Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 14:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 77 »

HR

Sjaakjwt
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2006

Ik erger me aan 'Ajacieden' op dit forum die met 'ons' hun tweede (of toch eerste?) club in het buitenland bedoelen en niet Ajax zelf.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

quote:HR
Freakshow schreef:

(...)

Minder bier en junkfood consumeren?
HR
:D In de trein is hij erger

Sjaakjwt schreef:

Ik erger me aan 'Ajacieden' op dit forum die met 'ons' hun tweede (of toch eerste?) club in het buitenland bedoelen en niet Ajax zelf.
HR
Sowieso erg storend om mensen met Chelsea, United en Liverpool broekjes rond te zien lopen. Zie nu opeens ook mensen met PSG shirtjes e.d.(die invasie zal binnenkort ook wel plaats vinden bij ons in de ArenA).
Grootse ergernis blijft dat iedereen opeens Pro City is en iedereen hun het eerste kampioenschap in 40 jaar gunt. Terwijl die club nog maar 5 jaar bestaat in mijn ogen. ... City supporters die United supporters haten, terwijl ze nu exact dezelfde club steunen. Enkel de shirtkleur is nu anders. Traditionele clubs als Chelsea en City die hun identiteit dus hebben vergooid en ook ordinaire poenclubs zijn geworden.
Respect voor de mensen die FC United of Manchester en Austria Salzburg hebben opgericht en een doorstart hebben gemaakt op een lager niveau!!

Anyway, het blijft een schande dat mensen voor dat soort clubs juichen en broekjes e.d. van die clubs bij AJAX WEDSTRIJDEN dragen. Dat soort clubs zorgen er juist voor dat onze club(AJAX) Europees weinig meer voorstelt. It makes no sense at all...

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 14 augustus 2012 09:52:08).]
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Sjaakjwt schreef:

HR
Zeker.

En corpsballen in de metro op weg naar de eerste thuiswedstrijd van het seizoen die klagen over de drukte.
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

Aan supporters ( na jah fans dan maar ) die na 1 wedstrijd al lopen te klagen en Ajax de verdoemenis in praten.

Lange termijn visie is voor sommige moeilijk te accepteren.
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 februari 2009

Hendrix schreef:

(...)

Zeker.

En corpsballen in de metro op weg naar de eerste thuiswedstrijd van het seizoen die klagen over de drukte.
HR
Sowieso zijn corpsballen, studentenverenigingen, jaarclubs, disputen, etc. etc. allemaal verschrikkelijk.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

De verkeerssituatie op de fietspaden op de Prins Hendrikkade
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

Ergerde me deze wedstrijd tegen vitesse kapot aan mensen die continu lopen te zeiken op de scheids, terwijl ajax gewoon dramatisch speelt, en dan 10 minuten voor tijd weg gaan.
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Van de film schreef:

(...)

Ik erger me juist aan de schoolse-quasi-wetenschappelijke standaard dat als je een goed IQ hebt en je dus 2 avonden geleerd hebt (zo heb ik mijn examens gehaald) en je examen haalt je blijkbaar wat 'geleerd' hebt.
En dit wordt dan superbelangrijk gemaakt in de maatschappij, want als je geen papiertje hebt ben je nergens, hoewel zo'n papiertje in mijn ogen helemaal niets zegt. Dus ik snap wel dat mensen gestresst raken (ik heb geen ervaring met het belgische zoals jij omschrijft), want niet iedereen heeft de capaciteit om (in) korte tijd iets op te slaan en moeten dus weken of maanden zwoegen en kunnen alles kwijt raken in een paar uur tijd.

