Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 20:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 77 »

HR

Hyun Jun Suk
Vedette

Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2005

quote:HR
Ajax de Koninklijke schreef:

(...)

Of te weinig profiel op je achterband van de fiets. Present! :denk
HR
hoeveel boete krijg je daar voor tegenwoordig ?
HR
HR

Suk in Oranje
Talent

Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010

Ik erger me heel vaak aan het onderlinge gedonder van Ajacieden op de tribunes en op dit forum bijvoorbeeld. We hebben allemaal 1 grote liefde en dat is ONS Ajax toch? Of je nou zwart,wit,rood,getint, scc-houder of "dagjesmens" bent, uit Amsterdam,Groningen,Limburg,Zeeland of België komt, Moslim,Christen,Jood of wat dan ook bent... Je bent niks meer of minder dan een ander.

We houden allemaal van Ajax en beleven het allemaal op onze eigen manier.

Wij zijn Ajax.
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Het feit dat mensen je niet laten uitpraten. Vooral (in mijn ogen) mensen met meer "macht" dan een ander hebben hier een handje van (Agent, Leraar). Ookal zevert diegene waar je het tegen hebt maar wat raak en klopt er geen zak van zijn/haar verhaal, dan hoor je nogsteeds het fatsoen te hebben diegene uit te laten praten. Het feit dat veel mensen dit niet doen, daar erger ik me aan.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Hyun Jun Suk schreef:

(...)

hoeveel boete krijg je daar voor tegenwoordig ?
HR
47,30 euro. 50 euro incl. Fooi. B)
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Mensen die aardig zijn als je 1op1 bent, en stoer doen als ze met vrienden zijn :).
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Ajax de Koninklijke schreef:

(...)

Of te weinig profiel op je achterband van de fiets. Present! :denk
HR
Ghehe die heb ik gelukkig nog nooit gehad mja het is echt ongelovelijk. Wel eens gehad dat we terug fietste van voetbaltraining met 20 man ofzo, en dat ze op een hoek op de lichten controleerden, nja veel zonder licht gepakt, nja vooruit dat is terecht. Maar dan leuk iedereen om ID gaan vragen, mja wie neemt dat mee naar de voetbal training? Dat soort dingen kan ik niet begrijpen want dit is gewoon niet reeël.
HR
HR

Tom Poes
Basisspeler

Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 29 april 2008

Aan PSV -en Twentesupporters die denken dat ze het kampioenschap verdienen en Ajax afzeiken..
HR
HR

Suk in Oranje
Talent

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010

Wat was nou de grootste reden dat Adam in het paradijs leefde?

Klik hier om de spoiler te bekijken

Mijn grootste ergenis... :\(
HR
HR

El Rafael
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 15 maart 2003

- Nicolette Kluijver (BNN), wat een irritante tante, denkt dat de hele wereld haar leuk vindt, niks is minder waar.
- Remco Campert (dichter), type bloed onder de nagels.
- Kale kutten, wtf!
- Rafael Benitez, over lopende beflappen gesproken..
- Tom Egbers, geen voetbal know-how, komt niet uit zijn woorden en gebruikt daarom om de haverklap termen als 'prima-deluxe', hoe tergend kan je zijn?
- Humberto Tan, geen voetbal know-how, te gladjes, teveel reclames en te boulevard, treurig gewoon.
- Calvinisme, 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'.
- Dat iedereen over 10 jaar terugkijkt op 8 jaar Balkenende en denkt "tering, hoe hebben we dat in godsnaam kunnen laten gebeuren.."
- Youri Mulder, maak es een keer een zin af joh! Het trieste is dat ie nooit een zin afmaakt, omdat ie telkens halverwege de zin realiseert dat ie onzin uitkraamt.

[Dit bericht is veranderd door El Rafael (op 22 maart 2010 23:57:59).]
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

El Rafael schreef:

- Kale kutten, wtf!
HR
:D Ieder zo zijn eigen smaak gelukkig;)
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Als je je vriendin ligt te neuken en dr broertje in dr kamer ernaast lawaai zit te maken..
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

AFC Romalona schreef:

- als je wilt rukken, dat dat niet kan omdat je ouders in dezelfde kamer tv zitten te kijken

- Als je je vriendin ligt te neuken en dr broertje in dr kamer ernaast lawaai zit te maken..

HR
Wat heb jij toch ook een pech,schavuit, en wel veilig doen he

[Dit bericht is veranderd door Zlatan-9 (op 22 maart 2010 23:05:30).]
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Zlatan-9 schreef:

(...)

:D Wat heb jij toch ook een pech,schavuit
HR
:D :D Woon je soms met je ouders, je vriendin en haar broertje in één huis? Big happy family ;B
HRHR
HR

Zlatan-9
Icoon

DamzkoO schreef:

(...)

:D :D Woon je soms met je ouders, je vriendin en haar broertje in één huis? Big happy family ;B
HR
ho-ho, deze jongen woont al samen, niet de personen verwisselen in deze, dan kom ik er nog bekaaid af;)
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Zlatan-9 schreef:

(...)

ho-ho, deze jongen woont al samen, niet de personen verwisselen in deze, dan kom ik er nog bekaaid af;)
HR
Haha, ik bedoelde natuurlijk AFC Romalona. Maar jou quoten was makkelijker omdat je beide quotes van hem in je post had B)

[Dit bericht is veranderd door DamzkoO (op 22 maart 2010 23:09:51).]
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 maart 2010 om 23:09:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

DamzkoO schreef:

(...)

