Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 70 »
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
Kyzer
Jeugdspeler
Uit:
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 september 2003
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004
Ajacied91
Regelmatige invaller
Uit: Westland,
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 oktober 2007
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
Dani-AFCA
Ballenjongen
Uit: Nieuw vennep
Vak: 127
Reg.: 12 november 2006
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
quote:Wat denken jullie nou? Dat alleen de Uefa corrupt is? Corruptie vind in alle lagen van de samenleving plaats. Zowel op sportief als bestuurlijk nivo. Zoals Andre hazes ooit zong: alles draait om cijfers en om macht.
Dani-AFCA schreef:
De ergenis hoef ik niet uit te leggen, het corrupte zooitje bij elkaar..
Een nog grotere ergenis: heel de wereld is dit morgen weer vergeten, de uefa stopt het in de doofpot, en wij ajacieden blijven hier de dupe van.
agressie bereikt z'n hoogtepunt!
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Over de 2de helft heb je glijk, maar over de hele wedstrijd niet. Immers Ajax heeft 2 keer gescoord. Alleen werden de deolpunten ten onrechte afgekeurd.
Tikkie Terug schreef:
(...)
Wat denken jullie nou? Dat alleen de Uefa corrupt is? Corruptie vind in alle lagen van de samenleving plaats. Zowel op sportief als bestuurlijk nivo. Zoals Andre hazes ooit zong: alles draait om cijfers en om macht.
We kunnen er lang over praten, maar als er gisteren een beetje meer beleving in had gezeten, en doel ik met name op de 2e helft waar onze spelers verlamd leken, dan hadden we wellicht 1 of 2 keer kunnen scoren. Dan was je nog afhankelijk geweest van dat corrupte zooiteje in Zagreb, maar dan hou je de eer aan jezelf.
Flurry
Lid 2de elftal
Reg.: 25 oktober 2007
zaza81rh
Talent
Uit: Dronten
Reg.: 1 mei 2011
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
quote:Die reclames komen naar aanleiding van waar je heen surft... Bij mij staan er vaak reclames over 3DTV's :P Dus, iets op te biechten? :B
Madridista schreef:
Ik erger mij bijzonder aan die reclame van de PABO hiernaast, die dame leidt me zo af..... :B
quote:Klinkt zoooooo fout...
Flurry schreef:
Dat ik al heel de ochtend zo ongemakkelijk zit op mijn werk omdat ik gisteren zo hard genaaid ben. Echt een heel onprettige ervaring zonder liefkozingen naderhand. Die andere persoon ging snel weg en zei nog in gebroken balkan-engels dat er nog een paar miljoen andere Nederlanders bezocht moesten worden die avond. Dat vond ik maar een raar excuus.
T-Bag
Moderator
LMEZ
Idool
Vak: 405
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 juli 2003
quote:Had je wel iig lippenstift op?
Flurry schreef:
Dat ik al heel de ochtend zo ongemakkelijk zit op mijn werk omdat ik gisteren zo hard genaaid ben. Echt een heel onprettige ervaring zonder liefkozingen naderhand. Die andere persoon ging snel weg en zei nog in gebroken balkan-engels dat er nog een paar miljoen andere Nederlanders bezocht moesten worden die avond. Dat vond ik maar een raar excuus.
rolandjee
Veelbelovend talent
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 19 september 2011
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:
D-Tagz schreef:
(...)
Klinkt zoooooo fout...
Yapo428
Regelmatige invaller
Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2007
T-Bag
Moderator
Ajacied91
Regelmatige invaller
quote:Mwah, persoonlijk zou ik deze troef achter de hand houden voor als je een kampioenswedstrijd speelt op de laatste speeldag en je staat 2-0 achter ofzo
T-Bag schreef:
Door de beslissing vd KNVB hou je de mogelijkheid open om voortaan bij een onterechte rode kaart en een achterstand gewoon van het veld te lopen. Misschien kort door de bocht maar je zou het gewoon eens moeten proberen.
De bekerwedstrijd tegen AZ 19 januari lijkt me een mooie mogelijkheid om het eens te proberen.Komt Ajax achter,laat een ballenjongen met AZshirt naar Cillissen rennen en het komt goed
AFCA 428
Legende
Uit: Amstelveen
Reg.: 6 september 2005
D-Tagz
Vedette
quote:Wat is precies het lastige aan mensen die online scrabblen en pingen? Behalve dat klotegeluidje?
AFCA 428 schreef:
Met afstand op nummer 1: Pingen en weet ik veel wat je allemaal kunt op een telefoon.
Ik heb een ouderwetse Nokia zonder internet en wordt schijtziek van het feit dat je geen gesprek kunt voeren of iemand is weer aan pingen of is bezig met online scrabble. Om gek van te worden.
Ajacied91
Regelmatige invaller
AFCA 428
Legende
Uit: Amstelveen
Reg.: 6 september 2005
Limon
Ballenjongen
Uit: Rijswijk
Vak: 120
Reg.: 1 juli 2002
quote:[Dit bericht is veranderd door Limon (op 29 december 2011 11:25:43).]
Limon schreef:
Waar ik me aan erger, ik ben een Hazes fan maar dit kan ik niet uitstaan: uit wikipedia: Opmerkelijk was het feit dat Hazes van oudsher meer ophad met FC Amsterdam en Feyenoord, en Ajax pas later in zijn leven een rol ging spelen. Zo trad Hazes op bij het afscheid van zijn idool Willem van Hanegem in Feyenoord-shirt.
En dan deze foto, pijnlijk... Alsof je verkracht bent en iedere keer als je gaat neuken aan het pijnlijke moment moet denken! Die ******s zijn er nog trots op ook.Klik hier om de spoiler te bekijken
quote:Ik heb het bericht maar verwijderd... Het was inderdaad iets te aanwezig!
Ajacied91 schreef:
Ik snap je frustratie maar wil je het plaatje achter een spoiler plaatsen? Hij is mij iets te...euh aanwezig ;)
D-Tagz
Vedette
quote:Ohh zo, ik dacht mensen om je heen...
AFCA 428 schreef:
Precies zoals ik zeg. Het is vreselijk irritant dat je een gesprek voert en dat de andere partij continue op het scherm kijkt voor nieuwe ping berichten. Mede door social media weet men nauwelijks meer hoe je in real life dient te communiceren. Echt heel triest.
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.