Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 11:05                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 77 »

HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

De laatste tijd lees ik steeds meer berichten waar je als fatsoenlijk mens echt triest van wordt:

-een gehandicapte man in een rolstoel die in elkaar wordt getrapt door een stel jongens
-een bejaarde supporter van 77 die in coma wordt getrapt door een voetballer
-een zak sinterklaas kadootjes welke gejat wordt voor de deur van een huis
-bejaarde vrouwtjes die thuis worden overvallen door 16 jarige bontkraagjes

Allemaal voorbeelden van de verhuftering van de samenleving. In en in-trieste berichten, maar helaas aan de orde van de dag. Ik snap niet wat je als dader dan bezielt, werkelijk waar rijp voor een inrichting.
HR
HR

Kyzer
Jeugdspeler

Uit:
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 september 2003

edenaar_16_vast_voor_bestelen_van_eigen_oma <-- nog zo'n voorbeeld.

Ben bang dat het steeds erger wordt!
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

Ik erger me eraan dat alles, maar dan ook echt alles op deze dag kut is. En dan laat ik me nog voorzichtig uit.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Pfff :I ...moet ik nog wat zeggen? :denk
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Hoe erg is het als je machteloos moet toekijken wanneer voor de hele wereld te zien is dat de corruptie in het voetbal hoogtij viert. Wellicht daarom dat Uefa geen hulpmiddelen wil,slecht voor de corruptie en beinvloeding natuurlijk.....

Zou zomaar kunnen ook nog,das het erge....... :denk
HR
HR

Dani-AFCA
Ballenjongen

Uit: Nieuw vennep
Vak: 127
Reg.: 12 november 2006

De ergenis hoef ik niet uit te leggen, het corrupte zooitje bij elkaar..

Een nog grotere ergenis: heel de wereld is dit morgen weer vergeten, de uefa stopt het in de doofpot, en wij ajacieden blijven hier de dupe van.

agressie bereikt z'n hoogtepunt!
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

quote:HR
Dani-AFCA schreef:

De ergenis hoef ik niet uit te leggen, het corrupte zooitje bij elkaar..

Een nog grotere ergenis: heel de wereld is dit morgen weer vergeten, de uefa stopt het in de doofpot, en wij ajacieden blijven hier de dupe van.

agressie bereikt z'n hoogtepunt!
HR
Wat denken jullie nou? Dat alleen de Uefa corrupt is? Corruptie vind in alle lagen van de samenleving plaats. Zowel op sportief als bestuurlijk nivo. Zoals Andre hazes ooit zong: alles draait om cijfers en om macht.

We kunnen er lang over praten, maar als er gisteren een beetje meer beleving in had gezeten, en doel ik met name op de 2e helft waar onze spelers verlamd leken, dan hadden we wellicht 1 of 2 keer kunnen scoren. Dan was je nog afhankelijk geweest van dat corrupte zooiteje in Zagreb, maar dan hou je de eer aan jezelf.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

Tikkie Terug schreef:

(...)

Wat denken jullie nou? Dat alleen de Uefa corrupt is? Corruptie vind in alle lagen van de samenleving plaats. Zowel op sportief als bestuurlijk nivo. Zoals Andre hazes ooit zong: alles draait om cijfers en om macht.

We kunnen er lang over praten, maar als er gisteren een beetje meer beleving in had gezeten, en doel ik met name op de 2e helft waar onze spelers verlamd leken, dan hadden we wellicht 1 of 2 keer kunnen scoren. Dan was je nog afhankelijk geweest van dat corrupte zooiteje in Zagreb, maar dan hou je de eer aan jezelf.
HR
Over de 2de helft heb je glijk, maar over de hele wedstrijd niet. Immers Ajax heeft 2 keer gescoord. Alleen werden de deolpunten ten onrechte afgekeurd.
HR
HR

Flurry
Bankzitter

Reg.: 25 oktober 2007

Dat ik al heel de ochtend zo ongemakkelijk zit op mijn werk omdat ik gisteren zo hard genaaid ben. Echt een heel onprettige ervaring zonder liefkozingen naderhand. Die andere persoon ging snel weg en zei nog in gebroken balkan-engels dat er nog een paar miljoen andere Nederlanders bezocht moesten worden die avond. Dat vond ik maar een raar excuus.
HR
HR

zaza81rh
Talent

Reg.: 1 mei 2011

Blinde grensrechters. Afschieten die gasten
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Ik erger mij bijzonder aan die reclame van de PABO hiernaast, die dame leidt me zo af..... :B
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Madridista schreef:

Ik erger mij bijzonder aan die reclame van de PABO hiernaast, die dame leidt me zo af..... :B
HR
Die reclames komen naar aanleiding van waar je heen surft... Bij mij staan er vaak reclames over 3DTV's :P Dus, iets op te biechten? :B

Flurry schreef:

Dat ik al heel de ochtend zo ongemakkelijk zit op mijn werk omdat ik gisteren zo hard genaaid ben.
Echt een heel onprettige ervaring zonder liefkozingen naderhand. Die andere persoon ging snel weg en zei nog in gebroken balkan-engels dat er nog een paar miljoen andere Nederlanders bezocht moesten worden die avond. Dat vond ik maar een raar excuus.
HR
Klinkt zoooooo fout...

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 16 december 2011 21:33:02).]
HR
HR

T-Bag
Administrator

D-Tagz schreef:

(...)

