Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 12:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 77 »

HR

IamLegend
Regelmatige invaller

Uit: smilde
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 5 september 2010

Ik erger me dood aan de nadrukkelijke aanwezigheid in de media van peter r de vries. Met uitspraken over ajax.

Het zal niet lang meer duren of hij word bedreigd,..

Doodzonde want hij heeft een beeldschone dochter!!!
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Laat ik het nieuwe jaar openen:

- iPods die niet goed meer laden waardoor ik tijdens het sporten zonder goede muziek zat! Alles beter dan die herrie die ze in de meeste sportscholen draaien;
- Vrouwen die iets te fanatiek trainen waardoor ze stalen bovenarmen hebben, ziet er niet uit! Maar voor de rest was het: oelala B)

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 7 januari 2012 11:29:59).]
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Kuipers en momenteel alles wat bij Ajax op het veld staat. Blesssures of niet ,zo'n opstelling is Ajax-onwaardig.
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

quote:HR
Red Hot Chili Peppers schreef:

1. Overlast van marrokaanse crimineeltjes.

2. De lage straffen hier in nederland voor ernstige vergrijpen.

3. de prijzen van de benzine
HR
Dus als het criminelen zijn van een andere afkomst dan halen ze niet eens jouw top 3. Ik erger me aan jou!
HR
HR

Kampioentjeh
Basisspeler

Reg.: 12 december 2010

Mensen die zeuren.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Mijn cq onze club,doorselecteren en dit seizoen laten voor wat het is. Is toch al op alle fronten verloren. :I
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

IamLegend schreef:

Ik erger me dood aan de nadrukkelijke aanwezigheid in de media van peter r de vries. Met uitspraken over ajax.

Het zal niet lang meer duren of hij word bedreigd,..

Doodzonde want hij heeft een beeldschone dochter!!!
HR
Volgens mij heb je hem zojuist bedreigd.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Al dat gekrakeel weer over de elfstedentocht; Elke keer weer hetzelfde gespeculeer of die tocht nou wel of niet komt :denk
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

Ajacied91 schreef:

Al dat gekrakeel weer over de elfstedentocht; Elke keer weer hetzelfde gespeculeer of die tocht nou wel of niet komt :denk
HR
Ja gek he, dat is een beetje hetzelfde als al dat gezeik voor een EK of WK voetbal. Daar hoor je ook altijd mensen over die dat niet kunnen waarderen. Ik erger me aan al die mensen die zich niet kunnen inleven in andere mensen en dus altijd maar lopen te zeiken.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Van de film schreef:

(...)

Ja gek he, dat is een beetje hetzelfde als al dat gezeik voor een EK of WK voetbal. Daar hoor je ook altijd mensen over die dat niet kunnen waarderen. Ik erger me aan al die mensen die zich niet kunnen inleven in andere mensen en dus altijd maar lopen te zeiken.
HR
Volgens mij begrijp je me niet helemaal. Ik zie niets liever dan dat die tocht doorgaat. Mag ook wel na zo veel jaren. Maar elk jaar weer speculeren en lekker maken voor een tocht die niet doorgaat... Maar goed ik ben dan ook een zeikerd die zich niet kan inleven ;)
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 februari 2009

Schreeuwende buren 24/7
HR
HR

Michael Laudrup
Vedette

Reg.: 30 augustus 2003

Erger je niet, verwonder je slechts.

Ik verwonder me al jaren over Ajax, hoe kan het dat elk jaar in de ogen van de beleidsmakers er een team staat dat compleet is, terwijl elke doorsnee forummer hier de zwakke plekken kan ontwaren die er dan ook vaak toe leidden dat de prestaties achter blijven bij de verwachtingen.

Toppunt van triestheid dat Iconen zulke nadrukkelijke rollen spelen in machtsspelletjes is het niet Marco van Basten die voor een paar centen zich laat misbruiken in Portugal, is het wel Cruijff die door zijn handelen meer kwaad doet dan dat hij ´goed´ zou kunnen doen danwel op korte cq lange termijn.