Het is weer die controle die we willen hebben wat in werkelijkheid schijncontrole is. Als je een 8 haalt, nou, dan weet je er wel veel vanaf. Nonsens. We moeten eens door krijgen dat het in eens kenniseconomie er om gaat dat je mensen opleidt die iets kunnen, iets beheersen. En hoe meet je dat? Dat kan door een examen, maar dat kan nog op zoveel andere manieren. Het beste is bijvoorbeeld om in kleine groepjes te werken met voor elk groepje (ik zeg 4 of 5 man) een leerkracht te hebben. Maar ja, dan moet je investeren in onderwijs en dat kost zoveel geld, dus gaan we als scholen maar fuseren, worden klassen weer groter en halen we kinderen uit het speciaal onderwijs terug naar het reguliere onderwijs met alle gevolgen van dien.
HR
Wel eens gehoord van PBL ( Problem Based Learning ), in groepjes van 10-12 zelf problemen uit teksten halen en die vervolgens op lossen met elkaar. In die manier ga je in groepjes dus op zoek naar kennis en dus niet klakkeloos uit een boek leren. Dit gebeurt nu op mijn school en kost bijzonder veel tijd ook, werkt vrij aardig. Overigens leer je gewoon het meest op stage.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Johnny Sprinter schreef:

Wel eens gehoord van PBL ( Problem Based Learning ), in groepjes van 10-12 zelf problemen uit teksten halen en die vervolgens op lossen met elkaar. In die manier ga je in groepjes dus op zoek naar kennis en dus niet klakkeloos uit een boek leren. Dit gebeurt nu op mijn school en kost bijzonder veel tijd ook, werkt vrij aardig. Overigens leer je gewoon het meest op stage.
HR
Dat kan werken, maar je hebt dan ook kans dat bepaalde kinderen/mensen niet veel doen in het proces.
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Van de film schreef:

(...)

Dat kan werken, maar je hebt dan ook kans dat bepaalde kinderen/mensen niet veel doen in het proces.
HR
Aanwezigheidsplicht en soort van beoordeling zit er aan vast. Krijg je te lage beoordeling of niet genoeg aanwezig krijg je een flinke vervangende opdracht voor je kiezen. Imo werkt het best wel goed ( tot nu toe :B ).
HR
HR

Van de film
Legende

Johnny Sprinter schreef:
Aanwezigheidsplicht en soort van beoordeling zit er aan vast. Krijg je te lage beoordeling of niet genoeg aanwezig krijg je een flinke vervangende opdracht voor je kiezen. Imo werkt het best wel goed ( tot nu toe :B ).
HR
Een individuele beoordeling? Want als je in een groepje van 5 zit bijvoorbeeld en je moet een voetbalprobleem oplossen. Dan is het al gauw dat eentje meer verstand heeft van financien en dat die dat dus voor zijn rekening neemt enz. Terwijl je in het onderwijs (en zeker in het basisonderwijs) iedereen alles wilt laten doen.
HR
HR

aquanovio
Talent

Uit:
Reg.: 28 oktober 2010

Ik erger me eraan dat de bal bij Ajax zo vaak achteruit gespeeld wordt. Ajax predikt aanvallend voetbal te willen spelen. Volgens mij speel je dit niet achteruit, maar vooruit.

Let hier eens op.
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Van de film schreef:

(...)

Een individuele beoordeling? Want als je in een groepje van 5 zit bijvoorbeeld en je moet een voetbalprobleem oplossen. Dan is het al gauw dat eentje meer verstand heeft van financien en dat die dat dus voor zijn rekening neemt enz. Terwijl je in het onderwijs (en zeker in het basisonderwijs) iedereen alles wilt laten doen.
HR
http://nl.wikipedia.org/wiki/Probleemgestuurd_onderwijs

Makkelijker dan dat ik het zelf uitleg. Vooral stap 6 is belangrijk omdat de student dan inderdaad alles zelf doet.
HRHR
HR

Vava
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 23 december 2008

Dat sommige Amateur voetballers die op niveau spelen... (Top/Hoofd/1e/2e klas)
1e elftal spelers in iedergeval..
Gewoon geen pepernoot weten van voetbal of ze verder het eingelijk ook niet interesseer, (spelers,clubs,stadions).. Dat ze nog niet weten bij wijze spreken wie er bij Dortmund in de spits staat, ik vind dat echt serieus niet kunnen, ook al zijn het amateurs.

