Ajax Netwerk
donderdag 24 juli 2014 - 22:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 77 »

HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

Anders gezegd: zou jij willen werken voor een bedrijf waar de beslissingen op deze manier genomen worden? Als men in Zuid Korea zoveel bepalende invloed heeft op de gang van zaken in Nederland, kan ik me voorstellen dat jij je daar als sportmarketeer ook niet volledig creatief kan uiten.
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 22 februari 2009

Dat ik altijd mijn statiegeldbonnetje vergeet in te leveren bij de kassa :P
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
kaleeeh schreef:

Dat ik altijd mijn statiegeldbonnetje vergeet in te leveren bij de kassa :P
HR
Om vervolgens de keer daarop het weer vergeten mee te nemen als ie inmiddels al niet kwijt is geraakt. Dan moet je ook echt niet gaan verder denken dat je eerst alle flessen van verschillende winkels had gesorteerd,de tas tusden de spaken kwam en je bihna vd fiets afpleurde.......

En dat allemaal voor niks dus.....aaargghh :\(
HR
HR

Rocky85
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

DAMSCO schreef:

Het gaat bij een persoon toch puur om zijn kwaliteiten? Waarom vraagt die manager dan zo'n vraag die totaal niet van belang is? Het is inderdaad knullig dat hij dit niet wist, als het waar is, maar om daar nou iemand niet op aan te nemen slaat toch helemaal nergens op.
HR
Natuurlijk gaat het om de kwaliteiten van iemand, maar ik had het wel begrepen als hij niet was aangenomen wanneer Hankook de sponsor van Man utd was geweest. Immers, hij solliciteert naar een vacature naar sportmarketeer is het logisch als je ook even hebt gekeken naar welke teams/clubs het bedrijf sponsort. Toont een bepaalde interesse in het bedrijf en de baan aan.

Maar dat is allemaal als Hankook de sponsor is van Man utd. Eeuwige liefde stelt dat dat niet zo is, dus dan vervalt het bovenstaande. In dit geval vind ik het ook een onzinnige vraag en reden om iemand niet op aan te nemen.
HR
HR

Sidthekid Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 26 januari 2011

Eeuwige liefde schreef:

(...)

Hankook is niet de sponsor van Man United, dat is Kumho
Ik heb bij mijn eerste gesprek natuurlijk al de nodige research gedaan, dus dat is onzin. Als je bij een 3e gesprek komt, waarbij ik al een positief advies had gekregen van zowel de recruiter als de manager van het kantoor in Nederland, vind ik het onzin als de Koreaanse baas, waar ik totaal niet mee hoef samen te werken, mij in een gesprek van 5 minuten afwijst.
HR
Maar als jij simpel aangeeft het niet te weten, snap ik wel dat men je niet aanneemt. Zeker in zo'n functie moet je altijd je mondje bij je hebben en indien je het niet weet, praat je je er gewoon lekker onderuit.

Toch jammer dat je 3 maal tijd in een sollicitatie hebt geinvesteerd en dat het dan nog op niets uitloopt.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Ik vind het maar een vreemde vraag. Dat is hetzelfde als dat ik op gesprek mag bij CZ en men daar vraagt van welke club ASR de sponsor is. Ik zou dan ook geen idee hebben en is ook totaal niet relevant.
HR
HR

Marco Pannekoek
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 januari 2004

AFCA 428 schreef:

Ik vind het maar een vreemde vraag. Dat is hetzelfde als dat ik op gesprek mag bij CZ en men daar vraagt van welke club ASR de sponsor is. Ik zou dan ook geen idee hebben en is ook totaal niet relevant.
HR
:B
HR
HR

Sidthekid Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 26 januari 2011

AFCA 428 schreef:

HR
Ik snap de vraag wel. De reden dat deze vraag gesteld wordt is naar mijn mening hoe je reageert op onverwachte vragen. Indien je hier niet goed mee om bent gegaan, snap ik de afwijzing wel. Zeker in jouw vak heb je te maken met onverwachte wendingen.

Een gesprekje uit zijn kop leren kan iedereen natuurlijk.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Eeuwige liefde schreef:

(...)

Hankook is niet de sponsor van Man United, dat is Kumho
Ik heb bij mijn eerste gesprek natuurlijk al de nodige research gedaan, dus dat is onzin. Als je bij een 3e gesprek komt, waarbij ik al een positief advies had gekregen van zowel de recruiter als de manager van het kantoor in Nederland, vind ik het onzin als de Koreaanse baas, waar ik totaal niet mee hoef samen te werken, mij in een gesprek van 5 minuten afwijst.
HR
Je wist het gewoon niet. Je had kunnen kaatsen met een wedervraag "Waarom zijn wij dat niet?" Of vanuit de bedrijfspolicy kunnen weten dat Hankook niet strookt met Man U (geen idee of dat zo is, ik zit niet in banden).

Als banden en sport de combinatie is moet je hier meer op kunnen antwoorden.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Aan mensen die één of beide koplampen veel te hoog hebben staan waardoor je als tegenligger volledig verblind wordt.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Drie Kruizen schreef:

(...)

