Ajax Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 01:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 77 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Scheurkalenders.... Vooral als de paginas niet precies op de gatjes scheuren... :B
HR
HR

fredmod
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Emmeloord
Vak: -
Reg.: 13 november 2004

Ik erger me echt kapot aan die Mon**l ( sorry voor de mensen met down ) van een Arno Vermeulen, wat een vreselijk irritante, arrogante, pedante randdebiel is dat zeg, het is echt zo'n nare matennaaier, een goedkoop ho*rtje ( sorry voor alle hardwerkende dames van lichte zeden ) en een sensatiebelust kneusje dat maar blijft mekkeren en zielig doen.
Vanavond ook weer met zijn cynische en sarcastische opmerking over de A1 van Ajax en "zijn eigen mening" ( nooit een eigen mening gehad die kneus ) over dat Cruijff nu al zo goed werk doet, hoe bedoel je goedkoop scoren en ze billemaatje ( sorry voor onze homofiele medemens ) chris van nattenij te herhalen eugh wat een naar zielig en kansloos type is het toch ook.
Denk dat alle mensen die ik hier mijn excusses heb aangeboden zich ook gepiepeld voelen door amoebe ( sorry voor alle eencelligen der aarde ) Arno Vermeulen.
HR
HR

SuperJooD
Basisspeler

Uit: Purmerend
Vak: 424
Reg.: 8 oktober 2004

Die Arno Vermeulen is idd een niks toevoegende eikel!!
Als hij een mening over iets geeft dan is die mening allang door een ander gegeven en kijkt hij om zich heen dat iedereen dat ook moet vinden.
Hij haalt onderwerpen aan die echt nergens over gaan.
Ook herhaalt hij vaak de onderwerpen en denk hij beetje intressant te doen.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
fredmod schreef:

Ik erger me echt kapot aan die Mon**l ( sorry voor de mensen met down ) van een Arno Vermeulen, wat een vreselijk irritante, arrogante, pedante randdebiel is dat zeg, het is echt zo'n nare matennaaier, een goedkoop ho*rtje ( sorry voor alle hardwerkende dames van lichte zeden ) en een sensatiebelust kneusje dat maar blijft mekkeren en zielig doen.
Vanavond ook weer met zijn cynische en sarcastische opmerking over de A1 van Ajax en "zijn eigen mening" ( nooit een eigen mening gehad die kneus ) over dat Cruijff nu al zo goed werk doet, hoe bedoel je goedkoop scoren en ze billemaatje ( sorry voor onze homofiele medemens ) chris van nattenij te herhalen eugh wat een naar zielig en kansloos type is het toch ook.
Denk dat alle mensen die ik hier mijn excusses heb aangeboden zich ook gepiepeld voelen door amoebe ( sorry voor alle eencelligen der aarde ) Arno Vermeulen.
HR
Zou het niet beter hebben kunnen verwoordden +1 :D
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

In het verlengde van het hierboven gequote stuk, wil ik graag Henk Spaan noemen. Week in week uit besteed hij in zijn column in het Parool aandacht aan de Ajax opleiding. Noemt Vermaelen als voorbeeld van talenten die doorstromen en wekelijks op een hoog niveau acteren, noemt alleen maar de prestaties van de A1 in de nextgen. Dit allemaal om te 'bewijzen' dat het goed gaat met de jeugd.

Tenenkrommend deze man met het ontplofte kapsel.

Henkie, een tip, hou je nou maar lekker bezig met Buitenveldert Meisjes 3 - Blaricum Meisjes 3.
HR
HR

T-Bag
Administrator

W v Hanegem....

Na Arno Vermeulen de meest ergerlijke voetbal ´expert´ op de buis.Met veel moeite kan ie nog net Ajax uit ze strot krijgen,maar dat is ook het enige zinnige wat uit z´n kanaal komt... :denk
HR
HR

Vava
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 23 december 2008

Dat Hart van Nederland (programma SBS 6) Marleen Du toit ontslagen heeft, keek eingelijk al nooit, maar als ik langs zapte en zij stond er bleef ik toch ff 10 sec. hangen. :D

Wat een mooie vrouw.... :B
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

De Wave in de Arena!!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht dat dit alleen bij wedstrijden van het Nederlands Elftal was, gelukkig mislukte die gister. Maar het moet toch niet gekker worden!!
HR
HR

stoeptegel
International

Reg.: 15 februari 2012

In je blote bast met je rug naar veld springen vind je leuker dan de wave zeker? ;)
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

De invasie van brabo's in onze mooie hoofdstad. Vervolgens blijven ze wel massaal andere brabo's opzoeken, lekker dom ouwehoeren met z'n allen, brabantse liedjes aanvragen en iedereen vertellen hoe kei leuk, gezellig en bourggondisch brabant wel niet is.

