Ajax Netwerk
maandag 1 september 2014 - 20:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 77 »

HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 406
Droomaankoop: -
Reg.: 13 mei 2006

Het feit dat Roma in het 1e kwartier belabberd speelt.
Het feit dat zaterdag voor mij een erg saaie dag is..
HR
HR

quote:HR
AFC Romalona schreef:

Het feit dat Roma in het 1e kwartier belabberd speelt.
Het feit dat zaterdag voor mij een erg saaie dag is..
HR
Oh, zitten je ouders weer in dezelfde kamer? :D
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

dat aannemers zeggen dat je verbouwing maar 4 weken gaat duren en dat je vervolgens al 10 weken in de teringzooi zit..
HR
HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Vak: -
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

Giovanni van Bronckhorst met zn belachelijke Wannabe R-10 dansje
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

10.Ben Arfa schreef:

Giovanni van Bronckhorst met zn belachelijke Wannabe R-10 dansje
HR
Haha inderdaad,erg fout, wat een sjappie
HR
HR

ThomasNR1
Lid 2de elftal

Uit: almere
Vak: 411
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 30 juli 2004

bryan ruiz :\(
HR
HR

odin
Ballenjongen

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 maart 2010

Twente dat steeds in het laatste kwartier wint met 1 goal verschil
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Een inhoudsloze zaterdagavond, die ik niet zelf veroorzaak.
HR
HR

Sjoerd Juh.
Regelmatige invaller

Vak: 403
Reg.: 22 augustus 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 maart 2010 om 00:40:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

AFC Romalona schreef:

(...)

Begin jij lekker even een topic waarin je jezelf voor de nobelprijs voor de vrede nomineert aub. Dit is onze uitlaatklep voor ons miezerige leventjes :D
HR
Niet eens zo'n heel slecht idee :B
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Mijn 2e UPC box, die ik boven op de slaapkamer heb staan,die vertoont irritante kuren! Terwijl die andere prima is, irritant is het..
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

D-Tagz schreef:

-Blackberries

(EDIT: Had eerst Blackberry's staan, maar dat is in het Engels natuurlijk foute meervoud. Een woord dat eindigt op -Y moet met ies in plaats van 's :P)
HR
Is zeer de vraag, het betreft een merknaam en geen normaal zelfstandig naamwoord. In dat geval zou ik ervoor kiezen de merknaam niet te verbuigen. Dus BlackBerry's.

1 Sony, 2 Sonies? Lijkt me niet!
HR
HR

NicolasLodeiro
Internationale topspeler

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

BillyTheKid schreef:

(...)

Is zeer de vraag, het betreft een merknaam en geen normaal zelfstandig naamwoord. In dat geval zou ik ervoor kiezen de merknaam niet te verbuigen. Dus BlackBerry's.

HR
Allemaal fout :P :B .
http://www.berryreview.com/2008/05/27/whats-the-plural-of-blackberry-the-definitive-answer/
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

18 jarige studenten meisjes die met een verschrikkelijke rrrrrrr praten.
( telefoongesprek was ik gister opving in de tram: ik ben onderrrrrweg naarrrrrr m'n moederrrrr in Westerrrrrrparrrrrrk)
HRHR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Dubbel D en gooische R ? :D
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Johnny Sprinter schreef:

Dubbel D en gooische R ? :D
HR
Nou, aan die Dubbel D erger ik me niet zo ahahah
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

AFC Romalona schreef:

(...)

Nou, aan die Dubbel D erger ik me niet zo ahahah
HR
haha, nee ouwe snoepert,handjes vol.. :D
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Wat ik ook vreselijk vind, zijn mensen die altijd anderen overal de schuld van geven en een totaal gebrek aan zelfkritiek lijken te hebben.
HR
HR

viertien
Regelmatige invaller

Vak: 425
Reg.: 19 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 maart 2010 om 18:59:38.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: heb ik inderdaad  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Johnny Sprinter schreef:

dat aannemers zeggen dat je verbouwing maar 4 weken gaat duren en dat je vervolgens al 10 weken in de teringzooi zit..
HR
:\(

ook zwaar irritant als je keuken aan verbouwing toe is. en je moet het eten klaar maken op allerlij onhandige en niet daarvoor bedoelde plaatsen(brood smeren aan een tuin tafel)
HR
HR

contract of the century
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

Grazie Roma schreef:

18 jarige studenten meisjes die met een verschrikkelijke rrrrrrr praten.
( telefoongesprek was ik gister opving in de tram: ik ben onderrrrrweg naarrrrrr m'n moederrrrr in Westerrrrrrparrrrrrk)
HR
Niet alleen 18-jarigen, die rrrr blijft lange tijd hangen. Moet ik wel bij opmerken dat ik genoeg rrrr-studenten ken die ondanks hun accent niet zo bekakt zijn. Niettemin hoor je het vaak aan de air waarmee ze praten; dat ze zich bewust zijn van hun accent en het met trots uitspreken. Ook hoor je het aan de onderwerpen waarover ze praten: 'lid van de verening/dispuut, borrelavondjes, eetavondjes, ontgroening, werken op de zaak van paps' etc. Erg vervelend en kippenvel-opwekkend op een manier die me niet aanstaat.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Flippie de tuinkabouter schreef:

Voetballers als buijs, schut en immers die overal verkondigen dat Ajax niet hoeft te bellen of dat ze voor geen goud voor Ajax willen spelen.

Deze randdebielen mogen nog niet eens de voetbalschoenen van de jeugd poetsen.
HR
Dat is toch juist mooi. Denk je dat Ajax er ook maar 1 seconde aan denkt om deze jongens te bellen? Ja, misschien als oefentegenstander voor de F-jes, voor de rest hebben deze gasten natuurlijk niks te zoeken in Amsterdam. De uitspraken van dit soort figuren ontstaan puur en alleen door jaloezie.

Ik heb trouwens nog een ergernis: Mensen, meestal mannen, die tijdens het stappen de hele avond stoer en kwaad van zich afkijken. Ik vraag me dan af of dit soort lui een leuke avond hebben gehad als ze thuiskomen.
Meestal zijn ze nog voorzien van een minitieus schoudertasje van een nepmerk als Armani of Gucci! WTF?! :denk

[Dit bericht is veranderd door Tikkie Terug (op 29 maart 2010 14:26:33).]
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 maart 2010 om 14:52:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

BillyTheKid schreef:

(...)

HR
Sony is niet Engels ;)

NicolasLodeiro schreef:

(...)

Allemaal fout :P :B .
http://www.berryreview.com/2008/05/27/whats-the-plural-of-blackberry-the-definitive-answer/
HR
Flauw hahaha

Tikkie Terug schreef:

Ik heb trouwens nog een ergernis: Mensen, meestal mannen, die tijdens het stappen de hele avond stoer en kwaad van zich afkijken. Ik vraag me dan af of dit soort lui een leuke avond hebben gehad als ze thuiskomen.
Meestal zijn ze nog voorzien van een minitieus schoudertasje van een nepmerk als Armani of Gucci! WTF?! :denk
HR
God idd. Niets aan toe te voegen

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 29 maart 2010 14:56:45).]
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

contract of the century schreef:

(...)

Niet alleen 18-jarigen, die rrrr blijft lange tijd hangen. Moet ik wel bij opmerken dat ik genoeg rrrr-studenten ken die ondanks hun accent niet zo bekakt zijn. Niettemin hoor je het vaak aan de air waarmee ze praten; dat ze zich bewust zijn van hun accent en het met trots uitspreken. Ook hoor je het aan de onderwerpen waarover ze praten: 'lid van de verening/dispuut, borrelavondjes, eetavondjes, ontgroening, werken op de zaak van paps' etc. Erg vervelend en kippenvel-opwekkend op een manier die me niet aanstaat.
HR
Sommige buurten in Amsterdam zijn erg aan het veryuppen helaas. Ik hoor in de Watergraafsmeer ook steeds meer RRRRRR volk dan Amsterdammers...jammer.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Waar ik me ook echt aan stoor is het altijd maar negatieve 'geluiden' mbt Ajax de lucht in gooien door met name Johan Derksen om maar proberen te 'scoren'... :denk
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Ik erger me eraan, dat het lijkt alsof heel Nederland *** dom is.
Dat iedereen denkt dat Ajax steeds maar met geluk wint, terwijl ze niet zien, dat ze gewoon simpelweg het beste en het mooiste voetbal laten zien. Een FC Twente dan, een kutcounterclub met 1 mannetje met een goed linkerbeen en een bejaarde tattoo verslaafde op het middenveld. Perez blijft altijd in me hart, geen slecht woord over te zeggen.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Mensen die zeiken over een rrrr, terwijl dat gewoon beschaafd is!

Zelf praten ze waarschijnlijk plat Amsterdams, zeggen ze ken ipv kan en denken ze dat ze geciviliseerd praten!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat FC Barcelona wint van APOEL FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!