Verder is al een jarenlange verwondering hoe mensen zich in openbare ruimtes voortbewegen. Sommige mensen nemen bewust niet de energie om na te denken waar ze mee bezich zijn en dat leidt tot tijdverlies voor teveel mensen, dat zou wat mij betreft een aspect moeten zijn van de basisopvoeding.

´Stoere´ gasten die dronken midden over de weg zwalken
Verliefde stelletjes
Mensen die al genoeg andere zorgen hebben (tienermoeders) die zich niet slim voortbewegen

En nog 1000 categorien heb ik geen enkel probleem mee. Sommige mensen echter (ja er zijn stereotype te benoemen maar dat boeit me niet) bewegen zich zo ´dom´ voort dat je van te voren al ziet aankomen dat je elkaar raakt, of dat je even moet wachtten terwijl dat niet nodig is. Dit lijkt imo dan ook dom gedrag maar ik geloof niet in ´domme´ of ´slimme´ mensen. Veelal is het te herleiden naar een bepaald soort gedrag, dan is het bewust, daar heb ik vaak geen problemen mee. Maar mensen die niet de moeite nemen(dus niet mensen die al genoeg gezeik aan hun hoofd hebben en daartoe niet de energie hebben om nog na te denken over hoe ze bewegen) en daartoe tot onnodig tijdverlies lijden voor de gemeenschap dáár heb ik wel moeite mee.

Haha dát is echt iets waar ik me KAPOT AAN ERGER :B

Afijn eigenlijk erger ik me aan elk persoon dat niet begrijpt dat we hier op de wereld zijn om zo relaxed mogelijk als het kan SAMEN TE LEVEN.

Irritante personen:
Obama(check voor de grap 'zijn' speech ter ere van de nobelprijs voor de 'vrede')
Wilders(goed dat hij er is en aan het woord wordt gelaten maar zijn rhetoriek doet me teveel aan Hitler denken)
Blatter(Vito B Corleone)
Imam's+priesters die vanuit hun belangen bewust mensen in groepjes delen en daarmee vaak pretenderen dat de een belangrijker is dan de ander en veel tot alle middelen geoorloofd zijn om de wereld te 'bevrijden' van deze 'vreselijke vijand'
Bezwaarschriften van Nederlandse Nutsbedrijven die (vooraf berekend) opzettelijk ingewikkeld gemaakt worden zodat voor sommige mensen zonder hulp dat niet te doen is.

Afijn dit schrijft wel lekker van je af, maar ik heb een veel te luxe leventje om me eigenlijk aan veel dingen te hoeven ergeren.

Ik verbaas me verder over het feit dat Ajax als TD Blind heeft, als ik tijd had zou ik best willen beargumenten hoe hij Ajax eigenhandig klauwen met geld kost.
HR
HR

Bruckner
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 oktober 2008

Ik erger me ontzettend aan alle programma's over de Elfstedentocht terwijl die er waarschijnlijk helemaal niet komt. Vanavond die Wilfred Genee met die wielrenner die er een extra programma over gaan maken zoals Tour du Jour, allemaal ouwerhoeren over iets wat waarschijnlijk niet eens gaat gebeuren.

Leuke hoor die tocht, maar praat er pas over als hij er komt. Die hele media en commercie gaan van de tocht weer een uitgemolken puinhoop maken, let maar op. Allemaal weer zo gek mogelijk doen, daar zitten we op te wachten.
HRHR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Ajacied91 schreef:

Volgens mij begrijp je me niet helemaal. Ik zie niets liever dan dat die tocht doorgaat. Mag ook wel na zo veel jaren. Maar elk jaar weer speculeren en lekker maken voor een tocht die niet doorgaat... Maar goed ik ben dan ook een zeikerd die zich niet kan inleven ;)
HR
Ik begreep je idd niet helemaal ;), maar ik erger me wel aan dat soort mensen dus is het toch on-topic :B.
HR
HR

