Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 70 »
Hyun Jun Suk
Vedette
Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2005
quote:hoeveel boete krijg je daar voor tegenwoordig ?
Ajax de Koninklijke schreef:
(...)
Of te weinig profiel op je achterband van de fiets. Present!
Suk in Oranje
Talent
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010
Dilucanio
Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
Ajax de Koninklijke
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
quote:47,30 euro. 50 euro incl. Fooi.
Hyun Jun Suk schreef:
(...)
hoeveel boete krijg je daar voor tegenwoordig ?
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
Johnny Sprinter
Bankzitter
Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008
quote:Ghehe die heb ik gelukkig nog nooit gehad mja het is echt ongelovelijk. Wel eens gehad dat we terug fietste van voetbaltraining met 20 man ofzo, en dat ze op een hoek op de lichten controleerden, nja veel zonder licht gepakt, nja vooruit dat is terecht. Maar dan leuk iedereen om ID gaan vragen, mja wie neemt dat mee naar de voetbal training? Dat soort dingen kan ik niet begrijpen want dit is gewoon niet reeël.
Ajax de Koninklijke schreef:
(...)
Of te weinig profiel op je achterband van de fiets. Present!
Tom Poes
Basisspeler
Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 29 april 2008
Suk in Oranje
Talent
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010
El Rafael
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 15 maart 2003
Zlatan-9
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
Zlatan-9
Icoon
quote:Wat heb jij toch ook een pech,schavuit, en wel veilig doen he
AFC Romalona schreef:
- als je wilt rukken, dat dat niet kan omdat je ouders in dezelfde kamer tv zitten te kijken
- Als je je vriendin ligt te neuken en dr broertje in dr kamer ernaast lawaai zit te maken..
DamzkoO
Icoon
Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
quote:
Zlatan-9 schreef:
(...)
Wat heb jij toch ook een pech,schavuit
Zlatan-9
Icoon
quote:ho-ho, deze jongen woont al samen, niet de personen verwisselen in deze, dan kom ik er nog bekaaid af
DamzkoO schreef:
(...)
![]()
Woon je soms met je ouders, je vriendin en haar broertje in één huis? Big happy family
DamzkoO
Icoon
Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
quote:Haha, ik bedoelde natuurlijk AFC Romalona. Maar jou quoten was makkelijker omdat je beide quotes van hem in je post had
Zlatan-9 schreef:
(...)
ho-ho, deze jongen woont al samen, niet de personen verwisselen in deze, dan kom ik er nog bekaaid af
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Zlatan-9
Icoon
quote:Oke
DamzkoO schreef:
(...)
Haha, ik bedoelde natuurlijk AFC Romaloma. Maar jou quoten was makkelijker omdat je beide quotes van hem in je post had
30keer
Talent
Uit: Thuis
Reg.: 27 juni 2009
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 september 2004
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
quote:Komt dit niet op hetzelfde neer ongeveer?
Robehr schreef:
-Trend gevoelige volwassenen
-Kudden gedrag (geen eigen mening)
-Ergens bij willen horen om erbij te horen
quote:Vertel?
-Dolfijnen
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Waar slaat dit nu weer op. Zo lust ik er nog wel een paar. Noem eens een fatsoenlijk ding waarom Limburg een probleem zou zijn zonder denigrerend te zijn. Zo kan ik over andere dialecten ook afgeven, dus dit slaat nergens op.
Robehr schreef:
-Limburg (kan nooit iemand serieus nemen die zo praat)
quote:Eh het oog wil ook wat, de prestaties van de electronica zijn het belangrijkste, maar als een TV aan de buitenkant niet uitziet wil ik het niet eens, hoe goed het beeld ook uitziet, hetzelfde met een cd-speler. Een lelijke cd-speler kan een kamer verpesten.
-Elektronica wat draait om hoe goed of snel iets is en niet om hoe mooi en dan dat er toch mensen zijn die het op uiterlijk beoordelen
Robehr
Vedette
quote:Komt op het zelfde neer ja, ik erger me daar het meest aan. Wilde het even enorm benadrukken. Iedereen vindt dolfijnen leuk, ik vind ze irritant, ze zien er gemeen uit en ze maken een klote geluid.
Drie Kruizen schreef:
(...)
Vertel? :D
quote:Een tv? Ok. Maar een telefoon bijvoorbeeld hoe kan zoiets nou heel mooi zijn. En dan een telefoon met sneller internet, snellere processor etc. etc. laten liggen zoals met Blackberry's. Ik kan iets niet laten liggen omdat iets met mindere specificaties mooier is.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Eh het oog wil ook wat, de prestaties van de electronica zijn het belangrijkste, maar als een TV aan de buitenkant niet uitziet wil ik het niet eens, hoe goed het beeld ook uitziet, hetzelfde met een cd-speler. Een lelijke cd-speler kan een kamer verpesten.
Johnny Sprinter
Bankzitter
Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008
quote:Grappig dat iemand uit brabant zich ergert aan het accent van een limburger. In mijn ogen is dat min of meer één pot nat.. ( ik zeg overigens niet dat ik me daar aan erger )
Robehr schreef:
-Limburg (kan nooit iemand serieus nemen die zo praat)
Robehr
Vedette
quote:Ten oosten van Tilburg klinkt het steeds meer als Limburgs. Alleen mensen die plat praten klinken wellicht een beetje zo in West-Brabant.
Johnny Sprinter schreef:
(...)
Grappig dat iemand uit brabant zich ergert aan het accent van een limburger. In mijn ogen is dat min of meer één pot nat.. ( ik zeg overigens niet dat ik me daar aan erger )
Dilucanio
Bankzitter
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
quote:Waar de meeste mensen clowns niet mogen met als reden de film "IT", heb jij slapeloze nachten nav. Flipper?
Robehr schreef:
Komt op het zelfde neer ja, ik erger me daar het meest aan. Wilde het even enorm benadrukken. Iedereen vindt dolfijnen leuk, ik vind ze irritant, ze zien er gemeen uit en ze maken een klote geluid.
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.