Ajax Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 01:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 77 »

HR

quote:HR
Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Klopt niet helemaal, voor jou was het toch dezelfde tijd als normaal ;). In het echt was het een uur eerder.
HR
:) Je hebt helemaal gelijk, maar ik had het ff snel getypt en mezelf dus niet helemaal goed verwoordt ;) maar goed ik was dus verhuizer en aangezien we door het hele land heen vlogen had ik dus wisselende begin tijden.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005

Drie Kruizen schreef:

(...)

Valt wel mee, hoor. Maar dit is wel een erg groot deel in het hele, langdurende en waarschijnlijke nooit stoppende verhaal, in mijn ogen.
HR
Dat bedoel ik.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Radio 538, ze zeggen het wel niet met zoveel woorden maar ze houden Ajax er wel verantwoordelijk voor dat ze niet meer op het Museumplein mogen draaien met Koninginnedag.

En snowboarders die denken dat je in de lift ook moet kunnen stunten en dus gaan springen en draaien. Nou heb ik sowieso een bloedhekel aan snowboarders :B
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 november 2004

Hendrix schreef:

(...)

Dat bedoel ik.
HR
Okee, je hoeft het er niet mee eens te zijn, hoor. Sterker nog, in dit topic mag je je zelfs ergeren aan mijn mening/gekleurde bril. ;)
HR
HR

Hendrix
Idool

Reg.: 9 december 2005

Drie Kruizen schreef:

(...)

Okee, je hoeft het er niet mee eens te zijn, hoor. Sterker nog, in dit topic mag je je zelfs ergeren aan mijn mening/gekleurde bril. ;)
HR
Haha touché.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

TheLegend schreef:

Radio 538, ze zeggen het wel niet met zoveel woorden maar ze houden Ajax er wel verantwoordelijk voor dat ze niet meer op het Museumplein mogen draaien met Koninginnedag.

En snowboarders die denken dat je in de lift ook moet kunnen stunten en dus gaan springen en draaien. Nou heb ik sowieso een bloedhekel aan snowboarders :B
HR
Ik vind het vooral triest van Amsterdam (Van der Laan). Wedstrijdenlang ging het prima op het Museumplein met Oranje. Jaarlijks is het 538-feest een groot succes zonder problemen en nu heeft Amsterdam verzaakt bij de huldiging van Ajax door wat hekken te plaatsen en nu kan er ineens niets meer in de stad.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Het 538 feest zonder problemen? Ik ben een jaarlijkse bezoeker (vraag me elk jaar na afloop weer af wat ik daar heb gezocht) maar het geeft vooral problemen. Niet op het veld daar, maar wel elders. Kotsende jongeren (al om 10.00 s' ochtends), al de provincialen die eerst al de nacht komen vieren en dan de stad al op stelten zetten, ramen inslaan, mensen bedreigen en voooral zuipen zuipen zuipen. Echt tragisch.

Ik vraag me zoals ik al schreef na afloop altijd af wat ik daar toch zocht. Gelukkig wordt ik nu niet meer in de verleiding gebracht en hoef ik me niet meer af te vragen waarom ik me eigen dag heb verpest :)

Hulde voor Laantje B)
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Ik vind het vooral triest van Amsterdam (Van der Laan). Wedstrijdenlang ging het prima op het Museumplein met Oranje. Jaarlijks is het 538-feest een groot succes zonder problemen en nu heeft Amsterdam verzaakt bij de huldiging van Ajax door wat hekken te plaatsen en nu kan er ineens niets meer in de stad.
HR
Amsterdam is verantwoordelijk voor de vergunningen e.d. dus zij zijn ook degene waar men over moet klagen wat jij zegt, dat doen ze ook wel, maar die woordvoerder van 538 over Ajax, stakker :denk Hooguit een paar honderd man op hoeveel waren het er in totaal? 80.000 of zo? die er een zooitje van maken, maar ik kan me niet voorstellen dat er nooit wat misgaat op Koninginnedag. Zoals AFCA 428 al aangeeft, er zijn zat dronken mensen die 'ongein' uithalen. Beschamend dat ze dan dat als één van de redenen durven aanvoeren voor het niet doorgaan van die massale hysterie. De Ajacieden zijn weer degenen die het hebben verpest. Gister sprak ik iemand die daar totaal geen goed woord voor over heeft (die kiest de kant van 538). Dat voetbal ook altijd! Ja zo lust ik er ook nog wel 10, wat dacht je van al die onzinnige talentenshows en mode programma's.

Ik denk dat van der Laan onder druk is gezet door de omwonenden van het plein. Die vinden al jaren dat het zo niet langer kan. Kan ik me ook heel goed voorstellen als je daar woont. Ze zullen ook wel als de dood zijn dat het weer misgaat met de treinen e.d. Dan liever de rotzooi buiten de stad zodat de toeristen er geen last van hebben.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

AFCA 428 schreef:

Het 538 feest zonder problemen? Ik ben een jaarlijkse bezoeker (vraag me elk jaar na afloop weer af wat ik daar heb gezocht) maar het geeft vooral problemen. Niet op het veld daar, maar wel elders. Kotsende jongeren (al om 10.00 s' ochtends), al de provincialen die eerst al de nacht komen vieren en dan de stad al op stelten zetten, ramen inslaan, mensen bedreigen en voooral zuipen zuipen zuipen. Echt tragisch.