Klinkt zoooooo fout...
HR
:D
HRHR
HR

LMEZ
Idool

Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 juli 2003

Flurry schreef:

Dat ik al heel de ochtend zo ongemakkelijk zit op mijn werk omdat ik gisteren zo hard genaaid ben. Echt een heel onprettige ervaring zonder liefkozingen naderhand. Die andere persoon ging snel weg en zei nog in gebroken balkan-engels dat er nog een paar miljoen andere Nederlanders bezocht moesten worden die avond. Dat vond ik maar een raar excuus.
HR
Had je wel iig lippenstift op? :P

http://www.youtube.com/watch?v=4rmVQ5YoP6M

[Dit bericht is veranderd door LMEZ (op 17 december 2011 23:42:22).]
HR
HR

rolandjee
Veelbelovend talent

Vak: 425
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 19 september 2011

vrienden hebben die voor pisvee zijn en als er iets "positiefs"is met psv word ik altijd lachend aangekeken

13 jarige meisjes die sletten uithangen met uitgaan
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

D-Tagz schreef:

(...)

Klinkt zoooooo fout...
HR
:D :D

Echt een heel onprettige ervaring zonder liefkozingen naderhand.
HR
HR

Yapo428
Regelmatige invaller

Reg.: 7 augustus 2007

André Hazes z'n talentloze kinderen, vanmiddag op tv, zingend. Hoewel het op de achtergrond aan stond, toch even de tv uitgezet.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Door de beslissing vd KNVB hou je de mogelijkheid open om voortaan bij een onterechte rode kaart en een achterstand gewoon van het veld te lopen. Misschien kort door de bocht maar je zou het gewoon eens moeten proberen.

De bekerwedstrijd tegen AZ 19 januari lijkt me een mooie mogelijkheid om het eens te proberen.Komt Ajax achter,laat een ballenjongen met AZshirt naar Cillissen rennen en het komt goed :P
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

T-Bag schreef:

Door de beslissing vd KNVB hou je de mogelijkheid open om voortaan bij een onterechte rode kaart en een achterstand gewoon van het veld te lopen. Misschien kort door de bocht maar je zou het gewoon eens moeten proberen.

De bekerwedstrijd tegen AZ 19 januari lijkt me een mooie mogelijkheid om het eens te proberen.Komt Ajax achter,laat een ballenjongen met AZshirt naar Cillissen rennen en het komt goed :P
HR
Mwah, persoonlijk zou ik deze troef achter de hand houden voor als je een kampioenswedstrijd speelt op de laatste speeldag en je staat 2-0 achter ofzo ;)
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Reg.: 6 september 2005

Met afstand op nummer 1: Pingen en weet ik veel wat je allemaal kunt op een telefoon.

Ik heb een ouderwetse Nokia zonder internet en wordt schijtziek van het feit dat je geen gesprek kunt voeren of iemand is weer aan pingen of is bezig met online scrabble. Om gek van te worden.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

AFCA 428 schreef:

Met afstand op nummer 1: Pingen en weet ik veel wat je allemaal kunt op een telefoon.

Ik heb een ouderwetse Nokia zonder internet en wordt schijtziek van het feit dat je geen gesprek kunt voeren of iemand is weer aan pingen of is bezig met online scrabble. Om gek van te worden.
HR
Wat is precies het lastige aan mensen die online scrabblen en pingen? Behalve dat klotegeluidje?
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Ik snap je frustratie maar wil je het plaatje achter een spoiler plaatsen? Hij is mij iets te...euh aanwezig ;)
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Reg.: 6 september 2005

Precies zoals ik zeg. Het is vreselijk irritant dat je een gesprek voert en dat de andere partij continue op het scherm kijkt voor nieuwe ping berichten. Mede door social media weet men nauwelijks meer hoe je in real life dient te communiceren. Echt heel triest.
HR
HR

Limon
Ballenjongen

Uit: Rijswijk
Vak: 120
Reg.: 1 juli 2002

Limon schreef:

Waar ik me aan erger, ik ben een Hazes fan maar dit kan ik niet uitstaan: uit wikipedia: Opmerkelijk was het feit dat Hazes van oudsher meer ophad met FC Amsterdam en Feyenoord, en Ajax pas later in zijn leven een rol ging spelen. Zo trad Hazes op bij het afscheid van zijn idool Willem van Hanegem in Feyenoord-shirt.

En dan deze foto, pijnlijk... Alsof je verkracht bent en iedere keer als je gaat neuken aan het pijnlijke moment moet denken! Die ******s zijn er nog trots op ook.
Klik hier om de spoiler te bekijken

Ajacied91 schreef:

Ik snap je frustratie maar wil je het plaatje achter een spoiler plaatsen? Hij is mij iets te...euh aanwezig ;)
HR
Ik heb het bericht maar verwijderd... Het was inderdaad iets te aanwezig!

HR
[Dit bericht is veranderd door Limon (op 29 december 2011 11:25:43).]
HR
HR

D-Tagz
Vedette

AFCA 428 schreef:

Precies zoals ik zeg. Het is vreselijk irritant dat je een gesprek voert en dat de andere partij continue op het scherm kijkt voor nieuwe ping berichten. Mede door social media weet men nauwelijks meer hoe je in real life dient te communiceren. Echt heel triest.
HR
Ohh zo, ik dacht mensen om je heen...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat Heracles Almelo wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!