Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 10:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 77 »

HR

Bugno
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Droomaankoop: -
Reg.: 21 november 2002

quote:HR
doctor van Gaal schreef:

(...)
Dat heb ik ook regelmatig. Ik ben er zelfs al mee begonnen voor ik zenden druk, om alles te selecteren en op kopieren te klikken. Dat wanneer het vastloopt ik het in ieder geval niet geheel opnieuw hoef te typen. Wel zo handig als je zulke stukken schrijft als ik weleens.
PS aan de andere 2 schatjes hierboven. Leuk he (oke eigenlijk waren het intikkertjes) Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb.
HR
Weer zo'n slecht stuk..
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Zaakwaarnemers die vooral aan zichzelf denken.. :denk
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Armoedgraaiers bij de Febo :D Gratis ... rennen!

Er is weer eens wat gratis aan eten en mensen rennen, duwen en trekken zich een rondte om ervoor in aanmerking te komen. Ik was niet eens op de hoogte van deze actie, maar zag het net op At5. Een meisje wilde een patatje oorlog en het bleek dat de saus niet gratis was, alleen het patat. En mocht bijbetalen.

Haha, goed voor je :)
HR
HR

T-Bag
Administrator

Grensrechters en scheidsrechters die zgnd 'ziek' zijn van het eigen onvermogen...wanneer stopt die flauwekul pfff :denk
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

mensen die denken dat de rating die een speler krijgt in een voetbalspel ook daadwerkelijk volledig klopt voor de werkelijkheid.

om maar een voorbeeld te geven: Die Gomis is een beest van een speler, met fifa schiet je ze met hem er van overal in.

Doe me een lol, ga daar iemand anders mee lastigvallen!
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

Reclames als je muziek via youtube luistert
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Winterswijk schreef:

HR
Inderdaad, een zeer grote ergernis!
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

DamzkoO schreef:

(...)

Inderdaad, een zeer grote ergernis!
HR
Luister dan niet.
HR
HR

T-Bag
Administrator

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Luister dan niet.
HR
Aan dit soort respectloze nietszeggende reacties.

De topic is bedoeld voor ergernissen en die kan je delen of niet. Lees anders de openingspost nog eens door,die is duidelijk genoeg. :I
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

T-Bag schreef:

(...)

De topic is bedoeld voor ergernissen en die kan je delen of niet. Lees anders de openingspost nog eens door,die is duidelijk genoeg. :I
HR
Misschien moeten we hier maar eens ophouden met op dit soort dingen te reageren. Als we niet meer op die provocerende zinloze posts ingaan verdwijnen ze hopelijk vanzelf.
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Luister dan niet.
HR
Ben jij toevallig grumpy dwarf?

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Lew Ashby (op 9 oktober 2011 03:18:35).]
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Winterswijk schreef:

HR
http://adblockplus.org/en/
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Aan figuren die zichzelf over vermoeid vinden (lees: vd Gijp en dat soort figuren)

Hoe kun je van dat slappe gelul op radio en tv nou oververmoeid raken? Dan ben je toch echt uit het verkeerde hout gesneden lijkt me....verman je..
HRHR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Voetballoze zondagen.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

jasperdgg schreef:

Voetballoze zondagen.
HR
Dit dus. Geen fuck te doen.
HR
HR

Es Muss Eskalieren
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

jasperdgg schreef:

Voetballoze zondagen.
HR
Idem.

Interlandweeken mogen er van mij ook bij. Gelijk afschaffen die onzin. Tegen pak 'm beet Heracles speel je tegen nog betere tegenstanders dan met Oranje...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 oktober 2011 om 22:55:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nickvanruiven@gmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ajax de Koninklijke schreef:

Aan figuren die zichzelf over vermoeid vinden (lees: vd Gijp en dat soort figuren)

Hoe kun je van dat slappe gelul op radio en tv nou oververmoeid raken? Dan ben je toch echt uit het verkeerde hout gesneden lijkt me....verman je..
HR
Aan mensen die denken te kunnen oordelen over andermans leven zonder diegene daadwerkelijk te kennen.. :denk
HR
HR

Catch-22
Praxiteles Zonnebril
Idool

Reg.: 4 februari 2006

Jan Pillemann Otze Arsch schreef:

(...)

