Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 00:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 77 »

HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

Wat zijn jouw grootste ergernissen oftewel waar kan jij je dood aan ergeren cq irriteren?

Het maakt niet uit wat het is,of het nu op je werk is,in de privesfeer,tv-personages,objecten,maatschappelijke dingen etc noem het maar op.

Probeer zoveel mogelijk om het een beetje netjes te houden en geef eventueel je mening/ ergernis een beetje genuanceerd aan.

Het is niet de bedoeling om op de man te gaan spelen!

Niet iedereen zijn of haar ergernis hoeft ook de jouwe te zijn,de 1 ergert zich dood aan iets waar een ander geen problemen mee heeft dus respecteer elkaars ergernissen of deel de ergernis natuurlijk als je er hetzelfde over denkt ;)

Ergernissen die me meteen te binnen schieten zijn bij mij ;

1; Ik erger me kapot aan die mensen die bij de kassa weer eens 'vergeten' zijn om hun groenten of fruit af te wegen! Bekende verhaaltje,ff bellen naar de afdelingchef,die moet naar voren komen,dan gaan afwegen, dan weer terug en wij maar wachten natuurlijk....

2; Vet irritant zijn ook al die mensen die alleen nog maar naar het schermpje kijken van hun navigatie en vaak totaal niet weten waar ze zijn. Steeds vaker gaat een auto voor je op het laatste moment toch maar wel of niet de afslag op of af,rijden ze doodlopende straten in ondanks koeieborden dat de weg doodloopt en meer van die rare capriolen.....Dus vooral niet naar de borden kijken hoor,vertrouw op die Tomtom... :denk

3; Erger me ook wel eens aan mezelf als ik weer eens vergeten ben om eerst ff te checken of het wc-papier niet op is voordat ik eens uitgebreid ga zitten.... :B

[Dit bericht is veranderd door T-Bag (op 9 november 2011 20:02:09).]
HR
HR

Michel
Internationale topspeler

Uit: Zaanstad
Vak: 115
Reg.: 14 augustus 2003

Ik weet dat er al veel over gediscussierd is, maar het is wel een zaak waar veel mensen zich aan ergeren. Namelijk aan mensen die structureel in de 80e minuut het stadion al verlaten. Ik zag ze zelfs gisteren bij Ajax - PSV dat vind ik echt ongelofelijk. Zulke mensen kunnen volgens mij beter naar Eredivisie Live kijken dan zijn ze zeker op tijd thuis....
HR
HR
Waar ik me aan erger is dat ik dan een zoektocht zie naar een vermist meisje en heel Nederland al 5 dagen uitkijkt naar een meisje op een foto die compleet afwijkt van een vandaag uitgegeven foto..

Waar ik me aan erger is een Sulejmani die zich voor 1 a 1,5 miljoen euro per jaar zichzelf niet fit kan krijgen.

Waar ik me aan erger is een Saar Koningsberger die stopt mij TMF als VJ en wat anders gaat doen, een meisje dat denkt verder te komen in de TV wereld maar even vergeet dat bijna al haar voorgangers nu werkeloos thuis zitten en spijt hebben dat ze ooit zijn vertrokken.

Waar ik me aan erger is een Ashley Cole die volgens vele de mooiste vrouw had in Engeland en daar blijkbaar toch niet genoeg aan had.

Waar ik me aan erger is dat Ajax de meeste doelpunten voor heeft, de minste tegendoelpunten heeft, de topscorer in huis heeft, eigenlijk het aantrekkelijkst voetbal laat zien en uiteindelijk waarschijnlijk weer geen kampioen gaat worden.

Waar ik me aan erger is het weer, wanneer gaat het nou eens ophouden met die klote kou. Volgens Piet P. komt daar echter snel verandering in.

Waar ik me aan erger is de trainer van Roda JC Harm van Veldhoven die na een werkelijke moordaanslag van zijn speler zegt; we moeten het niet overdrijven.

