Ajax Netwerk
dinsdag 30 september 2014 - 15:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 77 »

HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

quote:HR
0634 schreef:

De belachelijke hype rond flutprogramma's als The Voice, X-factor, Idols etc., die niet alleen bar weinig toevoegen aan de NLse televisie en allemaal hetzelfde zijn, ze brengen ook nog eens niets zeggende artiesten voort met vreselijke poppy-nummertjes.

Gisteren was Ben Saunders met zijn nieuwe nummer bij DWDD... Mijn hemel, wat een vreselijk, mierzoet, wanstaltig nummer. Artiesten moeten doorbreken omdat ze een eigen geluid hebben, goede nummers schrijven, instrumenten kunnen bespelen, kortom: muzikaal kwaliteit leveren. Niet omdat een stel minderjarige televisiekijkers snel kunnen sms-en...
HR
Agree on that! Heb de 1ste serie van Idols in het begin wat gevolgd maar daarna was het snel afgelopen. Ze leveren allemaal hetzelfde af, rommel. De geilheid van sommige fans, om te kotsen gewoon! The Voice is helemaal niet vernieuwend, ja die stoelen misschien maar zodra die ronde is afgelopen is het gewoon net als Idols. Daarbij gaat het vaak ook niet eens om de beste zanger, nee het moet er qua uiterlijk goed uitzien, de rest maakt niet uit (bijvoorbeeld seizoen 1: Jim vs. die jongen die toen 2de werd). Thuis zijn de jonge giegeldoosjes fan van het uiterlijk van Jim en tja daarvan kan het niet winnen hè? Je hoort er ook niet bij als je niet bij de koffie automaat mee kan praten over de nieuwe tattoo van die Saunders. Ach ja lekker boeiend! Ik ga gewoon aan het werk, daarvoor wordt je immers betaald...

Nee doe mij maar gewoon groepen als De Dijk, dEUS et cetera et cetera. Die hebben ECHT carrière gemaakt.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

Mensen die echt alleen maar zeiken. Zelfs als er niks te zeiken is dan zoeken ze wel weer iets om toch maar weer te kunnen zeiken. Zijn ook vaak juist die figuren die zo krampachtig aan hun mening of visie blijven vastklampen om maar niet te hoeven toegeven wanneer duidelijk wordt aangetoond dat ze het verkeerd hebben. Op de man spelen mag niet,maar er zitten ook hier een aantal van die figuren waar je op een gegeven moment zo moe van kan worden dat je automatisch de postings al overslaat omdat je toch al weet wat er zo ongeveer in staat. Gewoon triest en ergerlijk.. :I
HR
HR

Sidthekid Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 26 januari 2011

Dat mijn digitale tv van scarlet net aangesloten is, maar elke 5 seconden blijft vasthangen.

Wat een tering bende.
HR
HR

Bugno
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Aan mensen die je van je scooter rijden en je vervolgens met gebroken jukbeen en misschien gebroken oogkas en bovenkaak op het asfalt laten liggen, nog bedankt hè, mongool :\(
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

Bugno schreef:

Aan mensen die je van je scooter rijden en je vervolgens met gebroken jukbeen en misschien gebroken oogkas en bovenkaak op het asfalt laten liggen, nog bedankt hè, mongool :\(
HR
kolere zeg, waar is dit gebeurd?

nog beterschap man...
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

sprbalotelli schreef:

(...)

kolere zeg, waar is dit gebeurd?

nog beterschap man...
HR
In Diemen, kruising van twee fietspaden. Hij (of zij?) kwam van links, tikt net mn achterwiel aan. Ander kan volgens mij gewoon doorrijden, ik vol met meet mn gezicht op het asfalt. Balen, morgen naar ziekenhuis voor eventuele operatie. Collega is ook al twee keer van zn scooter gereden, waarbij de veroorzaker lekker doorrijdt. Wat bezielt die mensen.?
HR
HR

Bugno schreef:

(...)

In Diemen, kruising van twee fietspaden. Hij (of zij?) kwam van links, tikt net mn achterwiel aan. Ander kan volgens mij gewoon doorrijden, ik vol met meet mn gezicht op het asfalt. Balen, morgen naar ziekenhuis voor eventuele operatie. Collega is ook al twee keer van zn scooter gereden, waarbij de veroorzaker lekker doorrijdt. Wat bezielt die mensen.?
HR
Pff zeg dat is klote voor je, heel veel sterkte man en je mag het eigenlijk niet zeggen maar het zou eigenlijk gerechtigheid zijn als degene die dit veroorzaakt heeft het zelfde zou overkomen.
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

Bugno schreef:

(...)

