesjes voor je mobiel

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,9% dat PSV wint van SKN St Pölten. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!