Waar ik me aan erger is dat ik lees dat er een paar mensen in de politiek weer een mooi bedrag op hun rekening zien komen i.v.m. wachtgeld.

Waar ik me aan erger is die klojo die een tijdje terug tegen mijn auto is op gereden met zijn trekhaak en lekker is doorgereden.

Waar ik me aan erger zijn mensen als Sylvie van der Vaart en Patrica Paay die iedere keer het nieuws weten te halen of op tv komen en helemaal niets kunnen.

Waar ik me aan erger is een Wesley Sneijder die een Yolante aan de haak weet te slaan, terwijl hij net zo groot is als ik maar net iets beter tegen een bal kan trappen.

Waar ik me aan erger is dat ik al een tijdje Wie is de Mol zit te volgen en het al zo'n 7x fout had wie nou die mol is.

Waar ik me nu al aan erger is het idee al dat als Twente kampioen gaat worden ik dit voor het rest van het jaar zal horen van mijn collega die uit Twente komt.

Waar ik me aan erger was die man of vrouw die afgelopen zaterdag zijn net aangeschafte glimmende opgepimpte Mini Cooper precies naast die van mij gezet had (mijn Mini 6 jaar oud en iets minder schoon en nieuw), puur om mijn ogen uit te steken.

Waar ik me aan erger is dat ik een van dé historische momenten heb gemist op de spelen, aangezien ik bij een 2-1 stand voor Canada tijdens de hockeywedstrijd Canada vs. Amerika het wel mooi vond en de tv had uitgezet (waar Amerika blijkbaar in de laatste minuut nog gelijk wist te maken en Canada uiteindelijk won via een golden goal).

Zo.. moet zeggen lucht wel even op hoor zo'n topic.
HR
HR

ajax_mijnclub
Regelmatige invaller

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 februari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 maart 2010 om 23:38:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bassievanbergen@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Waar ik me aan irriteer en vooral boos om werd en word, is nog altijd de minuut stilte die verstoord is door de PSV-supporters tijdens Ajax-PSV vorig jaar voor Sjakie Wolfs. Zo respectloos, heb echt een ongelofelijke hekel aan die club gekregen sinds toen.
Onze andere (lees: echte) concurrent, Feyenoord, zou dit bijvoorbeeld nooit gedaan hebben en 100% respect getoond hebben.
Wie denken ze wel dat ze zijn daar uit Eindhoven.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Mensen met kinderwagens die op de markt de hele tijd tegen je hakken rijden,per ongeluk of niet,irriteert me mateloos :P
HR
HR

contract of the century
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 17 maart 2003

Ik erger me aan mensen die grammaticaal incorrecte zinsconstructies gebruiken als 'ik irriteer me aan'. ;)
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

quote:HR
Michel schreef:

Ik weet dat er al veel over gediscussierd is, maar het is wel een zaak waar veel mensen zich aan ergeren. Namelijk aan mensen die structureel in de 80e minuut het stadion al verlaten. Ik zag ze zelfs gisteren bij Ajax - PSV dat vind ik echt ongelofelijk. Zulke mensen kunnen volgens mij beter naar Eredivisie Live kijken dan zijn ze zeker op tijd thuis....
HR
Ik zag ze bij de bekerwedstrijd Ajax - NEC tijdens een 1-1 stand ook haastig de uitgang opzoeken :denk
Dan begrijp je er niet heel veel van denk ik..
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Dat ik net in Club Vie de gehele Sparta selectie tegenkom en dat ze flessen wodka bestellen en allemaal compleet van de wereld waren en van het weekend kei hard hebben verloren van een concurrent voor degradatie. Aanvoerder Strootman was er het ergst aan toe. Ik kan dat niet bevatten zo'n daad. (Onze Greg was er trouwens ook maar die zag ik niet hard aan de drank, Ryan Donk daarentegen wel.)
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ik erger me eraan dat ik altijd wind tegen heb op de fiets, denkend dat ik op de terugweg de wind dan wel in de rug zal hebben, nog niet wetend dat die dan alweer gedraaid is. :P
HR
HR

DJNY
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 juli 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 maart 2010 om 13:18:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: derekjeter_02_seb@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

ArenA schreef:

Waar ik me aan erger is dat ik dan een zoektocht zie naar een vermist meisje en heel Nederland al 5 dagen uitkijkt naar een meisje op een foto die compleet afwijkt van een vandaag uitgegeven foto..