HR
In het AD (website) staat een filmpje. Chnisees meisje van 2 wordt overreden door een busje. Bestuurder stop, om vervolgens voor een 2e keer heel langzaam opnieuw over haar heen te rijden. Rijd daarna door.

Hierna lopen er 1 man, later een vrouw met een boog om haar heen. Komt er een man op een scooter langs, stopt naast haar, kijkt even en rijd verder. Vervolgens komt er een tweede busje die ook over haar heen rijd, en dan herhaalt het zich weer, genoeg mensen die allemaal met een boog om haar heen lopen.

op slag verlamd en 2 dagen later overleden

HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

TheLegend schreef:

(...)

Agree on that! Heb de 1ste serie van Idols in het begin wat gevolgd maar daarna was het snel afgelopen. Ze leveren allemaal hetzelfde af, rommel. De geilheid van sommige fans, om te kotsen gewoon! The Voice is helemaal niet vernieuwend, ja die stoelen misschien maar zodra die ronde is afgelopen is het gewoon net als Idols. Daarbij gaat het vaak ook niet eens om de beste zanger, nee het moet er qua uiterlijk goed uitzien, de rest maakt niet uit (bijvoorbeeld seizoen 1: Jim vs. die jongen die toen 2de werd). Thuis zijn de jonge giegeldoosjes fan van het uiterlijk van Jim en tja daarvan kan het niet winnen hè? Je hoort er ook niet bij als je niet bij de koffie automaat mee kan praten over de nieuwe tattoo van die Saunders. Ach ja lekker boeiend! Ik ga gewoon aan het werk, daarvoor wordt je immers betaald...

Nee doe mij maar gewoon groepen als De Dijk, dEUS et cetera et cetera. Die hebben ECHT carrière gemaakt.
HR
Helemaal met je eens hoor, maar Jamai, de toen 15 jarige homo met overgewicht en bril won het van Jim. :P
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Iceman schreef:

(...)

In het AD (website) staat een filmpje. Chnisees meisje van 2 wordt overreden door een busje. Bestuurder stop, om vervolgens voor een 2e keer heel langzaam opnieuw over haar heen te rijden. Rijd daarna door.

Hierna lopen er 1 man, later een vrouw met een boog om haar heen. Komt er een man op een scooter langs, stopt naast haar, kijkt even en rijd verder. Vervolgens komt er een tweede busje die ook over haar heen rijd, en dan herhaalt het zich weer, genoeg mensen die allemaal met een boog om haar heen lopen.

op slag verlamd en 2 dagen later overleden

HR
Wat Bugno is overkomen is natuurlijk te gek voor woorden....maar dit?!?!
In wat voor zieke wereld leven wij??? Een twee-jarige overrijden die je van ik weet niet hoever ziet aankomen om er vervolgens LANGZAAM een TWEEDE keer overheen te rijden! En vervolgens al die mensen die er langs lopen alsof het niks is... Echt te triest voor woorden :\(
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juni 2009

Ik zag dit filmpje net ook. Echt nog nooit zoiets gezien. Gewoon geen woorden voor, te schandalig gewoon.

[Dit bericht is veranderd door Zlatanist (op 18 oktober 2011 00:25:19).]
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Dat filmpje is toch niet echt of wel? Kan me niet voorstellen dat er mensen tot zulk soort acties in staat zijn.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Looks real to me...

Dan zou het journaal daar ook niet echt enzo...

Walgelijk gewoon dit pff :denk
HRHR
HR

Glories
Basisspeler

Reg.: 19 september 2006

Als dat filmpje echt is, brrrrr wat ziek gewoon. :I
HR
HR

TheLegend
Vedette

Iceman schreef:

(...)

Helemaal met je eens hoor, maar Jamai, de toen 15 jarige homo met overgewicht en bril won het van Jim. :P
HR
Moet je nagaan hoe goed ik dat gevolgd heb :B was er toch van overtuigd dat Jim had gewonnen :I

En dat filmpje idioot. Ze lopen ook in Nederland rond blijkt maar weer (verhaal Bugno). Wat een verschrikkelijk asociaal land zijn we toch aan het worden!

