Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 01:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 77 »

HR

FooFighters
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 oktober 2007

quote:HR
TheLegend schreef:

(...)

Agree on that, zo ongeveer alles na 1990 is het luisteren nog amper waard, uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Alles klinkt hetzelfde en er is amper sprake van ook maar een beetje "ziel" in de muziek. Als iets niet mainstream is draaien ze het al niet. Terwijl juist die muziek veel meer body heeft.
HR
Tja zo erg wil ik het ook weer niet stellen :B Er word nog zat goede muziek gemaakt tegenwoordig maar bij veel wat je tegenwoordig op de radio hoort heb ik vaak het idee van: "Gaan mensen deze liedjes later nog terugluisteren?"
Jij zegt trouwens na 1990 maar ik kan juist veel muziek uit de 90's (maar ook 80's en begin 00's) wel waarderen. Het heeft allemaal misschien ook te maken met het 'vroegah-was-alles-beter-gevoel ;)
HR
HR

Bugno
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

TheLegend schreef:

(...)

Agree on that, zo ongeveer alles na 1990 is het luisteren nog amper waard, uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Alles klinkt hetzelfde en er is amper sprake van ook maar een beetje "ziel" in de muziek. Als iets niet mainstream is draaien ze het al niet. Terwijl juist die muziek veel meer body heeft.
HR
Tja, ik ken je muzieksmaak naturlijk niet en ben helemaal eens dat er een hoop bagger verschijnt tegenwoordig, maar wat je hier zegt? :denk

[Dit bericht is veranderd door Bugno (op 17 november 2012 09:11:35).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

FooFighters schreef:

"Gaan mensen deze liedjes later nog terugluisteren?" HR
Exactly, maar dat is altijd zo geweest. Alles wat op de mainstream radio komt is popmuziek, populaire muziek dus, momentopname. Over tien jaar doen we echt niet meer de gangnam style. :D

Er zal echt nog wel muziek gemaakt worden met een beetje "ziel", maar dat komt niet op de radio. Als men goed zoekt komt iedereen vast wel een recent nummer tegen dat hem/haar aanspreekt om wat voor reden dan ook, alleen zul je dat niet vinden op Radio 538 of Slam FM.

Wat echter wel zo is, is dat iedereen tegenwoordig met een simpele PC al een melodietje kan maken en op Youtube kan pleuren. Iedereen kan ook wel een catchy tekstje verzinnen en hoppa, je hebt een hitje. Leuk voor even, maar daarna is het snel weer over. Artiesten die lang en goed over hun muziek nadenken, komen uiteraard met minder muziek in een bepaalde periode en zijn daarom ook niet altijd 'pop' genoeg, uitzonderingen daar gelaten.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Bugno schreef:

(...)

Tja, ik ken je muzieksmaak naturlijk niet en ben helemaal eens dat er een hoop bagger verschijnt tegenwoordig, maar wat je hier zegt? :denk
HR
Daarom: er zijn uitzonderingen ;) Coldplay is een uitzondering bijvoorbeeld, of Moke. Voor de rest zijn het allemaal vrijwel dezelfde deuntjes uit een 1 of andere computer en ze werken ook haast allemaal met nagenoeg dezelfde producers (zo komt het op mij over althans. In de 80's, en daarvoor, zal dat ongetwijfeld ook wel eens gebeurt zijn maar zoals dat de laatste jaren gaat? Misschien wat gechargeerd allemaal maar als ik dan zo weer naar die Top 880 (Veronica) luister...Tegenwoordig staat er geen The Police, Genesis, Beasty Boys en ga zo maar door meer op. Dat is dan nog maar een kleine greep uit mijn muzikale voorkeur maar je snapt m'n punt wel denk.

Het lijkt teveel op elkaar.
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

TheLegend schreef:

(...)

Daarom: er zijn uitzonderingen ;) Coldplay is een uitzondering bijvoorbeeld, of Moke. Voor de rest zijn het allemaal vrijwel dezelfde deuntjes uit een 1 of andere computer en ze werken ook haast allemaal met nagenoeg dezelfde producers (zo komt het op mij over althans. In de 80's, en daarvoor, zal dat ongetwijfeld ook wel eens gebeurt zijn maar zoals dat de laatste jaren gaat? Misschien wat gechargeerd allemaal maar als ik dan zo weer naar die Top 880 (Veronica) luister...Tegenwoordig staat er geen The Police, Genesis, Beasty Boys en ga zo maar door meer op. Dat is dan nog maar een kleine greep uit mijn muzikale voorkeur maar je snapt m'n punt wel denk.