What the fuck doen jullie dan in Amsterdam?
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Ajax de Koninklijke schreef:

De invasie van brabo's in onze mooie hoofdstad. Vervolgens blijven ze wel massaal andere brabo's opzoeken, lekker dom ouwehoeren met z'n allen, brabantse liedjes aanvragen en iedereen vertellen hoe kei leuk, gezellig en bourggondisch brabant wel niet is.

What the fuck doen jullie dan in Amsterdam?
HR
Op een iets ander niveau, maar zo gaat dat ook in 't Gooi. Dankzij al die zogenaamde Gooische kak die voorheen een pandje aan de gracht had of ergens in Zuid woonde is het hier nu ongeveer een Amsterdam Zuid 2 geworden, met name Laren en Blaricum. De hele historie is naar z'm grootje, het ouderlijk huis van me ma (een prachtige boerderij te Blaricum) is direct na de verkoop door zo een jup plat gegooid waarna er een er een gedrocht van een huis gebouwd. Blijf gewoon lekker aan de gracht of in Amsterdam Zuid wonen.
HR
HR

Trabelcied
Bankzitter

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 april 2012 om 15:57:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: J_Bogaers@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

TheLegend schreef:

(...)

Op een iets ander niveau, maar zo gaat dat ook in 't Gooi. Dankzij al die zogenaamde Gooische kak die voorheen een pandje aan de gracht had of ergens in Zuid woonde is het hier nu ongeveer een Amsterdam Zuid 2 geworden, met name Laren en Blaricum. De hele historie is naar z'm grootje, het ouderlijk huis van me ma (een prachtige boerderij te Blaricum) is direct na de verkoop door zo een jup plat gegooid waarna er een er een gedrocht van een huis gebouwd. Blijf gewoon lekker aan de gracht of in Amsterdam Zuid wonen.
HR
Eensch... Kom zelf uit Laren. T is daar toch wel aardig anders geworden. Vroeger kwamen er in de plaatselijke kroeg de postbodes, slagers, bakkers en andere middenstanders. Tegenwoordig veel volk uit Amsterdam zuid, grachtengordel. Sfeer is totaal weg als je er nu komt. Kan ik me wel aan ergeren.

Verder vandaag de dag hekel ik de landelijke politiek. Wat een stel sneue figuren zijn dat bij elkaar. We zitten in een recessie van heb ik jou daar, maar we willen allemaal weer nieuwe verkiezingen zodat we weer een half jaar (minimaal) stil kunnen staan. Daar erger ik me helemaal kapot aan.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Trabelcied schreef:

(...)

Eensch... Kom zelf uit Laren. T is daar toch wel aardig anders geworden. Vroeger kwamen er in de plaatselijke kroeg de postbodes, slagers, bakkers en andere middenstanders. Tegenwoordig veel volk uit Amsterdam zuid, grachtengordel. Sfeer is totaal weg als je er nu komt. Kan ik me wel aan ergeren.

HR
Zo, m'n verhaal zat lekker vol met rare zinnen :D Nou inderdaad rijdt op vrijdagmiddag of zaterdag maar eens langs Loetje (wat is er gebeurt met de Boerenhof???), Mauve, 't Bonte paard of Moeke...Daar krijg je toch helemaal de kriebels van? Alleen in Tak kom je de oude garde nog tegen en ja tijdens de 'kermis' in dat gebouwtje van de kerk. That's it.
HRHR
HR

justin
Ballenjongen

Uit: apeldoorn
Vak: 401
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 juli 2005

ik zit nu al 4 jaar als vaste seizoenskaarhouder in de arena en heb altijd bereik gehad.
Alleen sinds de kampioenswedstrijd heb ik opeens nergens geen bereik meer.
Nu heb ik afgelopen week een nieuwe mobiel gekocht en wat schetst mijn verbazing nog steeds geen bereik.
Heeft iemand misschien hetzelfde als mij en weet iemand misschien hier een oplossing voor want vind het godsirritant.
HR
HR

Trabelcied
Bankzitter

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 april 2012 om 19:43:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: J_Bogaers@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

TheLegend schreef:

(...)