Waar ik me aan erger is een Sulejmani die zich voor 1 a 1,5 miljoen euro per jaar zichzelf niet fit kan krijgen.

Waar ik me aan erger is een Saar Koningsberger die stopt mij TMF als VJ en wat anders gaat doen, een meisje dat denkt verder te komen in de TV wereld maar even vergeet dat bijna al haar voorgangers nu werkeloos thuis zitten en spijt hebben dat ze ooit zijn vertrokken.

Waar ik me aan erger is een Ashley Cole die volgens vele de mooiste vrouw had in Engeland en daar blijkbaar toch niet genoeg aan had.

Waar ik me aan erger is dat Ajax de meeste doelpunten voor heeft, de minste tegendoelpunten heeft, de topscorer in huis heeft, eigenlijk het aantrekkelijkst voetbal laat zien en uiteindelijk waarschijnlijk weer geen kampioen gaat worden.

Waar ik me aan erger is het weer, wanneer gaat het nou eens ophouden met die klote kou. Volgens Piet P. komt daar echter snel verandering in.

Waar ik me aan erger is de trainer van Roda JC Harm van Veldhoven die na een werkelijke moordaanslag van zijn speler zegt; we moeten het niet overdrijven.

Waar ik me aan erger is dat ik lees dat er een paar mensen in de politiek weer een mooi bedrag op hun rekening zien komen i.v.m. wachtgeld.

Waar ik me aan erger is die klojo die een tijdje terug tegen mijn auto is op gereden met zijn trekhaak en lekker is doorgereden.

Waar ik me aan erger zijn mensen als Sylvie van der Vaart en Patrica Paay die iedere keer het nieuws weten te halen of op tv komen en helemaal niets kunnen.

Waar ik me aan erger is een Wesley Sneijder die een Yolante aan de haak weet te slaan, terwijl hij net zo groot is als ik maar net iets beter tegen een bal kan trappen.

Waar ik me aan erger is dat ik al een tijdje Wie is de Mol zit te volgen en het al zo'n 7x fout had wie nou die mol is.

Waar ik me nu al aan erger is het idee al dat als Twente kampioen gaat worden ik dit voor het rest van het jaar zal horen van mijn collega die uit Twente komt.

Waar ik me aan erger was die man of vrouw die afgelopen zaterdag zijn net aangeschafte glimmende opgepimpte Mini Cooper precies naast die van mij gezet had (mijn Mini 6 jaar oud en iets minder schoon en nieuw), puur om mijn ogen uit te steken.

Waar ik me aan erger is dat ik een van dé historische momenten heb gemist op de spelen, aangezien ik bij een 2-1 stand voor Canada tijdens de hockeywedstrijd Canada vs. Amerika het wel mooi vond en de tv had uitgezet (waar Amerika blijkbaar in de laatste minuut nog gelijk wist te maken en Canada uiteindelijk won via een golden goal).

Zo.. moet zeggen lucht wel even op hoor zo'n topic.
HR
HULDE!
HR
HR

AvH
Bankzitter

Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006

Mensen die 2e klas willen reizen in de trein maar instappen via de 1e klas om zodoende te kunnen voordringen. Mateloos irritant.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

1: Het niet hardhandig aanpakken van echte criminelen.