Net als amateur trainers die bijv niet de moeite doen om bijv de visie van V.Gaal of bijv Hiddink etc etc willen weten/Lezen. Kan ik ook niet bij !

Zo dat is gezegd...
HR
HR

Deus ex Machina
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 juni 2012

Ja hoor, het is weer zover. PostNL is weer eens een pakketje van mij kwijt. Ik heb gisteren via Bol.com Black Ops 2 besteld en zou hem vandaag binnen krijgen. Zit de hele dag al te wachten en dan bel je op: ''Ja we zijn hem kwijt, sorry, excuses, het spijt me, sorry sorry sooorrrrry''. Ja heb ik lekker veel aan. Donderstraal toch op. Zorg is dat je je werk in orde maakt ipv als een zielenknijper mij te woord te staan. Een half jaar geleden waren ze ook al een pakketje van mij kwijt en toen was het allemaal mijn schuld en kreeg ik mijn €100(!) niet eens terug. Stelletje kuttekoppen.
HR
HR

JeroenE
Idool

Reg.: 17 september 2007

Deus ex Machina schreef:

Ja hoor, het is weer zover. PostNL is weer eens een pakketje van mij kwijt. Ik heb gisteren via Bol.com Black Ops 2 besteld en zou hem vandaag binnen krijgen. Zit de hele dag al te wachten en dan bel je op: ''Ja we zijn hem kwijt, sorry, excuses, het spijt me, sorry sorry sooorrrrry''. Ja heb ik lekker veel aan. Donderstraal toch op. Zorg is dat je je werk in orde maakt ipv als een zielenknijper mij te woord te staan. Een half jaar geleden waren ze ook al een pakketje van mij kwijt en toen was het allemaal mijn schuld en kreeg ik mijn €100(!) niet eens terug. Stelletje kuttekoppen.
HR
De bezorger zit nu lekker te black-opsen. :)
HR
HR

Zlatan NO.410
International

Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001

Sommige Ajaxsupporters die het hardst schreeuwen dat het supportershome open moet blijven, maar ondertussen wel met hun AH to go tasje vol met bier van thuis (dus geen inkomsten voor t home) op het grasveld bij het home staan.
HR
HR

Van de film
Legende

Vava schreef:

Dat sommige Amateur voetballers die op niveau spelen... (Top/Hoofd/1e/2e klas)
1e elftal spelers in iedergeval..
Gewoon geen pepernoot weten van voetbal of ze verder het eingelijk ook niet interesseer, (spelers,clubs,stadions).. Dat ze nog niet weten bij wijze spreken wie er bij Dortmund in de spits staat, ik vind dat echt serieus niet kunnen, ook al zijn het amateurs.

Net als amateur trainers die bijv niet de moeite doen om bijv de visie van V.Gaal of bijv Hiddink etc etc willen weten/Lezen. Kan ik ook niet bij !

Zo dat is gezegd...
HR
Mensen die voetbal veel te serieus nemen. Ik weet vaak niet eens tegen wie we spelen op zaterdag. Alsof ik er wat aan heb dat ik weet dat pietje puk linksback staat piet hein in de spits. Alsof je er wat aan hebt dat je weet in welke kleur tenue ze lopen. Alsof de wereld vergaat wanneer je niet weet wie er bij dortmund in de spits staat (ik weet het ook niet). Get a life.
HR
HR

Aias 82
Internationale topspeler

Reg.: 27 februari 2003

Van de film schreef:

(...)

