Ajax Netwerk
woensdag 26 november 2014 - 12:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 77 »

HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
wat zeg je nu? schreef:

(...)

Pas op, eredivisie live geeft je iets gratis, misschien zie je wel reklame ;)
HR
Wanneer iets 'gratis' is in Nederland moeten er eigenlijk standaard bellen horen te rinkelen is mijn insteek B)

Btw,ik stoor me niet zo aan die reclames hoor ;)
HR
HR

T-Bag
Administrator

doctor van Gaal schreef:

Auto's die langs je komen staan voor het stoplicht en dan keihard optrekken om maar als eerste in te voegen om daarna dan vervolgens 60/70 gaan rijden op een 80 km/uur weg..... :denk
HR
Pffffwoei. Dat betreft dan mij gelukkig niet. Ik trek wel razendsnel op om in te voegen. Maar kom daarna nooit meer boven de 30. alleen op een 100 km weg wil ik de 40 wel eens halen.
HR Brommobielen mogen helemaal de snelweg niet op :B

Oh,vergeet ik bijna nog dat ik me daar ook kapot aan erger aan die dinkytoys die het verkeer ophouden. Van de weg af met die dingen,gewoon op het fietspad ermee of dik opvoeren die handel :P

[Dit bericht is veranderd door T-Bag (op 11 oktober 2011 00:14:53).]
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

afca1987 schreef:

Mensen die in rep en roer zijn als hun internet op hun mobieltje het niet doet. Sowieso stoor ik me aan de huidige digitale wereld. Waar is de tijd gebleven dat je een vriendje belde op de huistelefoon? Je gewoon langs ging? Je na 1515 nog buiten speelde, je savonds altijd buiten speelde. Ben blij dat ik pas voor het eerst rond mijn 14e in aanraking kwam met internet...
HR
Inderdaad, toen ik nog op de basisschool zat, maar dat gold ook min of meer nog op de middelbare moesten we gewoon nog alles zelf schrijven. Als je iets moest zoeken ging je naar de bibliotheek, bijvoorbeeld als je informatie voor je werkstuk nodig had, in sommige gevallen mochten we dan misschien nog gebruik maken van de typemachine. Nou denken jullie vast is die al zo oud? Nee 28 en een paar maanden dus het valt mee :B

Nu schiet iedereen in de stress als internet niet werkt, jemig zeg een dagje geen ping of internet op je telefoon, och och och, de wereld vergaat! Sprak gister mensen die waren zo pissig...Kom op je kan ook sms'en toch? Of is dat weer niet 'gratis' genoeg? Zonder internet is de jeugd van tegenwoordig bijna radeloos verloren als zij informatie nodig hebben. Vraag ze wat de hoofdstad van Roemenië is en ze kijken je aan alsof ze water zien branden. Moment ik google het even :denk

Waar ik mijzelf overigens ook aan erger: mailtjes van werkgevers als je solliciteert en je niet in aanmerking komt. Ja te weinig ervaring blablabla. My ass! Hoe moet je hier aan werken als je nooit wordt aangenomen? Krijg je dat bij een pakkie boter? Net zoals je rijbewijs vroeger?
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

Het ergste aan dat Blackberry gejank van gisteren was nog dat ze op het INTERNET zeuren dat ze GEEN internet op hun mobiel hebben. Serieus, hoe kansloos ben je als je internet op je telefoon mist terwijl je achter de pc/laptop zit te internetten. Dan heb je even een half dagje geen ping, boehoe. Dan pak je msn er toch bij of je gaat smsen als het noodzaak is...
HR
HR

Ride
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 21 januari 2011

rep_robert schreef:

Het ergste aan dat Blackberry gejank van gisteren was nog dat ze op het INTERNET zeuren dat ze GEEN internet op hun mobiel hebben. Serieus, hoe kansloos ben je als je internet op je telefoon mist terwijl je achter de pc/laptop zit te internetten. Dan heb je even een half dagje geen ping, boehoe. Dan pak je msn er toch bij of je gaat smsen als het noodzaak is...
HR
:D
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