Aan mensen die denken te kunnen oordelen over andermans leven zonder diegene daadwerkelijk te kennen.. :denk
HR
Als dat niet zou mogen, dan kan je in heel wat gevallen maar beter je kop houden. Misschien kunnen we dan beter dit forum opdoeken.
HR
HR

Legende

T-Bag schreef:

(...)

HR
Je weet dat dingen geld op moeten leveren?

Als je geen reklame wil moet je lekker naar Nederland 1,2 of 3 kijken.

Irritatie is prima, maar als je zelf precies weet wat de nadelen zijn van iets moet je niet klagen dat er nadelen aan zitten. Ajax wil graag CL spelen, dan moeten we niet zeuren dat we twee keer per week moeten ballen.
HR
HR

T-Bag
Administrator

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Je weet dat dingen geld op moeten leveren?

Als je geen reklame wil moet je lekker naar Nederland 1,2 of 3 kijken.

Irritatie is prima, maar als je zelf precies weet wat de nadelen zijn van iets moet je niet klagen dat er nadelen aan zitten. Ajax wil graag CL spelen, dan moeten we niet zeuren dat we twee keer per week moeten ballen.
HR
Ik snap wel wat je bedoelt,maar wat nu als je je dus ergert juist aan die nadelen die eraan verbonden zijn? Das toch niet vreemd ofzo? Eigenlijk zeg je dat bv wanneer Ajax moet spelen en het regent en ik erger me aan de regen dat ik dan maar niet naar Ajax moet gaan. Ander voorbeeld maar het punt lijkt me duidelijk. B)
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

\
Auto's die langs je komen staan voor het stoplicht en dan keihard optrekken om maar als eerste in te voegen om daarna dan vervolgens 60/70 gaan rijden op een 80 km/uur weg..... :denk
HR Pffffwoei. Dat betreft dan mij gelukkig niet. Ik trek wel razendsnel op om in te voegen. Maar kom daarna nooit meer boven de 30. alleen op een 100 km weg wil ik de 40 wel eens halen.
HR
HR
Aan de Facebook berichten van Ajax bijvoorbeeld: 'Ajax 1-0 verloren tegen Groningen'.
En dan klikken er 50 mensen op 'like'... :denk
HR
HR

afca1987
Bankzitter

Uit: -
Reg.: 19 mei 2005

Mensen die in rep en roer zijn als hun internet op hun mobieltje het niet doet. Sowieso stoor ik me aan de huidige digitale wereld. Waar is de tijd gebleven dat je een vriendje belde op de huistelefoon? Je gewoon langs ging? Je na 1515 nog buiten speelde, je savonds altijd buiten speelde. Ben blij dat ik pas voor het eerst rond mijn 14e in aanraking kwam met internet...
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

afca1987 schreef:

Mensen die in rep en roer zijn als hun internet op hun mobieltje het niet doet. Sowieso stoor ik me aan de huidige digitale wereld. Waar is de tijd gebleven dat je een vriendje belde op de huistelefoon? Je gewoon langs ging? Je na 1515 nog buiten speelde, je savonds altijd buiten speelde. Ben blij dat ik pas voor het eerst rond mijn 14e in aanraking kwam met internet...
HR
ben een van die personen die geen internet heeft door bovengenoemde storing ;)

ik maak me niet heel druk, gezien je gewoon via msn wel met elkaar kan communiceren.

Overigens was ik op de basisschool om 1515 vrij en mocht ik maar tot 7 uur buiten spelen voordat mn ouders de speurtocht begonnen. :D
en ik ben overigens 20;)
HR
HR

Legende

T-Bag schreef:

(...)

Ik snap wel wat je bedoelt,maar wat nu als je je dus ergert juist aan die nadelen die eraan verbonden zijn? Das toch niet vreemd ofzo? Eigenlijk zeg je dat bv wanneer Ajax moet spelen en het regent en ik erger me aan de regen dat ik dan maar niet naar Ajax moet gaan. Ander voorbeeld maar het punt lijkt me duidelijk. B)
HR
Pas op, eredivisie live geeft je iets gratis, misschien zie je wel reklame ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,9% dat Vitesse wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!