Mensen die voetbal veel te serieus nemen. Ik weet vaak niet eens tegen wie we spelen op zaterdag. Alsof ik er wat aan heb dat ik weet dat pietje puk linksback staat piet hein in de spits. Alsof je er wat aan hebt dat je weet in welke kleur tenue ze lopen. Alsof de wereld vergaat wanneer je niet weet wie er bij dortmund in de spits staat (ik weet het ook niet). Get a life.
HR
Hahaha. Hilarisch dat iemand met 18700 posts achter zijn naam zich ergert aan 'mensen die voetbal veel te serieus nemen'. Ik maak me er ook schuldig aan hoor, daar niet van, maar dat neemt niet weg dat wij forumleden hier gruwelijk veel tijd besteden/verspillen aan passief voetballen.
HR
HR

Van de film
Legende

Aias 82 schreef:

Hahaha. Hilarisch dat iemand met 18700 posts achter zijn naam zich ergert aan 'mensen die voetbal veel te serieus nemen'. Ik maak me er ook schuldig aan hoor, daar niet van, maar dat neemt niet weg dat wij forumleden hier gruwelijk veel tijd besteden/verspillen aan passief voetballen.
HR
Je moet toch wat doen tijdens het werk? ;B
Het is een vreselijk leuke hobby waar ik graag tijd in steek, maar al die randzaken boeien me helemaal niets. Als je me vraagt in wat voor kleur shirt zwolle speelt moet ik ook eerst even nadenken. Dat soort onzin is toch helemaal neit belangrijk?
HR
HR

Aias 82
Internationale topspeler

Van de film schreef:

(...)

Je moet toch wat doen tijdens het werk? ;B
Het is een vreselijk leuke hobby waar ik graag tijd in steek, maar al die randzaken boeien me helemaal niets. Als je me vraagt in wat voor kleur shirt zwolle speelt moet ik ook eerst even nadenken. Dat soort onzin is toch helemaal neit belangrijk?
HR
Voor iemand die geïnteresseerd is in sportmode is dat misschien wel weer belangrijk. Wat een lelijke, vormloze shirts hadden die lui trouwens, nu ik erover nadenk :) . En ja, wat is belangrijk? Is het belangrijk om vast te stellen of Siem de Jong wel of geen goede voetballer/middenvelder is? Kennelijk voor sommigen wel, want er worden dagelijks meerdere pagina's over geschreven.
HR
HR

Van de film
Legende

Aias 82 schreef:

Voor iemand die geïnteresseerd is in sportmode is dat misschien wel weer belangrijk. Wat een lelijke, vormloze shirts hadden die lui trouwens, nu ik erover nadenk :) . En ja, wat is belangrijk? Is het belangrijk om vast te stellen of Siem de Jong wel of geen goede voetballer/middenvelder is? Kennelijk voor sommigen wel, want er worden dagelijks meerdere pagina's over geschreven.
HR
Met die gedachtengang ben ik het helemaal eens. Als mensen er geinteresseerd in zijn laat ze lekker. Maar laat mensen die zich niét interesseren in de spits van dortmund dan ook lekker.
HR
HR

Aias 82
Internationale topspeler

Over ergernissen gesproken: al die zogenaamde clubwatchers die de vliegende reporter uithangen maar nooit met iets nieuws komen en van die belegen 'analyses' oplepelen. Allemachtig, wat een onzin.
HR
HR

FooFighters
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Gers Pardoel, gewoonweg bijzonder dat mensen dat goede 'muziek' vinden.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

FooFighters schreef:

Gers Pardoel, gewoonweg bijzonder dat mensen dat goede 'muziek' vinden.
HR
Agree on that, zo ongeveer alles na 1990 is het luisteren nog amper waard, uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Alles klinkt hetzelfde en er is amper sprake van ook maar een beetje "ziel" in de muziek. Als iets niet mainstream is draaien ze het al niet. Terwijl juist die muziek veel meer body heeft.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 16 november 2012 18:55:40).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 86,4% dat Ajax wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PEC Zwolle.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!