Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 13:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 77 »

HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

quote:HR
Dilucanio schreef:

(...)

Waar de meeste mensen clowns niet mogen met als reden de film "IT", heb jij slapeloze nachten nav. Flipper? :D
HR
Nee ik ben er totaal niet bang van. Ik vind ze alleen irritant en lelijk. Kan er slecht tegen dat iedereen met die beesten wegloopt en er dik voor betalen om mee te mogen zwemmen. ;)
HR
HR

Bugno
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Droomaankoop: -
Reg.: 21 november 2002

-Smeltende sneeuw

-Nederlanders die klagen dat ze het zo slecht hebben, dat links hun geld heeft gejat en alleen maar belasting betalen

-Ouders die wel een plasma hebben staan, maar hun kind geen warm eten geven (gisteren in het nieuws)

-Noren

-Blije mensen, die alles leuk, geweldig, fantastisch, cool of gaaf vinden..

-Shownieuws en aanverwanten.

-G-star bovenkleding

-Badr Hari en zn homies

-Homies in zn algemeenheid

-Dat Bulgaars/Roemeens/Hongaars/whatever wijf/bandje (Ina? kan dat?) wat nu al drie exact dezelfde schijtnummertjes uitbrengt en steeds een hit scoort

-De kwaliteit van de hitlijsten in zn algemeenheid

-Lauw bier

-Koude koffie

-Het nummer "There's a fraction to much friction" Nauw verwant aan ergenis omtrent blije mensen

-Vlamingen

[Dit bericht is veranderd door Bugno (op 23 maart 2010 20:14:13).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

-Het gedwongen spelen van singstar met het zusje van me vriendin als ik bij haar thuis ben..
- Grote hordes kinderen in de bus of tram waar ik in zit..
- Scheenbeschermers die afzakken tijdens voetbal
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

AFC Romalona schreef:

-Het gedwongen spelen van singstar met het zusje van me vriendin als ik bij haar thuis ben..
HR
Wat heb je een irritante (schoon)familie zeg, je kan niks rustig doen :D

[Dit bericht is veranderd door DamzkoO (op 23 maart 2010 20:55:54).]
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

AFC Romalona schreef:

HR
Haha ik vind het elke keer weer mooi als jij in dit topic post, eerlijk waar, wat een vent. Maar doe gewoon niet mee met je schoonzusje, zeg dat het voor meiden is en dat je voor der zus komt ;) Tenzij je stiekem ook een oogje op er hebt.. :P

Voor die scheenbeschermers, koop van die inschuivertjes,doe tape onder die dingen en het is opgelost,god wat haatte ik die dingen ook zeg,trainde altijd zonder, warming ed ook zonder,totdat het fluitje ging en het verplicht werd door de scheids natuurlijk.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Zlatan-9 schreef:

(...)

Haha ik vind het elke keer weer mooi als jij in dit topic post, eerlijk waar, wat een vent. Maar doe gewoon niet mee met je schoonzusje, zeg dat het voor meiden is en dat je voor der zus komt ;) Tenzij je stiekem ook een oogje op er hebt.. :P

Voor die scheenbeschermers, koop van die inschuivertjes,doe tape onder die dingen en het is opgelost,god wat haatte ik die dingen ook zeg,trainde altijd zonder, warming ed ook zonder,totdat het fluitje ging en het verplicht werd door de scheids natuurlijk.
HR
haha ik ben nog lang niet getrouwd hoor ahaha, ben net 15. en voor die scheenbescherers, ik had het eigenlijk al opgelost haha :$, ik erger me er gwn aan :D.

Maar dat zusje blijft maar doorzeuren weetje, en k wil geen kinderbeul lijken in de ogen van me vriendin haha.

[Dit bericht is veranderd door AFC Romalona (op 23 maart 2010 21:31:48).]
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

AFC Romalona schreef:

(...)

haha ik ben nog lang niet getrouwd hoor ahaha, ben net 15. en voor die scheenbescherers, ik had het eigenlijk al opgelost haha :$, ik erger me er gwn aan :D.

Maar dat zusje blijft maar doorzeuren weetje, en k wil geen kinderbeul lijken in de ogen van me vriendin haha.
HR
Ok, haha. Kinderbeul ben je niet joh, maak die ps3 onklaar, en alles komt weer goed, kun jij rustig naar boven en je ding doen, als dr broertje ook kalm aan doet, en je niet stoort, jij moet de baas natuurlijk worden in die keet, dat snap je wel natuurlijk ;)
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

* Stekkers die zo overdreven groot zijn dat ze het stopcontact ernaast bedekken.