JesperOlsenFan
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008

Reg.: 30 augustus 2004

Arno Vermeulen is nog steeds op tv en radio te horen, eerste klas azijnzeikertje.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Griep in het weekend.
HR
HR

zaza81rh
Talent

Reg.: 1 mei 2011

Griep.? Tja beter dan een onsteking die naar 13 dagen erger wordene nu na een heel lange dag op de ehbo van het is uitgesneden en geknepen. En vervolgens nog eens een dagje of 2 mag blijven in opname om aan een infuus te liggen...op een afdeling vol bejaarden. Pfff
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Tsja, toch is griep ook niet echt prettig. :P
HR
HR

zaza81rh
Talent

Geloof je helemaal. Maar je bent tenminste thuis neem ik aan. Ik mag vanavond studio sport op klein schermpje kijken met koptelefoon op ipv mijn home studio of dat ik er zelf bij ben.

Sterkte met je griep en beterschap

[Dit bericht is veranderd door zaza81rh (op 11 februari 2012 19:02:02).]
HR
HR

Cruijfje
Basisspeler

Reg.: 8 oktober 2007

Dat spelers Altijd maar dan ook echt altijd hun handje opsteken als de bal uitgaat, als schoppen ze de bal er zelf over met niemand in de buurt dan nog dat handje in de lucht... zou er nou echt nog iemand op de planeer rondlopen die denkt van "Goh die speler steekt zijn hand op dat zal het wel een inworp voor hem zijn". Er Zit onderhand zoveel inflatie op het handje opsteken...
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

zaza81rh schreef:

Geloof je helemaal. Maar je bent tenminste thuis neem ik aan. Ik mag vanavond studio sport op klein schermpje kijken met koptelefoon op ipv mijn home studio of dat ik er zelf bij ben.

Sterkte met je griep en beterschap
HR
Thanks man, jij nog meer sterkte gewenst. Klinkt erg kut voor je.
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

Cruijfje schreef:

Dat spelers Altijd maar dan ook echt altijd hun handje opsteken als de bal uitgaat, als schoppen ze de bal er zelf over met niemand in de buurt dan nog dat handje in de lucht... zou er nou echt nog iemand op de planeer rondlopen die denkt van "Goh die speler steekt zijn hand op dat zal het wel een inworp voor hem zijn". Er Zit onderhand zoveel inflatie op het handje opsteken...
HR
Erger ik me ook aan. Net als dat vermeende onschuld spelen als je net iemand onderuit geschoffeld hebt. Ook zo irritant. Je weet toch zelf wel dat je een overtreding maakt, maar dan schuimbekkend en briesend op de scheids afrennen alsof je keurig de bal speelde. Kap daar eens mee.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

0634 schreef:

(...)

Erger ik me ook aan. Net als dat vermeende onschuld spelen als je net iemand onderuit geschoffeld hebt. Ook zo irritant. Je weet toch zelf wel dat je een overtreding maakt, maar dan schuimbekkend en briesend op de scheids afrennen alsof je keurig de bal speelde. Kap daar eens mee.
HR
Eens.
HR
HR

zaza81rh
Talent

Drie Kruizen schreef:

(...)

Thanks man, jij nog meer sterkte gewenst. Klinkt erg kut voor je.
HR
Godszijdank naar huis. Daar verder uitzieken :) helemaal niks aan slapen in het ziekenhuis. De ene hoest, de ander snurkt, de ander heb pijn, de ander is bezig met zijn bed af te stellen. ( me included ). Lawaai ergens op de gangen. En slaap je eindelijk ja hoor zuster lief die je infuus komt verversen. Weer wakker.
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

0634 schreef:

(...)

. Je weet toch zelf wel dat je een overtreding maakt, maar dan schuimbekkend en briesend op de scheids afrennen alsof je keurig de bal speelde. Kap daar eens mee.
HR
Dit soort gedrag richting de scheidsrechter wordt in geen enkele sport getolereerd. Vind dat altijd erg mooi bij rugby hoe respectvol de spelers zijn jegens elkaar en de scheidsrechter.

Een ergernis van mij is het 'doodmaken' van een wedstrijd door spelers met kramp en kleine pijntjes. Als een team achterstaat ligt het percentage pijntjes en klachten toch altijd vele malen lager.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 89,4% dat Jong PSV wint van Achilles 29. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!