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 18 oktober 2011 14:47:15).]
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Dat filmpje is helaas wel echt. Het is gebeurd in China en het meisje is helaas na twee dagen voor haar leven gevochten te hebben overleden. :\(
HR
HR

TheLegend
Vedette

Die idioterie in Israël, 1000 gevangen (waaronder mensen die achter de aanslagen in Tel Aviv zaten) vrijlaten voor 1 soldaat. Ze zijn gek geworden daar, waarom zou je een terrorist die 16 keer levenslang heeft gekregen en aankondigt dat ze gewoon door zal gaan, zomaar vrijlaten? In de veronderstelling dat het goed is voor het vredesproces...Wat denken ze nou?

Heel fijn voor de familie van de soldaat hoor maar wat moeten de mensen denken waarvan de familieleden zijn vermoord in Tel Aviv e.d.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Reg.: 21 september 2005

Dat ik op basis van een gesprek van 5 minuten met de Koreaanse manager van Hankook niet wordt aangenomen, terwijl ik in 2 voorgaande gesprekken met de andere managers al zo goed als zeker was van een baan :I

Hij vond het belachelijk dat ik als sportmarketeer niet wist welke bandenmerk sponsor is van Manchester United...
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

TheLegend schreef:

Die idioterie in Israël, 1000 gevangen (waaronder mensen die achter de aanslagen in Tel Aviv zaten) vrijlaten voor 1 soldaat. Ze zijn gek geworden daar, waarom zou je een terrorist die 16 keer levenslang heeft gekregen en aankondigt dat ze gewoon door zal gaan, zomaar vrijlaten? In de veronderstelling dat het goed is voor het vredesproces...Wat denken ze nou?

Heel fijn voor de familie van de soldaat hoor maar wat moeten de mensen denken waarvan de familieleden zijn vermoord in Tel Aviv e.d.
HR
We kunnen de komende maanden weer een vlaag van aanslagen verwachten.
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Eeuwige liefde schreef:

Dat ik op basis van een gesprek van 5 minuten met de Koreaanse manager van Hankook niet wordt aangenomen, terwijl ik in 2 voorgaande gesprekken met de andere managers al zo goed als zeker was van een baan :I

Hij vond het belachelijk dat ik als sportmarketeer niet wist welke bandenmerk sponsor is van Manchester United...
HR
Ik vind belachelijk dat je niet even research doet naar je toekomstig werkgever. Die zijn namelijk de bandensponsor van Man Utd.
HR
HR

Rocky85
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Eeuwige liefde schreef:

HR
Ik volg het voetbal op de voet, maar ik zou het bandenmerk ook niet kunnen noemen. Wie is de sponsor?

Edit: Als het waar is wat Sidthekid zegt, dan snap ik volkomen dat je niet bent aangenomen.

[Dit bericht is veranderd door Rocky85 (op 19 oktober 2011 16:50:31).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Van de film schreef:

(...)

We kunnen de komende maanden weer een vlaag van aanslagen verwachten.
HR
En dan met z'n allen de Israeli's uitmaken voor terroristen, als die zich willen verdedigen. Ook zo ergerlijk.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Drie Kruizen schreef:

En dan met z'n allen de Israeli's uitmaken voor terroristen, als die zich willen verdedigen. Ook zo ergerlijk.
HR
Ja maar ja, zo gaat het al jaren. Aanslag plegen, je verschuilen tussen burgers en dan in de media lopen janken dat Israël burgers afslacht. Een beproefde tactiek die al heel lang werkt.
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Reg.: 7 oktober 2008

Rocky85 schreef:

(...)

Ik volg het voetbal op de voet, maar ik zou het bandenmerk ook niet kunnen noemen. Wie is de sponsor?

Edit: Als het waar is wat Sidthekid zegt, dan snap ik volkomen dat je niet bent aangenomen.
HR
Het gaat bij een persoon toch puur om zijn kwaliteiten? Waarom vraagt die manager dan zo'n vraag die totaal niet van belang is? Het is inderdaad knullig dat hij dit niet wist, als het waar is, maar om daar nou iemand niet op aan te nemen slaat toch helemaal nergens op.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 21 september 2005

Sidthekid schreef:

(...)

Ik vind belachelijk dat je niet even research doet naar je toekomstig werkgever. Die zijn namelijk de bandensponsor van Man Utd.
HR
Hankook is niet de sponsor van Man United, dat is Kumho
Ik heb bij mijn eerste gesprek natuurlijk al de nodige research gedaan, dus dat is onzin. Als je bij een 3e gesprek komt, waarbij ik al een positief advies had gekregen van zowel de recruiter als de manager van het kantoor in Nederland, vind ik het onzin als de Koreaanse baas, waar ik totaal niet mee hoef samen te werken, mij in een gesprek van 5 minuten afwijst.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,1% dat APOEL FC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van APOEL FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!