Het lijkt teveel op elkaar.
HR
Begonnen leuk met hun eerste twee albums, daarna hebben ze bewust de keuze voor stadions gemaakt met koortjes en makkelijke meezingers. Not my cup of tea.

Verder over de deuntjes: Radiohead, The National, Arcade Fire, Efterklang, Kyteman, Trentemoller, Gorillaz, etc. etc..

Zat moderne muziek, zonder vaste deuntjes, en zeker de eerste twee van hoger niveau dan Genesis of de Police imho...
HR
HR

TheLegend
Vedette

Bugno schreef:

(...)

Begonnen leuk met hun eerste twee albums, daarna hebben ze bewust de keuze voor stadions gemaakt met koortjes en makkelijke meezingers. Not my cup of tea.

Verder over de deuntjes: Radiohead, The National, Arcade Fire, Efterklang, Kyteman, Trentemoller, Gorillaz, etc. etc..

Zat moderne muziek, zonder vaste deuntjes, en zeker de eerste twee van hoger niveau dan Genesis of de Police imho...
HR
Wat betreft Coldplay: klopt. Ik ben na dat witte album (Rush of blood to the head) min of meer afgehaakt. Daarnaast noem ik maar een paar uitzonderingen natuurlijk en dat is voor iedereen verschillend. De bands die jij noemt (op Radiohead en Gorillaz na) komen ook niet (of amper) bij de mainstream radio's voorbij. Of dat dan weer beter is dan Genesis of The Police, persoonlijke smaak uiteraard ;) Ik wil overigens niet meteen zeggen dat alles van Genesis of The Police puik werk is ;) Zo is ook niet alles van Queen, Dire Straits, The Who of Eric Clapton goed.

Het blijft uiteraard persoonlijk B)
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

TheLegend schreef:

(...)

HR
Hier ben ik het 100% mee eens!! Zoiets roep ik ook al jaren, fijn dt ik een medestander heb gevonden:B
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Hoe erg het ook is van de grensrechter, racistisch getinte uitspraken worden verwijderd en de posters daarvan krijgen een kaart.
HR
HR

TheLegend
Vedette

De media, die van de sneeuwmug weer een gigantische olifant hebben weten te maken. Ging om iets voor 7 uur de deur uit en toen was het nog voornamelijk natte sneeuw. Tegen het einde van de rit moet ik over een 80 kilometer weg die gewoon 1000% schoon was, rijdt er zo een idioot voor me die niet harder ging dan 30...Meneer of mevrouw zal wel bang zijn geweest voor het sneeuwspook dat de KNMI's van deze wereld keer op keer weten te schapen.

We lijken wel een derde wereld land als er een paar vlokkies vallen :denk
HR
HR

Deus ex Machina
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 juni 2012

TheLegend schreef:

De media, die van de sneeuwmug weer een gigantische olifant hebben weten te maken. Ging om iets voor 7 uur de deur uit en toen was het nog voornamelijk natte sneeuw. Tegen het einde van de rit moet ik over een 80 kilometer weg die gewoon 1000% schoon was, rijdt er zo een idioot voor me die niet harder ging dan 30...Meneer of mevrouw zal wel bang zijn geweest voor het sneeuwspook dat de KNMI's van deze wereld keer op keer weten te schapen.

We lijken wel een derde wereld land als er een paar vlokkies vallen :denk
HR
Weeralarm dit, sneeuwalarm dat. Het is echt vd zotte inderdaad. Ik had me al helemaal ingegraven.
HR
HR

mich25
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Vak: 418
Reg.: 2 mei 2012

Ik haat sneeuw :\( :\( :\( :\(
HR
HR

TheLegend
Vedette

Deus ex Machina schreef:

(...)

Weeralarm dit, sneeuwalarm dat. Het is echt vd zotte inderdaad. Ik had me al helemaal ingegraven.
HR
Mensen kunnen ineens niet meer zelf nadenken lijkt het en schieten bij het woordje alarm al meteen in de stress.

@Mich25, nee man hoe meer hoe beter B) Alleen kan ik niet thuiswerken, dus ik zal in alle omstandigheden naar me werk moeten komen :B
HR
HR

mich25
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Vak: 418
Reg.: 2 mei 2012

TheLegend schreef:

(...)

Mensen kunnen ineens niet meer zelf nadenken lijkt het en schieten bij het woordje alarm al meteen in de stress.

@Mich25, nee man hoe meer hoe beter B) Alleen kan ik niet thuiswerken, dus ik zal in alle omstandigheden naar me werk moeten komen :B
HR
Ach, jij werkt waarschijnlijk binnen. Mijn bijbaantje is postbezorger.... Dan ben je niet blij met sneeuw. Al had ik er van te voren al een bloedhekel aan. Ik ben geen wintermens.
HRHR
HR

Deus ex Machina
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 juni 2012

TheLegend schreef:

(...)