Ben idd heel blij dat ik nog de tijd heb meegemaakt dat iedereen buiten aan het spelen was en internet nog net in opkomst was. Nu zie ik mijn nichje die wordt helemaal gek als ze van de computer moet, en de telefoon ook niet meer mag gebruiken. Ook zie ik veel minder kinderen buiten spelen dan toen ik buiten speelde, maar daat kan natuurlijk ook zo lijken.
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 februari 2009

Aan mensen die opeens heel blij gaan doen met hun Iphone, Htc, Samsung, etc.
Get a life :denk
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007

HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

AT5 wijdde er twee berichten aan gisteren, heel erg triest. AT5 is ook iets waar ik me vreselijk aan erger. En Facebook.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Ik erger me mateloos aan mensen die de hele dag versmolten zijn met hun Smartphone. Mensen die, wanneer ze in gesprek zijn, het gesprek zonder schaamte stoppen om hun Tweets te checken. Echt, plaatsvervangende schaamte... :denk
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Het toenemend aantal mensen dat zit te janken om smartphones
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

robbertb schreef:

Het toenemend aantal mensen dat zit te janken om smartphones
HR
Waar slaat dat nou op? Het feit dat minimaal 50% van de mensen tegenwoordig niet meer een gesprek kan voeren zonder tussentijds een blik te werpen op hun ozo belangrijke berichten via Twitter, Wordfeud, Hyves, Facebook etc is gewoon domweg TRIEST.
Verjaardagen waar meer dan de helft van de mensen op Iphones de nieuwste apps bekijkt of Facebook checkt.

Ach, misschien heb ik gewoon geen leuke vriendengroep :B
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Aan mensen die een POGING tot zelfmoord doen en dat vervolgens aan de hele wereld melden om compassie te kweken....

Als je het echt wil, koop je een pistool, schiet je op je kop en klaar. Niet 3 aspirines en zeggen dat het niet mocht baten.....
HRHR
HR

T-Bag
Administrator

Ajax de Koninklijke schreef:

Aan mensen die een POGING tot zelfmoord doen en dat vervolgens aan de hele wereld melden om compassie te kweken....

Als je het echt wil, koop je een pistool, schiet je op je kop en klaar. Niet 3 aspirines en zeggen dat het niet mocht baten.....
HR
Ik begrijp wat je zo ongeveer probeert te zeggen,echter is er vaak wel degelijk een diepere betekenis van dat soort gedrag. De problematiek ligt dan meestal op de persoonlijkheidsstoornisvlak of daaromtrent. Het is gevaarlijk om iedereen over 1 kam te scheren en ik ben van mening dat je toch erg moet oppassen met uitspraken over dit soort 'zaken' . Uitzonderingen zijn er allicht,maar voorzichtigheid lijkt me zeker niet een overbodige luxe. :I
HR
HR
Dat ik geen WordFeud kan spelen op een Nokia!
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Tikkie Terug schreef:

(...)

Waar slaat dat nou op? Het feit dat minimaal 50% van de mensen tegenwoordig niet meer een gesprek kan voeren zonder tussentijds een blik te werpen op hun ozo belangrijke berichten via Twitter, Wordfeud, Hyves, Facebook etc is gewoon domweg TRIEST.
Verjaardagen waar meer dan de helft van de mensen op Iphones de nieuwste apps bekijkt of Facebook checkt.

Ach, misschien heb ik gewoon geen leuke vriendengroep :B
HR
Ik herken me gewoon niet in je aantal van 50% en zeker niet in verjaardagen waar iedereen op zijn smartphone zit te loeren. En ik ken volgens mij slechts een paar mensen zonder zo'n ding.
HR
HR

Almdudler
International

Uit: Westland
Vak: 424
Reg.: 12 juni 2003

kaleeeh schreef:

Aan mensen die opeens heel blij gaan doen met hun Iphone, Htc, Samsung, etc.
Get a life :denk
HR
Aan mensen met een Blackberry die nu niet tegen de grapjes kunnen.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Reg.: 27 mei 2000

T-Bag schreef:

(...)