De politie heeft de laatste jaren flink aan respect ingeleverd bij de Nederlandse burgers. Meer en meer krijg ik het idee dat Molukkers en Marokkanen jaren lang gehele wijken mogen terroriseren voordat er een keer wordt ingegrepen, terwijl er hordes politie op pad zijn om hardwerkende burgers te flitsen die 5 km te hard rijden of op een verlaten straat door een rood stoplicht lopen (ja, dat laatste heb ik zelf eens meegemaakt, niet lachen). Tuurlijk ligt de hoofdoorzaak niet bij de politie zelf, maar bij de slappe linkse regering die jarenlang problemen probeert op te lossen met zachte hand of een kop thee. Zie waar we belandt zijn en kom tot de conclusie dat er veranderingen nodig zijn om dit land niet nog verder de afgrond te doen inglijden.

2: bumperklevers

3: luie mensen

4: chagarijnige mensen

Dat lucht op! ;)
HR
HR

Pancake
Idool

Reg.: 3 juni 2001

HRHR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Mensen die de WC rol verkeerd om hangen

Mensen die klappen als een vliegtuig geland is.

Balkenende
HR
HR

Red Hot Chili Peppers
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

1. Overlast van marrokaanse crimineeltjes.

2. De lage straffen hier in nederland voor ernstige vergrijpen.

3. de prijzen van de benzine
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Red Hot Chili Peppers schreef:

1. Overlast van marrokaanse crimineeltjes.

HR
Ik zie altijd alleen maar overlast van hang-duitsers als ik in Winterswijk ben :B (meestal zijn het nog bejaarden ook!)
HR
HR

Red Hot Chili Peppers
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

Martijnx schreef:

(...)

Ik zie altijd alleen maar overlast van hang-duitsers als ik in Winterswijk ben :B (meestal zijn het nog bejaarden ook!)
HR
Ik bedoel voornamelijk als ik naar Arnhem ga. Maar ook hier in Winterswijk komt het wel eens voor :P
HR
HR

Iniesta!!
Ballenjongen

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 29 mei 2009

* Leo Driessen
HR
HR

T-Bag
Administrator

Waterreus; beeldvulling zonder eigen mening :denk
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Dat m'n iPod oordopjes altijd in de knoop zitten ook al heb ik er niets mee gedaan!

Dat mijn sleutels om één of andere reden altijd maar weer niet op de plaats liggen waar ik dacht ze gelaten te hebben.

En dat Dr. Dre nu al bijna 5 jaar lang zijn nieuwe album aan het uitstellen is!

Zo, dat zijn nog eens de zware dingen in het leven! :B :D

[Dit bericht is veranderd door Burzlew (op 16 maart 2010 20:46:36).]
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

Voetballers die wel kunnen uitdelen maar niet kunnen incasseren.Voorbeelden oa van Bommel,Tomasson.

Verthongen heeft dat trekje trouwens ook een beetje.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Reg.: 21 september 2005

Ik erger me aan die drukte in de metro 's ochtends. (zet toch een langere metro in)

Ik erger me aan een mensen, meestal 2-3 man, die heel langzaam breed lopen op de stoep.

Ik erger me aan mensen die 5 minuten voor een afspraak afzeggen.

Ik erger me aan de bus die 's ochtends altijd te laat komt, maar 's avonds zie je m in de verte 5 minuten te vroeg voorbij rijden.

Ik erger me aan docenten die hameren op het op tijd aanwezig zijn, maar vervolgens zelf veel te laat aan komen lopen met een bakkie koffie.

- Afellay
- k*********en
- boeren
- Leo Driessen
- Afellay

Wat een opluchting :B
HR
HR

T-Bag
Administrator

Auto's die langs je komen staan voor het stoplicht en dan keihard optrekken om maar als eerste in te voegen om daarna dan vervolgens 60/70 gaan rijden op een 80 km/uur weg..... :denk
HR
HR

papaluichi
Geselecteerd voor Oranje

Uit: amsterdam
Reg.: 4 maart 2002

Kindermoordenaars!!!
HR
HR

T-Bag
Administrator

papaluichi schreef:

Kindermoordenaars!!!
HR
idd ja...en dan nog vd politie zijn ook.... :denk

Zou het beter gruwel dan ergernis noemen :\(
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 65,9% dat Helmond Sport wint van Fortuna Sittard. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!