Zo, m'n verhaal zat lekker vol met rare zinnen :D Nou inderdaad rijdt op vrijdagmiddag of zaterdag maar eens langs Loetje (wat is er gebeurt met de Boerenhof???), Mauve, 't Bonte paard of Moeke...Daar krijg je toch helemaal de kriebels van? Alleen in Tak kom je de oude garde nog tegen en ja tijdens de 'kermis' in dat gebouwtje van de kerk. That's it.
HR
Sja.. Het gemoedelijke in deze dorpen is er wel af. Het is er nu veel zien en gezien worden. Kroegen die jij noemt waren echte dorpskroegen. Tak is idd wel een goeie. Kermis ook zoiets. Als je ziet wat voor volk daar nu op af komt en dan met name Moeke. Zonde eigenlijk. Maar met de kermis weet ik er nog steeds wel het beste er van te maken :D

Loetje trouwens Amsterdams concept. Boerenhof was gewoon totaal niet rendabel helaas en daardoor niet te houden. Nu is er tegenover het Singer ook weer een restaurant uit Amsterdam komen overwaaien...

[Dit bericht is veranderd door Trabelcied (op 23 april 2012 19:46:35).]
HR
HR

T-Bag
Administrator

Ben er nog niet uit of ik me nu meer erger aan heel Chelski of aan Robben die zo graag 'belangrijk' wil zijn...

Nou Arjen,belangrijk was je,helaas weer in negatieve zin. Het komende EK is mi zijn laatste kans om te laten zien dat ie geen net-niet-topper is. :I
HR
HR

TheLegend
Vedette

T-Bag schreef:

Ben er nog niet uit of ik me nu meer erger aan heel Chelski of aan Robben die zo graag 'belangrijk' wil zijn...

Nou Arjen,belangrijk was je,helaas weer in negatieve zin. Het komende EK is mi zijn laatste kans om te laten zien dat ie geen net-niet-topper is. :I
HR
Het volgende WK zit ook nog in de koker hè en zolang Bertje aanblijft, zal de kaartclub stand houden. Ik erger me niet eens aan Robben sterker nog, ik ben heel blij dat Koning Keizer Admiraal Beckenbauer hetzelfde denkt als mij :B
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Ik erger me aan het feit dat goed georganiseerd verdedigend voetbal zoals Chelsea en Griekenland (2004) werkt. Persoonlijk snap ik niet dat je op zo'n manier wilt winnen, want het heeft weinig waarde. Niemand die nu Griekenland als voetbalnatie serieus is gaan nemen. Chelsea zal nog steeds niet als topploeg bekend gaan staan. Dus op zich schieten ze er nog niet zo veel mee op.

Maar gewonnen hebben ze wel. Net zoals Inter dat deed onder Mourinho. En als meer ploegen deze strijdwijze gaan kopiëren verdwijnt daarmee de essentie van het voetbal en daardoor ook de schoonheid van het spel. Ik heb mij gisteravond niet meer zo geërgerd als voorheen. Na de 1-1 heb ik mijn afstandbediening gepakt en ben ik lekker wat anders gaan kijken. I'm done, zoals de Engelsen dat zeggen.

Ik kijk voetbal, omdat ik kan genieten van de emotie, strijd en schoonheid binnen een sport. Maar als er elementen verdwijnen, waar zit ik dan nog na te kijken? Van Ajax-supporter en voetbalfan, word ik op deze manier steeds meer puur een Ajax-supporter. Ik verheug me nu al meer op grote schaatstoernooien en belangrijke wielerwedstrijden. Ben ik de enige of zijn er meer die het huidige voetbal zat beginnen te raken?
HR
HR

TheLegend
Vedette

Nee hoor, ik begin er ook steeds meer afkeer voor te creëren. Het beleid dat gevoerd wordt door Barcelona, Madrid, Chelsea, City, mijn 2de club Juventus (en nee die spelen geen cattenacio, vraag dat maar aan Cruijff, die looft het spel van Juve vanwege de aanvallendheid) en ga zo maar door is te krankzinnig voor woorden. Vele miljoenen schuld terwijl je hier in Nederland niet langer dan zoveel jaar in categorie 3 mag zitten anders wordt je de nek omgedraaid door de KNVB.

Ik weet dat het in die landen anders in elkaar steekt, maar Barcelona en Madrid zijn ware belastingontduikers met die vele miljoenen belastingschuld die ze hebben. Het voetbal van Barcelona is uiteraard prima te pruimen maar het beleid...Zum kotzen!