Ik vraag me zoals ik al schreef na afloop altijd af wat ik daar toch zocht. Gelukkig wordt ik nu niet meer in de verleiding gebracht en hoef ik me niet meer af te vragen waarom ik me eigen dag heb verpest :)

Hulde voor Laantje B)
HR
Dat staat los van het 538-feest op het museumplein. Kostende jongeren, provincialen, vechtpartijtjes, etc. Dat is nou eenmaal Koninginnedag in Amsterdam. Dat is altijd zo geweest, ook zonder 538 feest. Zoals jij redeneert wil je ook geen huldiging meer op het Museumplein voor Ajax, omdat er op het Leidseplein misschien wel geknokt wordt. Er wordt hoe dan ook gefeest, wel of geen grote feesten, met of zonder vergunningen.

TheLegend schreef:

(...)

Amsterdam is verantwoordelijk voor de vergunningen e.d. dus zij zijn ook degene waar men over moet klagen wat jij zegt, dat doen ze ook wel, maar die woordvoerder van 538 over Ajax, stakker :denk Hooguit een paar honderd man op hoeveel waren het er in totaal? 80.000 of zo? die er een zooitje van maken, maar ik kan me niet voorstellen dat er nooit wat misgaat op Koninginnedag. Zoals AFCA 428 al aangeeft, er zijn zat dronken mensen die 'ongein' uithalen. Beschamend dat ze dan dat als één van de redenen durven aanvoeren voor het niet doorgaan van die massale hysterie. De Ajacieden zijn weer degenen die het hebben verpest. Gister sprak ik iemand die daar totaal geen goed woord voor over heeft (die kiest de kant van 538). Dat voetbal ook altijd! Ja zo lust ik er ook nog wel 10, wat dacht je van al die onzinnige talentenshows en mode programma's.

Ik denk dat van der Laan onder druk is gezet door de omwonenden van het plein. Die vinden al jaren dat het zo niet langer kan. Kan ik me ook heel goed voorstellen als je daar woont. Ze zullen ook wel als de dood zijn dat het weer misgaat met de treinen e.d. Dan liever de rotzooi buiten de stad zodat de toeristen er geen last van hebben.
HR
Bij de huldiging waren 100.000 man, waarvan inderdaad een klein gedeelte (cira 0,1%) er een puinhoop van maakte. Dat is bij alle evenementen het geval, dus daarom zielig dat Amsterdam er na de huldiging van Ajax ineens wat aan doet. Een goede voorbereiding is het halve werk, dan kun je alle grote evenementen in de hand houden. Koninginnedag, huldiging, wedstrijd van Oranje, noem maar op.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Ik denk dat als je het Slam FM en het Radion 538 feest buiten Amsterdam houdt, dat er weinig jongeren van buiten groot Amsterdam naar de stad komen. Immers, wat heeft men er nog te zoeken? Feesten moeten gericht worden op Amsterdammers en Amsterdams gerelateerde feesten. Kraampjes, leuke Amsterdamse muziek en voor ieder wat wils.

Tuurlijk zal je kotsende jongeren houden, dat heb je op een willekeurige zaterdagavond ook. Hoort er misschien ook wel bij. Maar wel met mate aub. Wat zij de burgemeester op AT5? Gemiddeld 500 ambulance ritten per Koninginnedag. Dat is nogal veel lijkt mij.

Een huldiging hoort wel op het Leidseplein en om de eenvoudige reden, dat dit een Amsterdamse aangelegenheid is en een traditie. Een 538 feest wat vreemd volk trekt is geen traditie, dat is een commercieele stunt geweest van 538 en van de stad.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Ik heb er nog eentje. De hele tijd is er strontmuziek op de radio als je in de auto zit, en net als je de bestemming bereikt hebt, kom net dat leuke liedje uit de radio schallen. Dat is mijn ergenis in de auto :D
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

AFCA 428 schreef:

Ik heb er nog eentje. De hele tijd is er strontmuziek op de radio als je in de auto zit, en net als je de bestemming bereikt hebt, kom net dat leuke liedje uit de radio schallen. Dat is mijn ergenis in de auto :D
HR
Tsja,moet je maar niet zo hard rijden ;B
HR
HR

Ride
Vedette

Uit: Hoorn
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 21 januari 2011

T-Bag schreef:

(...)

HR
:D
HRHR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

T-Bag schreef:

(...)

HR
Ik blijkbaar ook te hard, want ik heb altijd precies hetzelfde. Ik heb regelmatig dat ik als ik op plaats van bestemming ben, ik gewoon nog even in de auto blijf zitten... :D
HR
HR

feniks
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 juli 2003

Bugno schreef:

(...)