En dan met z'n allen de Israeli's uitmaken voor terroristen, als die zich willen verdedigen. Ook zo ergerlijk.
HR
Ik benijd je zwart/wit-bril.
HR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

mensen die gek worden als iemand een koffertje vergeet op het station
HR
HR

T-Bag
Administrator

dutcher schreef:

HR
Had je je koffertje weer laten staan langs de koffie-automaat? :B
HRHR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

T-Bag schreef:

(...)

Had je je koffertje weer laten staan langs de koffie-automaat? :B
HR
haha nee maar weet nu wel hoe ik voortaan vrij kan krijgen van school als ik geen zin heb :B
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Haha ik was laatst mijn tas met boodschappen vergeten bij de tramhalte van het Museumplein, was op zondag, brakke kop, volgens mij had Ajax ook (punten) verloren, kwam er dus pas bij het uitstappen pas achter. Maar ik heb daar verder niks over gehoord :D

Ik denk dus dat in mijn geval mijn sixpack bier en mijn opwarmmaaltijd voor die avond bij iemand thuis zijn beland.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Dat ik geen reactie krijg ivm mijn vorig week woensdag genomen Ajax Exclusive TV abonnement.
Ik heb al een mail teruggestuurd, dus even afwachten.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Dat ik afgelopen week tot mijn verdriet m'n trouwe viervoeter die bijna 10 jaar bij me was heb moeten laten inslapen. Dan heb je net je hond z'n laatste adem zien uitblazen en draag je hem naar buiten toe met tranen in je ogen,komt er zo'n muts van de dierenkliniek achter je aan lopen of ik niet even op het bonnetje wil wachten.....

Verrekte kut!! :denk
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

T-Bag schreef:

Dat ik afgelopen week tot mijn verdriet m'n trouwe viervoeter die bijna 10 jaar bij me was heb moeten laten inslapen. Dan heb je net je hond z'n laatste adem zien uitblazen en draag je hem naar buiten toe met tranen in je ogen,komt er zo'n muts van de dierenkliniek achter je aan lopen of ik niet even op het bonnetje wil wachten.....

Verrekte kut!! :denk
HR
Tssss.. wat zei je, steek die maar in je... :denk

Had ook mn hond, 11 jaar, laten inslapen vorig jaar en dan heb je idd wel wat anders aan je hoofd dan zo'n kutbonnetje :\(
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

dutcher schreef:

HR
Doordat gezeik op amstel heb ik mooi me tentamen gemist. Weer een herkansing der bij pff. Nee school die luistert niet naar overmacht blabla. Stakkers.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Ajacied91 schreef:

(...)

Tssss.. wat zei je, steek die maar in je... :denk

Had ook mn hond, 11 jaar, laten inslapen vorig jaar en dan heb je idd wel wat anders aan je hoofd dan zo'n kutbonnetje :\(
HR
Dat denk je wel dan ja en normaal zou ik dat ook heel fijntjes laten weten,maar ben nu zonder reactie doorgelopen. Had echt geen zin op dat moment om uberhaupt te reageren. :I
HR
HR

Sjaakjwt
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 27 augustus 2006

Aan onze kritische(?) supporters die bij een 2-0 voorsprong in de f*ckin Champions League Enoh gaan zitten (vaak letterlijk) uitfluiten als het eventjes niet loopt. Tieft op met deze lui
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Hendrix schreef:

(...)

Ik benijd je zwart/wit-bril.
HR
Valt wel mee, hoor. Maar dit is wel een erg groot deel in het hele, langdurende en waarschijnlijke nooit stoppende verhaal, in mijn ogen.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Reg.: 2 september 2006

Dat ik bij thuiskomst gisteren was vergeten dat m'n wekker nog op zomertijd stond. En dat ik dientengevolge vandaag om 5 uur ben opgestaan.
HR
HR

Aquilani schreef:

Dat ik bij thuiskomst gisteren was vergeten dat m'n wekker nog op zomertijd stond. En dat ik dientengevolge vandaag om 5 uur ben opgestaan.
HR
:B dat heb ik ook een keer gehad, wekkertje ging af het gewone ritueel van naar het werk gaan, afijn ik op mijn brommertje naar mijn werk en ik dacht al onder weg wat is het toch nog donker, kom aan bij mijn werk en zie daar allemaal voor mij redelijk onbekende mensen(verhuizer bij een transportbedrijf) waren da\t dus de mensen van de nachtdienst die net klaar waren, ik kijk op de klok daar en kwam er toen pas achter dat ik ruim een uur te vroeg op mijn werk was.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

afca1900 schreef:

(...)

:B dat heb ik ook een keer gehad, wekkertje ging af het gewone ritueel van naar het werk gaan, afijn ik op mijn brommertje naar mijn werk en ik dacht al onder weg wat is het toch nog donker
HR
Klopt niet helemaal, voor jou was het toch dezelfde tijd als normaal ;). In het echt was het een uur eerder.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 12,5% dat Botev Plovdiv / SKN St Pölten wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!