De UEFA is een organisatie van niks, onder de leiding van Platini en z'n voorgangers is het voetbal de nek omgedraaid. Ingrijpen is nu te laat, de clubs hebben veel te veel macht. Niet Platini is de baas van de UEFA, de voorzitters van de genoemde clubs wel.
HR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Je hebt het toch wel over de eredivisie neem ik aan? De competitie die tot aan vorige jaar relatief de hoogste schulden had van Europa, en waarbij meer dan 60 procent van de clubs door gemeente-en burgergeld overeind is gehouden?

Of had je het over een andere competitie?
HR
HR

TheLegend
Vedette

Onze competitie ja + de 2de divisie. Waar o.a. Haarlem naar de filistijnen is gegaan, waar het voortbestaan van o.a. Emmen en NAC aan een zijden draadje hangt ondanks de gemeentelijke steun. De gemeentes zijn er na een tijdje wel klaar mee, in Spanje gaat dat anders, daar blijven de banken maar garant staan. De KNVB heeft regels opgesteld, de 3 categorieën en houdt zich daar zoveel mogelijk aan. Voer je goed beleid dan wordt je beloond. Maak je er een rotzooi van, zoals Feyenoord dat deed maar ook wijzelf, dan wordt je gestraft en mag je bijvoorbeeld geen aankopen (wel transfervrij) meer doen.

Real, Barcelona, City, Chelsea and so on mogen maar blijven spenderen zonder dat er ook maar enige vorm van controle wordt uitgevoerd. Als er al regels zijn dan worden die bij de vleet aan de laars gelapt.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 20 mei 2012 15:11:43).]
HR
HR

Icoon

TheLegend schreef:

Onze competitie ja + de 2de divisie. Waar o.a. Haarlem naar de filistijnen is gegaan, waar het voortbestaan van o.a. Emmen en NAC aan een zijden draadje hangt ondanks de gemeentelijke steun. De gemeentes zijn er na een tijdje wel klaar mee, in Spanje gaat dat anders, daar blijven de banken maar garant staan. De KNVB heeft regels opgesteld, de 3 categorieën en houdt zich daar zoveel mogelijk aan. Voer je goed beleid dan wordt je beloond. Maak je er een rotzooi van, zoals Feyenoord dat deed maar ook wijzelf, dan wordt je gestraft en mag je bijvoorbeeld geen aankopen (wel transfervrij) meer doen.

Real, Barcelona, City, Chelsea and so on mogen maar blijven spenderen zonder dat er ook maar enige vorm van controle wordt uitgevoerd. Als er al regels zijn dan worden die bij de vleet aan de laars gelapt.
HR
Banken= marktwerking. Gemeente = burgergeld. Kortom, niets om over te klagen in Spanje. De eredivisie heeft jarenlang aan competitievervalsing gedaan, niet de Spaanse competitie.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

Banken= marktwerking. Gemeente = burgergeld. Kortom, niets om over te klagen in Spanje. De eredivisie heeft jarenlang aan competitievervalsing gedaan, niet de Spaanse competitie.
HR
De Spaanse wel degelijk ook met het niet incasseren van belastinggeld.
HR
HR

TheLegend
Vedette

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

HR
En wie houdt de banken overeind? Er wordt al gesproken over een extra steunfonds om ook banken als Santander en Banckia te ondersteunen. De banken hebben het geld zelf eigenlijk niet maar de belasting innen om overeind te blijven, ho maar.
HR
HR

Icoon

TheLegend schreef:

(...)

En wie houdt de banken overeind? Er wordt al gesproken over een extra steunfonds om ook banken als Santander en Banckia te ondersteunen. De banken hebben het geld zelf eigenlijk niet maar de belasting innen om overeind te blijven, ho maar.
HR
Ja, maar van die steun was helemaal geen sprake toen er geld van de banken werd geleden.

Daarnaast: er is gewoon een belastingregeling en bankenregeling getroffen met de Spaanse clubs. Ze krijgen tien jaar de tijd om het terug te betalen. Dus uiteindelijk zal het geld teruggedokt worden.

Kortom, er is dus nooit enige sprake geweest van enige competitievervalsing in de Spaanse competitie, in tegenstelling tot de eredivisie, wat een frauduleuze competitie is geweest.

Maar mensen roepen maar wat en slaan wild om zich heen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 80,5% dat Sparta Praag wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!