* Dat je voor 1 boekje helemaal naar de bieb gaat en dat ze hem dan niet hebben.
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Tomvdh schreef:

* Stekkers die zo overdreven groot zijn dat ze het stopcontact ernaast bedekken.

* Dat je voor 1 boekje helemaal naar de bieb gaat en dat ze hem dan niet hebben.
HR
Wat je nu wel weet is dat je de volgende keer even belt van te voren naar de bieb ;)
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 oktober 2009

- PSV'ers die alleen onder hun steen vandaan komen kruipen als Ajax een keer verliest.
- Groepjes vrouwen van 40+ die een keer een dagje weg gaan en dan denken dat de hele trein dat wil horen.
- Mensen die de trein/bus willen instappen terwijl er nog andere mensen aan het uitstappen zijn.
- Vervelende schooikinderen bij de AH tijdens het voetbalplaatjesgebeuren.
- Die kneus van Anderlecht die zo irritant liep te juichen toen hij scoorde in de Arena.
- Arrogante mensen.
- Mensen die je op straat of waar dan ook hun geloof proberen op te dringen.
- Lui die geen koptelefoon gebruiken voor hun MP3, maar gewoon speakertjes, zodat iedereen in een straal van 100 meter hun muziek hoort.
HR
HR

Zlatan-9 schreef:

(...)

Wat je nu wel weet is dat je de volgende keer even belt van te voren naar de bieb ;)
HR
Wie gaat er uberhaupt in deze digitale tijden nog naar de bieb? Alles is digitaal op te halen mi.
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

rbn schreef:

(...)

Wie gaat er uberhaupt in deze digitale tijden nog naar de bieb? Alles is digitaal op te halen mi.
HR
Ik ben er dan ook al in geen 6 jaar geweest en heb ook geen abbo, maar ik kan me indenken dat het wel handig en nuttig kan zijn, sommige dingen zijn misschien niet digitaal op te halen,maar daar weet ik het fijne niet van ;)
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

- zoals gezegd, het boos worden van je vriendin als je niet met haar zusje wilt singstarren..
- als een hond een bal die je gister hebt gevonden stukbijt, terwijl je er voor de 1e x mee speelt.
- mensen van een golfclub die de politie bellen als je een paar balletjes meeneemt voor je kat, terwijl die ballen praktisch gwn naast het veld voor het oprapen liggen.
- mensen die snel boos worden
- mensen die nooit lachen
- mensen die veel klagen ;)
- een luie bui hebben..
HRHR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Dure verf, en dan erachter komen dat je alleen nog een gamma kwast hebt die verhaart als een kat in de rui. Gloeiend irritant.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

- dat dingen waar ik afstand van heb gedaan me nog steeds kunnen raken
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Skywalker schreef:

HR
Knuppel?
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Skywalker schreef:

HR
vrouwtjes?
HR
HR

dasher
Regelmatige invaller

Vak: 128
Reg.: 6 maart 2004

Skywalker schreef:

HR
Je Boba Fett poppetje van vroeger? ;)

[Dit bericht is veranderd door dasher (op 24 maart 2010 20:43:15).]
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Skywalker schreef:

HR
Goeie kwast?
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

:B Grapjassen. Nee, dit hou ik voor me.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Skywalker schreef:

:B Grapjassen. Nee, dit hou ik voor me.
HR
Gruwelijk irritant vind ik dat dus wat je nu doet :B
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 maart 2010 om 23:32:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
-De belachelijke ziekenfondsprijzen.
-AZ supporters
-Politie
-Packard Bell
-Mijn werkgever
-Vrouwen
-het schoonheidsideaal
-Birckenstocks
-Blackberries
-iPhones
-Bose
-Philips
-Het constante vertragen van Detox van Dr. Dre
-Het wachten op Relapse 2
-Het feit dat Eminem zijn laatste Europese tour gecancelled heeft en
-Het feit dat Eminem niet meer door Europa toert

(EDIT: Had eerst Blackberry's staan, maar dat is in het Engels natuurlijk foute meervoud. Een woord dat eindigt op -Y moet met ies in plaats van 's :P)

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 24 maart 2010 23:35:41).]
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

-Mensen die te veel Engels overal gebruiken.
-Verbastering van onze mooie taal.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 maart 2010 om 23:46:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Robehr schreef:

-Mensen die te veel Engels overal gebruiken.
-Verbastering van onze mooie taal.
HR
Was dat een sneer? :P
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 maart 2010 om 23:46:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 84,8% dat Go Ahead Eagles wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!