HR
Jep. Mijn broer ook. Die had gisteren alvast zijn werk afgezegd :I
HR
HR

TheLegend
Vedette

J*zus ik lijk wel een zeikerd B) maar ik erger me de laatste dagen dood aan het feit dat ik ook de binnenkant van de voorruit van de auto moet krabben...De voorruit is tot daar aan toe (al zit daar zo een folie ding over als het vriest) maar de binnenkant, moest zaterdag 10!! minuten wachten voor het zicht zodanig was dat ik weg kon rijden. Is er iemand die een gouden tip heeft? De deurstijlen/rubbers zijn al nagekeken en er lijkt geen lek in te zitten.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Al eens vochtvreters geprobeerd?

Verder voldoende leesvoer hier! Kan je mooi lezen als je in de auto zit te wachten tot het ontdooid is ;B
HR
HR

Meppie
Talent

Reg.: 7 februari 2005

TheLegend schreef:

J*zus ik lijk wel een zeikerd B) maar ik erger me de laatste dagen dood aan het feit dat ik ook de binnenkant van de voorruit van de auto moet krabben...De voorruit is tot daar aan toe (al zit daar zo een folie ding over als het vriest) maar de binnenkant, moest zaterdag 10!! minuten wachten voor het zicht zodanig was dat ik weg kon rijden. Is er iemand die een gouden tip heeft? De deurstijlen/rubbers zijn al nagekeken en er lijkt geen lek in te zitten.
HR
Zou maar eens op zoek gaan naar een lek/verstopping bij de afvoer van je voorruit. Had afgelopen winter precies hetzelfde en in de lente stond er opeens 10 centimeter regenwater in m'n auto. Word je niet vrolijk van.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Meppie schreef:

(...)

Zou maar eens op zoek gaan naar een lek/verstopping bij de afvoer van je voorruit. Had afgelopen winter precies hetzelfde en in de lente stond er opeens 10 centimeter regenwater in m'n auto. Word je niet vrolijk van.
HR
Zoiets had ik ook. En aan de binnenkant van de ruit ook behoorlijk wat water. Kwam er op een gegeven moment een plens water onder het dashbordkastje uit. Bleek dat daar ergens een lekkage zat. Laten repareren en nu nergens meer last van.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Willem van Hanegem
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

BassieAdam schreef:

Willem van Hanegem
HR
Ik heb een hele goede oplossing voor dit soort problemen gevonden. Ik heb namelijk geen tv meer. Je zult verbaasd zijn over de mindere stress en de gigantische tijd die je overhoudt ;).
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Van de film schreef:

(...)

Ik heb een hele goede oplossing voor dit soort problemen gevonden. Ik heb namelijk geen tv meer. Je zult verbaasd zijn over de mindere stress en de gigantische tijd die je overhoudt ;).
HR
Ik zap m altijd snel weg ;)

Maar TV de deur uit doen zou voor a) mijn kinderen en b) mijn werk desastreus kunnen zijn ;)

Maarreh... kijk uit wat je zegt, dadelijk gaan mensen zich afvragen of je wel ECHT verstand hebt van voetbal als je niet eens wedstrijden op tv kan volgen ;)

Oh: en 1x voetbalzone openen is ook al teveel Van Hanegem dan goed voor je is.

[Dit bericht is veranderd door BassieAdam (op 12 december 2012 13:29:27).]
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

BassieAdam schreef:

Ik zap m altijd snel weg ;)

Maar TV de deur uit doen zou voor a) mijn kinderen en b) mijn werk desastreus kunnen zijn ;)

Maarreh... kijk uit wat je zegt, dadelijk gaan mensen zich afvragen of je wel ECHT verstand hebt van voetbal als je niet eens wedstrijden op tv kan volgen ;)

Oh: en 1x voetbalzone openen is ook al teveel Van Hanegem dan goed voor je is.
HR
Tip: computer weg doen :B.

Ik kijk bijna geen enkele wedstrijd meer op tv. Ik heb niet voor niets een 27 inch scherm voor mn lappie gekocht :B.
HR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

Mensen die vinden dan 12-12-12 speciaal is
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

dutcher schreef:

Mensen die vinden dan 12-12-12 speciaal is
HR
Hmm,kan ik best inkomen. Het duurt toch weer 100 jaar voor de volgende B)
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Mensen die 20-12-2012 speciaal vinden.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,6% dat PSV wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!