Ik blijkbaar ook te hard, want ik heb altijd precies hetzelfde. Ik heb regelmatig dat ik als ik op plaats van bestemming ben, ik gewoon nog even in de auto blijf zitten... :D
HR
OP zich had het ook niet zo stom geweest, ware het niet dat jullie de CD-speler aan hadden allebei.... :B
HR
HR

AFCA 428
Legende

hahahaha tsja, ik rij niet zo erg hard ;) Net trouwens weer helaas. Straks moet ik nog even weg, een nieuwe poging dus :D
HR
HR

T-Bag
Administrator

AFCA 428 schreef:

hahahaha tsja, ik rij niet zo erg hard ;) Net trouwens weer helaas. Straks moet ik nog even weg, een nieuwe poging dus :D
HR
Anders blijf je zoveel mogelijk achter een oude Datsun of Nissan hangen. Vraag me niet waarom,maar buitenlanders vinden het geweldig om daar zo langzaam mogelijk in te rijden. Nog erger als achter een Belg met oude man met Ciske de rat-pet. Vreselijk opvallend en ergerlijk tegelijk :D
HR
HR

Bugno
Idool

T-Bag schreef:

(...)

Anders blijf je zoveel mogelijk achter een oude Datsun of Nissan hangen. Vraag me niet waarom,maar buitenlanders vinden het geweldig om daar zo langzaam mogelijk in te rijden. Nog erger als achter een Belg met oude man met Ciske de rat-pet. Vreselijk opvallend en ergerlijk tegelijk :D
HR
Schat de kans op zo'n tafereeltje in Amsterdam nihil is. In Valkenswaard daarentegen...
HR
HR

T-Bag
Administrator

Bugno schreef:

(...)

Schat de kans op zo'n tafereeltje in Amsterdam nihil is. In Valkenswaard daarentegen...
HR
Het is vreselijk,Belgen op de weg. Die krijgen een rijbewijs bij een puntzak friet zou je denken. Of 100 meter erachter blijven of zsm inhalen is mijn insteek.

Off-topic: Ligt het aan mij of rijdt er in zowat elk klein Peugeotje een lekker wijf? Ook dat valt op en is minder 'onprettig' :B
HR
HR

Bugno
Idool

T-Bag schreef:

(...)

Het is vreselijk,Belgen op de weg. Die krijgen een rijbewijs bij een puntzak friet zou je denken. Of 100 meter erachter blijven of zsm inhalen is mijn insteek.

Off-topic: Ligt het aan mij of rijdt er in zowat elk klein Peugeotje een lekker wijf? Ook dat valt op en is minder 'onprettig' :B
HR
Dit gaat de Mini dik winnen, hands down. Mini in beeld? Opletten!

Btw:
Vrouwen rijden doorgaans minder dan mannen
Hoe ouder je wordt, hoe minder je gaat rijden
Uit onderzoek is gebleken dat mensen met Aziatische achtergrond de slechtste chauffeurs zijn

Ik reed laatst achter een bejaarde vrouw, vermoedelijk Indisch...
HR
HR

T-Bag
Administrator

Bugno schreef:

(...)

Dit gaat de Mini dik winnen, hands down. Mini in beeld? Opletten!

Btw:
Vrouwen rijden doorgaans minder dan mannen
Hoe ouder je wordt, hoe minder je gaat rijden
Uit onderzoek is gebleken dat mensen met Aziatische achtergrond de slechtste chauffeurs zijn

Ik reed laatst achter een bejaarde vrouw, vermoedelijk Indisch...
HR

Toevallig ook nog in een oude Datsun of Nissan? Toch nie ook nog een Belgisch kenteken hè...dan ben je nu nog onderweg.... :B
HR
HR

Bugno
Idool

T-Bag schreef:

(...)

Toevallig ook nog in een oude Datsun of Nissan? Toch nie ook nog een Belgisch kenteken hè...dan ben je nu nog onderweg.... :B
HR
Het laatst rijdende exemplaar Hyundai Pony...
En 't gaat zo langzaam dat ik nu nog op mn gemak dit berichtje kan tikken. Oh shit, sturen... B)
HR
HR

T-Bag
Administrator

Bugno schreef:

(...)

Het laatst rijdende exemplaar Hyundai Pony...
En 't gaat zo langzaam dat ik nu nog op mn gemak dit berichtje kan tikken. Oh shit, sturen... B)
HR
Het wachten is op een referendum voor het afschaffen van Belgen,bejaarden,en alleen vrouwen met een Mini of Peugeotje mogen tijdens onze reistijden op de weg. Laat die Grieken etc gewoon zitten,dit zijn tenminste nog eens echt belangrijke zaken.. :P

Over Griekenland gesproken en alles wat eromheen speelt begint onderhand ook m'n strot uit te hangen....
HR
HR

T-Bag
Administrator

Momenteel erger ik me kapot over het feit dat ik geen keuze kan maken wat ik nu eigenlijk het meest ergerlijk vindt van de gebeurtenissen vd laatste uren.... :I
HR
HR

Red
Icoon

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

De NS, verder geen toelichting noodzakelijk.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 80,5% dat Sparta Praag wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!