Haha, ik bedoelde natuurlijk AFC Romaloma. Maar jou quoten was makkelijker omdat je beide quotes van hem in je post had B)
HR
Oke :) mooi ventje is dat toch ook he!

Verder nog een ergernis; Spelers die altijd veel inzet en liefde voor hun ;oude'club hebben getoond, komen terug voor een wedstrijd met hun huidige club tegen oude club, en worden uitgefloten, uitzonderingen daargelaten.
HR
HR

30keer
Talent

Uit: Thuis
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 juni 2009

Erben wennemars als commentator op radio 1. Stottert aan 1 stuk door. Schreewt door die andere knakker heen en het enige wat ie dan schreeuwt is: jaaa kom op jongen! Ooo wat doet ie nu? Neeeee, jaaaa enz enz.

Ga dan gewoon op de tribune zitten.
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

-Trend gevoelige volwassenen
-Blackberry (inherent aan eerst genoemde)
-Vrouwen die overal over zeiken, om de meest kleine dingen
-Geen Ajax fans die niet realistisch over Ajax praten
-Elektronica wat draait om hoe goed of snel iets is en niet om hoe mooi en dan dat er toch mensen zijn die het op uiterlijk beoordelen
-Kudden gedrag (geen eigen mening)
-Hardcore/hardstyle
-Marechaussee (voegt echt totaal niks toe, zijn zwak begaafd 9 van de 10 keer)
-Limburg (kan nooit iemand serieus nemen die zo praat)
-Dat mijn Xbox360 opeens een foutmelding gaf en ik nu €75 ex. btw mag aftikken ter reparatie
-Asociaal gedrag in het OV
-Apple iPad
-Slechte opvoeding
-Dolfijnen
-Klappen in het vliegtuig
-Mensen met een hoge opleiding die de simpelste feiten niet weten
-Drugs
-Piloten
-Mannen met vrouwen kleding
-Ergens bij willen horen om erbij te horen
-Extreem droevige programma's als Take Me Out
-Hart van Nederland
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Robehr schreef:

-Trend gevoelige volwassenen
-Kudden gedrag (geen eigen mening)
-Ergens bij willen horen om erbij te horen
HR
Komt dit niet op hetzelfde neer ongeveer? ;)

-Dolfijnen
HR
Vertel? :D
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

Robehr schreef:
HR
Waar slaat dit nu weer op. Zo lust ik er nog wel een paar. Noem eens een fatsoenlijk ding waarom Limburg een probleem zou zijn zonder denigrerend te zijn. Zo kan ik over andere dialecten ook afgeven, dus dit slaat nergens op.
(En voor het geval je het nog niet doorhebt ik ben een Limburger)

-Elektronica wat draait om hoe goed of snel iets is en niet om hoe mooi en dan dat er toch mensen zijn die het op uiterlijk beoordelenHR
Eh het oog wil ook wat, de prestaties van de electronica zijn het belangrijkste, maar als een TV aan de buitenkant niet uitziet wil ik het niet eens, hoe goed het beeld ook uitziet, hetzelfde met een cd-speler. Een lelijke cd-speler kan een kamer verpesten.
HR
HR

Robehr
Idool

Drie Kruizen schreef:

(...)

Vertel? :D
HR
Komt op het zelfde neer ja, ik erger me daar het meest aan. Wilde het even enorm benadrukken. Iedereen vindt dolfijnen leuk, ik vind ze irritant, ze zien er gemeen uit en ze maken een klote geluid.

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Eh het oog wil ook wat, de prestaties van de electronica zijn het belangrijkste, maar als een TV aan de buitenkant niet uitziet wil ik het niet eens, hoe goed het beeld ook uitziet, hetzelfde met een cd-speler. Een lelijke cd-speler kan een kamer verpesten.
HR
Een tv? Ok. Maar een telefoon bijvoorbeeld hoe kan zoiets nou heel mooi zijn. En dan een telefoon met sneller internet, snellere processor etc. etc. laten liggen zoals met Blackberry's. Ik kan iets niet laten liggen omdat iets met mindere specificaties mooier is.

Over Limburg. Die mensen praten harder overal, ik irriteer me dan enorm aan dat vreselijke accent. Verder vind ik Maastricht trouwens prachtig.

[Dit bericht is veranderd door Robehr (op 23 maart 2010 01:09:20).]
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Robehr schreef:

HR
Grappig dat iemand uit brabant zich ergert aan het accent van een limburger. In mijn ogen is dat min of meer één pot nat.. ( ik zeg overigens niet dat ik me daar aan erger )
HR
HR

Robehr
Idool

Johnny Sprinter schreef:

(...)

Grappig dat iemand uit brabant zich ergert aan het accent van een limburger. In mijn ogen is dat min of meer één pot nat.. ( ik zeg overigens niet dat ik me daar aan erger )
HR
Ten oosten van Tilburg klinkt het steeds meer als Limburgs. Alleen mensen die plat praten klinken wellicht een beetje zo in West-Brabant.
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Robehr schreef:

Komt op het zelfde neer ja, ik erger me daar het meest aan. Wilde het even enorm benadrukken. Iedereen vindt dolfijnen leuk, ik vind ze irritant, ze zien er gemeen uit en ze maken een klote geluid.

HR
Waar de meeste mensen clowns niet mogen met als reden de film "IT", heb jij slapeloze nachten nav. Flipper? :D
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!