Ik begrijp wat je zo ongeveer probeert te zeggen,echter is er vaak wel degelijk een diepere betekenis van dat soort gedrag. De problematiek ligt dan meestal op de persoonlijkheidsstoornisvlak of daaromtrent. Het is gevaarlijk om iedereen over 1 kam te scheren en ik ben van mening dat je toch erg moet oppassen met uitspraken over dit soort 'zaken' . Uitzonderingen zijn er allicht,maar voorzichtigheid lijkt me zeker niet een overbodige luxe. :I
HR
Tuurlijk, heb je ook gelijk in! Echter, zijn er ook aandacht smekende mensen die dit ten gehore brengen... daar doel ik op
HR
HR

T-Bag
Administrator

Ajax de Koninklijke schreef:

(...)

Tuurlijk, heb je ook gelijk in! Echter, zijn er ook aandacht smekende mensen die dit ten gehore brengen... daar doel ik op
HR
Tuurlijk,snap ik.

Hetzelfde geldt voor mensen die altijd maar roepen hoeveel ze wel niet meegemaakt hebben,wat bv imo totaal niks voorstelt. Aan de andere kant kan voor de ene persoon iets heel erg 'raken' wat bij een ander 'niks' doet dus ook hier is vergelijken ook niet vanzelfsprekend. B)
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Reg.: 22 februari 2009

Mensen die hun eigen fouten in andermans schoenen proberen te schuiven!
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

De jury van TVOH. Allemaal zo gespeeld en flauw komt het over. Terwijl het programma op zich leuk is met veel goede kandidaten.
Maarja zo erg als Hotter than my daugter of Holland in da hood wordt t niet :D
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Ik irriteer me aan automobilisten die heel zacht richting het groene stoplicht afrijden zodat jij, als je achter hen rijd, net niet op tijd bent voor dat groene licht.
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

AFCA 428 schreef:

Ik irriteer me aan automobilisten die heel zacht richting het groene stoplicht afrijden zodat jij, als je achter hen rijd, net niet op tijd bent voor dat groene licht.
HR
+1. Van dat soort types wordt ik asomobilist en ga ik op gekke plaatsen alsnog proberen in te halen. Groen is gas, rood is rem. Hoe moeilijk is het...
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

De belachelijke hype rond flutprogramma's als The Voice, X-factor, Idols etc., die niet alleen bar weinig toevoegen aan de NLse televisie en allemaal hetzelfde zijn, ze brengen ook nog eens niets zeggende artiesten voort met vreselijke poppy-nummertjes.

Gisteren was Ben Saunders met zijn nieuwe nummer bij DWDD... Mijn hemel, wat een vreselijk, mierzoet, wanstaltig nummer. Artiesten moeten doorbreken omdat ze een eigen geluid hebben, goede nummers schrijven, instrumenten kunnen bespelen, kortom: muzikaal kwaliteit leveren. Niet omdat een stel minderjarige televisiekijkers snel kunnen sms-en...
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

0634 schreef:

De belachelijke hype rond flutprogramma's als The Voice, X-factor, Idols etc., die niet alleen bar weinig toevoegen aan de NLse televisie en allemaal hetzelfde zijn, ze brengen ook nog eens niets zeggende artiesten voort met vreselijke poppy-nummertjes.

Gisteren was Ben Saunders met zijn nieuwe nummer bij DWDD... Mijn hemel, wat een vreselijk, mierzoet, wanstaltig nummer. Artiesten moeten doorbreken omdat ze een eigen geluid hebben, goede nummers schrijven, instrumenten kunnen bespelen, kortom: muzikaal kwaliteit leveren. Niet omdat een stel minderjarige televisiekijkers snel kunnen sms-en...
HR
Amen, ik kijk die programma's ook totaal niet. Ik vind er geen bal aan. Ik vind het ook vreselijke programma's. Ik deel deze ergernis met jou...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,8% dat Excelsior wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor ADO Den Haag-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!